Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18832 příspěvků (zobrazeno 4601 až 4650) od 04.01.2015 do 02.12.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
13:33:36
09.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 09.03.21 12:02:33: tak kontrolku bliken vleku nemam zapojenou :/ jaky tam mam prerusovac nevim
12:02:33
09.03.2021
StepaNoFUN
-> palinator 09.03.21 08:57:09: O saharách jsem na O1 v souvislosti s TZ neslyšel. Jediný co, tak se měl měnit přerušovač blinkrů a jeden drát natáhnout do budíků (kontrolka blinkrů vleku).
11:59:25
09.03.2021
StepaNoFUN
-> Borderer: Na Kodiaqu (jestli si dobře pamatuju) byla příprava za 5tis. Cenu tažnýho si nepamatuju, ale něco mi říká, že kolem 20tis. A nevím, jestli se něco nezměnilo, ale můžeš si vybrat - buď příprava, nebo tažný. Úplně bez přípravy to šlo objednat jen nějak na začátku výroby.
09:44:14
09.03.2021
Borderer
-> StepaNoFUN: Jo, řešil to kamarádův taťka, příprava pro tažný snad několik desítek tisíc....a originální tažný vyšlo na tolik, že se vyplatí pujčit do konce života párkrát do roka dodávku... :-D
09:42:50
09.03.2021
saskyn2
-> Nwkt: Tak asi jednak emise, jednak jim utíkají prachy když to někdo namontuje sám.
09:40:23
09.03.2021
saskyn2
-> StepaNoFUN: Jo já myslel že přípravou myslíš elektriku3

To chlazení se týká snad jen nějakých slabých motorizací.
09:38:09
09.03.2021
Nwkt
-> saskyn2: Hele já nevím co s tím vymejšlí za kokotiny (zřejmě emisní), ale na některý B8 to taky nejde domontovat
09:07:57
09.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 09.03.21 08:57:09: ja mam 2 velky za chladicem a je tam mista, ze bych dal jeste dve pred chladic, jen jestli to ma smysl...
08:57:09
09.03.2021
palinator
-> StepaNoFUN:

Ale třeba ty sahary se řešej už docela dlouho ne? Jestli dokonce už ne od OI.
07:15:01
09.03.2021
StepaNoFUN
-> saskyn2: OIII to jeste nema jako Kodiaq a Karoq? Tam tvrdili, ze kdyz nemas priplacenou pripravu (a jeden cas to bez ni objednat slo), tak tazny nelze domontovat (v TP nevyplneny hmotnosti pro vlek).

Kazdopadne co jsem slysel, tak se s montazi taznyho snad mely u tehlech modernich aut menit i sahary chladice a dalsi hromada veci okolo.

A nektery auta mely na snizeny hmotnosti pri dodatecny montazi TZ.
23:27:49
08.03.2021
saskyn2
Přípravu to určitě nemá, spíš jde o to jestli to bude nějakej polák, nebo něco kvalitního. Pro škodovky originál dělá profsvar, do 10t včetně práce se asi při troše snahy dá vejít.
22:35:55
08.03.2021
StepaNoFUN
-> Shader: tak jak to ma bejt? Ma to pripravu? Co je v technicaku o privesech? Nejhorsi varianta je ze jedine na nosic kol, nejhorsi cenovka kolem cca 20k... Pak jsou pripady mezi, kdy to bude smet tahat skoro kulovy...
21:47:56
08.03.2021
Shader
Co stojí dodělávka tažného zařízení na OIII? Díky.
20:12:35
07.03.2021
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 07.03.21 19:08:52: vodikovu krehkost vie galvanovna poriesit ak je na urovni.
19:08:52
07.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 07.03.21 19:00:26: tak novej zas orezne4 a kdyz jsem ty silenty menil, tak mi nejak moc vyrezlej neprisel

jinak zarovej zinek mam za slusnou cenu, takze 20,-kc za stabik me fakt nevytrhne :) u zlutyho rapida mam v galvanickym, tam jsem mel trochu strach z vodikove krehkosti, ale nepraskl zatim :)

upraveno 4x, naposled 07.03.2021 19:33:07
19:00:26
07.03.2021
palinator
-> Jarda:

