Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18155 příspěvků (zobrazeno 6001 až 6050) od 04.01.2015 do 27.03.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
19:23:40
19.09.2020
Jarda/felda
-> m8rinek 19.09.20 18:03:00: olej jednoznačně originál 4
18:03:00
19.09.2020
m8rinek
Tak si sem opět jdu pro radu. Pořídili jsme první Yeti v 1,2tsi s 6q ve dvoukolce a začalo hůř řadit z 1-2. Prakticky zařadit dvojku, znamená vyšlápnout spojku, nechat významně spadnout otáčky a rychlost opatrně zařadit. Hádám synchron na pochodu. Zkusil bych ještě vyměnit olej, jestli to oddálí pohromu.

Zajímá mě: kolik a jaký olej? Zda je někde nějaký návod na výměnu (ideálně naznačný vypušťák, napušťák a kontrolní šroub :))

Kde nechat opravit převodovku a jak velký to je problem?
Díky
15:56:24
19.09.2020
SO545
-> dragon_cb_cz 19.09.20 09:58:39: ma to svoje pozitiva to ziadna.
Odkedy tu su robotizovane prevodovky aj to funguje a jazdi.

Ale napr. do motorky to radsej budem tocit na bicykli...
09:58:39
19.09.2020
dragon_cb_cz
-> SO545 19.09.20 09:17:22: Myslím, že automat vymysleli spíš protože řadit růčo je v naprosté většině případů zbytečné 4 Už se těším, až mi kamarádi vrátí Saaba co mají od března zapůjčeného kvůli koroně a já budu po Praze zase jezdit bez kvrdlání klackem...
09:37:57
19.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> SO545 19.09.20 09:17:22: Jo, teď jsme viděli obrovského plešatého chlapa ve starém Ačkovém Mercedesu. Ten marně jezdil po parkovišti a nebyl schopen zaparkovat podélně na místa, kam by se vešlo jeden a půl Superba v konby. 8
upraveno 1x, naposled 19.09.2020 09:38:33
09:23:42
19.09.2020
King
-> SO545: 52
09:17:22
19.09.2020
SO545
-> King 19.09.20 09:03:08: a presne preto vymysleli automat...a od vtedy mu to ide este lepsie...
Je to des ak chlap nevie jazdit.
09:03:08
19.09.2020
King
-> MerHanz: U me to navzdycky vyhral jeden starsi frajer ze Skvorce se Shade 125L. Jednou me nabral na konci Uval, ze me sveze a ja jenom vydesene ziral, jak ty dva kopce na ceste drti 40 na petku . A prej - ta skodovka neni spatna a docela i jede3
08:59:06
19.09.2020
King
-> StepaNoFUN: Klasika :-) Muj kamos se dal v pulce devadesatek na pinglovani v Praze. Vojebavali tam ty Vepře, Frantik a Jabka takovym stylem, ze si moh dovolit koupit novou feldu, hned co se zacala prodavat. Jenze na dojizdeni do Prahy chtel neco uspornejsiho, tak si nechal dotahnout z Nemec zanovni 106D. Bomba - 3l nafty od bagristy na100. Pak ale vyhledal naseho spolecnyho znamyho automechanika, ze to nema v kopci vykon (mirny stoupani ma vyjezdu z Kolina na Prahu). Ten jak znal jeho jizdni styl, ho nechal ridit a razem bylo po problemu. Kolenovrt samozrejme uz ve meste zaradil petku a na zvysenej volnobeh s plynem na podlaze drtil kopec4
00:44:50
19.09.2020
MerHanz
-> StepaNoFUN: jj klasika. Táta má hnujdaye 1,6 mpi a když do toho skočím tak upaluje, ale pod 4 to nesmí spadnout 3 3 3 A táta to koulí max do 2,5 až 3. Jako druhý auto ( a maj ho naši už řadu let, hnuj je nastupce ) mají 405 kombi TD a to chrochtá taky od spoda a víš jak. Starýho psa .....
upraveno 1x, naposled 19.09.2020 00:54:10
00:14:21
19.09.2020
StepaNoFUN
-> MerHanz 19.09.20 00:06:35: jako kdyz sef mel 4.0i 6V wranglera. Prisel - hele to auto nejede. Svez se s tim. Sednul jsem do toho, proti kopci 170. Jardo jede to normalne. Pojed me svizt.
