Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18272 příspěvků (zobrazeno 10701 až 10750) od 04.01.2015 do 03.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:48:21
01.02.2019
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 01.02.19 12:24:48: Netuším, je to tam už 15 let nebo jak dlouho...



-> suri 01.02.19 12:41:56: Já jsem tu velkou plechovku vozil chvíli, pak mi to vyteklo do kufru (stačilo trochu) a stálo mě to 1500 za vyčištění.... od tý doby fakt ne-e a radši připlatím za Vervu.



No ale zpátky k problému, poradí někdo co to je za hadičku? Ideálně pod jakým číslem dílu to shánět... -> suri: , docela jsem na tebe spoléhal 3
upraveno 1x, naposled 01.02.2019 12:49:44
12:43:29
01.02.2019
Jirik_Tuňák1983
12:42:38
01.02.2019
suri
-> Jumbo: nebude to problém nafty ako skôr trysiek čo majú horšie korekcie , toto sú také placebo efekty ...
12:41:56
01.02.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ja si to neviem predstaviť ani pri sebe , dávam jednorázovky vif alebo millers aj to je pre mňa otrava , odlievať to na pumpe do odmerky z plechovice si nechcem a neviem predstaviť , už takto musím vybrať čas aby som niekoho neobmedzoval
12:39:33
01.02.2019
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Já natankoval naposled Vervu Diesel bez aditiv a tak to Yetimu rozhodilo zažívání, že jsem musel koupit VIF (poprvé v žívotě) a 2-3 násobnou dávkou tu "prémiovou naftu" v nádži dostat do stavu, kdy auto přestalo za studena cukat (klidně i 2 km), od té doby už klid, snad to moc nepoznamenalo vstřiky...
12:32:01
01.02.2019
Jirik_Tuňák1983
Já leju do všeho pouze Verviho 100 a Verviho Diesel (čti deasel). Teď jsem dokonce zjistil, že jsem do tej nafty nelil ani žádné aditivum jako pečlivě loni, jen Vervu. Přijde mi to takové zvláštní, lejt něco navíc do těch moderních motorů. Ženská s půlmetrovejma nehtama asi vůbec. Už ji vidím, jak na pumpě v -10 manipuluje s lahvičkou smrdutýho aditiva. 3
12:24:48
01.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: ja davam jen maxxmotion 100 a do toho jeste vif. Jakej, ze ma system LPG?
12:12:17
01.02.2019
dragon_cb_cz
-> Jarda: Jj, je to ona, dočasně s ní teď jezdíme než něco vybereme. A jezdili jsme teda na benzín, protože segra tvrdila, že se plyn nechce zapnout... ale když jsem dneska jel na benzínku a v nádrži už bylo tak sucho, že jsem se bál, že nedojedu, tak jsem ho zkusil zapnout a dobrý 3 Ale je tam teď plná nádrž Verva 100, tak to asi vyjedu, ať se ten palivovej systém trochu pročiští, segra jezdila na plyn kdykoliv to šlo, že by tankovala drahej benzín asi taky nehrozí a auto často stálo klidně měsíc v kuse...
12:08:31
01.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: to je ta 1.8t ? To jsem, teda jen benzin tam nekde citil taky, ale jen kdyz byla vedra... zadny unik jsem nenasel, tak jsem zvedav