Není levnější dát ten stabik novej?
18:55:47
07.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Jura_Favorit 06.03.21 17:57:13: nafta ma predni napravu vpoho (ikdyz nase ma uz jeden silent stabiku taky volnejsi), u 1.8T je problem s kostma (dal jsem meyle HD) a se stabikem, ty silenty tam vydrzi malo, nekdo mi tvrdil, ze odchazeji kvuli orezlemu stabiku, tak nevim, jestli polyuretany tam vydrzeji, no uvazoval jsem stabik dat do zarovyho zinku (doufam, ze 270°C ho nevyziha, zihani zacina nekde okolo 500°C, ale... ) a pak to v miste tech silentu zalestit
17:57:13
06.03.2021
Jura_Favorit
Na O1 combi 1.9 TDI, podotýkám předokolce, máme červené strongflexy na podvozku všechny, co se vyrábí, už asi šest nebo sedm let... nájezd km nedokážu takto říct, zanedbatelný nebude. Auto celoročně jezdí i celoročně parkuje na ulici... pohledově jsou stále jako nové; nikde žádná vůle, prasklina, nic. Vrzání, na které si často lidi stěžují, se ani po letech neprojevuje; je potřeba při lisování mít vše důkladně očištěno/odrezeno a nešetřit přiloženou vazelínou. Jinak je celý podvozek série, originální díly. Co se týká vlastností/přínosu, jsem v rámci možností spokojený (takto to píšu záměrně, protože koncepce podvozku O1 se všemi negativy je daná a vysloveně zázraky od toho samozřejmě také nelze očekávat) a negativní zpětná vazba nepřišla ani od panimámy (posuzující z pozice spolujezdce i řidiče) a nepřichází ani od potomstva... Ale o subjektivních vjemech se nemá cenu bavit, to si musí každý zkusit; každý má vnímání a představy jinde. Každopádně já investice/práce nelituji, příště bych do toho šel - už bez rozmyslu - zas a na v prvním příspěvku zmiňované ostřejší jezdění bych je (bez záruky 3 , ať mě pak nikdo nekamenuje, když mu to vyhovovat nebude) každopádně doporučil.

Naopak je nemohu doporučit na zavěšení/uložení agregátu a reakci - tam pouze novou originální pryž - ale to je jiný příběh a má to i svou logiku. To jen tak na okraj, když už jsem se tu rozepsal o nějakých zkušenostech...
17:03:06
06.03.2021
Milan 136
16:23:37
06.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 06.03.21 14:22:00: do jakyho roku? nemam je taky? jsou kryty prachovkou? protoze ja to mam nejake pekne a naftova styrele, ta ma urcite silenty
14:22:00
06.03.2021
StepaNoFUN
-> Jarda: Zase na druhou stranu - O1 měla z počátku na zadku unibaly... Problém byl jen v tom, že zarezly a ulomilo se to. Silentblok byl až jako "oprava" kvůli tomu možnýmu zareznutí.
11:33:58
06.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 06.03.21 09:57:38: tak polyuretany prave maji ruznou tvrdost, dal jsem oranzove, ktere naji mit 55 jako gumove, pritom pro offroad psali modre tvrde, coz mi prijde jako uplna blbost, kdyz clovek potrebuje, aby napravy pracovaly a i kastle vydrzela a netrhala se.
09:57:38
06.03.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda: Silent vydrží, ale o to víc to schytá kastle... jako dělá to spousta lidí, ale přijde mi to taková znouzectnost, vlastně tam cpeš něco co tam nepatří a co ti běžný komfort auta akorát zhorší jen kvůli tomu, že nejde sehnat v patřičné kvalitě co tam patří...
08:54:16
06.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> SO545 05.03.21 20:32:43: jj, proto prave uvazuji o tech polyuretanech, maji vydrzet 10x vic nez guma, u nivy na zadni naprave se osvedcily, drzi zatim vsechny, na prednich ramenech jsem uz ale dva musel vymenit za gumu, coz neni optimal mit neco polyuretan a neco gumu, horni rameno - tam jde koleno vyfuku a ten odesel prvni a jeden spodni se utrhl
07:29:24
06.03.2021
SO545
-> dragon_cb_cz 05.03.21 20:36:27: ja ti to verim ale je par jedincou co vraj nic nepocuju...asi hluchota.



