Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18487 příspěvků (zobrazeno 4801 až 4850) od 04.01.2015 do 02.09.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
13:27:34
12.01.2021
saskyn2
-> suri: 2500

-> růža 12.01.21 13:08:25: Hele koukám že chceš urychlit místní periodu3

Felda dává smysl když si na tom umíš něco udělat sám, s penězma si úplně v píči, a jezdíš např krátké trasy do práce takže neřešíš bezpečnost ani komfort a víc nepotřebuješ. Pak proč ne.

Jinak každý je jiný a potřebuje něco jiného, někdo 4x4 někdo má velkou rodinu tak mpv atd... Za 150t mi dává největší smysl nějakej dvojkovej sup, oktávka, ale každý at si vybere dle svého srdce.
13:27:28
12.01.2021
Borderer
Jak jsou na tom vůbec koncernový pumpy s kvalitou? Třeba AEE má předepsanou výměnu rozvodů co 60 tisíc kilometrů, ale už se třeba nikde nepíše, jak je to s pumpu. Ta se má měnit pokaždý nebo třeba každé druhé rozvody?
13:19:59
12.01.2021
suri
-> saskyn2: to je ona ,výraba to asi continental ale tá je v druhoške drahšia ako origo ... minule chlap doniesol ešte tú predošlú a stála o 20eur viac ako ofiko
13:08:25
12.01.2021
růža
-> saskyn2: A že se tak ptám. Co by si doporučil za auto? Na nový nemám a ojetina za 150 000 Kč je už, předpokládám, stará vrána. Takže do ní člověk bude muset stejně pořád sypat. To už pak filcka dává smysl, nebo ne?
13:05:02
12.01.2021
saskyn2
-> suri: jj
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 12.01.2021 13:05:02
12:59:31
12.01.2021
suri
-> saskyn2: 90E , zakaznik je 168 najnovšia 04L121011N
12:55:03
12.01.2021
saskyn2
-> suri: ja jsem zjistil že mam skladem nejakou chudinku sice novou sundanou z novyho motoru ale dost orezlou a hlavne evoluci asi z roku 2013, tu zakaznikoj dávat nechci, 4000 za original dávat taky nechci a druhosku taky ne, ale už něco mám 3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 12.01.2021 12:55:03
11:33:52
12.01.2021
suri
-> saskyn2: mám 10ks skladom , to ide ako teplé rožky , teraz tu mám na záruku DFGA
10:40:18
12.01.2021
saskyn2
-> suri: Já taky nemám kde, ale roboty je moc. Pak je úplně v prdeli když se něco vysere, v největším mrazu přestane jít kotel, takže jsem v noci ve 2 měnil výměník. Jsem hotovej, ted tady mám DFEA na rozvody a nemám na to pumpu8
10:28:04
12.01.2021
suri
-> saskyn2: ja fuškujem furt , akurát nemám veľmi kde a v zime je tej roboty menej no ... jar leto jeseň bola top , ráno o piatej hore , do pol štvrtej v robote a potom do večera fušky ... a medzitým kopec iných problémov
10:10:29
12.01.2021
saskyn2
-> Borderer 12.01.21 09:58:09: Jo, já na to asi koukam už moc optikou „fotra od rodiny“ kterej je rád za jakýkoukoliv volnou chvíli a nemá rád zbytečně promrhanej čas.

Tu užovku udělej co nejdřív, vím o čem mluvím, jak přijdou jiné starosti, tak nebudeš mít čas ani na ni.
10:09:56
12.01.2021
dragon_cb_cz
-> suri 12.01.21 09:37:57: Taky hrozně moc dělá kvalita silnic. SX4 jsme kupovali a na podvozku byla myslím dost cajk. Rok a půl ježdění po Praze a bylo to sakra znát. To samé kombíková 9-3 - koupil jsem jí od kolegy co je sice taky Pražák, ale po městě moc nejezdil - podvozkově pocitově nebyla špatná (i když měla 250 najeto) a i můj mechanik když jí hodnotil tak stav podvozku vypíchnul jako spíš pozitivum na tom autě. Opět rok a půl ježdění (nějakých 26 tisíc km) tady okolo a změna k horšímu podobná jako u té SX4. Takže velkou chutí pořizovat si na podobné ježdění něco hezkého netrpím...
10:05:17
12.01.2021
saskyn2
-> suri: Jo rozumím, také mám tátovo embéčko stát v garáži v rozebraném stavu a i když to zabírá místo a je k ničemu, tak pryč pojede jedině přes mou mrtvolu.

