-> StepaNoFUN 10.10.19 20:02:40: Tohle se mi stalo před lety, když jsem byl relativně čerstvým majitelem 130LPG. Tehdy z motoru docela kapal olej, takže během těch cca 8-10 kkm mezi výměnami bylo zapotřebí tak litr dolít. Tím, že jsem nikdy u žádného svého vozu nemusel dolévat mezi výměnami, tak mne párkrát překvapilo, když po ostřejším průjezdu zatáčkou chvíli svítilo mazání
Po cca roce jsem měl motor venku a přetěsnil jsem jej (teklo to guferem na klice pod setrvákem) a od té doby se opět divím, když se doslechnu či dočtu, že někdo musí dolévat olej
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
22:18:10
10.10.2019
10.10.2019
Bukaj
20:47:33
10.10.2019
10.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 10.10.19 17:44:52: Co to je za šílenost, že to takhle lítá a neumí to ani v benzínu udržet teplotu?
20:43:18
10.10.2019
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Koncernový auta už kontrolkou signalizujou probíhající aktivní regeneraci? Já právě myslel, že o tom uživatel nemá žádnou informaci... to je pro mě novinka (pozitivní).
BTW proč to přibývání oleje způsobujou přerušený regenerace? Protože se musí opakovaně pouštět znova a tudíž tam tý nafty chčije víc než musí?
BTW proč to přibývání oleje způsobujou přerušený regenerace? Protože se musí opakovaně pouštět znova a tudíž tam tý nafty chčije víc než musí?
20:42:33
10.10.2019
10.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 10.10.19 13:23:53: Táta má P207 z roku 2007 a má tam i teploměr oleje. Řešil nějaký technický kokotiny (vadná spojka), ale diskotéku ne. Moc to nechápu, malý auto má dva budíky a velký nebo modernější auto má s bídou kontrolku.
20:24:10
10.10.2019
10.10.2019
StepaNoFUN
-> Jarda: tady je zámek o 4cm v kufru. Ne že bych to nanatáhnul aby to šlo zavírat. Ale za cenu litr na vrakáči to nemá cenu řešit... Bez laku by to bylo po vytahání hnusný a lakovat je cenovej nesmysl. Do teď byly na červeným autě černý, tak teď budou stříbrný... Jen musím ještě najít nějakou záslepku, protože byly se stěračem....
20:21:55
10.10.2019
10.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 10.10.19 20:18:24: ja nacouval nivou takto taky, ale nemenil jsem, kladivo to poresilo
20:18:24
10.10.2019
10.10.2019
StepaNoFUN
A druhej špek ve stejnej den. Volá mi starosta obce, kde pracuju....
Čau Štěpáne. Mám průšvih.
To vím. Jinak bys mi nevolal, kdybys něco nepotřeboval.
No pamatuješ si, jak jsi mi asi před 2 rokama měnil 5tý dveře na octávce? (má starou jedničkovku v liftbacku)
No to si pamatuju.
A pamatuješ si, jak jsem je zničil?
Jo. To si pamatuju. Zacouval jsi do garáže s otevřeným kufrem. Ty woe nekecej, že jsi to udělal znova... (pak následoval asi 3min. smích)
Jo udělal.
Takže postup znáš. Dojeď si na vrakáč, kup si jiný a zejtra je vyměníme...
Dveře máme (čuráci na vrakáči samozřejmě kabeláž přestřihali, takže protohat původní) a zejtra bude zase laborace...
Čau Štěpáne. Mám průšvih.
To vím. Jinak bys mi nevolal, kdybys něco nepotřeboval.
No pamatuješ si, jak jsi mi asi před 2 rokama měnil 5tý dveře na octávce? (má starou jedničkovku v liftbacku)
No to si pamatuju.
A pamatuješ si, jak jsem je zničil?
Jo. To si pamatuju. Zacouval jsi do garáže s otevřeným kufrem. Ty woe nekecej, že jsi to udělal znova... (pak následoval asi 3min. smích)
Jo udělal.
Takže postup znáš. Dojeď si na vrakáč, kup si jiný a zejtra je vyměníme...
Dveře máme (čuráci na vrakáči samozřejmě kabeláž přestřihali, takže protohat původní) a zejtra bude zase laborace...
