Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18155 příspěvků (zobrazeno 3751 až 3800) od 04.01.2015 do 27.03.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:02:12
02.04.2021
Shader
-> saskyn2: Aha... egr + klapka byly poměrné dost zanešené. Vyčistil jsem to, tak uvidím zda bude nějaké zlepšení. Nic méně po vyčištění vířivých klapek, škrtící klapky, EGR a zpětném složení, motor naběhl, vrčel 15s a chcípnul, pak už nešel nahodit. Při opětovných startech asi odešlo nějaké relé startéru, protože přestal točit. Mě už z toho m*dne!!!
13:44:58
02.04.2021
saskyn2
-> palinator: to ne
13:42:14
02.04.2021
palinator
-> saskyn2:
Dokáže ta klapka způsobit i chybu průtoku EGRu?
13:39:17
02.04.2021
saskyn2
-> Shader 31.03.21 21:44:11: to chcípání dělá klapka. Ona někdy dokáže odejít tak že nehodí chybu, ale přitom se nezavírá. To poznáš že to má doběh jak kráva. To BMN má 5 pinovou.
edit: nemyslím vířivý klapka, ale chcípací klapka co je pod egrem.
upraveno 1x, naposled 02.04.2021 13:47:04
09:18:49
02.04.2021
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 02.04.21 08:17:21: jj, petky, uz jsem to narychlo vyresil...4
08:17:21
02.04.2021
StepaNoFUN
-> Jarda: tipoval bych pruchodka dveri ridice, nebo 5ty vrata.
08:05:48
02.04.2021
Jarda - zrušená registrace
Me uz z te naftove hujdy jebne...
vymenil jsem termiostat, wahler drzi teplotu krasne dle diag na 90-92°C, posledni zhavicku, tak si rikam, ze uz je vse ok
prijedu k marketu, jdu nakoupit, vratim se k autu a kdyz odemykam, tak se ihned zamkne9 jedina moznost je vzit za kliku behem par desitek ms, cele autoi je jinak na safe, od spolujezdce se to chova stejne, kdyz to odemcu tlacitkem na dverich, tak se taky hned zamkne, ale neni to na safe, tak potom jdou alespon otevirat dvere....
co to muze byt? celej comfort fabia, octa 1,2, 3 - vsude se to sere7
dekuji
napada me nekde sluslej zamykaci kablik, ale sranda bude to najit nebo jeste neco jineho?
21:52:12
31.03.2021
dragon_cb_cz
-> saskyn2 31.03.21 21:35:03: Tak když je kde si urvat... 8
21:44:11
31.03.2021
Shader
-> saskyn2: Demontoval jsme sání a klapky byly tuhé, tedy nefungovala regulace. Po očištění klapky zase chodí. Brácha měl plast, už má hliník 3

Ještě by mě zajímala jedna věc, jaký vliv mají ty klapky na chcípáni motoru? Prvotní projev byl, že po chcípnutí motoru, motor razantně zaklepal. Dočetl jsem se, že to mají na svědomí nefunkční klapky.
upraveno 1x, naposled 31.03.2021 22:17:52
21:35:03
31.03.2021
saskyn2
-> dragon_cb_cz 31.03.21 21:16:50: Oni mají všeobecně automobilky takovou libůstku-to co se sere, nebo na co je odbyt a nedá se koupit v druhovýrobě, tak mají předražené. Viz RNS510(100t až 120ledková s DABem- to mají vyloženě kvůli pojištovnám ) r-line maska-stejný kus plastu jako obyčejná, rozdíl 5000/170003 a a další podobný příklady
21:28:56
31.03.2021
saskyn2
-> Shader: mechanicky, nejvíc se to zasírá při krátkých trasách ve městě. Ale ono když to není sw vyplý nebo vadná ta podtlakovka tak se to nezasere až do nefunkčnosti, to spíš vypadá že ti to nějak nechodí, protože jinak si ty klapky průběžně udržujou tu svojí dírku svým pohybem3 Bud rád že nemáš plastový a vyšoupaný. Jinak se to dá vyhodit do prdele a dát z bkd bezklapkový, beztak je to tam k hovnu.
21:16:50
31.03.2021
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Jj taky tu cenovou politiku občas nechápu. Na 1.9TiD Soba stojí asi 5t bez daně komplet sání.
19:38:45
31.03.2021
Shader
-> saskyn2: Jak to sání čistíš? Mechanicky? Chemicky? Dneska jsem to sundal, EGR + klapka byly pěkně zas*ané a vířivky zakarbonované. Když jsem to měl dole cca před 60tkm (nájezd 190tis.) tak to bylo v mnohem, mnohem lepším stavu. Tehda jsem to taky čistil a dneska mě ten nános karbonu překvapil.
18:50:42
31.03.2021
saskyn2
-> King: tak u BMW je to choroba dědičná napříč generacemi úpornější než koronavirus3
18:14:58
31.03.2021
King
-> saskyn2: Tak v rukach "ryb " to tak mozna konciva, ale predchozi majitel byl mechoš, takze klapky jsem k autu dostal jako zajimavy prislusenstvi a doury po nich jsou tradicne zaslepeny :-)
17:41:20
31.03.2021
saskyn2
-> King: Ale zase u bmw k tomu sání většinou kupuješ i celý motor protože klapky zpracoval až do výfuku 3 -> dragon_cb_cz: zase podtlakovka na to stojí samotná 250. Mají ty ceny někdy trochu divně nastavený....
