skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
08:09:46
29.04.2019
29.04.2019
Syny
-> Jarda: Ja te nevycitam vubec nic Spis se stale divim, ze te bavi takovyhle veci porad resit. Si mi trochu pripomel teorii meho otce a brachy, ze kdyz auto olej zere a ty ho dolejvas, tak neni nutny ho tak casto menit, protoze tam lejes furt novej Tam uz jsme ztratil silu i chut jim neco vysvetlovat, at si kazdej resi co chce dle sveho uvazeni :)
07:58:26
29.04.2019
29.04.2019
Borderer
-> vhml: Hlavně to ten olej bude chlastat čím dál víc. Takže další prodlužování intervalů a je to takovej začarovanej kruh....vlastně asi taková řízená destrukce motoru z doby, kdy ještě neuměli spočítat všecko tak na krev, že se to po 150 tisících rozpadne samo?
07:57:41
29.04.2019
29.04.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Syny 29.04.19 07:05:11: abych tim travil preci min casu, kdyz mi to porad vycitas :)
07:33:42
29.04.2019
29.04.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Jarda: tak jen dolejvej, domluv si s tamnim servisem ,ať ti schovávaj jetý olejový filtry, ať ho občas vyměníš a nemusíš mrhat penězma za nový, a nou stres ne?
Nějak postrádám logiku ve tvém příspěvku
Nějak postrádám logiku ve tvém příspěvku
07:27:13
29.04.2019
29.04.2019
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 29.04.19 01:22:26: tak ho měň jako 90% lidí po 30tisících a pak přijď brečet jak máš zacpaný sítko ve vaně a přidřenej motor
07:05:11
29.04.2019
29.04.2019
Syny
-> Jarda: Tak nejak premyslim, cos nam tim chtel vlastne rict...
01:22:26
29.04.2019
29.04.2019
Jarda - zrušená registrace
po 10tis.km jsem musel u 1.8T dolit litr oleje - jak mi tu nekdo radil menit olej po 10tis. km to bych se na to mohl pekne vy.... po 2 mesicich fakt oil menit nebudu, v zime si to vzalo ani ne polovinu... tydle VW srajdy me fakt stvou, proto jsem prestal jezdit feldou 1.6, ze jsem do toho musel lit pomalu 2l na 10tis.km, beztak pak doleju jeste jednou a pak me to bude lito vypustit a budu zas cekat na dolni rysku do 17-18tis.km
19:50:15
28.04.2019
28.04.2019
Matthes, záškodník z TechWebu
-> amksmb: Jo, dobře.
Jasný, proto se přešlo na přímej vstřik (+vyšší výkon...). Ale ten Tier2 a 3 jak jsem psal níž, tak jsou oba přímý vstřiky a dvojka smrdí a trojka ne...
Jasný, proto se přešlo na přímej vstřik (+vyšší výkon...). Ale ten Tier2 a 3 jak jsem psal níž, tak jsou oba přímý vstřiky a dvojka smrdí a trojka ne...
19:48:02
28.04.2019
28.04.2019
amksmb
TDi SDi jsou primovstriky.
Ty budou mit vzdycky lepsi emise, nez komurkove/neprimo vstrikove motory.
Ty budou mit vzdycky lepsi emise, nez komurkove/neprimo vstrikove motory.
19:34:40
28.04.2019
28.04.2019
Nwkt
-> saskyn2: Kecám, bílý RSo tu měl, ale tam byl nějakej polák a dávalo se origo
19:34:14
28.04.2019
28.04.2019
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator 27.04.19 12:57:48: Čoveče u průmyslovejch motorů je sice jiný emisní značení (Tier/Stage místo EURO),
ale když si nastartuju novej Tier2, tak to smrdí jak kráva až slzej oči, ale když nadráždim Tier3, tak je to prakticky beze smradu a to tam katalyzátor neni. Nevim čim přesně to je... Jen chci říct, že pochybuju o vlivu katu na smrad...