Proste nejede.
Bodejt by jelo. Kdyz radis ve 2 tis. Tohle neni nafta. Presedli jsme si, motor pres 4 a najednou to jelo....
00:06:35
19.09.2020
MerHanz
A k tomu předjíždění na plnej. Praktikoval jsem to už u 120ky, přes 205D a pujčený auta k bejvalý 306 hdi a teď u forda taky. Prostě nesnáším, když se pletu v levým dýl, než je nutný. Omezovač jsem u fofa ještě nenašel. Bylo tam 7000 a ještě neškytnul. A běžně se na těch 7 ani moc nekouknu. Ale 16v potřebuje 4 a víc aby se hnul :D :D . Holt benzínovejch 92KW se musí roztočit :D . Tím spíš v kombíku :D :D :D A u těch foukanejch malorážek z Boleslavi to taky jinak nešlo. Ale na svůj objem mě v téhle disciplíně překvapovali. Ale atmo benál, je atmo benál, o tom žádná :D
23:53:58
18.09.2020
MerHanz
-> venni: Když tyhle starý, tak cax. To je 90KW. Ta má jen turbo a hlídat zvuky kvuli rozvodům. ALe myslím, že se do touranů nedávali. Jen oktávky a golfy.
20:41:37
18.09.2020
venni
Díky,to jsem ani netušil že se taky do těchto aut dávalo 1 to si může pořídit jen blázen... pakliže bude trvat na koncernu tak mu nezbude nic jiného než ten 1.6 rail ...
07:48:51
17.09.2020
Milan 136
To bude mít turbo kompresor.
Od toho ruce pryč.
07:16:57
17.09.2020
palinator
-> venni:
To je ta stará řetězová šílenost z EA111 ve verzi turbo-kompresor? Na to jsem chválu moc neslyšel.
21:25:27
16.09.2020
venni
Jak moc spolehlivý je 1.4TSi (103kw)snad první generace,v tomto případě rok tuším 2007.Kilometry myslim do 150tis.Známej řeší zda vzít tuhle vraždu v touranu a nebo připlatit (když se staví barák tak to moc nejde) a vzít pak už nějakej rok 2013 ale s 1.6 v CR.
Nikdy jsem tyhle malý TSi neřešil.Vím snad jen ty do roku snad 2012 trpěly na napínáky na rozvodech??? To asi není překážka...olej tyhle snad neberou...rozvod řemenem??
22:48:51
14.09.2020
U-Geen
-> darklord: nejses ... do omezovace teda nejezdim, ale cerveny pole mi zacina na 7200 :-)
22:32:04
14.09.2020
King
-> darklord: Vitej v klubu, ale nam turbochrochtakum se to tak casto nestava, protoze uz nekde kolem 4500 to zvadne uz tak nejak principialne a dalsi trapeni uz nedava smysl :-)
22:23:36
14.09.2020
darklord
-> Jirik_Tuňák1983 14.09.20 11:26:35: 3 3 3

Ale k veci, to som sam divny ze pri predbiehani proste obcas aj cinknem o omezovac? Na bamboraku to bolo snad az niekde k 7500ot, a to uz na dvojku pelasilo skoro 130 47 No a japonec na konec sa tiez rozvasni az niekde za 4000, takze... tiez sa obcas stane ze radim az pri ta-ta-ta-ta 1
22:14:02
14.09.2020
King
-> dragon_cb_cz 14.09.20 21:45:53: No jo, to jsou ty vase spalovace platkovanejch delfinu1
22:13:14
14.09.2020
King
-> Jirik_Tuňák1983 14.09.20 21:44:35: No, dalnicni pripojovaky to je disciplina sama o sobe. Tam fakt neni potreba zadny zavodeni, protoze mam pocit, ze vetsina osobaku najede do pripojovaku, da nejvyssi rychlostni stupen a snazi se z nej vypadnout asap a samozrejme se sneci akceleraci. Tam s vyjimkou vsidypritomnych ambicioznich sluzebnich oktavii neni potreba zadny zavodeni, staci vydrzet az na konec pripojovaku a 200m naskok je jistej :-)
