Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18306 příspěvků (zobrazeno 8501 až 8550) od 04.01.2015 do 17.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
20:27:35
11.11.2019
suri
-> Milan 136: jo ...už to bude rok ...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 11.11.2019 20:27:35
20:13:16
11.11.2019
U-Geen
ty jo, vypada to pekne - no, uvidime na zivo, katalogovy fotky skodovka umi, ale az to bude na 16" plechach.. :-)
20:12:09
11.11.2019
Milan 136
-> suri 11.11.19 12:41:48: Taky jsi tam nakonec vyřezal díry a dak projektory?
20:10:23
11.11.2019
Milan 136
-> saskyn2 11.11.19 20:03:15: Dotankovat neumí na tomhle panelu ani on. To by se musel vyměnit za podstatě novější a na to seru. To je taková věc k ničemu...

Ale měl jsen aktuální rychlost malým písmem jako ostatní položky na palubním počítači a teď je to velký jako na novějších.

Combi na maxidotu asi moc O2 nemá 1
20:03:15
11.11.2019
saskyn2
-> Milan 136: Kombika nevedeme3 Dotankovat tam máš taky???3
20:00:12
11.11.2019
Milan 136
19:59:06
11.11.2019
saskyn2
Je to pěkný, mě se teda na tom naopak víc líbí ten zadek než předek, ale celkově posun kupředu. Ale co teda úplně nedávám je ten volant, to je hnus velebnosti.
19:56:34
11.11.2019
castrol
19:55:19
11.11.2019
michael
-> Tuner#2: A bude hůř...
19:55:16
11.11.2019
saskyn2
-> Milan 136 11.11.19 19:47:52: Jo ferda je kouzelník3 Ale je to pěkný.
19:52:01
11.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> michael 11.11.19 19:46:17: Jo už koukám, nic co bych chtěl...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 11.11.2019 19:52:01
19:47:52
11.11.2019
Milan 136
-> saskyn2 11.11.19 19:37:25: Všechny určitě ne. Minimálně 2009 auta ne. První Superby to taky nemají a já to tam taky neměl.

Já to tam nedostal nijak, jen tak to není. Ale vyřešil to výlet do Strakonic 1

Jinak Passatí páčka by tam asi šla taky nabastlit.
upraveno 1x, naposled 11.11.2019 19:54:54
19:46:17
11.11.2019
michael
-> Tuner#2: To víčko je pro plagin.
19:43:03
11.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 11.11.19 19:34:25: JJ souhlas, taky to tak zatím z videa vidím.



-> castrol 11.11.19 19:27:41: Však už je půl hodiny venku 5



BTW. Co to víčko na předním blatníku? 9
upraveno 1x, naposled 11.11.2019 19:43:19
19:37:25
11.11.2019
saskyn2
-> Milan 136 11.11.19 18:59:25: Tu teplotu májí všechny facelifty ne? Naše rs teda určitě. Ten tempomat si tam dostal jak? To je pěkné. Jen je škoda že to nemá zvlášt páčku jako Passat, ovládá se to mnohem líp než na oktávce.
19:34:25
11.11.2019
Syny
-> Tuner#2: Zepredu lepsi jak ta 3. po FL. Koukam, ze 4 oko se aai (necekane) neosvedcilo. Ale ten zadek 8 Nevim no, ty zadky posledni dobou nic moc a tim spis jeste s tim napisem bez loga.
19:27:41
11.11.2019
castrol
-> Tuner#2: az ju oficialne predstavia a niekro odtialto kupi 1
19:24:07
11.11.2019
Milan 136
-> Syny 11.11.19 19:12:14: Přitom u VW to má kdejakej starej pekáč...
19:12:14
11.11.2019
Syny
-> Milan 136 11.11.19 18:59:25: To jsem trpel u sluzebni O2, ktera sice tempomat mela, ale ne na maxidotu a bylo to dle tachace. Strasny...
19:08:34
11.11.2019
castrol
-> Milan 136: nema ale je 1
19:05:08
11.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Kdo tady udělá edit názvu tématu? Sledujete? 1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 11.11.2019 19:05:08
18:59:25
11.11.2019
Milan 136
-> castrol: Ty máš nový auto. Na mém nic takového být nemá. Vlastně obě věci. Jak teplota oleje, tak zobrazení tempomatu 1
12:42:03
11.11.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 11.11.2019 12:42:03
12:41:48
11.11.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 11.11.2019 12:41:48
12:41:15
11.11.2019
suri
-> Milan 136: nemám ani maxidot , a vzhľadom na to že auto najazdilo tento rok 1000km tak to už asi nemá význam riešiť ... včera som bol akurát v garáži
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 11.11.2019 12:41:15
upraveno 1x, naposled 12.01.2020 20:10:33
12:25:25
11.11.2019
Milan 136
12:13:51
11.11.2019
suri
-> Milan 136: musím objednať tú mašinku na brúsenie ventilov , luxusná vec ...