U zavodneho auta to je prijemne hlucne...u auta na kazdodenne pouzitie chcem mat ako tak klud.

Aj tie pevne bloky TDi po case roztrha...akurat to dostane aj karoseria.
20:36:27
05.03.2021
dragon_cb_cz
-> SO545: Mně stačilo, jak se po výměně silentbloků rámu na 9-5 najednou začal do kastle přenášet hluk ložisek převodovky, který před tím slyšet nebyly...
20:32:43
05.03.2021
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 05.03.21 16:58:03: pri TDi som ich vyhodil do tyzdna...nieje to zavodak a tie vybracie co to prenasalo do kasne som nedal. /kto tvrdi ze to neprenasa jeho vec/ jasne ze u benzinu je to ina kava ako pri hrkalke.
16:58:03
05.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Fávo forever 05.03.21 15:28:14: nema z tovarny, i moje 1.8t mela delene, dal jsem plne lemforder a jeden se mi uz vytrhava, jinak ja dal najednou ty plne silenty a 16kola a hned to drnca o dost vic, ale nevim, jestli maji vetsi podil ty silenty nebo kola9
15:28:14
05.03.2021
Fávo forever
..nevím proč, nevložil se obrázek..
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Fávo forever vložen 05.03.2021 15:28:14
15:27:30
05.03.2021
Fávo forever
-> Nwkt: Co vím, tak 4x4 by to měla mít z továrny, ale třeba se pletu. Každopádně moje 4x4 tento tvrdý silent má.
15:02:03
05.03.2021
Nwkt
-> Fávo forever: Nebo Pemita, jestli už je odladil a nevytrhávají se mu
15:01:29
05.03.2021
Nwkt
-> Fávo forever: Nemá. To má jenom Cupra R, Audi TT
14:54:00
05.03.2021
Fávo forever
-> Jarda: Jezdit se s tím dá, může to být i horší, ale chci aby to při ostřejší jízdě drželo jak potřebuji.

-> charon: E30 i E36 mě též zajímá 1 sadu s červenými jsem volil, neb píšou, že červená se vyrovná serii.

-> Nwkt: Cupracke silenty má octa 4x4 z továrny, takže v tom problém není.



Jde mi spíše o to, že chci funkčnost a výdrž. Když jsem si zhruba spočítal cenu silentů na 4x4 zadek, tak mi dává větší smysl celá sada od strongflexu a vyzkoušet tak vše na celém autě.
13:07:23
05.03.2021
Nwkt
-> Milan 136: 3 nj
upraveno 1x, naposled 05.03.2021 13:07:33
12:58:18
05.03.2021
Milan 136
-> Nwkt 05.03.21 09:35:53: Na zadní nápravu 4x4 toho z Fabie moc pasovat nebude 1
09:35:53
05.03.2021
Nwkt
-> Fávo forever 04.03.21 20:20:28: Na přední ramena dej silenty z Leona Cupry a do zadní nápravy Fabie RS
08:45:26
05.03.2021
charon
-> Fávo forever: Mám zkušenosti ale jinde než v octě (BMW E30 - tam jsem měl komplet kromě difu a P106). Auto to celkem zpevní bez zasadnějšího vlivu na pohodlí a pazvuky. nicméně se dozadu vetšinou doporučujou žluté (tvrdší), bo tam je zpevnění ještě markantnější bez vlivu na pohodlí. Dopředu na daily spíš červený. teď na E36 je budu dávat taky časem a na octu je též pořídím.
upraveno 1x, naposled 05.03.2021 08:45:38
08:06:53
05.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Fávo forever 04.03.21 20:20:28: toto mas v takovem stavu, ze to plave? Na moji vypadaji jako nove, na naftove okometricky nic moc, ale neplave...

