Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18423 příspěvků (zobrazeno 9101 až 9150) od 04.01.2015 do 09.07.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:00:03
09.10.2019
Milan 136
20:59:49
09.10.2019
palinator
-> Shader:

Ano, i do oleje. 3
20:50:01
09.10.2019
Shader
Do DPF se dostává nafta přes všechny válce?
20:36:24
09.10.2019
Shader
-> dragon_cb_cz: Tohle mě taky napadlo, jestli pak to čidlo nefixluje.



-> King: Ano, vše se monitorovalo za jízdy. Regenerace započala, teplota se navyšovala, následně teplota klesla a regenerace se ukončila.



-> Jarda/felda: Vačky byly kontrolovány- ok.



-> Alenka: Myslím, že nemohl. Jelikož ten samý mechanik prováděl před lety výměnu hlavy a auto bylo funkční. Log. teď není možný.



-> saskyn2: Problém byl i na origo čistém filtru, momentálně nevím co je tam za filtr.



-> MB_CML: Sahara by měla být funkční, má to snad nějakou souvislost?



-> Milan 136: EGR je ok.



Podotýkám, že se jedná o mechanika s letitými zkušenostmi v oblasti TDi motorů, pouze TDi. Jinak ty výměny žhavičů a seřizování rozvodu atd. dělal, protože už se neměl čeho chytit.
20:23:35
09.10.2019
Milan 136
-> Tomaso435 09.10.19 20:04:56: Na jakým autě si netroufáš doma? Jako na fávu?
20:04:56
09.10.2019
Tomaso435
-> Milan 136 09.10.19 19:58:41: no, je tu autorizák - takovej kde je jeden sud oleje a ten se leje do všeho co přijede na výměnu. bracha tam byl na praxi, a to mě utvrdilo že bych si to tam nikdy nedal. pak je to hafo servisů malejch až po velký co dávaj i náhradní auta a jedou i havárky od pojištovny... všechno je to šílená prasárna. Z pravidla auto co tam jednou dáš, tam dáváš pak už furt protože na tom furt je co dělat... Díky tomu maj pořád co dělat, když dělaj ze sraček a ještě to odfláknout. co si udělám doma tak vím že drží a vydrží. Když sem ještě neuměl nic, tata měl služebního favorita v servisu. Ze servisu rovnou na stk kde ho vyhodily. zpět do servisu, něco se tam předělalo, stk to udělalo, a použitý díly co si vyžádal zpět, se tam v pruběhu dvou let vrátily zpět na místo tech nových vyměnenených protože se to začalo sypat . výsledek ? 9000 (tehdá šílená darda) vyhozenejch a zmařená stk. atd atd .. pak servisáci co si vybíraj co budou dělat a co ne, protože tohle je složitý tohle je prcačka atd... prostě si nevybereš. bud nový auto na který 150 000km snad nebudeš muset nijak dramaticky sahat a nebo jebku jako je felda a vše doma sám. Potřebuju udělat už jen rozvody a na ty si doma moc netroufám, obzvláště když vím jak poctivě jsem si dotáhnul řemenici když byl motor venku 40
20:00:13
09.10.2019
Milan 136
-> Shader: Co EGR?

Ty čidla teploty na dpf jsou určitě nový a ukazují dobře?
19:58:41
09.10.2019
Milan 136
-> Tomaso435 09.10.19 19:37:52: Nesmíš shánět mechanika, co to udělá za tři koruny. Já osobně bych nikomu do auta viku a jiný sračky nikdy nedal, ani kdyby si je donesl sám.
19:51:39
09.10.2019
Milan 136
-> Alenka 09.10.19 19:50:00: Taky mě to napadlo. Nebo celou hlavu?
19:50:00
09.10.2019
Alenka
-> Shader: nemohl tam někdo najebat vačky z motoru bez DPF (BKD, AZV)?



Jinak, lambda, rozvody ani žhavičky nemají s regenerací vůbec nic společného, i motor s úplně rozhašenými rozvody KO lambdou a bez jediné funkční žhavičky je možné zregenerovat, takže nevím co tam řešili.



