Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19718 příspěvků (zobrazeno 6051 až 6100) od 04.01.2015 do 02.08.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
09:06:57
12.01.2021
Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 12.01.21 02:38:51: No, auto v mrtvým úhlu jsem přehlédl v životě dvakrát - naposledy minulý týden, když jsem jel přes Prahu s vozíkem plným dřeva...8

Zajímavé, že to bylo cca 300 metrů od místa, kde se mi to stalo před 15 lety poprvé...9
07:54:48
12.01.2021
vhml
Hele jak se tu někde řešilo Jardovo svařování pružiny. Prasknul mi dneska závěrnej závit na Sharanu, cca půl otáčky. Na jízdních vlastnostech i výšce jsem nějakou změnu nezpozoroval. Má smysl to řešit? Protože jestli to rozeberu tak je zas udělat to komplet i s tlumičema a uložením :-)
07:11:44
12.01.2021
Borderer
-> dragon_cb_cz: Je fakt, že ani jeden nepospíchal a prostě si počkali, až se něco objeví. A povedlo se. Je to už jen o náhodě. I když i na vrakovišti se občas objeví pěknej kus. To samý vlastně řeším já, jen opačným směrem. Už od loňskýho léta koukám po Volvech s nevalným výsledkem a končící STK u auta by mne celkem limitovala.



-> saskyn2: Jo, to jsem já. Nicméně rám okna jsem neměnil, jen opravil. A proč? Protože mne to baví a chci to umět. :) V zimě (kor teď) se stejně nic dělat nedá a nemam potřebu zahazovat čas u televize nebo počítače. 3 Teď mám jistotu, že na jaře projde STK, nemusím pospíchat s koupí jinýho auta (poslední půl roku stojej inzeráty v ČR za vyliž) a dopřeju jí důstojnej konec na stavbě.

Jinak já s tím problém nemám, ať si koupí klidně Multiplu. Já jen popsal to, čeho jsem si všiml. 6
06:45:24
12.01.2021
suri
-> saskyn2: ono ale žijú tu aj mimopražský , tu jazdí ešte veľa Felicii rôzneho stavu , dokonca aj sem na servis pravidelne takých 5-6ks . Normálne bežne sa predávajú krajšie kusy za 1000-1200eur pretože proste za to iné auto nekúpiš . Teda nie funkčné . Tu OI v rotačke je ešte stále modla a pýtajú za to viac ako za dvojky . 2003 74kw ATD bežne 3500eur , v štvorkolke aj 4000... treba to tak brať



ja som tiež pozeral skoro mesiac nejakú inú Feliciu ale nič nebolo , a ak pekná tak 2000eur , a aj tie sa popredali . U mňa by to ale potom stratilo ten prvotný význam prečo som udržoval túto modrú a po toľkých rokoch som Feliciu definitívne zavrhol . Ale tvrdiť o tom že to bolo auto na zabitie , prípadne rozpadajúci sa vrak nemôžem . Bol som s tým všade a denne , v takých terenoch kde nik iný ísť nechcel a nikdy ma nenechala .
02:38:51
12.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 11.01.21 18:36:20: co? mam preventivne pri predjizdeni troubit? ale asi ani to by nepomohlo...8

cetl jsem ucebnici pro autoskoly ze 60tek a tam to troubeni pri predjizdeni bylo doporuceny1, ale jen mimo obec 4

Hlavne ze vpodstate kazdy auto od fabie nahoru ma zrcatko s mrtvym uhlem a stejne to je dementum k nicemu,



Nechapu vas Saskyna a NWKT, ty narazky na me, ono asi u plzne a v prahe budou lidi jinak vyjezdeny, nez tady v prdelakove... Mohu rict, ze z toho mam docela strach na dalnici a tam se mi to paradoxne stalo asi jen jednou.



