Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18218 příspěvků (zobrazeno 6101 až 6150) od 04.01.2015 do 19.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:25:55
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.09.20 11:51:49: Ano, protože nemám co bych tam navštěvoval. Zatím mám s auty strop tak šestáka (tak prsty jedné ruky) a se 105kou konec otáčkoměru asi ve 20 letech. 3
12:11:08
14.09.2020
suri
-> Jirik_Tuňák1983: možno mal plné plíny ...
11:51:49
14.09.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Předpokládám, že červené pole na otáčkoměru je taky zapovězené. 3

Já teda tejrám plným plynem i otáčkama maximálního výkonu i deasely. Aspoň se vymetou saze a vyčistí regulace na turbu. A co se má potkat ať se potká. 47
11:26:35
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> King 14.09.20 11:10:00: Já tolik neplinuju ani u slabých aut. 9 Asi jsem na ně opatrný. Ale u Jardy jsem čekal zase nějakou klasiku, kdy přeskočil při předjíždění tři auta, odrazil se o traktor a dojel před dům po dvou kolech, kde smykem zaparkoval.
11:10:00
14.09.2020
King
-> Jirik_Tuňák1983: Musis to brat tak, ze my majitele vydechlych motoru (110kW napr.) proste pri predjizdeni musime vyuzivat "víkon " motoru naplno, a docilujeme toho seslapnutim plynu "na podlahu ". Az budu nekdy dojizdet par kilaku do prace, povezu se v kolone za soucasnyho lechtani plynu.
10:57:09
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
Jste kokosáci. 3 Ale jak vidno, tak co virťák to závodník, který stojí na plném plinu, jen co vypadl ráno z postele.
10:13:32
14.09.2020
suri
-> palinator: :D
10:11:45
14.09.2020
Chali
09:39:11
14.09.2020
Sita
09:30:13
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 14.09.20 09:02:33: Ale ano, kdybys hned nezačal prskat, tak bys níže viděl, že ano. Ale max. u služebních aut, jinak jsem kromě škody 105 nějak nepotřeboval. Nevím, co bych na té podlaze hledal.
09:28:36
14.09.2020
vhml
-> saskyn2 14.09.20 09:16:57: to by mělo nějakej vliv na jízdu? Hadice od větráčku mi upadla už asi před čtyřma rokama a naštěstí ten hloupej půlFord to neumí poznat a neotravuje s chybou.
upraveno 1x, naposled 14.09.2020 09:28:46
09:16:57
14.09.2020
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 14.09.20 05:42:13: A ten sekundární vzduch ti jede jak má? Diagnostika něco píše?
09:14:36
14.09.2020
palinator
-> Milan 136:
Ne, on má, měl a bude mít v autě vždy takový ňůtnmetri že dyby přidal plyn tak se urve reakční vzpera a motor i s McPhersonem projede chladičovkou ven 3
09:08:53
14.09.2020
Jarda/felda
09:02:33
14.09.2020
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 14.09.20 07:58:54: Tenhle dotaz je myšlený vážně, nebo jen trollíš? Tys v životě nesešláplnul plyn na podlahu?
08:35:07
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> King 14.09.20 08:02:33: To jsem potřeboval zatím jen u HTP a 1.2 TSi, ale s tou jezdím ON OFF normálně. 3
upraveno 1x, naposled 14.09.2020 08:35:33
08:02:33
14.09.2020
King
-> Jirik_Tuňák1983: Predjizdeni napr.?
07:58:54
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 14.09.20 05:42:13: A proč dáváš plný plyn? 9 Zase lovíš nějaké dobrodružství? 21