Je možné udělat log?
19:37:52
09.10.2019
Tomaso435
-> Jarda - zrušená registrace 09.10.19 12:07:55: a ještě si k tomu zařizování shánění kdo to udělá z dílů který koupíš ty protože ty seženeš originál, mechoš sežene viku a tobě ji dá za cenu originálu plus 20% ještě k tomu, připočti svojí práci, protože zatím když sem měl auto u opraváře, tak asi krom jedněch rozvodů to vždycky zkurvil a já to dělal znova. Tím sem se zařek že vše sám... No ještě mě čeká na "šrotovým motoru" zkouška kompletního rozebrání , složení, a pokusnej start na špalku.. a pak se pustím už do všeho.

ted sme měli mastera na repasy starteru. 4800 bez daně... a když sem kouknul že novej starter je za 3300 tak mě to jen utvrdilo že hodinovou taxu pana opraváře já fakt sponzorovt nikdy nebudu... všichni sou největší vychcanci. kámošoj prej go nápravy. naučtoval asi 3600 za práci.. kámoš totál antitalent. vše puvodní jen celý prostříkaný olejem aby to nevrzalo :-D .. čuráci.
upraveno 1x, naposled 09.10.2019 19:39:16
19:18:20
09.10.2019
MB_CML
-> Shader: běží větráky sahary?
18:44:30
09.10.2019
saskyn2
Ten nový filtr je origo nebo nějaký polák?
18:14:48
09.10.2019
Jarda/felda
-> Shader 09.10.19 15:22:52: nemůže být ojetá vačka ? u 1.9 PD častý problém 8
17:28:27
09.10.2019
King
-> Shader: Ono by mělo jít dosáhnout tý správně vysoký teploty ve fitru i při pořádně svižný jízdě (o bez regenerace), tak jestli někdo zkusil za jízdy monitorovat tu teplotu...
16:26:51
09.10.2019
dragon_cb_cz
-> Shader: Jen vařím z vody, ale elektrika k těm čidlům? Není někde shnilá? Když jsem si četl horror stories k tomu jak je to u Saaba abych měl z čeho mít špatné spaní, tak jsem na tohle taky narazil myslím.
16:24:59
09.10.2019
Shader
-> King: Tohle by bylo logické, ale toto určitě ověřovali. Pokud se nepletu, měnili kompletně celý filtr s osazením.



-> Jumbo: Mělo by to tak být. Navýší se dávka nafty a ta se vzníti ve filtru, tím pádem by se měla navýšit teplota a filtr by se měl vypálit. Jediná věc, která se neměnila. Ovšem podle pána mechanika veškeré hodnoty byly správné... regenerace by měla probíhat. To se ovšem z důvodu nedosažení teploty neděje.
16:15:32
09.10.2019
Jumbo
-> Shader: Jak slyším vstřikovače, nemůže být problem tam, že si auto nepřistříkne naftu a tím pádem se nezahřeje správně filtr? Nebo tenhle motor nepřidával naftu do výfuku?
15:59:39
09.10.2019
King
-> Shader: Snimac teloty ve filtru? (pokud neni soucasti novyho)
15:22:52
09.10.2019
Shader
Zdravím. Octavia II RS 2.0TDI/PD 125kW, neproběhne regenerace. Auto bylo u pána v PL, který je považován za špičku v oblasti TDi motoru a ani jemu se nepodařilo auto opravit. Níže popíšu úkony, které byly provedeny.



1) Vyčištění filtru, výměna lambdy- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

2) Kontrola vaček, seřízení rozvodu- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

3) Výměna stávajícího filtru za nový + přehrání SW- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

4) Výměna stávající jednotky za novou- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

5) Kontrola žhaviček (ok)- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.