-> Bukaj 11.01.21 15:41:42: jj, taky to tak beru, moje nejnovejsi auto v zivote byla felda, kdyz tata zemrel, tak to bylo 4 roky stary auto, ted mam nejnovejsi kratkou nivu rok 2006, model 2007 euro 4, ale i proti te felde 2000 nema nic, jen posilovac rizeni a pohon vsech kol, v tp ma abs, ale fyzicky nema, uvazoval jsem ho dodelat, mit eds na predku a do zadu torsen, jen nevim, jak si poradit s tema byzdama, ktere jsou jak u 130 (dva okruhy predek a k tomu zadek)
upraveno 2x, naposled 12.01.2021 03:20:27
20:19:36
11.01.2021
saskyn2
-> Bukaj 11.01.21 11:57:58: Ekonomika se začne hroutit ve chvíli kdy začneš počítat svůj čas. Když teda nejsi severokorejská uklízečka, což tady je koukám celkem běžný jev.3 Ale třeba zrovna u tebe tu 130 chápu, prostě to máš takovou stylovku, potkat tě s botama a v něčem novém tak tě ani nepoznám3 4

-> Borderer 11.01.21 12:18:17: Hele a nejsi ty zrovna ten co na tý shnilotině měnil nejdřív rám okna a pak spodek pod topením3 to je vtipný že takovýhle lidi mají největší problém v cizím autě co si koupí nějaká rodina3 3

A neznám teda ve svém okolí jediného člověka co by se chtěl vracet zpátky k nějaký starý plečce...

-> palinator 11.01.21 12:47:14: 3 3 3

-> Nwkt 11.01.21 18:36:20: Souhlas, ale že tě to zrovna u Jardy překvapí, děláš jak kdyby si tu byl první den1
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 20:28:56
18:46:32
11.01.2021
michael
-> Jarda/felda: Nikterak osekaná nebyla vycházela z LX tak musela mít 14 kola.
18:36:20
11.01.2021
Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 11.01.21 14:22:49: Tak děláš asi něco blbě, mě se tohle s stalo tak 2x v životě, s malým nikdy
16:11:56
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Promiň, já zapomněl 3
15:46:50
11.01.2021
Jarda/felda
-> Bukaj 11.01.21 09:36:30: jo, 1.4 do roku 2000 jako "novinka" aby zvedli prodeje tak to na maximum osekali, dokonce měla i jen 14" kola 4
15:41:42
11.01.2021
Bukaj
-> dragon_cb_cz 11.01.21 12:06:06: Myslel jsem starší vozy - zadomotorové škodovky, stejšny a Octavie apod (které občas někdo ještě provozuje na denní užívání), ne Felicie - ty za starší vozy nepovažuji4
15:15:14
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> Borderer 11.01.21 13:52:47: Neříkám že vždy (ostatně i ty jsi důkazem, že to tak není), ale že to bude jejich nejčastější využití, na to bych si vsadil. Krátkejch teda, dlouhý do mrtva pro změnu dojížděj různý řemeslníci atd.



Jinak "plán" je to dobrej, blbý je, že sehnat neshnilou feldu je čím dál těžší a tudíž není úplně dlouhodobě průchozí... protože je sice hezký, že je nečekaj velký výdaje za opravy moderních kravin, ale desetitisíce za klempíře taky nejsou nic moc.
14:50:55
11.01.2021
Jarda - zrušená registrace
14:22:49
11.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 11.01.21 12:43:33: jsem nemyslel, ze je vylozene nebezpecna, ikdyz z prikopy jsem ji parkrat tahal, naborila mi feldu a s rapidem mi jednou prijela bez zrcatek, ze muzu byt rad, ze se tam vesla, octou by se nevesla, jo jednou myslela, ze nadjede nejakej velkej sutr fabii a urazila spodni vyvazku motoru, prijela s motorem oprenym o stenu a urvanym vyfukem, ale to je vse za cca 200tis.km

Ale vis jak, jedu za audinou s malym, audi se dobu nesmyslne tahne a nehodla predjizdet, krasne videt a kdyz jsem vedle tak vylitne, ze musim pulkou auta do prikopy. :/ todle se stava hrozne casto.
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 14:28:21
13:52:47
11.01.2021
Borderer
-> dragon_cb_cz: To bylo spíš myšleno tak, že ty auta nejsou pokaždé dojížděný do smrti pro rohlíky a zpět. :)
13:23:59
11.01.2021
Jozka
-> Bukaj 11.01.21 11:50:36: Slitina to bude, jak moc a s čím ale nevím.. a ta "krusta", co na to je, by eloxováním snad i vzniknout mohla - ale zas tak moc zběhlej v průmyslových aplikacích (PÚ) hliniku nejsem, abych si troufl to tvrdit najisto.
13:09:12
11.01.2021
suri
-> Milan 136: to funguje normálne, veľakrát vyskúšané , aj na starých vergloch
12:59:24
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> U-Geen 11.01.21 12:09:26: 3 Tak dokud se z nich dá za den vrátit pěšky...