14:25:55
31.03.2021
King
-> dragon_cb_cz: To me trosku zaskocilo, protoze sani s "výřivymi " klapkami stoji na petkovyho bawora E60 asi 16 litru a ted tohle! :-)
08:54:09
31.03.2021
dragon_cb_cz
-> saskyn2 30.03.21 23:19:17: Ať žije ten levný koncern 3 Ale fajn, že to jde řešit.
23:19:17
30.03.2021
saskyn2
-> Shader: dá se to v klidu vyčistit a rozpohybovat, jak u pd tak u cr. Nový sání na bmn je asi 18t3
20:24:08
30.03.2021
Shader
OII, hliníkové sání, zatuhlé vířivé klapky. Dá se to rozpohybovat nebo počítat s výměnou sání?
17:06:43
27.03.2021
Jirik_Tuňák1983
THE FINAL RACE - Subaru WRX STI vs Mustang
upraveno 1x, naposled 27.03.2021 17:14:46
17:00:33
27.03.2021
růža
Vy z toho máte srandu, ale my jsme měli v autoškole Liazku, kde zařadit kvalt se rovnalo první souloži. Taky člověk nevěděl kam s tím. Pár kluků na tom dokonce vyhořelo při závěrečkách. Jeden si chtěl před kruháčem podřadit a protože mu to nešlo, tak proletěl kruháč bez kvaltu.
Já jsem si teda grif našel, ale zpátečku jsem tam v životě nezařadil. Vždycky ji tam musel instruktor "doklepnout".
16:24:20
27.03.2021
moucan - zrušená registrace
-> moucan: A ještě to chce schéma vyčochtanýho řazení u Škodováckýho čtyřkvaltu
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od moucan - zrušená registrace vložen 27.03.2021 16:24:20
16:17:59
27.03.2021
King
-> moucan: 3
16:11:06
27.03.2021
moucan - zrušená registrace
-> U-Geen: Vždycky si vzpomenu na tohle ... 1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od moucan - zrušená registrace vložen 27.03.2021 16:11:06
15:23:13
27.03.2021
King
-> U-Geen: 3 V zemich, kde je klasickej fofrklacek zajimava vystrednost, se to vsákne :-)
14:23:13
27.03.2021
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: hlavně když řadíš 18. kvalt :-)
14:19:54
27.03.2021
Jirik_Tuňák1983
Nejlepší je 12:00. 3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 27.03.2021 14:19:54
13:56:21
27.03.2021
růža
-> Bukaj: Taky jsem vyrostl na tři čtvrtě na tři (ruce mírně pokrčené). Teď jsem zase slyšel, že lepší je původní za deset dvě.
Já osobně jezdím rovinky - Levá tři čtvrtě, pravá loketní opěrka a zatáčky tak nějak podle situace, buď tři čtvrtě, nebo za deset dvě.
13:50:25
27.03.2021
U-Geen
-> Bukaj: napnutý paže? to nevim teda :-) Sedačku, resp. volant si seřizuju tak, aby se, když přes horní hranu položím zapěstí, ruka ohla dolů - samozřejmě za stálého plného opření se do opěradla. Proč je tahle poloha správně si asi na internetu najdeš :-)
13:43:36
27.03.2021
Bukaj
-> U-Geen: Třičtvrtě na tři? To jsem ještě neslyšel - to se musí dost blbě držet, ne? Furt napnuté paže... Tak jsem občas držel jen u klasika 120 volantu - ale tak, že jsem měl pracky opřené shora o střed. Jinak když potřebuju řídit, tak za pět jedna je asi nej, když jedu jen rovně, tak "za pět sedm"...
A u aut s airbagem ve volantu bych držel asi výhradně v dolní třetině kruhu kvůli bezpečnosti...
13:34:41
27.03.2021
U-Geen
-> Bukaj: ty woe, my jsme se teda v 98mym ucili klasicky ve trictvrte na tri a nevim, ze by se od te doby neco menilo :-) coz teda zrovna u toho GL volantu bych asi trpel :-)
upraveno 1x, naposled 27.03.2021 13:35:17
13:31:53
27.03.2021
Bukaj
-> růža: Když jsme u toho, tak nechcete někdo založit téma "jak držíte volant"?1 Jen tak pro zajímavost, případně inspiraci...4
Ono se to asi i dost mění dobově - z autoškoly (1999) si pamatuju, že se volant správně drží v pozici "za pět jedna", když dělala někdy v roce 2006/2007 autoškolu moje tehdejší přítelkyně, tak už přišla s tím, že "za deset dvě" - kdoví, jak je to dneska...3
12:15:53
27.03.2021
růža
-> dragon_cb_cz 27.03.21 00:38:22: Tak já myslel vpředu. Na druhou stranu si pamatuji, že při 140 se šáde docela uklidnila, ale asi to přehlušil ten proudící vzduch 3
-> Jirik_Tuňák1983 27.03.21 02:10:20: -> King 27.03.21 08:39:43: No, vzhledem k času přidání svého příspěvku se přiznám, že už mi to moc nemyslelo 3
-> Bukaj 27.03.21 08:54:46: Pokud držíš volant oběma rukama, tak je loketka opravdu zbytečná. Jinak to držení volantu dole s opřeným zápěstím mě na 120ce vždy bavilo, ale u "moderních" aut už mě nikdy nenapadlo, si dát volant do spodní polohy.
