skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> King 24.09.19 20:16:45: U Suzuki normálně můžu vzít za kliku i za kufr... pokud zároveň nestisknu ten příslušnej butónek na odemčení.
-> King 24.09.19 20:16:45: U Škodovky s kessy jde ihned po zamknutí vzít za kliku a neotevřeš to![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> King: tu tiež , ale už ma tie autá chvalabohu obchádzajú čo sa týka servisu , do Felicie , ani OI nechce nikto vraziť ani korunu , už hocičo novšie je dostupné za pár šupov a tak sa to rieši , zoderú , kúpia iné
-> suri: Nevim jak u vas, ale tady je prumerny stari vozovyho parku asi 15 let, coz neustale popouzi blbecky, ktery maji potrebu porad neco resit a pachat dobro.
-> Milan 136: Tak to nemusi bejt ani Vetev :-) Dalo mi to trosku prace presvedcit manzelku, ze po zamceni myho sluzebaku (indikovano sklopenim spiglu), fakt nemuze uspech akce verifikovat tahanim za kliky jako za starejch casu :-)
-> saskyn2: a čo servisuješ? mne už dvojky prídu ako veteráni :D
Já zas nedávno řešil rákosníka s O3, kdy chtěl opravit auto, že mu nezamyká kufr. Že zamkne, vezme za kufr a ten se otevře. Samozřejmě auto s kessy... ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136 24.09.19 17:45:50: Jo lidi jsou dementní a neřeší to, mě sem OIII zas tak moc nejezděj, ale myslím že je u škodovek spíš problém, že to hlásí až moc dopředu. Resp. byla tu jednou nějaká paní která mi říkala že to nemám řešit, protože jí to píše už asi rok a že jí to nevadí
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> bouchy: Ty už bys se fakt vážně měl jít léčit...
-> Nwkt 23.09.19 22:12:41: -> Milan 136 23.09.19 22:07:18: Spíš bych to formuloval, že by to jít nemělo. Ale každá technologie má nějaký limity spolehlivosti, že jo... taky už jsem ve svým okolí zaznamenal smutný případy, kdy ta ochrana nezafungovala jak měla.
-> Nwkt 23.09.19 22:12:41: -> Milan 136 23.09.19 22:07:18: Spíš bych to formuloval, že by to jít nemělo. Ale každá technologie má nějaký limity spolehlivosti, že jo... taky už jsem ve svým okolí zaznamenal smutný případy, kdy ta ochrana nezafungovala jak měla.
-> saskyn2 24.09.19 11:27:06: U Škodovky s Kessy 5 let nevydrží, někdo ji mění i po půl roce. Ale nemění to nic na tom, že to napíše na maxidotu vyměňte baterii v klíči. To, že je někdo debil a čeká, až lehne úplně je jiná věc ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A samozřejmě to jde nastartovat i tak...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A samozřejmě to jde nastartovat i tak...
-> Jirik_Tuňák1983 23.09.19 23:19:32: Proč to po prvním samovolném zamknutí nedá opravit a čeká, až se to zamkne podruhé, potřetí...
To mi hlava nebere. Samozřejmě, že je to závada. Nemyslíš si snad, že se to má takhle chovat?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> bouchy 24.09.19 05:10:11: Nešiř tu opět ty svý smyšlený bludy prosím tě...
-> vhml 24.09.19 07:00:06: V tom případě to zůstalo odemknuté![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To mi hlava nebere. Samozřejmě, že je to závada. Nemyslíš si snad, že se to má takhle chovat?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> bouchy 24.09.19 05:10:11: Nešiř tu opět ty svý smyšlený bludy prosím tě...
-> vhml 24.09.19 07:00:06: V tom případě to zůstalo odemknuté
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: cca 16tkm? Wait what?
-> Petrson: LOL
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Petrson: LOL
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> bouchy 24.09.19 11:36:21: Minulý týden jsem měnil na B6, majitel má auto 4 roky a ještě ji nikdy neměnil. A že ti nedá vědět je píčovina, konkrétně na O3 to hlásí hooodně dopředu, zkus místo papouškování internetových teoretiků někdy psát svoje reálné zkušenosti a ne co ti někdo nakuká.