-> Borderer 11.01.21 12:18:17: A co to jsou ty expediční dálky? Expedičním způsobem jsem myslel něco na styl Jardovo cest do Asie, tam chápu, že někdo řeší, že lanková spojka je snáz opravitelná (pokud to lanko sebou veze). Ne když jedu z Prahy na otočku do Brna...
12:58:04
11.01.2021
Milan 136
-> palinator 11.01.21 12:47:14: Sakra3

Ale to by startovalo okamžitě po zmáčknutí.

Tady to napřed napíše klíč nenalezen a po chvíli začne startovat.
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 12:59:01
12:47:14
11.01.2021
palinator
-> Milan 136:

Tos měl určitě klíček od jinýho auta a ten pravej s nabitou baterkou měls v kapse. 3 3
12:43:33
11.01.2021
Borderer
-> Jarda: A nebylo by lepší začít jezdit jako člověk? Bejt moje žena nebezpečná za volantem, spíš reaguju tak, že jí seberu i to auto co má, než že jí koupím tank. 3
12:42:16
11.01.2021
U-Geen
-> Milan 136: U Suzuki je to podobny - a presto na FB taky lidi, který nenapdalo si zjistit, že to takle funguje, než někde zkejsli :-) Btw je to jedna z veci, na ktery se strasne dobre zvyka a u jinych aut to pak chybi :-)
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 12:43:19
12:39:38
11.01.2021
Milan 136
V poslední době se tu několikrát odehrála hádka na téma bezklíčové startování vs vybitá baterka v klíčku.

Našla se spousta chytráků(myslím že hlavně Bouchy), kteří tady ze mě dělali blbce, jak to nejde i přes to, že je to oficiální postup popsaný v návodu k obsluze.

Tak jsem se dnes dokopal k pořízení tohoto videa. A abych nemohl být případně konfrontován tím, že ta baterka byla určitě dobrá, tak jsem ji vyndal...

Takže tady se všichni můžete podívat, jak jde zapnout zapalování a nastartovat motor s klíčkem úplně bez baterky.

Nemáte zač 5



Octavia KESSY start bez baterie v klíči.
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 12:40:11
12:27:51
11.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 11.01.21 12:18:17: proto chci pro pritelkyni xc90... Naftova octa 4x4 dobry, ale bez esp je to nebezpecny i pro me :) protoze ten haldex dokaze nakopnout a vyresit si to musi ridic a ten nedokaze pribrzdit potrebna kola, jedine si dat 4 brzdovy pedaly :)))

Jak jsem tomu dal par driftiku, tak prestal nakopavat, ja cekal nakopnuti a lehce jsem liznul narazak o obrubnik :)
12:18:17
11.01.2021
Borderer
-> dragon_cb_cz: Možná že ani ne. Poslední dobou se v mém okolí začíná objevovat zajímavej fenomén. Původně pár, jezdili ve Felicii, Fabii I. Pak přišlo děcko a s tím i paranoia, že když už mají dítě, tak riziko nehody je najednou o 10 000% vyšší a tedy je nutnost bezpečného auta. Zpravidla byly zakoupeny vozy rozličných značek, stáří +/- 10 let a starý auto šlo z domu. Pak přišla realita. První servis za desítky tisíc, po roce závada, při který se přišlo na tohle, támhleto a dalších 20 tisíc. A nyní? Dva nechali "nový a bezpečný" auto ženě s děckem a oni sami jezdí opět pro rohlíky i "expediční" dálky Felicií. 3



edit: A třetí pokukuje po OI, protože je zastánce dehtu. 3
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 12:21:51
12:09:26
11.01.2021
U-Geen
-> dragon_cb_cz: otázka je, jestli i tyhle jízdy už pak vlastně nejsou expedice :-)
12:06:06
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> Bukaj 11.01.21 11:57:58: Jako že průměrnej uživatel Felicie v ČR jí používá expedičním způsobem, jo? Nebude jí spíš dojíždět do mrtva pár km okolo komína do práce/pro rohlíky? 4
11:57:58
11.01.2021
Bukaj
-> saskyn2: Aha, to jsem předpokládal u Feldy, ale že i u O1...6

Jinak Souhlasím jak s Tebou, tak s Jardou - každý člověk má totiž svou vlastní pravdu a v závislosti na okolnostech může být (a v mém případě a vnímání světa i je) i ta pohádka "o úžasném komfortu, jízdních vlastnostech, nedej bože ekonomice" pravdivá, i když pro většinu lidí je to nesmysl...4