21:46:31
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
21:45:53
14.09.2020
dragon_cb_cz
-> King 14.09.20 20:49:46: Ja jsem naopak od jiste doby vyleceny z plneho plynu. Specialne u 900ng, ktera nema kontrolu trakce 3
21:44:35
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> King 14.09.20 20:49:46: Já zase celkem běžně v připojováku na dálnici pokračuju dál, zatímco slimák se připojí na prvním přerušení čáry, sotva připojovák a dálnice vytvoří souběh. Řadím se pak před ně. Za ně bych se nevešel. Ale málokdy potřebuju zrychlovat až tak Semírovsky, že bych musel dát podlahu. Ale párkrát jsem těch 6000 navštívil. 3
21:34:06
14.09.2020
Milan 136
-> Jarda/felda 14.09.20 21:00:11: To byl vůbec vrchol. To jsem nějak nepobíral
21:22:46
14.09.2020
StepaNoFUN
-> King 14.09.20 20:49:46: A ted si vezmi 130Hp na 3t. :-)
Ale neni 130Hp jako 130Hp. Posledni 3 generace transitu... 2.4l/130Hp (E4)- jede to.
2.2l/130Hp (E5) - predjizdeni je potreba planovat v kalendari i s prazdnym autem (hodne pod 2t), 2.0EcoBlue (E6 se chcankama) zase docela jede...
21:00:11
14.09.2020
Jarda/felda
-> King 14.09.20 20:36:58: ještě bývalo lanko mezi pedálem a potenciometrem 3 3 3
20:49:46
14.09.2020
King
-> palinator: Ne, z toho jsem uz definitivne vylecenej a byť nekomu muzu pripadat jako zavodivej kokot, vzdycky predjizdim na plnej ceres nebo minimalne s podrazenim o stupen. Kdejakej řepak ma pocit, ze kdyz se mu "prazak " mota v jeho duverne znamym teritoriu, ze ho nemuze pred sebe pustit, pac bych ho asi udrzoval3
upraveno 1x, naposled 14.09.2020 20:51:13
20:44:24
14.09.2020
King
-> bouchy: Tak ono taky zalezi na pomeru vykon/vaha auta. Ten muj soukromej "konby " je navzdory masivnimu pouziti hliniku na celym cumaku auta snad 1,7t obluda, takze lehka 50kW filcka, ktera se da vytocit z pohledu "deaselu " do bezvedomi dokaze pekne zaskodit :-) Cougar byla 2.0 atmo benzinova mrdka, ale "jenom " s 96kW a rek bych se sluzebnim turbodehtem 110kW si dokazala vytrit pihel jak s housetem :-)
upraveno 1x, naposled 14.09.2020 20:50:36
20:43:35
14.09.2020
palinator
-> King:
Tyhle situace jsou super, člověk si to tramtejlí na pětku, předjíždí na půl plynu, najednou kokot začne zrychlovat, tak plnej, naproti už se blíží auto, tak ještě podřazení bleskovou rychlostí jako DSGčko a úspěšně předjetí 3
20:36:58
14.09.2020
King
-> Jirik_Tuňák1983 14.09.20 11:26:35: 3 No, vychazim z toho, ze uz vic jak 20 let neni mezi klapkou (nebo cerpadlem) zadny lanko a ze jenom hamtas na dtto poťák, kterej rika ECU, ze chces kurefsky zrychlit. Ona si to stejne udela po svym, ale pri predjizdeni proste neresim jestli pul, 3/4, nebo plnej, proste na to hamtnu, protoze kazdej patej je zamindrakovanej kokot, kteryho predjet nesmis a kdyz uz se opovazis, tak ti to da sezrat i kdyby mely auta v protismeru skakat do pole.