20:11:45
10.10.2019
10.10.2019
Shader
-> saskyn2: Jo... ten popis poruchy je přesný. Když nad tím přemýšlím, tak před tou "fatální" poruchou byl problém i s délkou regenerace, kdy to trvalo opravdu dlouho.
20:08:41
10.10.2019
10.10.2019
Tomaso435
-> StepaNoFUN: byl sem kupovat feldu za 2000kč. pěkná telecom, koukneme na olej před startem - nic. dolejeme litr - na měrce furt nic ... odešel sem :-D to nemohlo na 500ml jezdit aniž by to nebylo škráblý :-D .. škoda no mohla bejt pěkná filcka.
20:07:23
10.10.2019
10.10.2019
saskyn2
-> Shader 10.10.19 19:41:34: Jak jsem ti psal už tady, teplotní čidla jsou tam tři. -> saskyn2 09.10.19 21:31:34:
20:02:40
10.10.2019
10.10.2019
StepaNoFUN
Sice je to fábie, ale když už je tady ta diskuse, napíšu to sem... Dneska přijela kolegyně z cca 60km cesty a zkonstatovala - "Hele Štěpáne, ono to moje auto asi něco chce. Když jsem sem jela, tak na mě několikrát svítila kontrolka."
Jaká?
Taková jako lampa.
Hmmm. Oranžová, nebo červená?
Červená.
Výborně. a co že to bylo za kontrlolku?
Už to hledám. Tohle jsou ale nějaký vtipy...
A co tam píšou?
Džin připraven.
Super. To je kontrolka mazání. Červená... Jak často a jak dlouho svítila? No asi 5 vteřin a asi 4x za tu cestu.
Já Tě zabiju. Kdys naposled koukala na olej?
No někdy v únoru mi ho měnili. To se musí kontrolovat?
Do fábie 1,9TDi jsem dolil přes 2,5l oleje. Snímač hladiny a kvality to bohužel nemá, aby to řvalo dřív.
Jaká?
Taková jako lampa.
Hmmm. Oranžová, nebo červená?
Červená.
Výborně. a co že to bylo za kontrlolku?
Už to hledám. Tohle jsou ale nějaký vtipy...
A co tam píšou?
Džin připraven.
Super. To je kontrolka mazání. Červená... Jak často a jak dlouho svítila? No asi 5 vteřin a asi 4x za tu cestu.
Já Tě zabiju. Kdys naposled koukala na olej?
No někdy v únoru mi ho měnili. To se musí kontrolovat?
Do fábie 1,9TDi jsem dolil přes 2,5l oleje. Snímač hladiny a kvality to bohužel nemá, aby to řvalo dřív.
19:41:34
10.10.2019
10.10.2019
Shader
Toto jsem objevil na netu: C. SNÍMAČ TEPLOTY SPALIN
Pomáhá spouštět regenerace a sledovat jejich úspěšný start, průběh a konec. Regenerace je spuštěna pouze, když teplota spalin dosáhne definované teploty několik set stupňů. Pokud tento snímač teploty ukazuje špatné hodnoty, regenerace není třeba vůbec spuštěna nebo je předčasně ukončena nebo běží zbytečně dlouho. V důsledku toho se DPF předčasně zaplní, případně dochází k velkému ředění oleje naftou právě v důsledku dlouhých nebo předčasně ukončených regenerací.
O který snímač se jedná? Kde ho najdu?
Pomáhá spouštět regenerace a sledovat jejich úspěšný start, průběh a konec. Regenerace je spuštěna pouze, když teplota spalin dosáhne definované teploty několik set stupňů. Pokud tento snímač teploty ukazuje špatné hodnoty, regenerace není třeba vůbec spuštěna nebo je předčasně ukončena nebo běží zbytečně dlouho. V důsledku toho se DPF předčasně zaplní, případně dochází k velkému ředění oleje naftou právě v důsledku dlouhých nebo předčasně ukončených regenerací.
O který snímač se jedná? Kde ho najdu?
19:35:32
10.10.2019
10.10.2019
SO545
-> Milan 136 10.10.19 19:17:20: ak je to vrtulka z mnichova tak ta problem s DPF ma.... kamarat ma od nich nejake auticko/netusim motorizaciu ani ma to nezaujima/ ale pri pokeci o motorkach presiel k DPF...vraj velky problem...ci len u neho a ako netusim... zahriakol som ho akoby spomenul satana a debata sla zase k 2T verkom...