Někde si psal že taky občas garážuješ, tak ses na tom aspon něco naučil co v životě užiješ4
09:58:09
12.01.2021
Borderer
-> saskyn2: A víš co je naprosto nejhorší? Je to začarovanej kruh....protože když už to přece dalo tolik práce, tak to nevyhodím kvůli takový kravině. A s přibývajícími zkušenostmi jsou zprvu neřešitelné problémy vedoucí k ekolikvidaci najednou kraviny.

Sem v tom až po uši, ale zatím si to dokážu racionálně obhájit. Nicméně je mi jasný, že až budu mít děti, tak tohle je první věc, která skončí. Zbytky času pak budu soustředit na užovku, jejíž šlechtění dává opravdu smysl.
09:53:37
12.01.2021
suri
-> saskyn2: tak ono moja investícia 6000eur za štyri roky rentabilná určite nebola , a to je len odhad , možno to bolo viac ... nerátam tie cesty okolo toho , diely s celej republiky čo mi kadekto nosil a práca ... To potom do toho môžeš zarátať flexu aj zváračku aj všetok vercajk ... Udržiaval som to ako pamiatku na otca . Normálny človek by to nerobil ...



pochlapili sa , dali 400eur
09:38:32
12.01.2021
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 12.01.21 02:38:51: Ty nechápeš, že my nechápem, proč se dějou divný věci nejvíc tobě

-> suri 12.01.21 06:45:24: Neboj, já tomu rozumím, ale pokud si pamatuju tak si na tom měl půlku nových věcí, kdybys to spočítal plus svůj čas, tak si na ceně novýho auta s tím rozdílem že to nový auto by ti dneska pojištovna zaplatila, narozdíl od té felicie. Mimochodem, co z pojištovny, pochlapili se nějak?

-> Borderer 12.01.21 07:11:44: Jo argument, že si automechanik samouk chápu, to je rozumné, pokud se tím budeš jednou živit, tak tyhle zkušenosti jsou k nezaplacení, já taky takhle začínal a určitě je to lepší než třeba hrát forbesy, nebo čumět na televizi, to je pravda.

Já v okolí fakt neznám nikoho kdo by koupil zpátky starý auto, zato znám strašně lidí co to dělají jako ty-šlechtí starý pekáč, rvou do toho šílený prachy, svoje volný víkendy, jednu věc opravěj, druhá se zase vysere a takhle neustále dokola a pak když to maji vyšlechtěný a jsou v tom nesmysl prachů tak to vzdaji a koupí nový a tohle rovnou pošlou na ekolikvidaci.3
upraveno 1x, naposled 12.01.2021 09:44:54
09:37:57
12.01.2021
suri
-> dragon_cb_cz: ja sa nehanbím priznať že kopa dielov na Felicii proste bola nekvalitná už v originále a nič nevydržala , napríklad také radenie ,silenbloky stabilizátora , predné brzdy u mňa a iné chuťovky čo som často riešil . U mňa to bolo podmienené aj vysokými nájazdami a poviem otvorene že ma sralo stále niečo niekde zháňať v pochybnej kvalite ... škoda že po poslednom veľkom repase kde som dal dokopy komplexne celé auto mi to vydržalo len mesiac ...
09:21:07
12.01.2021
dragon_cb_cz
-> vhml 12.01.21 07:54:48: Dole na misce tlumiče? Pokud to v ní sedí OK a nemáš s tím filosofický problém, tak to podle mě řešit nemusíš. Stejným způsobem jsem to měl na SX4 - teď někdy to budou 2 roky co mě na to v servisu upozornili. Než jsem to stihl vyřešit, tak jsem auto prodal bráchovo přítelkyni a když jsem se naposled ptal, tak to pořád ještě vyřešené nebylo a jezdí naprosto zvesela...
09:19:03
12.01.2021
dragon_cb_cz
-> suri 12.01.21 06:45:24: Je fakt, že když jsme teď o víkendu po dlouhé době vypadli z Prahy do ČB k rodičům, tak hustota felicií v provozu značně narostla. V Praze už jich je minimum, tam ještě docela dost.