16:14:49
14.09.2020
bouchy
-> King: A co máme dělat my s 85ti? Nebo líp, s 76ti?3 Jít si koupit jiný auto, ok5 Ten yaris prostě člověka nedokázal zarazit člověka do sedačky. Mělo to celkem dlouhý kvalty (takže dvojka /50, ale to jsem ještě neměl změřeno, že o 7 přeměřuje - "vlastnost")3 3 Jde o to, na kterej stupeň a jak je široká silnice5 4
14:49:00
14.09.2020
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 14.09.20 09:16:57: snad jo, no chybu uz nehazi, cca 3500km uz je to uplne bez chyby a readiness same 1, tak nevim...
14:28:19
14.09.2020
castrol
12:40:03
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 14.09.20 12:36:42: Tam jsem to občas dával aj do 4500.
12:36:42
14.09.2020
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 14.09.20 12:25:55: člověk by tě z toho tipoval na hrdýho majitele dehtu f čipu co tahá mohutně vocpoda
12:25:55
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.09.20 11:51:49: Ano, protože nemám co bych tam navštěvoval. Zatím mám s auty strop tak šestáka (tak prsty jedné ruky) a se 105kou konec otáčkoměru asi ve 20 letech. 3
12:11:08
14.09.2020
suri
-> Jirik_Tuňák1983: možno mal plné plíny ...
11:51:49
14.09.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Předpokládám, že červené pole na otáčkoměru je taky zapovězené. 3

Já teda tejrám plným plynem i otáčkama maximálního výkonu i deasely. Aspoň se vymetou saze a vyčistí regulace na turbu. A co se má potkat ať se potká. 47
11:26:35
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> King 14.09.20 11:10:00: Já tolik neplinuju ani u slabých aut. 9 Asi jsem na ně opatrný. Ale u Jardy jsem čekal zase nějakou klasiku, kdy přeskočil při předjíždění tři auta, odrazil se o traktor a dojel před dům po dvou kolech, kde smykem zaparkoval.
11:10:00
14.09.2020
King
-> Jirik_Tuňák1983: Musis to brat tak, ze my majitele vydechlych motoru (110kW napr.) proste pri predjizdeni musime vyuzivat "víkon " motoru naplno, a docilujeme toho seslapnutim plynu "na podlahu ". Az budu nekdy dojizdet par kilaku do prace, povezu se v kolone za soucasnyho lechtani plynu.
10:57:09
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
Jste kokosáci. 3 Ale jak vidno, tak co virťák to závodník, který stojí na plném plinu, jen co vypadl ráno z postele.
10:13:32
14.09.2020
suri
-> palinator: :D
10:11:45
14.09.2020
Chali
09:39:11
14.09.2020
Sita
09:30:13
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 14.09.20 09:02:33: Ale ano, kdybys hned nezačal prskat, tak bys níže viděl, že ano. Ale max. u služebních aut, jinak jsem kromě škody 105 nějak nepotřeboval. Nevím, co bych na té podlaze hledal.
09:28:36
14.09.2020
vhml
-> saskyn2 14.09.20 09:16:57: to by mělo nějakej vliv na jízdu? Hadice od větráčku mi upadla už asi před čtyřma rokama a naštěstí ten hloupej půlFord to neumí poznat a neotravuje s chybou.
upraveno 1x, naposled 14.09.2020 09:28:46
09:16:57
14.09.2020
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 14.09.20 05:42:13: A ten sekundární vzduch ti jede jak má? Diagnostika něco píše?
09:14:36
14.09.2020
palinator
-> Milan 136:
Ne, on má, měl a bude mít v autě vždy takový ňůtnmetri že dyby přidal plyn tak se urve reakční vzpera a motor i s McPhersonem projede chladičovkou ven 3
Extreme Tyres