Spíš bych řekl, že to bude o poměru nafty a vzduchu, ale bez záruky.
EDIT: Může tam mít vliv i to, jestli má motor přímej nebo nepřímej vstřik? Co jsou vlastně ty starý 1,9 TDi?
ale když si nastartuju novej Tier2, tak to smrdí jak kráva až slzej oči, ale když nadráždim Tier3, tak je to prakticky beze smradu a to tam katalyzátor neni. Nevim čim přesně to je... Jen chci říct, že pochybuju o vlivu katu na smrad...
Spíš bych řekl, že to bude o poměru nafty a vzduchu, ale bez záruky.
EDIT: Může tam mít vliv i to, jestli má motor přímej nebo nepřímej vstřik? Co jsou vlastně ty starý 1,9 TDi?
19:24:54
28.04.2019
28.04.2019
Nwkt
-> saskyn2: 125 tu něměl, ale ty ostatní smrděli na 20m volnýho prostoru a potom už nic
12:57:48
27.04.2019
27.04.2019
palinator
Zkoušel někdo na smrdutým dieselu (tim nemyslim že z toho padaj brikety, ale že to smrdí jak Avie) bez DPF měnit oxidační kat? Na Toledu se vstřiky dělaly, ale smrdí to uplně stejně jako se starejma. Po zahřátí víceméně OK.
11:29:19
27.04.2019
27.04.2019
saskyn2
-> Nwkt: Fakt? Jako že ta 125kw pak nesmrdí?
10:05:46
27.04.2019
27.04.2019
Nwkt
-> saskyn2: Když to po vyčištění přestane smrdět ....
09:34:35
27.04.2019
27.04.2019
saskyn2
-> m8rinek: Podfukující vyřešíš zabroušením a novými šrouby. Cenu ted přesně nevím.
07:27:56
27.04.2019
27.04.2019
m8rinek
-> saskyn2: Co vstrik výměnou stojí? Da se podfukujici vstrik nějak řešit?
00:36:23
27.04.2019
27.04.2019
saskyn2
A nepravidelnost na volnoběh nejčastěji znamená podfukování vstřiku. Nejjednodušeji to jde poznat na naftovém filtru který je pak plný sazí z nafty.
00:33:41
27.04.2019
27.04.2019
saskyn2
Ty 125kw PD někdy smrděj příšerně. Jednou jsem tady měl auto který vzadu na zahradě nastartovaný bylo cítit až vepředu v průjezdu. Je to příšernej štiplavej smrad, pálí z toho oči a bolí hlava. Některý to dělají víc, některý mín, ale některý nesmrdí vůbec. 103kw jsem takhle smrdět nikdy neviděl. Ale nikdy jsem nepřišel čím to je, to auto který smrdělo úplně masakr i žralo vodu, tj prasklá palice nejspíš, ale jestli to souvisí s tím smradem nevím. Jinak vstřiky nemám, kdyžtak je umí výměnným způsobem Juraj Vranák z Mělníka, nedávno jsem jeden bral pro zákazníka.
23:17:03
26.04.2019
26.04.2019
Nwkt
-> m8rinek: Jj, teď tu soused měl asi 4x na číštění různý O2. Chuťovka to vyndat byla na 4kole
23:15:21
26.04.2019
26.04.2019
m8rinek
-> Pavel P@nkáč: Za studena to zakouri. Olej nebere. V zimě se projevovala při volnobehu jistá nepravidelnost. Jen smrdí. A to tak, ze si toho všimne i paní z mcd na drive thru a ta musí být z hranolem kua odolná.
-> Nwkt: Aha takže zkusit nechat vyčistit dpf?
-> Milan 136: Aha to by odpovídalo.
-> Nwkt: Aha takže zkusit nechat vyčistit dpf?
-> Milan 136: Aha to by odpovídalo.