Vlastně asi jediný koho znám v Praze s Feldou v "aktivní službě" je soused, který si jí "strašně za levno" pořídil, aby "šetřil" na cestách do práce svoje BMW. Má to v LPG a jezdí teda asi fakt levně, ale už si tady střihnul takové srandy jako že mu povolil šroub na vačkovým kole a výsledkem byla díra do prsou nebo tak něco. A když to pak v zimě řešil na parkovišti s čelovkou bez demontáže motoru z auta, tak to jsem mu fakt nezáviděl - to je skoro na cenu za mimořádné úspěchy v oboru arktické gynekologie. A celkově už s tím autem strávil neskutečný množství času (a pořád je to na první pohled hrozná hujda, i když technicky mu to teď asi funguje dobře) - aby nakonec přišla korona a home office a stejně nejezdí...



Ale on je v tomhle podobný jako Jarda, prostě ho to baví se v tom šťourat, tak proč ne. Zase když jsem si s něčím nevěděl rady, tak se je koho zeptat a navzájem si občas vypomůžeme zápůjčkou nářadí.
09:06:57
12.01.2021
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 12.01.21 02:38:51: No, auto v mrtvým úhlu jsem přehlédl v životě dvakrát - naposledy minulý týden, když jsem jel přes Prahu s vozíkem plným dřeva...8

Zajímavé, že to bylo cca 300 metrů od místa, kde se mi to stalo před 15 lety poprvé...9
07:54:48
12.01.2021
vhml
Hele jak se tu někde řešilo Jardovo svařování pružiny. Prasknul mi dneska závěrnej závit na Sharanu, cca půl otáčky. Na jízdních vlastnostech i výšce jsem nějakou změnu nezpozoroval. Má smysl to řešit? Protože jestli to rozeberu tak je zas udělat to komplet i s tlumičema a uložením :-)
07:11:44
12.01.2021
Borderer
-> dragon_cb_cz: Je fakt, že ani jeden nepospíchal a prostě si počkali, až se něco objeví. A povedlo se. Je to už jen o náhodě. I když i na vrakovišti se občas objeví pěknej kus. To samý vlastně řeším já, jen opačným směrem. Už od loňskýho léta koukám po Volvech s nevalným výsledkem a končící STK u auta by mne celkem limitovala.



-> saskyn2: Jo, to jsem já. Nicméně rám okna jsem neměnil, jen opravil. A proč? Protože mne to baví a chci to umět. :) V zimě (kor teď) se stejně nic dělat nedá a nemam potřebu zahazovat čas u televize nebo počítače. 3 Teď mám jistotu, že na jaře projde STK, nemusím pospíchat s koupí jinýho auta (poslední půl roku stojej inzeráty v ČR za vyliž) a dopřeju jí důstojnej konec na stavbě.

Jinak já s tím problém nemám, ať si koupí klidně Multiplu. Já jen popsal to, čeho jsem si všiml. 6
06:45:24
12.01.2021
suri
-> saskyn2: ono ale žijú tu aj mimopražský , tu jazdí ešte veľa Felicii rôzneho stavu , dokonca aj sem na servis pravidelne takých 5-6ks . Normálne bežne sa predávajú krajšie kusy za 1000-1200eur pretože proste za to iné auto nekúpiš . Teda nie funkčné . Tu OI v rotačke je ešte stále modla a pýtajú za to viac ako za dvojky . 2003 74kw ATD bežne 3500eur , v štvorkolke aj 4000... treba to tak brať



ja som tiež pozeral skoro mesiac nejakú inú Feliciu ale nič nebolo , a ak pekná tak 2000eur , a aj tie sa popredali . U mňa by to ale potom stratilo ten prvotný význam prečo som udržoval túto modrú a po toľkých rokoch som Feliciu definitívne zavrhol . Ale tvrdiť o tom že to bolo auto na zabitie , prípadne rozpadajúci sa vrak nemôžem . Bol som s tým všade a denne , v takých terenoch kde nik iný ísť nechcel a nikdy ma nenechala .
02:38:51
12.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 11.01.21 18:36:20: co? mam preventivne pri predjizdeni troubit? ale asi ani to by nepomohlo...8

cetl jsem ucebnici pro autoskoly ze 60tek a tam to troubeni pri predjizdeni bylo doporuceny1, ale jen mimo obec 4