-> dragon_cb_cz 11.01.21 11:04:52: To asi bude tím, že většina lidí, kteří provozují starší vozy, jsou zvyklí je provozovat tím "expedičním" způsobem a moderní vozy a jejich drobné neduhy je děsí víc, než generálka motoru staršího vozu třeba někde na Sibiři1
11:50:36
11.01.2021
Bukaj
-> Jozka 11.01.21 10:19:21: Tak z pohledu spolehlivosti je ten hliníkovej (nebo dural či kýho šlaka z čeho je ten PSV?) válec na MBčkách nejspolehlivější pohyblivou součástkou hydrauliky (u novějších škodovek s kotouči jsou to přední brzdiče). Ještě kdyby do něj dělali i hliníkové pístky, jako v ostatních válcích, tak by neodešel nikdy (na korozi, jak je zvykem u všech škodováckých válečků). Ale nějaký důvod to mělo, proč do toho Al válce nikdy nedávali Al pístek...

...to mne tak napadá - co je to za povrchovou úpravu toho origo Al PSV? To je nějaký lesklý elox nebo...? Je to tvrdé, lesklé, šedé... Nebo slitina hliníku a něčeho?
11:04:52
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 11.01.21 10:25:41: Nakonec se do něj vždycky nějak bordel dostane, někde se to roztřepí atd... Já jsem byl ze začátku taky skeptickej k hydraulickejm brzdám na kole (z pohledu spolehlivosti), ale reálně s tím lidi většinou žádnej problém nemají a jezdít na tom X lid bez jakýchkoliv výměn kapaliny atd. A že na tom kole ty brzdy trpí o dost víc než na autě.



Lankový brzdy pochopitelně pořád dávají smysl pro expediční kola atd - ale ne protože by lanko bylo spolehlivější, ale protože je jednoduchý vézt náhradní. To je ale něco, co v běžným autě fakt řešit nechci. U expedičního to je opět jiná písnička - tam bych to u tebe chápal. Na druhou stranu, jestli není skoro lepší vézt pak oba náhradní válce - trubku případně opraví asi kdekoliv na světě z metráže.
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 11:05:16
10:43:13
11.01.2021
saskyn2
-> Jarda: Stát můžeš, ale to je tak všechno co s tím naděláš. Nejlíp to tedy vystihl -> růža 10.01.21 22:34:27:
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 11:58:16
10:38:02
11.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 11.01.21 10:30:36: vsak vis, ze me to bavi...

Ale za tim ostatnim si take stojim, Bukaj, Jozka a i suri v tom take maji jasno :) a jeste par dalsich...

Pritelkyne vcera, at ji koukam opravit stahovacku na octe nebo, ze doma vse bezmase sezeru :) tak jsem to vyresil lankem od prehazovacky :) a jeste jsem ji vypral tapec.

Bacha je potreba studenou vodou a hodne peny, teplou by se odlepil, jak se stava, ze to blbci cisti tim naparovacem.4

Jinak samo to neni zabava pro kazdeho, jeden sbira znamky druhej motorky, treti skodovky.
upraveno 2x, naposled 11.01.2021 10:42:40
10:30:36
11.01.2021
saskyn2
-> Bukaj 11.01.21 10:05:12: Ne nějaká 1.6 a není to nic zvláštního, za to ABS byl v té době příplatek asi jako stálo jetý emko.

-> Jarda - zrušená registrace 11.01.21 10:09:19: tak nevim na co si měl narážky že se toho budu chytat. Já nic nepřekrucuju, jen nemám tyhle tvoje růžový brýle. Já jsem ti to už jednou psal, tady je každýmu úplně jedno co děláš v čem se hrabeš, to je přeci tvůj život. Jen vidím jak ty pár stále stejných nicků obhajují neobhajitelné. Tak bud Jardo aspon jednou chlap a řekni že tě to baví, já sklapnu a půjdu pryč protože na to není argument. Ale když tu žvaníš hovadiny o úžasném komfortu, jízdních vlastnostech, nedej bože ekonomice, tak se nediv že si před normálníma lidma za magora a pohádkáře.
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 10:31:47
10:25:41
11.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 11.01.21 10:20:40: pracovni valec mi odesel na UA a 50km, nez jsem sehnal gumicky, musel jsem pouzit hodne velkou silu, abych tam ty nove dostal, od te doby mam spojkovou kapalinu brutalne cernou, ale funguje to... Nastesti niva ma zvlast spojkovou kapalinu oddelenou od brzdove, takze brzdovku mam cistou.