-> bouchy: nepoznám nikoho kto čítal návod a skúšal to , funguje to aj mrtvym klúčom ... baterky sú také no , niekomu tri mesiace , inému rok , viac asi moc ani nie ... záleží aj čo tam je z výroby či 2025/2032
-> saskyn2: Nesmysly píšeš ty, nejdřív si o tom něco přečti. Zkušenosti, ne příručky. Baterka v Kessy vydrží tak 1-2 roky, bodejť by ne, když se klíček skenuje každou chvilku, jen při nástupu a startu 3x. A vědět dát nemusí, přijdeš k autu a je vymalováno.
-> bouchy: Píšeš nesmysly, ta baterka v klíčku vydrží klidně 5 let a hlavně tě to upozorní dost dopředu.
-> suri: Myslíš ten manévr zatlačit tu krabičku ("klíček") do start tlačítka? Tak ten raději zkoušet nebudu, ostatně jiní, co to zažili, někdy neuspěli a z auta byla rázem cihla.
-> bouchy: ide aj s vybitým normálne naštartovať , doporučujem čítať návod k autu a nešíriť dezinformácie -> StepaNoFUN: nechcem sa hádať ale mám pocit že išli stále , podľa teploty to bolo od faceliftu
-> Nwkt 23.09.19 22:12:56: O3fl. A nebo jsem prostě ťuknul do kliky a odešel s klidným srdcem, že to je zamčený.
Eště připomínám, že se Kessy klíček rád asi po roce vybije, takže se pak není čím do auta dostat (jedině klíčkem a vydloubnout krytku na klice - s tim stejně nejde nastartovat...)
edit - takže majitelé nosí při sobě náhradní knoflíkovku - při sobě, ne v kastlíku auta...
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![37](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/37.gif)
hm to musim zkusit u nasi Suzuki, mel jsem za to, ze auto s klicem uvnitr zamknout nejde, at je kdekoli :-)
-> Nwkt 23.09.19 22:12:56: Kolegyně u Fabie 3. Té se už zamklo auto s klíči v kufru a nebo v kabelce na sedadle spolujezdce možná 3x jenom co vím.
Jednou si klíče zapomněla v kufru, zabouchla ho a bylo to hotový.
Potom v kabelce na sedadle spolujezdce, chtěla obejít auto a vzít si ji i s notebookem a než vůz obešla, auto se zamklo.
Poslední případ je s klíči v zapalování.
Buď je tam nějaká závada a nebo je to nespolehlivé, ale dělalo to vždy zcela náhodně a klidně i u úkonů, při kterých se to normálně nebo jindy nezamklo.
Je to na hovno o to více, protože jde o služební vozidlo a náhradní klíč je dle interních regulí na centrále v Modleticích. Říkám tomu klíč, nevím, jak jinak to nazvat.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jednou si klíče zapomněla v kufru, zabouchla ho a bylo to hotový.
Potom v kabelce na sedadle spolujezdce, chtěla obejít auto a vzít si ji i s notebookem a než vůz obešla, auto se zamklo.
Poslední případ je s klíči v zapalování.
Buď je tam nějaká závada a nebo je to nespolehlivé, ale dělalo to vždy zcela náhodně a klidně i u úkonů, při kterých se to normálně nebo jindy nezamklo.
Je to na hovno o to více, protože jde o služební vozidlo a náhradní klíč je dle interních regulí na centrále v Modleticích. Říkám tomu klíč, nevím, jak jinak to nazvat.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Ne, sám se otevře. Ale bavíme se tu o VW koncernu
-> Milan 136 23.09.19 22:07:18: Ani když otevřeš tlačítkem jenom kufr? Tchyně si takhle zamkla C-maxe, jel jsem 100km s druhýma klíčema.
-> Nwkt 23.09.19 22:12:41: Právě proto to píšu. Taky jsem to zkoušel, když to začalo...
-> vhml 23.09.19 22:10:30: Na něčem od VW? Nevěřím. Antény vevnitř poznají, že je klíč uvnitř a anténa v klice pozná, že ho nemáš u sebe. Leda že bys u sebe měl druhej klíč ještě.
-> StepaNoFUN 23.09.19 22:00:57: To je chytrý - to mám vlastně ve 130LPG taky - tu vůbec nezamykám...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: Na jakým autě?
-> Milan 136 23.09.19 22:07:18: no už se mi to povedlo 2x tak asi jo :-)
-> vhml 23.09.19 21:49:20: Jako že zámkneš auto s klíčem uvnitř? To nejde ne?
-> Jarda: Už jsem viděl shořelý torpédo. A dokonce na O2 po FL, kde je řízení podle teploty... Porucha trysky a ten líh v kapalině do ostřikovačů hoří...