Hlavne ze vpodstate kazdy auto od fabie nahoru ma zrcatko s mrtvym uhlem a stejne to je dementum k nicemu,



Nechapu vas Saskyna a NWKT, ty narazky na me, ono asi u plzne a v prahe budou lidi jinak vyjezdeny, nez tady v prdelakove... Mohu rict, ze z toho mam docela strach na dalnici a tam se mi to paradoxne stalo asi jen jednou.



-> Bukaj 11.01.21 15:41:42: jj, taky to tak beru, moje nejnovejsi auto v zivote byla felda, kdyz tata zemrel, tak to bylo 4 roky stary auto, ted mam nejnovejsi kratkou nivu rok 2006, model 2007 euro 4, ale i proti te felde 2000 nema nic, jen posilovac rizeni a pohon vsech kol, v tp ma abs, ale fyzicky nema, uvazoval jsem ho dodelat, mit eds na predku a do zadu torsen, jen nevim, jak si poradit s tema byzdama, ktere jsou jak u 130 (dva okruhy predek a k tomu zadek)
upraveno 2x, naposled 12.01.2021 03:20:27
20:19:36
11.01.2021
saskyn2
-> Bukaj 11.01.21 11:57:58: Ekonomika se začne hroutit ve chvíli kdy začneš počítat svůj čas. Když teda nejsi severokorejská uklízečka, což tady je koukám celkem běžný jev.3 Ale třeba zrovna u tebe tu 130 chápu, prostě to máš takovou stylovku, potkat tě s botama a v něčem novém tak tě ani nepoznám3 4

-> Borderer 11.01.21 12:18:17: Hele a nejsi ty zrovna ten co na tý shnilotině měnil nejdřív rám okna a pak spodek pod topením3 to je vtipný že takovýhle lidi mají největší problém v cizím autě co si koupí nějaká rodina3 3

A neznám teda ve svém okolí jediného člověka co by se chtěl vracet zpátky k nějaký starý plečce...

-> palinator 11.01.21 12:47:14: 3 3 3

-> Nwkt 11.01.21 18:36:20: Souhlas, ale že tě to zrovna u Jardy překvapí, děláš jak kdyby si tu byl první den1
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 20:28:56
18:46:32
11.01.2021
michael
-> Jarda/felda: Nikterak osekaná nebyla vycházela z LX tak musela mít 14 kola.
18:36:20
11.01.2021
Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 11.01.21 14:22:49: Tak děláš asi něco blbě, mě se tohle s stalo tak 2x v životě, s malým nikdy
16:11:56
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Promiň, já zapomněl 3
15:46:50
11.01.2021
Jarda/felda
-> Bukaj 11.01.21 09:36:30: jo, 1.4 do roku 2000 jako "novinka" aby zvedli prodeje tak to na maximum osekali, dokonce měla i jen 14" kola 4
15:41:42
11.01.2021
Bukaj
-> dragon_cb_cz 11.01.21 12:06:06: Myslel jsem starší vozy - zadomotorové škodovky, stejšny a Octavie apod (které občas někdo ještě provozuje na denní užívání), ne Felicie - ty za starší vozy nepovažuji4
15:15:14
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> Borderer 11.01.21 13:52:47: Neříkám že vždy (ostatně i ty jsi důkazem, že to tak není), ale že to bude jejich nejčastější využití, na to bych si vsadil. Krátkejch teda, dlouhý do mrtva pro změnu dojížděj různý řemeslníci atd.