Je mi jasne, ze lada to dela kvuli snizeni nakladu, ale proste, co se muze posrat na jednom dobre dimenzovanem lanovodu, oproti dvoum hydraulickym valcum, trubce a kapaline, kterou jeste kazde dva roky musis menit4
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 10:29:46
10:21:53
11.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> suri 11.01.21 08:54:16: jo, jedna stranka virtu, druha kdyz se neco prihodi, tak jel jak debil a vsichni najednou jezdi jak beranci :))), ja feldou predevcirem malem sundal tuarega, ten blb vyjel proti me v zatacce uprostred na 3.tride a zastavil uprostred silnice, ja jel teda o dost rychleji, zastavit na uklouzanem snehu to neslo, tak co nejvic do prikopy, ze tam dyztak zustanu ale diky vranikum se tak nestalo5
10:20:40
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 11.01.21 10:09:19: Nějak nechápu, co bys tím předěláním získal? Já bych se fakt skoro vsadil, že ta hydraulika je ve výsledku možná spolehlivější.
10:19:21
11.01.2021
Jozka
-> Bukaj 11.01.21 10:05:12: Dej pokoj s termitama!3 Nebo pak už teda hlavní a pohlavní..4



Jinak teda u mě když problém, tak spíš než odstávkou nastal po jiným zásahu do hydrauliky.. Flekoušovi třeba umřely brzdy před pěti lety, ale na podzim zaspojkoval jako zamlada.
10:09:19
11.01.2021
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 11.01.21 09:12:06: tady nekdo resi pruziny?9

Mel jsem k tomu jeste hezkou poznamku, ale zase by ses urazil a zacal vse prekrucovat4

-> Bukaj 11.01.21 09:36:30: presne tak... Myslim ta aee mela jen pytel ridice, ja zas myslel, ze fl maji 4 bagy a ja na comfort mam 2, zato vyhrev sedacek esp a zadni el okna... Ale sef ma comfort taky a nema ani esp. Takze to je kus od kusu...

-> Jozka 11.01.21 09:51:59: 52

-> dragon_cb_cz 11.01.21 09:10:02: prave rikam, ze to musi byt dobre udelane, lada nic moc, kdyby to bylo bytelne jak u feldy, tak bych to klidne predelal... a druhoska, ze to chinan ojebe, to samo mozne je

U rapida kvuli delce by me to ani nenapadlo...

-> palinator: lanovod rucky? Zkus napojit dva63
10:05:12
11.01.2021
Bukaj
-> Jozka 11.01.21 09:57:30: "Pracovní", jednou pro vždy "pracovní", ne "pomocnej"... 3

Jinak to, že u těchto vozů válce běžně protékaly, především po delších ostávkách, je tak nějak obecně známé. Spíš mne překvapilo, že u auta, které je víceméně neustále v provozu, tyto věci neodcházejí...6
upraveno 2x, naposled 11.01.2021 10:06:22
10:04:22
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Jasně, tam to bez redukce nejde.
10:02:34
11.01.2021
palinator
-> Bukaj:

Občas se to stane i u těchto vozů, že hydraulika odejde. Ale je to o několik řádů méně časté, než u 742 a předchůdců. 3
10:00:42
11.01.2021
Bukaj
-> saskyn2: Aha, tak díky, zase něco nového pro mne 6

To byla ta "vzácná socka" 1,4?

-> dragon_cb_cz: Já jsem řešil lanko jen u firemního vraku Rapida (Renault) a pak u té prokleté Dacie3

Že někomu odejde druhoška chápu, ale originály držely. A údržba je jednak o čistotě interiéru i exteriéru (nemít na podlaze a v motorovém prostoru hromady bahna/v létě prachu) a hlavně o bezchybné funkci navazujících komponent - aby nebyla zarezlá a zahumusená páka na převodovce, volně chodilo spojkové ložisko, necukala spojka (lamela, přítlačák) v záběru a volně se vracel spojkový pedál (uložení pedálu). Tyto věci přímo ovlivňují životnost lanovodu.



