Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18306 příspěvků (zobrazeno 6651 až 6700) od 04.01.2015 do 17.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
20:57:37
17.05.2020
suri
-> Shader: kukni ten LIN riadne
20:55:14
17.05.2020
Shader
-> suri: Originál. OII RS.
20:53:48
17.05.2020
suri
-> Shader: má to origo či HID sadu?
20:52:56
17.05.2020
Shader
-> suri: Kde tu BSG jednotku najdu? Ano, má to xenony, jak to souvisí?



Edit: zadní stěrač má, nenapadlo mě ho vyzkoušet :-D
upraveno 1x, naposled 17.05.2020 20:54:44
20:47:43
17.05.2020
suri
-> Shader: treba rozbaliť zväzok za baterkou a býva tam predratý zhnitý fialový kábel 0,35 LIN ... dá sa to jednoducho natiahnuť od BSG tuším čierny konektor F pin 3 a uvidíš na čom si ... má to HID xenony ? ak áno tak môže byť KO motor ...



má to zadný stierač ? ten ide ? môže to byť páčka



od stola ťažko
upraveno 1x, naposled 17.05.2020 20:48:03
20:45:45
17.05.2020
Shader
-> suri: Proměřil jsem konektor, 12V tam jde a na ovládacím pinu jsem naměřil kolem 10V. Stejné hodnoty jako na mé OII. Předpokládám, že vodiče jsou ok.
20:43:03
17.05.2020
suri
-> Shader: skôr zhnitý kábel smerom k torpédu , taká klasika



fialový LIN
upraveno 1x, naposled 17.05.2020 20:45:19
20:40:54
17.05.2020
Shader
Bráchovi přestaly na OII fungovat stěrače. Mám podezření na tu jednotku u motoru. Bývá tam problém? Dík.
22:07:31
15.05.2020
George88
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.05.20 21:14:24: Možná bych mohl pomoct. jsem z brna
21:52:22
15.05.2020
11mAjA11
-> suri: OK kouknem na to, nove info je ze i po delsi jizde (zahrati a provozu) pri odstati po dvou hodinach treba to taky krypluje, zle startuje a hrozne zle bezi jakoby zakopava a ma tendence skapat hnedle pri tom startovani take divne proste to je.
upraveno 1x, naposled 15.05.2020 21:52:52
21:14:24
15.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Díky kluci, hledám před kamaráda slušný servis v Brně, sem to asi bude problém. Jedou za čtvrt roku sem přijede na víkend, ale to asi nic neřeší. 4
20:58:39
15.05.2020
Nwkt
-> Tuner#2: Pokud to po přehrání zpět funguje, jak píše Milan, tak to můžeme zkusit nejdřív přehrát zpět. Dojede to někam sem?
20:48:19
15.05.2020
suri
-> 11mAjA11: jj
20:47:32
15.05.2020
11mAjA11
-> suri: rozumim spravne korekce je tak?
20:12:24
15.05.2020
Milan 136
-> Nwkt 15.05.20 19:26:38: Ale rozhodně to není za 50. Když to umře, tak se mění jen samotná jednotka. Je to i v TPI.

Párkrát už jsem to dělal.

Jinak ferda25 mi tvrdil, že po nahrání původního se to jezdí dál.
19:33:24
15.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 15.05.20 19:26:38: a na kolik taková výměna vyjde? Když vezmu variantu, že jednotku seženu na bazosi jak psal saskyn2? Je někde záruka, že neodejde také?
19:26:38
15.05.2020
Nwkt
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.05.20 17:16:29: Je svolávačka kvůli chybě v ABS, často potom umře jednotka. Tak už jsme měnili na Seatu a O2
17:59:03
15.05.2020
suri
-> 11mAjA11: pozri vstreky za studena
17:57:04
15.05.2020
11mAjA11
Zdar páni, Octavia II FL, 1.6 77kw CR, auto hrozne zle startuje a hrozne rozhadane bezi cim vice je teplo, kdyz je rano chladno pripadne pres zimu minusove teploty, tak na drc chytne paradne a bezi kultivovane. Najezd cca. 120tkm (poctive), mame jit po EGR nebo po necem jinem? Zhavice byly venku a na liste overene ze zhavi vsechny, nafta nepada (nema vliv jestli stoji dokopce/zkopce), mnozstvi paliva v nadrzi taky ne, filtr novy, nafta kvalitni.
17:24:47
15.05.2020
saskyn2
-> Tuner#2: Nová stojí nesmyl, dle typu 30 a víc, ale normální člověk koupí za 1500 z bazose jetou.
17:24:26
15.05.2020
suri
-> Tuner#2: na Facelifte bol flash kvôli nejakej chybe a dosť často to tá jednotka nerozdýchala a menila sa na záruku , zisti čo tomu je a či toto nebolo robené , bola to servisná AKCIA a musí to byť v knižke aj nálepka pri rezerve
17:16:29
15.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 15.05.20 17:13:25: na jakou servisní akci? A proč se to flashuje? A cena je fakt 50tKc? U 12let starého auta? 8
17:13:25
15.05.2020
suri
-> Tuner#2: odchádzajú elektriky v ESP jednotkách , hlavne po preflashovaní na servisnú akciu ...
17:08:46
15.05.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Ahoj, je něco jako řídící jednotka brzd? Za 50tKc oprava?