Jinak "plán" je to dobrej, blbý je, že sehnat neshnilou feldu je čím dál těžší a tudíž není úplně dlouhodobě průchozí... protože je sice hezký, že je nečekaj velký výdaje za opravy moderních kravin, ale desetitisíce za klempíře taky nejsou nic moc.
14:50:55
11.01.2021
Jarda - zrušená registrace
14:22:49
11.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 11.01.21 12:43:33: jsem nemyslel, ze je vylozene nebezpecna, ikdyz z prikopy jsem ji parkrat tahal, naborila mi feldu a s rapidem mi jednou prijela bez zrcatek, ze muzu byt rad, ze se tam vesla, octou by se nevesla, jo jednou myslela, ze nadjede nejakej velkej sutr fabii a urazila spodni vyvazku motoru, prijela s motorem oprenym o stenu a urvanym vyfukem, ale to je vse za cca 200tis.km

Ale vis jak, jedu za audinou s malym, audi se dobu nesmyslne tahne a nehodla predjizdet, krasne videt a kdyz jsem vedle tak vylitne, ze musim pulkou auta do prikopy. :/ todle se stava hrozne casto.
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 14:28:21
13:52:47
11.01.2021
Borderer
-> dragon_cb_cz: To bylo spíš myšleno tak, že ty auta nejsou pokaždé dojížděný do smrti pro rohlíky a zpět. :)
13:23:59
11.01.2021
Jozka
-> Bukaj 11.01.21 11:50:36: Slitina to bude, jak moc a s čím ale nevím.. a ta "krusta", co na to je, by eloxováním snad i vzniknout mohla - ale zas tak moc zběhlej v průmyslových aplikacích (PÚ) hliniku nejsem, abych si troufl to tvrdit najisto.
13:09:12
11.01.2021
suri
-> Milan 136: to funguje normálne, veľakrát vyskúšané , aj na starých vergloch
12:59:24
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> U-Geen 11.01.21 12:09:26: 3 Tak dokud se z nich dá za den vrátit pěšky...



-> Borderer 11.01.21 12:18:17: A co to jsou ty expediční dálky? Expedičním způsobem jsem myslel něco na styl Jardovo cest do Asie, tam chápu, že někdo řeší, že lanková spojka je snáz opravitelná (pokud to lanko sebou veze). Ne když jedu z Prahy na otočku do Brna...
12:58:04
11.01.2021
Milan 136
-> palinator 11.01.21 12:47:14: Sakra3

Ale to by startovalo okamžitě po zmáčknutí.

Tady to napřed napíše klíč nenalezen a po chvíli začne startovat.
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 12:59:01
12:47:14
11.01.2021
palinator
-> Milan 136:

Tos měl určitě klíček od jinýho auta a ten pravej s nabitou baterkou měls v kapse. 3 3
12:43:33
11.01.2021
Borderer
-> Jarda: A nebylo by lepší začít jezdit jako člověk? Bejt moje žena nebezpečná za volantem, spíš reaguju tak, že jí seberu i to auto co má, než že jí koupím tank. 3
12:42:16
11.01.2021
U-Geen
-> Milan 136: U Suzuki je to podobny - a presto na FB taky lidi, který nenapdalo si zjistit, že to takle funguje, než někde zkejsli :-) Btw je to jedna z veci, na ktery se strasne dobre zvyka a u jinych aut to pak chybi :-)
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 12:43:19
12:39:38
11.01.2021
Milan 136
V poslední době se tu několikrát odehrála hádka na téma bezklíčové startování vs vybitá baterka v klíčku.

Našla se spousta chytráků(myslím že hlavně Bouchy), kteří tady ze mě dělali blbce, jak to nejde i přes to, že je to oficiální postup popsaný v návodu k obsluze.

Tak jsem se dnes dokopal k pořízení tohoto videa. A abych nemohl být případně konfrontován tím, že ta baterka byla určitě dobrá, tak jsem ji vyndal...

Takže tady se všichni můžete podívat, jak jde zapnout zapalování a nastartovat motor s klíčkem úplně bez baterky.