Jinak uznávám, že třeba u O1, kde je spojková hydraulika, mne překvapilo, že navzdory neúdržbě a neměnění kapaliny to funguje skoro 25 let bez problémů a také jsem neslyšel, že by to někomu odešlo (moc se o moderní vozy nezajímám, takže jsem možná jen neinformovaný, tuším, že před lety tu někdo řešil PSV nebo HSV na Superbu?)...6
09:57:37
11.01.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Ani nevim jestli jsem to zkoušel bez redukce. Jen jsem to celý nějak nechápal. Pumpu nemám, jen pistoli na komprdor.
09:57:30
11.01.2021
Jozka
-> dragon_cb_cz 11.01.21 09:46:55: Mě selhal pomocnej spojkovej válec (na tisícovce) vloni vůbec poprvý.. holt "moderní" evoluce s "O" kroužkem.. anebo vada z výroby, gumka byla "nakouslá", jak kdyby jí někdo načnul (nastřihnul) už při zásunu, pístek se "křížil" a vydřel váleček.
09:51:59
11.01.2021
Jozka
-> suri 11.01.21 08:54:16: 3

-> Bukaj: 46 Jsem si až u svýho 2nd Favorita všiml, že spojka je lankem..

-> Jarda - zrušená registrace 11.01.21 09:02:58: Nechci se pouštět do dalších nekonečnejch "diskusí", který nikam nevedou - jen si myslím, že procenta nárůstu přínosu (pro běžnýho uživatele) jsou vyvážený desítkama procent složitosti a nezdá se mi to jako správná cesta..
09:46:55
11.01.2021
dragon_cb_cz
-> Bukaj 11.01.21 09:36:30: Myslím že zrovna tady někdo zakládal téma, kde se snažil dopátrat jaké lanko sakra na Feldu koupit, že mu už několikátá druhoška odešla 4 A jakou údržbu bys si u toho lanka prosímtě představoval?



Ke spojkové hydraulice jako zdroji problémů můžu říct, že se mi srala vždy akorát na zadomotorových škodovkách, jednou začal HSV téct (to asi na tu absenci údržby hodit půjde), podruhé se sprostě kousnul (to už beru jako vadu). Na žádném jiném autě já ani nikdo z rodiny pokud vím problém neměl.



-> palinator 11.01.21 09:34:05: Myslíš galuskový (presta)? Ty většinou pump nafoukneš i bez redukce.
upraveno 1x, naposled 11.01.2021 09:47:51
09:44:57
11.01.2021
saskyn2
-> Bukaj 11.01.21 09:36:30: Ano vyráběla

Neboj já vím že to je nutnost, jen se divím že takovou fuj věc má i ten zázrak a nejlepší auto na světě3

Lanko jsem párkrát měnil, ale je určitě spolehlivější, jen jak tu už kluci zminovali je to fakt k hovnu, divnej chod, vrže to , já bych to teda nechtěl, ale chápu že když to má druhý nejlepší auto světa, tak se na to musí jen pět chvála. Jen čekám kdy někdo přijde že na Letný je ten metronom na hovno a že by to tam chtělo udělat pomník nějakýmu úžasnýmu autu co sám vybere3
09:36:30
11.01.2021
Bukaj
-> saskyn2 10.01.21 20:56:54: Ona se vyráběla Octavie (ta nová z devadesátých let, ne ta původní) bez ABS? Doteď jsem žil v tom, že ABS bylo u Octavie standardem, stejně jako airbagy...9

-> saskyn2 11.01.21 09:14:53: Tak hydraulika je u zadomotorů tak nějak nutnost, abys na to nemusel hamtat jako na brzdy v T1383

Kdežto u Feldy, kde celý bowden ovládání spojky má délku sotva třičtvrtě metru a navíc už vymysleli lanovody s teflonovou výstelkou, by hydraulika byla jen zdroj problémů. Zrovna u Favorita a Feldy jsem neslyšel o jediném případu selhání lanového ovládání spojky (ale to může být tím, že jsem Fa/Fel nikdy nezažil jako firemní auta, které dostávají kouř a nikoli údržbu)...6
09:34:05
11.01.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Vidiš, to ani nevim jaký jsou dneska vymoženosti. Mně bohatě stačilo že jsem horko těžko sehnal redukci na ty píčovský cykloventilky, abych to po půl roce nafouknul. 3
09:18:30
11.01.2021
saskyn2
-> palinator 11.01.21 09:16:28: A víš že bych se tomu ani nedivil? 3
Extreme Tyres