23:09:37
26.04.2019
26.04.2019
Nwkt
23:09:26
26.04.2019
26.04.2019
Milan 136
-> m8rinek 26.04.19 22:59:01: Když svití kontrolka, tak už je pozdě a neproběhla pasivní regenerace a nutí tě to jet podle návodu k obsluze.
Regenerace běžně probíhají bez kontrolky. Poznáš to podle zvýšeného volnoběhu a hlavně na chodu motoru.
V bloku naměřených hodnot se dá vyčíst zanesení popelem.
Jinak regenerovat to nuceně nemá význam, nic se tím neopraví.. Jedinej rozdíl je ten, že jí vyvolá diagnostika a ne sama jednotka.
Regenerace běžně probíhají bez kontrolky. Poznáš to podle zvýšeného volnoběhu a hlavně na chodu motoru.
V bloku naměřených hodnot se dá vyčíst zanesení popelem.
Jinak regenerovat to nuceně nemá význam, nic se tím neopraví.. Jedinej rozdíl je ten, že jí vyvolá diagnostika a ne sama jednotka.
23:00:47
26.04.2019
26.04.2019
Pavel P@nkáč
-> m8rinek: a kouří to na volnoběh ? nebo někdy? podle teploy?
22:59:26
26.04.2019
26.04.2019
Shader
-> Milan 136: Aha, čili pokud potřebuji uvolnit řemen a nechci aby mi napínací kladka překážela, požiji ten triangl.
22:59:01
26.04.2019
26.04.2019
m8rinek
-> Milan 136: U ty o2 to beru dle toho co řekne kontrolka.
Lze nějak jednoduše zjistit zda je dpf ucpane? Je možné, aby ucpane dpf mohlo za ten příšerný smrad?
Lze nějak jednoduše zjistit zda je dpf ucpane? Je možné, aby ucpane dpf mohlo za ten příšerný smrad?
22:56:12
26.04.2019
26.04.2019
m8rinek
-> Nwkt: Nicméně to nedá vědět. Žádná kontrolka nic.
22:45:20
26.04.2019
26.04.2019
Milan 136
-> Shader: Když ho tam píchneš a utáhneš tou kladkou jako na napnutí, tak se nenapne, ale uhne zpět a po přitažení matky nepřekáží a je volný řemen.
21:58:56
26.04.2019
26.04.2019
Shader
Zdravím. Může mi někdo vysvětlit funkci toho aretačního "trianglu" u napínací kladky OII. Nějak mi není jasné, k čemu že to vlastně je
21:44:58
26.04.2019
26.04.2019
Nwkt
-> Milan 136: jj
21:21:35
26.04.2019
26.04.2019
Milan 136
-> Nwkt 26.04.19 20:10:20: Hlavně tu RS má PD a ta regeneruje tak dvakrát častěji jak CR
20:10:20
26.04.2019
26.04.2019
Nwkt
-> m8rinek: To ti teda pustí, akorát to na tý dálnici nepoznáš. CRko regeneruje tak 600-800 km dle podmínek
19:07:59
26.04.2019
26.04.2019
Milan 136
-> m8rinek 26.04.19 16:56:20: Opravdu si myslíš, že se nespustí nikdy a v druhém případě někdy až po 1000km?
16:56:20
26.04.2019
26.04.2019
m8rinek
-> Syny: Třeba na s2 2,0 103kw se nám nespustil regenerace nikdy, ale jezdí to jen dálnici a fullgas. Nám na 02rs se pustila 2x za cca 2000km a to jezdí tak 50/50 město a dálnice a jenom volně.
14:30:47
26.04.2019
26.04.2019
palinator
-> Syny:
A není to tim, že někdy tomu dáš tak nějak ideálně za uši, že to chytne samo i bez regenerace?
A není to tim, že někdy tomu dáš tak nějak ideálně za uši, že to chytne samo i bez regenerace?
14:21:09
26.04.2019
26.04.2019
Syny
-> Nwkt: Me prijdou divny ty velky rozdily u me. Ze nekdy je to po 1000km a nekdy po necelych 600km. Jako je mi jasny, ze cim vic tam je nastrkany mesto, tim casteji to spousti a naopak, ze cim vic dalnice konstantne, tim vetsi intervaly jsou, ale ze by az tak markantne? Muzou na to mit vliv i aditiva?