19:17:20
10.10.2019
10.10.2019
Milan 136
-> King 10.10.19 18:59:46: To neumí rozsvítit kontrolku, aby to upozornilo řidiče, že regenerace neproběhla běžně na pozadí a že je třeba tomu pomoct a nechá to utemovat filtr? To je teda ten nejlepší model auta (nevím, k čemu je dobrý to psát) docela vychytanej co?
18:59:46
10.10.2019
10.10.2019
King
-> Milan 136: Já vím že tohle je téma věnovanýmu nejlepšímu modelu auta na světě, ale my, co máme smůlu, že jsme se nechali nachytat ke koupi pozlátka z Mnichova, jaksi ani nemáme možnost dodržovat návod výrobce :-) Jak jsem psal, žádná kontrolka se ani u dost zanešenýho filtru nerozsvítí, že už tisíce km žádná úspěšná neproběhla kvůli nízký teplotě teplotě motoru se taky jeden nedozví atd.
18:43:06
10.10.2019
10.10.2019
Milan 136
-> dragon_cb_cz 09.10.19 23:00:56: Co má řešit? Nevypínat motor, když svítí kontrolka filtru. Tedy používat vozidlo v souladu s návodem k obsluze
18:23:21
10.10.2019
10.10.2019
saskyn2
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: A na šály si koukal?
17:53:47
10.10.2019
10.10.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> saskyn2: dával sem jen komplet šrouby, BXE
17:44:52
10.10.2019
10.10.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:
Tohle mi dělalo každý auto kromě Š120. Čím novější, tím víc to dělá. U řemenový 1,4 TSI v OIII je obzvlášť srandovní pozorovat, jak se ten motor od 50°C rychle ohřívá, že vidíš ručičku na tom poměrně rozsáhlým ciferníčku vyloženě utíkat vzhůru podle toho, jak přidáváš plyn... a během 2 km z kopce a zaplým topení ta teplota zase ochotně padá dolů.
Tohle mi dělalo každý auto kromě Š120. Čím novější, tím víc to dělá. U řemenový 1,4 TSI v OIII je obzvlášť srandovní pozorovat, jak se ten motor od 50°C rychle ohřívá, že vidíš ručičku na tom poměrně rozsáhlým ciferníčku vyloženě utíkat vzhůru podle toho, jak přidáváš plyn... a během 2 km z kopce a zaplým topení ta teplota zase ochotně padá dolů.
16:01:08
10.10.2019
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: 2010. Více méně současník F2, i facelift proběhl ve stejném roce.
15:40:51
10.10.2019
10.10.2019
bouchy
-> Luky: Modrou nemám, zkatovaný kosty. FL (což je trochu vágní pojem, podstatný bylo asi zavedení jiný ŘJ s dalšíma jednotkama spíš než DRL v mlhovkách atd.), ta už ji má - nevim, kdy vypíná, jestli 50-60.. a na inftm. si taky můžu teplotu nastavit, ale opět 90 i kdyby trakaře padaly.
-> dragon_cb_cz: RV toho SX4?
-> dragon_cb_cz: RV toho SX4?
15:13:58
10.10.2019
10.10.2019
Luky
-> dragon_cb_cz: tohle je od nova, ale je to malej motůrek, moc chladiva v oběhu taky asi nebude. Zase během pár set metrů pod plynem se plně ohřeje
15:07:10
10.10.2019
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: Třeba SX4 má ručičku fakt realistikou, pohyby přesně odpovídaly tomu, co lezlo z jednotky.
-> Luky: To mi kdysi dělala oktávka. Když se to konečně ohřálo blízko 90°C, tak přišlo závěřečné klesání na D1/magistrále od Chodova dolů k jižní spojce a z magistrály jsem zase sjížděl se 70°C Ale bylo to termostatem, po výměně už OK.
-> Luky: To mi kdysi dělala oktávka. Když se to konečně ohřálo blízko 90°C, tak přišlo závěřečné klesání na D1/magistrále od Chodova dolů k jižní spojce a z magistrály jsem zase sjížděl se 70°C Ale bylo to termostatem, po výměně už OK.
