Kdyz uz tady resite tohle, tak se optam. Za posledni rok, kdy auto pouzivam opravdu denne (minimalne 15km do prace a 15km zpatky (ale spis vic), kdy vetsi polovina je mimo mesto a po rychlostce), ale jsou tam i jizdy po meste, pozoruju zkracujici se interval mezi regeneracema DPF. Driv to bylo klidne 700km, pak postupne kolem 600km, pak 550km, pak uz 500km a ted mi to posledne regenerovalo po 480km. Posledni regenerace me zastihla pri parkovani pred barakem - kdyz jsem se vsiml, ze se DPF vypaluje, tak jsem jeste jel udelat klasickou okruzni jizdu, ale pri rozjezdu auto zacalo hulit jako prelozena Avie

Modrosedej dym, kterej se z vejfuku vyvalil jeste pri naslednych asi dvou rozjezdech na tesne po sobe nasledujicich krizovatkach. Pak uz to bezelo jako nic a asi po 10-15ti km bylo vypaleno. A ted otazka - mam ocekavat nejakej problem v blizke budoucnosti? Nebo to je proste tim, ze 15km (i presto, ze tak 2/3 cesty jedu cca 130km/h) je malo a DPFko nestiha pasivne regenerovat, tak se postupne zkracuje doba mezi regeneracema (i pres to, ze aktivni regeneraci to vyvolava a nechavam ji vzdy dobehnout za jizdy)?