14:10:45
26.04.2019
26.04.2019
havlik
-> Nwkt: já mam CR, -> Syny: vůbec netušim, jezdí s tim manželka, a většinou je to město sem tam dálnice ale většinou je to tak do 50km stejně. A sem tam delší trasa.
14:04:10
26.04.2019
26.04.2019
Nwkt
-> Syny: Oni mají PD ale
13:50:30
26.04.2019
26.04.2019
Syny
-> m8rinek: -> havlik: Jak casto regenerujete s jakym jizdnim stylem a pomerem mesto/mimomesto/dalnice?
12:53:32
26.04.2019
26.04.2019
havlik
-> m8rinek: zkus udělat nucenou regeneraci přes diag, mě to na A6 pomohlo
12:36:26
26.04.2019
26.04.2019
Nwkt
-> m8rinek: A anální test bílou rukavičkou v koncovce? Jinak pokud to smrdí jak prase tak bude plnej
12:01:47
26.04.2019
26.04.2019
m8rinek
-> Nwkt: neumim říct, nicméně podle toho, že DPF čas od času regeneruje tak bych řekl, že je přítomno :(.
10:18:10
26.04.2019
26.04.2019
Nwkt
-> m8rinek: Saskyna zkus. Není spíš mrtvý DPFko?
09:36:52
26.04.2019
26.04.2019
m8rinek
Nějaký nápad kde vzít vstriky na o2 rs 125kw bmn? Auto stále smrdí jako cikánský hrad. Jete jsou asi dost z blata do louže?
09:24:09
26.04.2019
26.04.2019
Milan 136
-> saskyn2 26.04.19 00:43:05: jo, je to někde z FB.
Ale podle stavu toho kotouče s hranou u náboje a zvenku ne to evidentně jezdilo
My tu měli před nějakou dobou O1 a měla vlevo 256 a vpravo 280 kotouč. Jiná barva na pružině. Někdo vzal z vrakáče celý zavěšení a vůbec si nelámal hlavu s tím, že to je jiný
Ale podle stavu toho kotouče s hranou u náboje a zvenku ne to evidentně jezdilo
My tu měli před nějakou dobou O1 a měla vlevo 256 a vpravo 280 kotouč. Jiná barva na pružině. Někdo vzal z vrakáče celý zavěšení a vůbec si nelámal hlavu s tím, že to je jiný
08:06:25
26.04.2019
26.04.2019
Jarda - zrušená registrace
Na tech zadnich tremenech ty stupnovity voditka predpokladam u o1 dole, kvuli umisteni brzdice, potvrdi mi to nekdo? Dekuji.
Chystam se na zadni brzdy u naftove - jen serii, tak abych to i tam dal dobre... U sve to budu muset zrevidovat.
Jeste obrazek, co myslim... www.google.com/search?q=v oditka%...
Chystam se na zadni brzdy u naftove - jen serii, tak abych to i tam dal dobre... U sve to budu muset zrevidovat.
Jeste obrazek, co myslim... www.google.com/search?q=v oditka%...
06:41:28
26.04.2019
26.04.2019
suri
-> Nwkt: OC CLUB :D
00:43:05
26.04.2019
26.04.2019
saskyn2
-> Milan 136 25.04.19 19:58:38: Ale to není u tebe, to máš někde z netu ne? Ted jsem to někde viděl, pokud je to přímo tvoje fotka tak takovýhle dementi běhaji po světě dva
22:55:12
25.04.2019
25.04.2019
Nwkt
-> StepaNoFUN: Jsi se odebral z Octavia clubu co
22:49:04
25.04.2019
25.04.2019
StepaNoFUN
-> Nwkt: Takovejhle dement snad nikdo ani bejt nemůže... Ale asi jsem optimista.