Jednotka diagnostikovaná pomoci dvou diagnostik, konzultace s firmou zabývající se DPF filtry, bez výsledku. Mechanik ještě hovořil o vstřikovačích, bohužel neměl možnost výměny na zkoušku. Problém je v tom, že jednotka po nějaké době vyvolá regeneraci filtru, ta nastane, ale kvůli nedosažení požadované teploty ve filtru, je regenerace ukončena a auto přechází do nouzového režimu. Nenapadá někoho něco, v čem by mohl být problém? Podotýkám, že pán mechanik není žádné "béčko" s těžkým srdcem předával vůz zpět s dodatkem, že s tímto se ještě nesetkal. Dík.
14:14:25
09.10.2019
dragon_cb_cz
-> suri: Njn tak uvidíme... byly to rozvody + vodní pumpa klasicky. Ale řešit to moc nehodlám... je to dělník 4
14:12:22
09.10.2019
suri
-> dragon_cb_cz: neviem či poslednú dobu ale už som tu o tom písal ,a bolo toho viac čo ma ani nenapadne ... možno rozvody majú ok , bez tak sú tie sady na jedno kopyto , remene možno od troch výrobcov , kladky napínacie tak od dvoch a ostatok si búcha kto kde chce /vodiace a iné kladky/
14:10:11
09.10.2019
dragon_cb_cz
-> suri: A to se nějak zhoršili poslední dobou? Mám od nich teď rozvody na 9-3NG, David říkal, že je dává X let a nikdy problém neměl...
upraveno 1x, naposled 09.10.2019 14:10:24
13:39:30
09.10.2019
suri
-> Jarda: ja už túto značku nevezmem ani núdzovo
13:30:36
09.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 09.10.19 13:15:40: vim, co jsi psal o SKF, ja to bohuzel kupoval uz predtim, mozna rok a pul jsem to mel koupene :(

Spis jsem tenkrat resil, aby dodavatel byl overeny od SKF.
upraveno 1x, naposled 09.10.2019 13:32:02
13:15:40
09.10.2019
suri
-> Jarda: normálnu sadu nemali ?
12:41:41
09.10.2019
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 09.10.19 12:07:55: No možná je pak na čase se zeptat, jestli si můžeš dovolit jezdit 42 tisíc km za rok, resp. jestli ti to za to stojí... Ale pokud jo a jsi za to ochotný platit těma špinavejma rukama, tak proč ne, navíc když tě to v zásadě baví jak píšeš ty a -> charon: , tak je to naprosto validní přístup a nedá se proti němu říct půl slova.



Jinak k tomu zařizování - teď zase lovíš díly po inzerci a vrakáčích, řešíš, kde co koupit aby to nebyl padělek atd. Já nikoho nesháním, zvednu telefon nebo napíšu na Messenger svýmu servismanovi "potřebovali bychom to a to, kdy to můžu přivézt?" a podle odpovědi to v daný den ráno dovezu, odjedu do práce metrem a odpoledne skončím v práci trochu dřív, skočím na metro a zase to vyzvednu. Když je to něco na dýl, tak holt MHD domů a pár dní jezdím rezervním autem (který zatím mám - kdybych neměl, jezdím na kole nebo MHD). Ale pokud to není něco zásadního, kde se předem neví, jaký díly budou potřeba, je to většinou hotový celkem rychle.



-> Sita 09.10.19 11:45:34: Ale tak já na jaře taky vrtal koleno a udělal si přední brzdy na SX4 sám - hlavně protože jsem se to chtěl naučit. Ale když pak sečtu dohromady, kolik času mi zabralo hledání co a jak, samotná operace (dělal jsem to asi 4 hodiny 3), dohodnout se sousedem že mi půjčí to a to, do toho naštvaná manželka, že jsem řekl, že to bude na chvíli a jsou z toho ty 4 hodiny atd. A nakonec ještě měsíc zakopávám v garáži o krabici se starejma kotoučema a deskama, než mám čas to odvézt do sběrňáku 3 Takže jo, proč ne, ale podobný relax si moc často dovolit nemůžu.



Ne že bych nevěděl co s penězma, ale kdybych si připlatil odhadem litr, za to že to udělá můj mechoš (600 Kč/hod práce a odhadem tak 400 Kč by byla přirážka na dílech) a místo toho jel s dětma někam na kole, tak bych možná udělal líp. Ale zase život má být pestrý 4
upraveno 1x, naposled 09.10.2019 12:42:20
12:07:55
09.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 09.10.19 11:30:06: pro me by to znamenalo, ze bych si dovolil tak max. feldu v plynu, ta by s takovym pristupem za rok vysla mozna na 150tis.kc (tech 3,5 kc na km s cistejma rukama)

A kdyz vezmu to zarizovani a shaneni, aby ni to nekdo udelal, tak bych nic jinyho nedelal a nemel bych ani penize a ani cas :/. A jeste bych byl stale bez auta.

A je to taky odpicinek a relax, jak pise Charon :) kdyz se teda dari no... No na vysocine asi prescasy neplati nikde :).