Ja je chci zatim jen na predek. Zkusenost mam jen, ze vydrzi fakt hodne, ale neodolavaji vyssi teplote, takze prvni mi odesel u kolena vyfuku.
20:20:28
04.03.2021
Fávo forever
Máte někdo zkušenost s výměnou silentbloků za strongflex u jedničkové Octavie (4x4)? Přemýšlím o sadě na celé auto, jelikož mám na zadku tovární silenty. To auto mě baví, ale plavání zadku ne..

Mám už něco málo načteno, ale jde mi spíše o zkušenosti dané časem - vrzání, praskání, tvrdost podvozku.. 7
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Fávo forever vložen 04.03.2021 20:20:28
12:52:54
01.03.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: To je taky možnost no 3
upraveno 1x, naposled 01.03.2021 12:52:59
12:18:05
01.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Ono by to možná vyřešilo, kdybych měl sílu a výdrž a tim pádem jsem neseděl, ale imrvére byl nadlehčenej silou v nohách. 3
12:13:47
01.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Ono je to jedno, to bolí taky. 3
12:03:20
01.03.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Tak máš špatné sedlo. Protože na kole reálně nemáš sedět na prdeli (jakože půlkách) ale většina váhy má být na stydké kosti. Teda na silnici minimálně, jak na bajku nevím. Resp. na kombinaci stydké a sedací, kde přesně je to rozhraní nevím. Ale nemáš sedět na svalu určitě.
upraveno 1x, naposled 01.03.2021 12:04:36
11:58:27
01.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

právě že cyklosedlo ten problém generuje naprosto největší a trpim už po 10 minutách jízdy. 8
11:31:25
01.03.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Ti věnuju nějaký vyřazený cyklosedlo a máš po problému v tom případě 3
10:46:53
01.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Já mám problém, že mám špičatou prdel a jakmile sedim napřímo, tak sedim v podstatě dvoubodově a dost mě to bolí. I v práci sedim u kompu tak, že spíš ležim na zadní straně prdele. Páteř to sice musí milovat, ale nic pohodlnějšího neznám. 3
10:43:44
01.03.2021
dragon_cb_cz
-> palinator 01.03.21 10:28:35: Já dřív ležel taky dost, ale postupně jsem přešel naopak na dost napřímenou polohu a dost mi to pomohlo.
10:28:35
01.03.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

No u mně to hlavně bylo o tom správně nastavit bederní opěrku. Původně to bylo nastavený tak že se to fakt nedalo.

A jinak já jsem asi míň háklivej na kvalitu sedadel, protože mám opěradlo nesprávně dost naležato a volant vytaženej k sobě pokud podélným posuvem vozidlo disponuje.

On si toho občas někdo i všimne, když se podívá do prázdnýho auta, že sedačka leží až na zemi a hlavová opěrka kouká za zadním oknem 3 A přitom když si do toho sednu, tak vejškově jsem úplně normálně (nesnášim jak někdo jezdí že štrejchá vlasama o střechu a nevidí přes horní hranu oken) a nohy i ruce mám normálně slabě pokrčený.
09:24:23
01.03.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda: To se obávám, že ne... zkušenost nemám, ale tuším, že snad z nějaké Audi něco jde? Kdysi jsem to řešil, ale už na to nedošlo a zapomněl jsem to.



-> palinator: Sedací část jsem nějak dával, ale záda mě bolely. Pravda, sesle měly něco za sebou, to nepřidá, ale v dalších autech s podobným/vyšším nájezdem (Accord, 9-5) jsem ten problém neměl. Musím ty tvoje zánovní někdy vyzkoušet.



A taky jsem v tom dal 2x přes 1000 km za den a neumřel jsem...
08:42:17
01.03.2021
palinator
Já teda na druhou stranu otočil domov - ČB s jednou přestávkou na chcaní a se zajížďkou zpět a přežil jsem to teda i v tý O1, ale uznávám že už mám sedací partie asi zvyklý a nikdy jsem v ničem co má lepší sedačky dál než pár km nejel.
Extreme Tyres