ktovie čo ten povlak na 4 valci a výfukovom ventile , musel som to osekať nahrubo
10:27:50
11.11.2019
Milan 136
-> suri 09.11.19 22:05:22: Něco drobnýho jako vyčistit karbon a za brousit ventily ano. Ale výměny vidítek, rovnání atd ne.
10:26:51
11.11.2019
Milan 136
-> m8rinek 08.11.19 19:15:56: Vyčistit ty původní ultrazvukem jste nezkoušeli?
09:50:24
11.11.2019
dragon_cb_cz
-> Syny 07.11.19 14:22:36: Jen takové malé pozorování z víkendu - zatímco v pražském provozu kdy ráno přijdu k autu a po cestě do práce se zastávkou u školky ho pořádně nestihnu zahřát vzrostě za těch 20km zaplnění DPF většinou o 4% - plus mínus to v tom pražském provozu vychází 2% (menší rozlišení jednotka nemá) za 10-15km.



Při sobotní cestě na chalupu a zpátky (většina silnice první třídy s průjezdama obcí, ale bez semaforů atd - žádné cukačky) trvalo 105km, než stouplo zaplnění o 6% - tzn 2% za 35km - skoro trojnásobná vzdálenost. Takže pokud jsi dříve to město víc prokládal víkendovejma jízdama, tak tady možná máš důvod 4



-> Jirik_Tuňák1983 08.11.19 08:34:25: Pro představu - dneska v Praze ráno asi -3°C a přes 80°C jsem vodu dostal až těsně před kanclem po víc jak 20km jízdy v delším stoupání. Po 15km s krátkou zastávkou u školky tam bylo pořád 60°C - převaha rovinek a klesání.
09:32:10
11.11.2019
palinator
-> Alenka 08.11.19 20:04:56:

Ten spodek je takovej nemastnej neslanej naschvál a nebo je tam nějaká velká turbína?



-> Alenka 08.11.19 19:49:52:

Co konkrétně způsobuje smrad BMN? Obecně nízkej předvstřik nebo nějakej zbytečnej vstřik v průběhu vstřikování?
07:58:45
11.11.2019
suri
-> Jarda: čo tam chceš rýchlo mazať ? 15W40 je úplne v pohode , bez zbytočného špekulovania , nemal som problém ani pri -24st do rána a Felda bola jedno z mála áut čo to ráno naštartovali ... a baterku mám 6,5 ročnú už ... -> Milan 136: je to plynom
21:09:08
10.11.2019
Milan 136
-> dragon_cb_cz 10.11.19 21:08:19: To každopádně. Žádný saze...
21:08:23
10.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 10.11.19 20:55:47: jj, diky, do te fely bych spis daval 10W40, hlavne na zimu, at se rychleji promaze, moje 1,3 mpi ma spotrebu oleje asi 0,5l na 15000km, v rapidu jsem ted mel 15W40, ale trochu ten olej zvedne spotrebu paliva, rapid si vezme litr 10W40 na 3tis.km anebo te 15W40 na 5tis.km, jsem zvedav, jestli vymenou gufirek bude spotreba zas u 0 nebo jestli jsem zapekl i krouzky7 ale pri najezdu do 10tis.km za rok to nema smysl moc resit

-> Milan 136 10.11.19 21:02:47: jo taky mam vsechny LPG motory cistounke, ale jakto, vzdyt karbon je od prepalovani oleje a pri provozu na LPG je vyssi teplota ve spalovaku, taktze by melo hrozit jeste vetsi prepalovani

upraveno 1x, naposled 10.11.2019 21:12:33
21:08:19
10.11.2019
dragon_cb_cz
-> Milan 136 10.11.19 21:02:47: CNG i LPG je z pohledu hrubýho "znečištění" oleje výrazně lepší než benzín nebo nafta.
21:04:24
10.11.2019
StepaNoFUN
-> Cumper: 74kw v O1 na tom byla o kousek líp. Prej tam byly jiný kroužky.
21:02:47
10.11.2019
Milan 136
Já měl na pickupu jezděným na Magnatec motor vevnitř jako novej. Měnil jsem ho vždy po roce po cca 15 tkm.

Možná na tý čistotě měl podíl provoz na CNG.