Nemáte zač 5



Octavia KESSY start bez baterie v klíči.
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 12:40:11
12:27:51
11.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 11.01.21 12:18:17: proto chci pro pritelkyni xc90... Naftova octa 4x4 dobry, ale bez esp je to nebezpecny i pro me :) protoze ten haldex dokaze nakopnout a vyresit si to musi ridic a ten nedokaze pribrzdit potrebna kola, jedine si dat 4 brzdovy pedaly :)))

Jak jsem tomu dal par driftiku, tak prestal nakopavat, ja cekal nakopnuti a lehce jsem liznul narazak o obrubnik :)
12:18:17
11.01.2021
Borderer
-> dragon_cb_cz: Možná že ani ne. Poslední dobou se v mém okolí začíná objevovat zajímavej fenomén. Původně pár, jezdili ve Felicii, Fabii I. Pak přišlo děcko a s tím i paranoia, že když už mají dítě, tak riziko nehody je najednou o 10 000% vyšší a tedy je nutnost bezpečného auta. Zpravidla byly zakoupeny vozy rozličných značek, stáří +/- 10 let a starý auto šlo z domu. Pak přišla realita. První servis za desítky tisíc, po roce závada, při který se přišlo na tohle, támhleto a dalších 20 tisíc. A nyní? Dva nechali "nový a bezpečný" auto ženě s děckem a oni sami jezdí opět pro rohlíky i "expediční" dálky Felicií. 3



edit: A třetí pokukuje po OI, protože je zastánce dehtu. 3
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 12:21:51
12:09:26
11.01.2021
U-Geen
-> dragon_cb_cz: otázka je, jestli i tyhle jízdy už pak vlastně nejsou expedice :-)
12:06:06
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> Bukaj 11.01.21 11:57:58: Jako že průměrnej uživatel Felicie v ČR jí používá expedičním způsobem, jo? Nebude jí spíš dojíždět do mrtva pár km okolo komína do práce/pro rohlíky? 4
11:57:58
11.01.2021
Bukaj
-> saskyn2: Aha, to jsem předpokládal u Feldy, ale že i u O1...6

Jinak Souhlasím jak s Tebou, tak s Jardou - každý člověk má totiž svou vlastní pravdu a v závislosti na okolnostech může být (a v mém případě a vnímání světa i je) i ta pohádka "o úžasném komfortu, jízdních vlastnostech, nedej bože ekonomice" pravdivá, i když pro většinu lidí je to nesmysl...4

-> dragon_cb_cz 11.01.21 11:04:52: To asi bude tím, že většina lidí, kteří provozují starší vozy, jsou zvyklí je provozovat tím "expedičním" způsobem a moderní vozy a jejich drobné neduhy je děsí víc, než generálka motoru staršího vozu třeba někde na Sibiři1
11:50:36
11.01.2021
Bukaj
-> Jozka 11.01.21 10:19:21: Tak z pohledu spolehlivosti je ten hliníkovej (nebo dural či kýho šlaka z čeho je ten PSV?) válec na MBčkách nejspolehlivější pohyblivou součástkou hydrauliky (u novějších škodovek s kotouči jsou to přední brzdiče). Ještě kdyby do něj dělali i hliníkové pístky, jako v ostatních válcích, tak by neodešel nikdy (na korozi, jak je zvykem u všech škodováckých válečků). Ale nějaký důvod to mělo, proč do toho Al válce nikdy nedávali Al pístek...

...to mne tak napadá - co je to za povrchovou úpravu toho origo Al PSV? To je nějaký lesklý elox nebo...? Je to tvrdé, lesklé, šedé... Nebo slitina hliníku a něčeho?
11:04:52
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 11.01.21 10:25:41: Nakonec se do něj vždycky nějak bordel dostane, někde se to roztřepí atd... Já jsem byl ze začátku taky skeptickej k hydraulickejm brzdám na kole (z pohledu spolehlivosti), ale reálně s tím lidi většinou žádnej problém nemají a jezdít na tom X lid bez jakýchkoliv výměn kapaliny atd. A že na tom kole ty brzdy trpí o dost víc než na autě.



Lankový brzdy pochopitelně pořád dávají smysl pro expediční kola atd - ale ne protože by lanko bylo spolehlivější, ale protože je jednoduchý vézt náhradní. To je ale něco, co v běžným autě fakt řešit nechci. U expedičního to je opět jiná písnička - tam bych to u tebe chápal. Na druhou stranu, jestli není skoro lepší vézt pak oba náhradní válce - trubku případně opraví asi kdekoliv na světě z metráže.
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 11:05:16
10:43:13
11.01.2021
saskyn2
-> Jarda: Stát můžeš, ale to je tak všechno co s tím naděláš. Nejlíp to tedy vystihl -> růža 10.01.21 22:34:27:
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 11:58:16
Extreme Tyres