-> Sita 09.10.19 11:28:53: to jsem rad, diky. No daval jsem celou sadu SKF napinak, kladka, pumpa, takze zbyly jen kolo na klice a na vacce, kladka to spis tlaci do stredu vackovyho kola, ale proti klice to je hozeny :/ ted me napadlo, aby to kolo nebylo volny na klice, ale na to jsem nemel tisicihrannej orisek :( to zkusit pretahnout
upraveno 4x, naposled 09.10.2019 12:18:22
11:59:33
09.10.2019
charon
Ja treba znamyho servismana mam, dela za dobre penize a kvalitne, ale davam k nemu veci jen kdyz je toho hodne najednou nebo se mi s tim nechce jebat, pripadne veci na ktery si netroufam nebo nemam prostredky - treba rozvody na octe. Jinak si delam vse sam, jednak proto, ze usetrim za praci, druhak proto, ze si u toho odpocnu a odreaguju se (/tudiz je to pro me cas na odpocinek zaplacenej 2x) a taky prescas mi v praci nikdo nezaplati ...
11:45:34
09.10.2019
Sita
-> dragon_cb_cz: Cas na odpocinek urcite nejakou cenu ma, ale nikdo ti ho realne nezaplati. Proto mi neprijde nijak divny se proste obcas do neceho pustit a druhej den bejt v praci pripadne proste trochu grogy no.



Jako pokud bych mel melko do kapsy, tak bych samozrejme daval vydelat, ale aktualne kazda stovka dobra 7
11:39:42
09.10.2019
dragon_cb_cz
-> Sita: A ten čas na odpočinek svojí cenu nemá? Jinak u mě to má i finanční podobu - pokud bych chtěl provozovat podobný kratochvíle, tak bych si na to nejspíš musel brát dovolenou, která by mi chyběla jindy, když třeba potřebuju pohlídat děti. A to není úplně levná sranda. Plus teda přesčasy mám placený 4
11:35:29
09.10.2019
Sita
-> dragon_cb_cz: Nojo, ale kdyz nemas prachy, tak se doma da neco usetrit, i kdyz se to obcas protahne do noci no (nebo spis do rana) 3



Jo a bavi mne ty reci o drahym vlastnim case. Chcete vsichni rict, ze po praci makate na jinejch projektech, kde vam to sype vic, nez stoji prace automechanika v servisu? Takze nema smysl delat na svych autech? Jestli jo, tak to jsem teda lempl, protoze ja obcas vecer jen sedim doma a tupe cumim nebo jdu spat...
upraveno 4x, naposled 09.10.2019 11:38:50
11:30:06
09.10.2019
dragon_cb_cz
-> Sita: Každý ne - takový lidi to pak daj do servisu a normálně to zaplatí 4
11:28:53
09.10.2019
Sita
-> StepaNoFUN: asi jsi to myslel dobre, ale kazdej opravdu nemuze mit kamarada sikovnyho servismana, se kterym si navzajem vypomaha. Statisticky to nevychazi.



-> Jarda: tomu remeni jeste nic neni, ale spis bych resil proc sjizdi ke strane. Neni tam nejaka vadna napinaci nebo vodici kladka? Co vsechno jsi menil?
upraveno 2x, naposled 09.10.2019 11:39:22
06:27:31
09.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 09.10.19 06:02:30: jo, tak to je jak u nivy, tam taky musi alespon jedna poloosa ven (teda z diferaku obe, ale tehlici staci rozebrat jen tu s delsi poloosou), pak kardan demontovat a ven diferak no a i pak neni snadne tu vanu sundat, to uz je motor natlacenej na stenu :/ v prirucce je, ze cerpadlo menime po demontazi motoru z vozu :)

Tak na 1.8t 4x4 octe to bude mozna jeste horsi, protoze s tim nechce jit hnout, navic mi tam jeste vadila trubka klimy. Na jare me cekaji jeste na naftove pd, tam to pry ma jit lip. Co myslis, mam se toho remene bat, ze se mi takto osoupal o kryt? Samo to budu kontrolovat. Diky.