14:31:21
10.10.2019
10.10.2019
Luky
-> bouchy: VW Up má do 50 °C modrou (a předpokládám že i červenou) kontrolku. Dá se ale nastavit ukazatel teploty vody na displeji. Je zajímavý vidět, jak se to v zimě rychle ochlazuje když někde z kopce brzdíš motorem. Je schopný to spadnout klidně na 60 nebo tak
14:02:53
10.10.2019
10.10.2019
bouchy
Téma teploměr... na FII ho nemám, no zatim OK. Ale další auto bylo s teploměrem, i kdyby to nemělo mít kola a volant (btw, stejně k ničemu, protože je nafixlovanej a od 50°C vystřelí nahoru, 90ky se drží do 120°C...). Takže používám aspoň teploměr oleje. Jo, vim, ta hodnota je jiná, ale rozhodně o to víc zajímavá. Zapnutá klima = +5°C, značná setrvačnost (tzn. švihání 110 a víc v pohodě, ale couračky a rozjížděčky=hned to jde nahoru). No a pak je tu borec, co tvrdí, že jeho ručička je nenafixlovaná (pochybuju, ale OK), ten pro jistotu v zimě ani netopí (ani neklimuje, ale to je jedno), protože po dojetí na křižovatku mu teplota začne padat pod 70. Takže ani ten měřák často není k ničemu... a hlavně že mu to jezdí za štyry (MB B, motor TD rencek). Vůbec divná kombinace.
13:23:53
10.10.2019
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> King: Já tomu na jednu stranu rozumím, lidi chtěj prostě jezdit, ne řešit technický detaily a bejt zmatený z "nějakejch hlášek". Ale že se má ohlídat teplota motoru, to se dřív naučila snad i ta nezabedněnější řidičská opice. Odstranění některých ukazatelů fakt nechápu.... mámy Mini to samý - palubka svítí jak diskotéka, milion pikačovin, ale teploměr to nemá.
13:02:35
10.10.2019
10.10.2019
King
-> dragon_cb_cz 09.10.19 23:26:24: Je přesně tak - příklad bmw - dpf uz zabetonovanej tak, že 150k turbocrochtak sotva predjede kamion a palubka, která jinak hlásí každou kokotinu je naprosto v klidu. Motor se dokázal ohřát při běžný jízdě tak na 70, ale BFU tím netřeba znepokojovat, na palubce chybí teploměr, jak to bylo v těch letech módní. Přišel jsem na to spíš náhodou, protože otáčkoměr báwa má na konci stupnice otáčkoměru takovou pohyblivou úseč s červeným políčkem, která indikaci max. otáček mění podle teploty motoru. A mně bylo divný, že když tomu dám čočku na dálnici, tak se hranice "červenýho " dotane na 4600rmp, ale při klidný jízdě, byť ve vedru, to zase trošku klesne. Naštěstí se dá jednoduše čudlem na palubce naklikat servisní režim, kde zobrazuje mj. i teplotu motoru a bylo jasno. Vtipný na tom je, že auto má dva termostaty, který nevydržej věčně, a stačí aby jeden z nich nebyl úplně ve formě, motor jezdí podchlazenej a BFU s tím může klidně jezdit jako by se nechumelilo.
11:19:34
10.10.2019
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Jo jo, jak někdo včera v jiné debatě poznamenal - nejdražší je si se servisem vybudovat důvěru a dobré vztahy. Pak už je to OK
11:04:09
10.10.2019
10.10.2019
saskyn2
-> suri: Jo práce je víc, než se dá zvládat a taky samozřejmě upřednostnuji líp placený kšefty, ale prostě stálého zákazníka nepošlu do háje s ničím, byt to je sebehorší oprc.
10:07:26
10.10.2019
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> suri: Okolo mě jedno takovýhlo auto proběhlo - málem jsem ho koupil, o pár minut prováhal - docela jsem si za to tenkrát nadával. Krásnej brejlovec s fungl novým automatem (poslední nová AW55 co šla v Evropě sehnat). Jen dvoulitr, takže proběhly docela radikální upgrady, aby to nějak jelo. Jenže tam začala potíž - po delším zahřátí to začalo ztrácet výkon a nikdo nevěděl co s tím.