Z továrních CNG aut teče olej čistej...
20:55:47
10.11.2019
suri
-> Jarda: ja lejem sebe MOBIL všade 0W40 do mojej Octavie ,15w40 do Felicie , 5W50 do 1,8TSI
20:19:30
10.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 10.11.19 20:16:34: :/ a co do toho doporucujes? ten shel helix ultra je vpoho? ale ten pro naftovou uplne specifikace nema, myslim, ze neni PD, uvazoval jsem o mogul extreme 5W40 pd
20:16:34
10.11.2019
suri
-> Jarda: všetko kde to liali je plné karbonu
20:10:46
10.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 10.11.19 11:32:29: magnatec je spatnej? ja ho davam do naftovej, zacal jsem edge deasel titanium, ale odeslo turbo, doted nevim proc a radeji jsem zmenil na tento, ktery mi doporucilo par lidi, do 1,8t davam shel helix ultra - to je lepsi? do vsech favomotoru mogul extreme 10W40
11:32:29
10.11.2019
suri
-> Cumper: staré OI sú na tom zrejme podobne ale poviem pravdu moc veľkú vzorku nemám , také autá tu už nejazdia , resp. jazdia ale nerobím ich ...



no tá prvá mala čiernu nádobku - olej vo vode od 50tis km - KO tesnenie pod hlavou aj vryp v hlave , spotreba oleja detto od 50tis km , teraz pri 120tkm to bralo olej tak že za cestu do prahy 600km zmizol liter , za cestu nazad liter , po okreskách to bralo výrazne menej/

táto druhá brala liter od 600-1000km podľa trás a je dosť horšie na tom , pritom rovnaké KM ...



predísť ťažko , za studena chodiť opratrne , nevytáčať , olej meniť normálne rok a 15tis km a používať niečo čo má prísady na púšťanie karbonu , takže nie Magnatec a iné oleje ale čokoľvek normálne ...



ten prvý motor servisujem od 15tis km , dával sa tam Mobil 1 , aj originál olej , vždy po 15tis km a nepomohlo to , ale ktovie čo zažil predtým kedže to auto bolo fest búrané
23:25:40
09.11.2019
Cumper
-> suri: Ty jo, to jsou ty motory "v háji" takhle brzo? Znám akorát dvě 1.6 75kw a obě začali nějak víc brát olej až nad 200 tis. km... Dá se tomu něčím předejít? Třeba častěji měnit olej?

1.6 74kw v Octavii 1 před face je na tom stejně nebo líp?
23:14:30
09.11.2019
Alenka
-> Milan 136: jojo, tohle mi staci. Potrebuju znat jen cislo jednotky a verzi SW. Mam teda vyhledove neco pripravit? :)



-> StepaNoFUN: diky :)

110kW umim samozrejme taky, ale ta ma mensi turbo a problem s odezvou neni takovy jako u silnejsi varianty. Ta byla dost marna uz pred WLTP+RDE, ale s novou homologaci se to jeste vyrazne zhorsilo.



-> MATTESS: budu jen rad. Zazraky na pockani, nemozne do druheho dne :D
22:19:34
09.11.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 09.11.2019 22:19:34
22:18:02
09.11.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 09.11.2019 22:18:02
22:12:52
09.11.2019
suri
-> suri: parádny prípravok , už žiadne hadičky a bolavé ruky
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 09.11.2019 22:12:52
22:05:22
09.11.2019
suri
-> Milan 136: MPI -> Milan 136: vy robíte aj hlavy alebo dávate firme?-> Tuner#2: no konkrétne na tomto kuse už bola skoro KO sviečka a na štvrtom valci na výfukovom ventile bol 3mm hrubý povlak ktorý nešiel nijak dole , ani kefou , ani brúskou , len osekať nahrubo a očistiť ... ono to začas funguje aj s dolievaním , len potom to skape buď na to že odpáli sviečku , prípadne spadne elektroda do valce , prípadne to zahorí komplet medzi krúžkami a prepáli piest ... stačí pozrieť rusov , tí to menia aj s piestami rovno a koľkokrát sú medzi krúžkami štrbavé ...

tu to robím zase aj s prvou výmenou rozvodu ale v tom nevidím problém , s kolegom som mal hlavu dole za 20 min v kľudnej robote , rozvod môže ostať kde je nevidím problém to potom doladiť a zložiť ... nič strašné

inak môžem povedať že guferá netreba samostatne riešiť vôbec, aj táto aj predošlá mala ventily , stopky aj sedlá čistučké , nahorený karbon a zabité krúžky boli dole
21:02:28
09.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 09.11.19 16:39:00: a má to smysl? Mě snad vadí jen ten kat, který můžu popravit, ale když ono to auto ani nekouří... Tuhle jel za mnou MATTESS, auto pořád 4-6.000 rpm a nic. Ale oleje to za tuhle vyjížďku sežralo dost. Moc se mě do toho nechce, když to má udělané nové rozvody a zase do toho hrabat. Kromě spotřeby oleje, žádné negativní příznaky.
Extreme Tyres