Jinak ten cas me netrapi, taky jsem vycistil expanzku, prefiltroval nemrzku (v zime jsem vetsinu vymenil, kdyz mi tekla ta plastova priruba), co bylo orezle jsem osetril atd. Sere me jen, ze se mi ten remen tak ohlomejzdal, kdyz uz se s tim clovek tak dela, ale to se mi stava, pak na nafte se s tim takto srat nebudu a udelam to lip, to je jasny :).
upraveno 3x, naposled 09.10.2019 07:47:31
06:02:30
09.10.2019
vhml
Drzak bude předpokladam podobnej jak u Sharana a je to strasnej voser. Taky jsem dve hodiny dělal rozvody a 3 hodiny se prcal s drzakem. Jednou se musi nějak motor uplne vyvesit a podruhy uplne natlacit az nahoru aby ty srouby bylo kudy vyndat





Ale třeba oproti 30 hodinám na olejovy cerpadlo na Miate je to sranda ( byt v tom bylo i rozebrani nápravy na prvocinitele do laku, kdyz uz se musi cela vyndat)
upraveno 1x, naposled 09.10.2019 06:10:53
04:51:18
09.10.2019
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: ne je to muj turbobenzin, proste vubec nesel ven drzak motoru, u 4x4 to nejde jak u dvoukoly :/, cely auto jsem zvedal za motor a drzak za boha ven nesel, todle byly moje druhy rozvody v zivite ( remen) poprve jsem delal na fel 1.6, tam nebyl problem, ale delal jsem je taky dlouho. No dlouhou dobu mi taky zabralo oddelavani vsech tech krytu. Kdybych tam ten debilni kryt nedal, tak to ojebany takhle nemam. Urcite mi trvalo hodinu, nez jsem tam ten kryt dostal. Vlastne nebylo ho potreba tam davat, protoze motor je zakrytovanej.

Me jde o to jestli se toho ojeb remene mam bat? jestli se muze kvuli tomu pretrhnout?

-> Milan 136 08.10.19 22:39:44: jj, nevydelal bych si, to vim... Ikdyz kamarad, co ma servis, tak taky rikal, ze i 8 h mu to da a to jich pry dela tak 5 za mesic, jinak co myslis Milane? Vim je to hnus, ale muze to neco udelat, debilni deklik, ten plechovej pod timdle velkym plastovym.
upraveno 1x, naposled 09.10.2019 04:54:45
22:50:36
08.10.2019
StepaNoFUN
-> Milan 136: A ještě pak omrdanej řemen... :-) Kolik že je to na motorech po dýlce? Ofiko 4,5hod? Samozřejmě se všema přípravkama...
22:39:44
08.10.2019
Milan 136
-> Jarda - zrušená registrace 08.10.19 21:07:39: 12 hodin rozvody?

To bys u nás plnil tak na 20%
22:01:03
08.10.2019
StepaNoFUN
-> Jarda: Nechci znevažovat Tvoji práci, ale... 12 hodin rozvody? :-O Tos koupil nějakýho SUPa s motorem po dýlce, abys vyvěšoval chladičovku???

OK. Pokud máš tolik volnýho času, pak pohoda. Ale svýho času si celkem vážím a v tomhle mám (asi) docela výhodu. Zavolám člověku, kterej tohle dělá jak na běžícím páse a má to za chvilku. Takže já občas udělám něco pro něj, on pro mě... A když potřebuju nějakej větší servisní zásah, tak to funguje asi stylem - přivez to tehdy a tehdy, rozeber tohle, tohle a tohle a uvař kafe. Vypijem kávu a já jdu poklízet po dílně, něbo dělat nějaký jednoduchý činnosti na autech zákazníků (přezouvání, kotouče, destičky, ložiska)... A za chvíli je mi hlášeno, že si mám jít poskládat to, co jsem si rozebral... A vím, že to je tak, jak to má bejt.

Viz rozvody na mým TDi - komentář - To nemohlo jet. Bylo to načasovaný blbě. Ale teď na to VAGem nekoukej, bude to hozený. Schválně. Ujeď s tím 2000 km a pak si to klidně zkontrloluj. NA 100% to bude sedět.

Po 2000 kontrola a bylo to prakticky na 0. Nezkoušel to. Nastavil to odhadem na rysku a sedí to...
21:07:39
08.10.2019
Jarda - zrušená registrace
ja se z toho po.... rozvody mi daly 12 hodin, nikde to neskrtalo, nez jsem dojel domu, tak se reminek posunul na to misto kde byl ten puvodni a takto se mi osoupal o ten spodni plechovej kryt :/ (asi jsem ten kryt dal nejak dal bliz :( ) ten kryt jsem uz odehnul, ze tam je 5mm mista, ale mam se tohodle bat?, muze to neco udelat? nebo nejake trhani struktura toho remene vylucuje? dekuji