Nakonec s tím ten kluk co to koupil strávil víc jak rok, než to začalo fungovat jak má - úplně finální problém byla načatá kabeláž ke vstřikům. Ale měnila se i zapalovací kazeta (ač fungl nová, tak nebyla 100%), váha, klapka a já nevím co ještě... zahučel v tom za asi hodně solidní peníze. A dohromady se s tím nějak potýkalo snad 6 lidí - nikdo z nich se tím primárně neživí a spíš je to baví. Běžný servisáci od toho postupně všichni dali ruce pryč.
Nakonec s tím ten kluk co to koupil strávil víc jak rok, než to začalo fungovat jak má - úplně finální problém byla načatá kabeláž ke vstřikům. Ale měnila se i zapalovací kazeta (ač fungl nová, tak nebyla 100%), váha, klapka a já nevím co ještě... zahučel v tom za asi hodně solidní peníze. A dohromady se s tím nějak potýkalo snad 6 lidí - nikdo z nich se tím primárně neživí a spíš je to baví. Běžný servisáci od toho postupně všichni dali ruce pryč.
10:01:40
10.10.2019
10.10.2019
suri
-> dragon_cb_cz: ani ja , a tieto autá sa predávajú ďalej a ďalej donekonečna a nakoniec skončia niekde nabúrané v strome čo je ich najlepší koniec...
ako vravím nečudujem sa , je tu toľko roboty že sa nie je čoho skôr chytiť a na nejaké blbosti moc času nie je
ako vravím nečudujem sa , je tu toľko roboty že sa nie je čoho skôr chytiť a na nejaké blbosti moc času nie je
09:54:36
10.10.2019
10.10.2019
dragon_cb_cz
-> Nwkt: OK, asi se pohybuju v lepší společnosti
-> suri: Jo, tohle je pravda, přesvědčit někoho aby se začal šťourat v nějakém velmi mlhavém problému je skoro nemožný. Ale těm lidem se v zásadě nedivím...
-> suri: Jo, tohle je pravda, přesvědčit někoho aby se začal šťourat v nějakém velmi mlhavém problému je skoro nemožný. Ale těm lidem se v zásadě nedivím...
09:42:13
10.10.2019
10.10.2019
Luky
07:53:28
10.10.2019
10.10.2019
suri
-> saskyn2: asi tak , akékoľvek špeky tu má každý na háku a rieši si veci na ktorých je biznis , to sú väčšinou tí slušní garážníci najlepší na svete
00:21:56
10.10.2019
10.10.2019
saskyn2
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 09.10.19 23:50:16: Nový šály a šrouby? Jak vypadaly starý? Já minule rozebíral nějaký bls a byla to klika, 5 min po 12, jedna už byla protočená.
00:19:42
10.10.2019
10.10.2019
saskyn2
-> Nwkt 09.10.19 23:36:56: Asi tak
23:36:56
09.10.2019
09.10.2019
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Ne, polovina lidí co ke mě přijde, tak jim svítí palubka jak stromeček, mají mrtvej EGR, nebo klapky v sání. Ale hlavně chtějí nastavit US blinkry
23:26:24
09.10.2019
09.10.2019
dragon_cb_cz
-> Nwkt: OK... netuším jak je to u koncernu udělané. Ale můj dosavadní dojem je, že většina uživatelů, který by i problémům předcházet chtěli, je výrobcema nechaná na holičkách, protože o tom jak to funguje se oficiálně nic nedozví a auto jim taky nic neřekne.
23:17:00
09.10.2019
09.10.2019
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Podle mě paní neřešila, že jí svítila dlouho kontrolka DPF (která svítí akorát, když je někde chyba) a dala to do servisu až když to padlo do nouzáku a nejelo to
23:00:56
09.10.2019
09.10.2019
dragon_cb_cz
-> Milan 136 09.10.19 21:05:55: Já vím, ale zároveň nevěřím, že by se tam u něj nedal najít servis, kterému to s důvěrou svěřit jde.
-> Milan 136 09.10.19 21:03:46: No jo, ale co má paní řešit? Když auto vlastně neindikuje, co dělá, jen pak když už je to v prdeli zavelí zajet do servisu?
-> Milan 136 09.10.19 21:03:46: No jo, ale co má paní řešit? Když auto vlastně neindikuje, co dělá, jen pak když už je to v prdeli zavelí zajet do servisu?