07:52:57
14.09.2020
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 14.09.20 05:42:13: zatuhla regulace by asi nedělala propad v jednom místě. Je tam jen podtlaková baňka, která otvírá obtok, nejsou tam natáčecí lopatky.
05:42:13
14.09.2020
Jarda - zrušená registrace
nejaky napad, co muze delat diru u 1.8t na cca 3500/min.? dela to vpodstate jen na plny plyn a pri velke zatezi (prudky kopec), pak to jde az do omezovace... stejne na benzin i na lpg, na rovince to neudela nic a prijde mi, ze kdyz to v kopci udelam nekolikrat po sobe, tak se to zacne zlepsovat, problem s nejakou zatuhlou regulaci me tedy napada, ale nevim co, tendla motor se stale ucim... dekuji
12:59:37
10.09.2020
Milan 136
-> suri 10.09.20 09:09:53: To nebyl žádnej vrak. To byla O1 Tour 2010 a prd najeto.
09:09:53
10.09.2020
suri
-> Milan 136: ja som asi až taký vrak nerobil
08:57:22
10.09.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 09.09.20 19:45:42: svicky to bude zakarbonovavat hlavne pri kratkych trasach, ja kdyz 1.8T fakt davam, tak si vezme asi 0,25l /1000, v zime na 35km trasy si nevezme prakticky nic, po letu po dalnici - stale nad 5000/min. jsem zjistil popilek na svicce jen na 4. valci, coz me moc netesi, u nivy mam popilek na vsech svickach a normalne to funguje, ale tam se to blizi uz 0,5l/1000km
19:45:42
09.09.2020
Milan 136
-> suri 09.09.20 13:47:03: Třeba jako poslední 1.6, co jsme kroužkovali. Tak zakarbonovanou svíčku jsem ještě neviděl. To vydželo jezdit 14 dní a šlo to na 3...
13:47:03
09.09.2020
suri
-> Milan 136: neviem kedy to bude karbonovať sviečky , posledne čo som robil V6 Vitaru tak stieracie krúžky boli súčasť piestu , totál zahorené , v kate a výfukových kanáloch 5mm nahorená vrstva oleja že nemali ani poriadnu svetlosť , sviečky odpálené elektrody a pritom to išlo normálne na 6 bez problémov ...
13:30:48
09.09.2020
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.09.20 08:12:33: S origo dílama žádné nevalné výsledky nejsou. Udělali jsme jich dost. Ale pokud to nezakarbonovává svíčky, tak bych to neřešil.
08:46:30
09.09.2020
suri
-> Tuner#2: neviem , ja som robil nedávno dve a obe sú ok ... na prvej boli krúžky totál zapečené , to proste inak ako výmenou nevyriešiš ...
08:43:17
09.09.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 09.09.20 08:36:03: To je právě to. I kamarád co to dělá mě říká, bude to na chvíli. 8
08:36:03
09.09.2020
palinator
-> Tuner#2:
Jako naši když to dělali na ECOTECu, tak to pomohlo taky jen na chvíli. Ale tam byla spotřeba cca litr na 3000 km, což je furt výrazně lepší. A i tak to sralo neskutečně. Ono při takovejch spotřebách oleje se to začne už docela i propisovat do provozních nákladů.
08:12:33
09.09.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 09.09.20 07:59:58: Tak vychází to necelých 0,7l při opravdu velkých otáčkách. Takže ještě budu pozorovat tady při městském provozu co to bude dělat. Sahat do motoru se mě prostě nechce, když výsledek bývá nevalny. Jinak pravda, bylo to v klesání když se uvolnila dálnice, po rovině to dalo cca. 190 dle navigace.
07:59:58
09.09.2020
palinator
-> Tuner#2:
Pak ses už normu dozvěděl a můžeš v klidu spát. 47