Více budu vědět večer, auto je v Brně a myslím si, že na svařování někdo něco zkouší. Octavia 2 po faceliftu myslím 2,0 TDI.
20:53:41
11.05.2020
Milan 136
-> StepaNoFUN 11.05.20 20:49:14: Vůbec ne. Odchylky vstřiků měřit ideálně hned po startu. Když se to zahřeje, tak i mrtvý vstřiky běží na 4.
20:49:14
11.05.2020
StepaNoFUN
-> Milan 136: Ještě jsem na ten odkaz nestihnul koukat. Ale předpokládám, že to myslíš ironicky. ;-)
20:47:27
11.05.2020
Milan 136
-> StepaNoFUN 11.05.20 20:34:59: Hlavě ideálně studený.
20:37:20
11.05.2020
Nwkt
-> StepaNoFUN:
VW 1.6 TDI 77kWH CAY injection amount deviation cylinder measure comparise
20:34:59
11.05.2020
StepaNoFUN
-> Nwkt: jak?
20:31:48
11.05.2020
Nwkt
-> StepaNoFUN: Má to černý koncovky, smrdí to studený? Vstřiky můžeš orientačně zkouknout na diag
20:31:19
11.05.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2: Jsem se jen zeptal... ;-)

Myslíš, že je zk*uvili tím prohozením sání a přepadu, nebo je to náhoda?
20:29:45
11.05.2020
saskyn2
-> StepaNoFUN: ne, resp mám tu nějaké z cfgc ale myslím že bude jiný, navíc už má řízlou trubku
20:28:26
11.05.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2: Nemáš tam náhodou za rozum DPF na 1,6TDi? Případně i ty vstřiky?
upraveno 1x, naposled 11.05.2020 20:29:07
20:27:55
11.05.2020
saskyn2
-> StepaNoFUN: Na těch 1.6 ty vstřiky padaji fakt hodně
20:26:23
11.05.2020
StepaNoFUN
-> Nwkt: Myslíš jen to a a že vstřiky budou OK? Když to tam "chvíli" šlo přepadem bez filtru?
20:23:10
11.05.2020
Nwkt
-> StepaNoFUN: Vyčistit DPF
20:18:54
11.05.2020
StepaNoFUN
Dotaz - OII - 1,6 TDI (asi CAYC - jinou 1,6 jsem nenašel, auto pro ověření není momentálně k dispozici) - Regeneruje to moc dlouho a regenerace neproběhne do "nuly"... Po třetí regeneraci to nějak jede, ale stejně na howno.

Problěhla tam (1500km zpátky) "odborná oprava" že někdo při výměně EGRu (za 30k) přehodil zpátečku a přívod z nádrže.

Jak to mohlo jet netuším, ale jelo to. O vstřikách už si myslím svý, ale než proběhne nákladná výměna vstřiků (klasika - paní invalida s autem na dotace a nemá peníze) - někdo nějaký jiný nápady?
18:27:00
11.05.2020
Shader
-> palinator: Ano
08:21:40
11.05.2020
palinator
-> Shader:

Axiální vůli?
20:51:41
10.05.2020
Shader
-> Jarda: Měnil jsem, protože ty projevy cukání jsem přikládal dvouhmotě. Lamela byla ok, ale dvouhmota byla už vyběhaná, brutální axiální vůle. Ale je možné, že by těch 50tis. ještě ustála 3 , kdo ví. Takže vyměním ještě ten svazek nejspíš.
20:48:07
10.05.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Shader 10.05.20 20:32:31: jj, taky nic neukazala, myslel jsem tenkrat, ze natankovala nejakou blbou naftu

ty km na spojku jeste byt nemusi, nase nafta mela spojku pri o 50tis.km vic, u sluzebek klidne spojka pres 400 tis.km kdyz to jezdi dalky
20:32:31
10.05.2020
Shader
-> Jarda: A já vůl měním spojkovou sadu 3. Ale ne, už měla za sebou 245tis. Takže ještě svazek, ta výměna je v pohodě? Se divím, že diag. nic neukáže.
20:31:26
10.05.2020
StepaNoFUN
-> Shader: Je to skoro "vlastnost". Nic na něm nenajdeš, ale dáš novej a je klid.
20:12:21
10.05.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Shader 10.05.20 20:06:03: jj, tenkrat mi to rekl kamos, co ma servis, ze to u PD dela
20:06:03
10.05.2020
Shader
20:04:48
10.05.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 10.05.20 19:26:00: to je bolest PDcek, to jsem taky delal a od te doby uz neskubne...
20:03:48
10.05.2020
Shader
-> 11mAjA11: Motor 2.0TDi/125kW/PD. No-chip. Přes diag. jsem zatím netestoval. Kabely přímo na jednotlivé vstřky? Nebo se dá nějak vyměnit ten svazek celý?



-> Milan 136: Ten svazek jde vyměnit?
19:26:00
10.05.2020
Milan 136
-> Shader 10.05.20 18:53:43: Zkus vypinovat a přimačkat konektory na vstřikách. Nebo tu elektriku v hlavě rovnou vyměnit.
19:18:48
10.05.2020
11mAjA11
-> Shader:

Jaky motor ? Chipovane ? Co rika diag za jizdy kdy to cuka (ktery signal pada?)

Jestli je to PD tak prvni co bych udelal ja jsou kabely na vstriky (le-li to teda PD).

upraveno 1x, naposled 10.05.2020 19:20:09
18:53:43
10.05.2020
Shader
Chlapi ještě dotaz. Spojku respektive dvouhmotu jsem měnil v domnění, že tímto úkonem eliminuji "kopance" motoru, ale bohužel se projevují i po výměně spojkové sady. Občas se stane, že motor na volnoběh velmi razantně cuká, "kope", tento projev se přenáší do celé kastle a je to znatelně cítit. Při jízdě se to pak projevu tak, jako by jste na zlomek sekundy zastavili přívod nafty a motor ztratí výkon, ale v zápětí zase ihned zabere. Co o může být, kde dále hledat? Nějaký snímač, vstřikovač?

Mám diagnostiku, mohl bych si to hodit do grafu, otázka zní, jaké hodnoty je nutno sledovat?
Extreme Tyres