11:30:43
27.03.2021
dragon_cb_cz
-> Bukaj 27.03.21 08:59:48: To bych nejdřív musel nějaký moderní vůz vlastnit 3 V tom nejnovějším je asi nejvíc slyšet ten hluk od zimáků. Jsem zvědavý, jaké to bude na letních (ale pro tohle auto je nemám nachystané, jen celoročky, co musím dojezdit, než koupím na tu sadu disků letňáky). Motor, ač nafťák, ve vyšších rychlostech moc nevnímám... ale ta převodovka je hodně dlouhá (ve 140km/h to točí rovné 2000rpm).
upraveno 2x, naposled 27.03.2021 11:31:26
10:34:13
27.03.2021
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: Ono to asi bude tím, že v každém autě je jiný volant, sedačka, jinak pedály atd, každý člověk má jinou tělesnou konstituci, takže ten "správný" posez a úchop je u každého vozu a každého člověka jiný a nelze to generalizovat4
10:29:56
27.03.2021
palinator
-> Jarda - zrušená registrace 26.03.21 21:01:21:
A přitom jí stačí jen dobře nastavit. Poznám v OI a v Rapidu přesně ten zoubek, kterej tam dělá rotiku, když to někdo předemnou přešteluje. 3 A dokud to nevychytám jak to bylo, nemůžu řídit. 3
Jinak samozřejmě když dělám kokotiny, tak loketka musí pryč, ručka se s ní tahá blbě.
09:52:34
27.03.2021
krtik
...ja bych aj povedel, ze vrzani clonitek u zadohrabu je prvek vybavy. Snad jen mimo Minnovu karu 1 .
09:50:47
27.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 27.03.21 08:54:46: Koukám na to a ani nevím, kde bych ten volant měl pohodlně chytit. Obyčejný 120kový šel aspoň držet za ramínko.
Ale to je jedno, držíš ten volant # špatně a nebezpečně. 3
09:47:32
27.03.2021
Borderer
-> Bukaj: Náhodou...u kyvky nemusíš řešit vrzání čehokoliv. Ten randál od motoru to spolehlivě přehluší. 3
09:02:10
27.03.2021
Bukaj
-> King 27.03.21 08:39:43: Právě ty nepříjemné nízké frekvence jsou záležitostí moderních aut, u škodovky (s vlečkou) je to taková příjemná širokopásmová všehochuť1
Kyvku bych tu raději nerozebíral3
09:00:22
27.03.2021
Bukaj
08:59:48
27.03.2021
Bukaj
-> dragon_cb_cz 26.03.21 23:35:19: Tak se někdy schválně zkusím projet v nějakém Tvém moderním voze a porovnat. Mně daleko víc vadí ty duté tupé rány od podvozku moderních vozů, které mají poměrně solidně odfiltrované vysoké tóny ruchů, než širokopásmový šum ve škodovce. Je tedy pravdou, že aerodynamický hluk zrcátek Massag 495 bych ve vyšších rychlostech klidně oželel...3
08:54:46
27.03.2021
Bukaj
-> růža: ... nebo tak (zápěstí opřená o horní stranu stehen a takto hezky mi to vychází k volantu):

Případně levou nahoře a pravou dole nebo jen jednou rukou nahoře či dole.6
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Bukaj vložen 27.03.2021 08:54:46
upraveno 1x, naposled 27.03.2021 08:55:28
08:52:11
27.03.2021
Bukaj
-> růža 26.03.21 22:58:17: Buďto držím volant oběma rukama tak:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Bukaj vložen 27.03.2021 08:52:11
08:39:43
27.03.2021
King
-> růža 27.03.21 00:06:21: Obavam se, ze fyzika funguje i v 742, takze jakasi smerovost se u lidskyho ucha da ocekavat az u vlnovejch delek srovnatelnejch a mensich, nez rozmery boltce, coz rozhodne neni ten nizkofrekvencni bordel, kterej se diky nestastnymu uchyceni agregatu prenasi do cely karoserie4
02:10:20
27.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> růža 27.03.21 00:06:21: Kde ti proboha rostou uši? 3
00:38:22
27.03.2021
dragon_cb_cz
-> růža: Tak až příště ve 160km/h budeš v 742 v klidu konverzovat s pasažéry na zadní sedačce, dej mi vědět 3
00:06:21
27.03.2021
růža
-> dragon_cb_cz: Ale tak to se musím ohradit. Právě že, jak je motor daleko kdesi vzadu a ušní boltec směřovaný dopředu, tak působí 742 nebetyčně tiše.
Extreme Tyres