22:25:44
09.10.2019
09.10.2019
Jarda/felda
-> vhml 09.10.19 21:24:44: v první řadě je třeba sepsat zakázkový list kde bude uvedená odhadovaná cena opravy která bude dost přemrštěná pak se účtuje hodinovka + díly do daný ceny i kdyby před autem tancovali woodoo tance
21:41:48
09.10.2019
09.10.2019
saskyn2
-> vhml 09.10.19 21:24:44: Hele já to dělám tak, že u závad kde si nejsem jistý začnu tím levnějším, zákazníka obeznámím s tím, že zadarmo nedělám, takže to zaplatí a bud to vyjde nebo ne. Když nechce tak at jede jinam, nikdo mu to zadara beztak dělat nebude. Typicky třeba čidlo kdy prostě nejsem jasnovidec a může být ko čidlo, nebo kabeláž. Podle toho co je levnější a pravděpodobnější tak začnu tím. Zrovna ted jsem dělal čidlo na vačce na BMN, kdybych nedělal současně rozvody, tak natáhnu na zkoušku nový kabely-je to jednodušší. Jelikož chtěl zároven udělat rozvody tak bylo jednodušší dát jiný čidlo. Naštěstí to vyšlo i když jsem typoval spíš na kabeláž, ale tak nebudu pak znovu shazovat rozvody. Chce k tomu používat mozek. Kdyby to nebylo čidlem tak holt zákazník zaplatí znovu kabeláž, ale ví to dopředu a má na výběr, může jet někam jinam. Ono totiž stejně z těhle bádání nejsou žádný extra prachy a 90% servisů ho s tím pošle do prdele aniž by to vůbec řešili, mnohem víc peněz je z výměny olejů, brzd, rozvodů a ne z takovýhle špeků, takže zákazník je vesměs rád že našel někoho kdo má vůbec chut ho řešit.
21:37:32
09.10.2019
09.10.2019
Shader
-> saskyn2: Zkusím mrknout na ty kabely. Ukončí to i nucenou. Popílek netuším, vlastně ani nevím o co jde. Ale vzhledem k jeho zkušenostem předpokládám, že ano.
21:33:34
09.10.2019
09.10.2019
saskyn2
-> MB_CML 09.10.19 21:28:00: Hele to si nemyslím, kolikrát jezdí auta s nefunkční saharou a regenerace normálně jede. Možná nucená na CR na místě nepůjde, ale klasickou si myslím to pustí.
21:31:34
09.10.2019
09.10.2019
saskyn2
-> Shader: V turbu je první, druhý vedle lambdy před dpf a třetí na trubce před vlnovcem. Ta jednotka si signály z jednotlivých čidel porovnává. Regeneraci ukončí když nestoupá teplota, neodpovídá teplota, při plném zatížení, při neklesajícím diferenčním tlaku a dalších specifických závadách. Ukončí ti to i nucenou nebo jen klasickou? Popílek jste po výměně nastavili?
21:30:49
09.10.2019
09.10.2019
Shader
-> MB_CML: Jenomže ta regenerace se spustí, ale záhy se ukončí pro nedosažení teploty a auto jde do nouzáku.
21:29:46
09.10.2019
09.10.2019
Shader
-> vhml: To by mě v autorizáku taky zajímalo. Mechanik z PL si nevzal nic, pouze tedy za vyčištění DPF. Následné téměř dva měsíce laborování nezaúčtoval, jelikož neprovedl opravu.
21:28:00
09.10.2019
09.10.2019
MB_CML
-> Shader: Jo má, protože pokud je nefunkční sahara, tak se nespustí regenerace. Na vině může být teplotní čidlo nebo už jsme párkrát řešili uhnilý kabel k vetrákům. Čili je důležité zjistit, jestli by sahara "měla" být funkční nebo opravdu je.
21:25:50
09.10.2019
09.10.2019
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 09.10.19 21:13:26: Mám-li být upřímný tak ventily na ladě bych z hlavy taky neuměl a fávo jenom proto že jsem na to vyrostl, ale mladý kluci tohle neznaji, na tom není nic divného a nemyslím, že by to hnele museli být matláci, prostě jsou autoservis, ne renovace veteránů...