dalsich 12h tam davat jinej remen se mi nechce a ruce uz mam od toho taky dost do*ebany :/

jinak jediny, co se mi na tech puvodnich origo rozvodech nelibilo, tak bylo lozisko na te pomocne kladce napinaku, jinak by to jeste urco vic, jak 100tis.km muselo dat, i ten puvodni remen se zdal robustnejsi, zadne styreni, jen teda kdyz jsem je dal vedle sebe, tak na 100zubech byl o cca 1 zub delsi, nez ten novej



taky se mi nelibilo, jak to sedi na tom vackovym kole ke strane a je to stejne, to bych jedine to kolo musel nejak podlozit a to by asi moc dobre neslo, kamarad, co ma servis, tak mi rikal, ze to je uplne normalni, kdyby to sedelo uprostred, tak by se ani neosoupal
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 08.10.2019 21:07:39
upraveno 1x, naposled 08.10.2019 21:11:53
13:22:57
07.10.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Resp. když se ten repas udělá pořádně a následně se tam dají maznice a nacpe se to vazelíno co jde, tak to je prakticky na věky... A třeba na 309 mě ten podvozek fakt bavil, jistej a přitom pohodlnej. A ten repas (já ho naštěstí nepotřeboval, ale zjišťoval jsem to než jsem jí koupil) byl fakt relativně levnej.
upraveno 1x, naposled 07.10.2019 13:23:25
13:20:02
07.10.2019
Jirik_Tuňák1983
-> charon 07.10.19 06:45:26: Já bych to nebral paušálně, že to vydrží 150 - 200 000 km. Mnohdy vydrží i více. Nicméně repas není taková finanční sebevražda. Firmy, které je provádí, jsou. Krom toho ta náprava sebou nese i jisté výhody. Tlumiče s pružinou nezasahují do kufru a nezmenšují jeho objem, komfortní odpružení a i vedení kola je velmi jisté. V případě menších sportovnějších modelů je ta náprava jízdně i velmi zábavná a čitelná. Navíc umožňuje i u předohrabu jistě posílat bokem do zatáčky. 4



Některé řeči, neříkám, že je to tvůj případ, mi přijdou jako takové ty kolovrátkové bláboly z doslechu. Něco jako když se někomu na i30 vysypalo v roce 2007 turbo, takže jsou to pekáče a zákonitě se na tom serou a budou srát turba i v roce 2028. 3
upraveno 1x, naposled 07.10.2019 13:22:56
06:45:26
07.10.2019
charon
-> Jarda - zrušená registrace 05.10.19 11:13:02: Vsak ty Peugeotacke napravy jsou bolest, vydrzi 150 - 200 000 a pak je potreba repas, nicmene kvalitni repas najede zas to same. Vsak asi kazdy auto ma svoji bolest.

Jj, podivat jsem se byl, nebyt naprava KO tak jsem to koupil, protoze jsem potreboval auto se kterym pujde jezdit. Ono co chces udelat s rozsypanym loziskem jineho nez ho vymenit i s dalsima ponicenejma dilama okolo ...
18:57:43
06.10.2019
Kocvin
-> dragon_cb_cz: Nemít jí doma, tak to taky nevím.. 1
18:53:38
06.10.2019
dragon_cb_cz
-> Kocvin: Aha, OK. Až tak detailně jsem to tenkrát nezjišťoval, měli jsme poFL, takže info že je v pozinku mi stačilo 5
18:42:33
06.10.2019
Kocvin
-> dragon_cb_cz 05.10.19 20:23:30: Poslední před FL z 89 už měly taky zinek.. 4
18:18:55
06.10.2019
Milan 136
-> bouchy 06.10.19 17:58:16: Nikde tam nevidím, že to auto nejde nastartovat, jak jsi tu tvrdil. A všechny strany pročítat nebudu. Stačí mi osobní zkušenosti přes 12 let...
17:58:16
06.10.2019
bouchy
Bludy, smyšlnky, léčení: forum.skodahome.cz/topic/ .../7 I guess not.
20:23:30
05.10.2019
dragon_cb_cz
-> MXMarek: Tezko říct. Můžu vás zkontaktovat, ale asi tam toho pro něj moc použitelného nebude.



-> Jarda - zrušená registrace 05.10.19 14:10:34: A byla to před FL nebo po FL? Až po FL měly pozink....
Extreme Tyres