-> Bukaj: Zamkne dotknutím se kliky... Neboli Keyless...
Ale odemknutí je znouvu dotknutím se kliky. Takže kdokoli přijde a šáhne na kliku (pokud je klíč v autě) to auto zase odemkne.
Ale odemknutí je znouvu dotknutím se kliky. Takže kdokoli přijde a šáhne na kliku (pokud je klíč v autě) to auto zase odemkne.
-> StepaNoFUN 23.09.19 21:46:37: to by bylo rozumne... ale na O1 jeste s komfortem 2,5te generace
ikdyz jsem vlastne rad, prijdu ke sluzebni o2 a okna pootevrene nebo sjete uplne :/
-> suri 23.09.19 20:03:25: jj a neodchazely ani po letech?
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> suri 23.09.19 20:03:25: jj a neodchazely ani po letech?
-> vhml: A čím zamykáš, když klíče máš v autě? Nebo máš dvoje klíče? Nějak tomu nerozumím...![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> StepaNoFUN 22.09.19 23:42:53: nebo třeba já obvykle strčím klíče do tašky od notebooku. Pak auto zamknu a jdu třeba do krámu. Jenže klíče jsou pořád v autě v tej tašce , takže stačí přijít a zas odemknout ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> suri: A pak je ovládala komfortka dle treploty. Myslím, že pod 5°C.
-> Jarda: staré OII to mali nafurt cez X relé takže okrem štartu išli nonstop
Tak premyslim, jestli dat trysky ostrikovace primo na klicek nebo na zadni sklo, maji odber nejakejch 200-250mA jedna, ale v lete mi prijde zbytecny je vyhrivat.
-> TTomas: 0W20 je údajne do benzínov plnená aj s fabriky , čo neviem či je na 100% pravda lebo vytiahneš mierku nového auta a je tam žltý olej (0W20 je zelený) , môžeš to samozrejme nahradiť 5W30 ak máš GPF , ak nemáš tak kľudne na krátky interval aj 5W40 502.00 , 0W40 502.00 a iné oleje ...
-> Nwkt 22.09.19 23:37:56: Hele jsou toho plný internety
ale kolik reálně znáš lidí kterým auto s kessy ukradli. Já teda ani jednoho...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: To je fajn věc. :-D Cca 1x do měsíce mi volaj ze Sherlogu, že nám někdo krade superba. Většinou kolega zapomene klíče v kapse, převlíkn se a auto někam přeparkuje či půjčí...
-> saskyn2: Akorát jedna vyjímka je kessy
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 22.09.19 16:01:10: Ale to je úplně jedno kolik stojí full led, to o tom že z té OII byly ty světla dole za minutu, stejně tak se kradli 5 dveře na feliciích...zatím co na ty full led u OII aby to pomalu dával na zvedák. Hele s autama dělám a můžu ti říct že se krade fakt mnohem mín než třeba před 10 lety, je to dané i složitostí zabezpečení nových aut, proto se spíš kradou i starší auta než nový- zatím co s felicíí odjel do 5 minut každej dement kterej si strčil do motoru svojí jednotku s čipem, tak dneska na to musíš mít vybavení ke kterému se každá smažka jen tak nedostane, samozřejmě nikde netvrdím že nový auto nikdo nemůže ukrást, aby to zase někdo blbě nepochopil.
-> Milan 136: Zajímavé. Zatím jsem se jen s 0w20 nesetkal. Asi nějaký nový předpisy. Dřív šla prakticky všude dat 5w30. Tu 0w20 by to chtělo měnit idealne tak po 5tis km ne?
šiel by som do 1,0TSI ak ísť do nového auta , v Oct ide fajne
-> Milan 136: Byl to jen příklad - nevím jak se co dá demontovat, ale prostě nevěřím, že už na těch autech neexistuje nic, co by nedokázal český nenechavec oholit a zároveň to nešlo dobře zpeněžit. A když to neooholí na místě, tak to prostě šlohnou celý a oholí v klidu později... Dobře si pamatuju, jak sestřenici ve firmě mizely služebáky - dokud nezměnili servis. Asi nějaký "šikovný" mechanik kopíroval klíče, no...
Tohle se prostě stane jen s autem, který je masovka. Nemá to nic společnýho s tím, jestli je dobrý nebo špatný. Jen s poptávkou po dílech na něj.
Tohle se prostě stane jen s autem, který je masovka. Nemá to nic společnýho s tím, jestli je dobrý nebo špatný. Jen s poptávkou po dílech na něj.