E: mimochodem ta maximálka dle GPS je zajímavá, na to že to je jen 75 kW. Já mám maximálku s Toledem 81 kW který jede pocitově líp, než 81 kW 205 km/h tacho (takže jestli 190 GPS tak je to hodně) a s Octou která má mít 92 kW tacho velmi podobně.
upraveno 1x, naposled 09.09.2020 08:01:41
07:27:06
09.09.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 09.09.20 07:21:18: ne tam není nic, víčko taky čisté i na krátké trati bez emulze. Do GO se mě moc nechce, máme tady případ kdy to za 20tkm bylo ještě horší. Když vidím některé druhovyrobni díly, tak mám obavu jaké člověk koupi dneska kroužky, gufera apod... 8
07:21:18
09.09.2020
suri
-> Tuner#2: normy by som neriešil pretože je taká vysoká že nemá so zdravým rozumom nič ... tuším 0,5 na 1000km ...

treba tam urobiť GO a bude zase pokoj na chvíľu ...
ešte môžeš mrknúť hornú hadicu odvetrania ku klapke či tam nie je olej
07:19:11
09.09.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak jsme konečně před letem přešel na Yacco 10W40 ve své O2 1,6Mpi. Tento víkend jsem pozoroval spotřebu oleje. Celkem 1350km se skoro 100% dálnice trvale 4 - 5000rpm, jedno kolo na ringu kde jsem řadil před omezovačem a vzalo to přesně 0,9l oleje. Kolik je psaná norma pro tenhle motor? Auto nekouří... P. S.: Poprvé odzkoušena maximální rychlost 203km/h dle GPS 1
upraveno 2x, naposled 09.09.2020 07:19:34
19:52:02
06.09.2020
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 06.09.2020 19:52:02
19:42:13
06.09.2020
suri
20:55:03
02.09.2020
Shader
-> saskyn2: Já si tu kabeláž od čidla k konektoru proměřil a je ok. Takže asi čidlo.
20:48:04
02.09.2020
suri
-> Jarda: hovoril som ti o 1,8 a hadiciach
20:33:10
02.09.2020
saskyn2
-> Shader: Dál od toho konektoru se to už neláme, protože tam je to napevno. Pak teda zkus jiné čidlo, nebo si na zkoušku natáhni novou kabeláž od čidla k levému nosníku, jsou to tři drátky...
20:05:03
02.09.2020
Jarda - zrušená registrace
zjistil jsem problem, jen jsem predtim vymontoval ten ventil a zjistil, ze je ok
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 02.09.2020 20:05:03
19:14:43
02.09.2020
Shader
-> Milan 136: -> saskyn2: Dneska jsem trošku bádal nad tím čidlem G31. Kabeláž od čidla k konektoru pod startérem OK, konektory ok. Otázka zní co je ve svazku k jednotce, ten jsem nekuchal, ale nevypadal nijak poškozený. Čidlo jsem demontoval a profoukl, po startu kontrolka žhavení zhasla. Uvidím jak se to bude chovat, případně asi to čidlo vyměním.
18:44:06
02.09.2020
saskyn2
-> Nwkt: Aha, tak to pak jo
18:42:50
02.09.2020
Nwkt
-> saskyn2: Má to na tý brzdovce, ale už má v tý T6 composite media, tj vstup na cinch
09:56:53
02.09.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2: Aha. Jsem netušil, že to nemá klasickej AV vstup.
09:49:39
02.09.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2: Mělo by to bejt normální AV. Co je potřeba do toho rádia?
09:13:42
02.09.2020
saskyn2
-> StepaNoFUN 02.09.20 08:39:42: Jenže to je RGB. K origo rádiu bys potřeboval ještě převodník který bude dražší než ta kamera
08:22:04
02.09.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 01.09.20 06:22:56: tak zkusim ten ventil rozebrat, jinak uz nevim
www.ms-motorservice.com/f ileadmin/.../OBD-a-syst%C3 %A9m-sekund%C3%A1rn%C3%ADh o-vzduchu_52558.pdf

a cidlo to ma kde?
P0411
Systém sekundárního vzduchu –
nedostatečné množství
Rozpoznaná intenzita sekundárního
vzduchu je příliš nízká (nedostatečný
signál nízkého obsahu)

• Zkontrolujte funkci vypínatelného
zpětného ventilu pomocí
podtlakového ručního čerpadla
• Zkontrolujte přepínací ventil a
podtlakové vedení
• Zkontrolujte průchodnost zpětného
ventilu a vedení sekundárního
vzduchu
upraveno 2x, naposled 02.09.2020 08:25:52
06:46:29
02.09.2020
Syny
-> Nwkt: Nedelaj se kamery do 3. brzdovyho? Prave ten zmineny clovek, co u tebe byl s T4 s rozpadlou hadickou v jednotce, ma ted Ducato a dodelaval si ji tam. Jen tam tedy, pravda, neni 3. brzdovy na dverich, ale nad nima.
Extreme Tyres