-> Jirik_Tuňák1983 01.02.19 10:03:38: to je taky pd e3? Ale smrdi tak jen studena, karosa takto smrdela i ohrata... Stejne tak i nejaky SOR e5, co tu ted jezdi :)
upraveno 1x, naposled 01.02.2019 12:12:11
11:59:01
01.02.2019
dragon_cb_cz
Že ten protikus je z tý plastový krabičky takhle povylezlej je OK?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od dragon_cb_cz vložen 01.02.2019 11:59:01
11:58:17
01.02.2019
dragon_cb_cz
Oba konce jsou prasklé:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od dragon_cb_cz vložen 01.02.2019 11:58:17
11:57:58
01.02.2019
dragon_cb_cz
Co je zač ta plastová hadička/trubička co jde okolo expanzky zleva? Podle toho olejem oblitého konce hádám něco okolo PCV systému? V autě je chvílema, hlavně při stání na semaforu atd, cítit smrad - trochu jako spaliny ze starý sekačky, takový olejovo benzínový - tak hádám, že by to mohla být příčina?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od dragon_cb_cz vložen 01.02.2019 11:57:58
10:03:38
01.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 01.02.19 09:30:17: Stejně smrdí kolegova B5.5. Je to docela těžkej puch. Horší bylo, když jsme si nastartovali auta a stáli vedle sebe čumákem každej jinam. Dával jsem víkend před preventivně dobít baterii a když jsem ji dal zpět, zapomněl jsem dát vnitřní cirkulaci na AUTO (čidlo kvality vzduchu) a než jsme odjeli, resp. než on dokouřil, tak jsem si celej ten humáč natáhnul ventilací dovnitř. 3
09:30:17
01.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 01.02.19 08:32:15: naftova smrdi, dokud se neohreje, ale je to klasickej smrad nafty, jak karosa, ne co je tu popisovano... Jinak zhavicky se vcera povedly, dnes start na tuk ( ale ja tu vlastne mam zakazano psat o startovani, tak se omlouvam...) 1
upraveno 1x, naposled 01.02.2019 09:31:22
08:38:46
01.02.2019
suri
-> palinator: a mám tu kopec 1,6Crdi ktoré dymia trochu na bielo len v lete a nesmrdia nikdy , bolo by to trochu odkukať po tých rokoch útrap
08:32:15
01.02.2019
palinator
Docela by bylo dobrý, kdyby na to někdo přišel, čim to je. Toledo smrdí, protože je prostě starý. Za studena hrozně, když je to ohřátý, tak už se to docela dá. Ale furt je tam ta naftová stařešina znát.

Octa zasmrdí po studeným startu (a to ani nijak extrémně, spíš to záleží na tom, jak pečlivě se zažhaví) a během několika vteřin smrad zmizí do takovýho toho "katalyzátorovýho&qu ot; kysela. Tady jsem tedy spokojen.

Táta co měl 1,6 TDI a teď 1,4 TDI-CR, tak nesmrdí nic, možná trochu zase po studeným startu.
07:28:08
01.02.2019
suri
prej normální smrad :D to som ešte také označenie nevidel



tieto motory na dielni sú luxus , pripomína mi to dávne časy o otca v robote pri T815 , ten vždy na to mal nervy keď to musel čuchať
upraveno 1x, naposled 01.02.2019 07:28:22
23:24:20
31.01.2019
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 31.01.19 22:11:42: běžná činnost katalyzátoru 1
23:10:36
31.01.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 31.01.19 22:11:42: Stačí zadat do Google.



Pasivní regenerace probíhá vždy při teplotě výfukových plynů přibližně mezi 300 – 600°C. V tomto módu dochází k samovolnému filtrování splodin, které prochází skrze soustavu sít. Uvedených teplot je dosaženo při vyšších otáčkách, tedy rychlejší jízdou např. na dálnici. Pasivní regenerace nikterak neovlivňuje jízdní vlastnosti vozu a při jízdě o ni nebudete nijak vědět.
22:11:42
31.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 31.01.19 21:51:30: Aha a co vlastně znamená ta pasivní regenerace?
21:51:30
31.01.2019
saskyn2
Ty CRka smrděj když je zima a probíhá pasivní regenerace, ale to je v rámci možností celkem normální smrad. Ale ty BMN/BMR někdy smrděj fakt extrémě až z toho pálej oči, zajímavý je že to nedělají všechny, ale jen některý.
21:15:09
31.01.2019
venni
-> Milan 136 31.01.19 19:25:11: sousedovo 2,0 cr jsme nedavno kupovali v Písku a po docela dost dlouhý zkušebce to smrdělo...ted tankujeme oba na stejný benzince a "jemu" smrdí furt a moje 1,6 cr vubec
19:42:29
31.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 31.01.19 19:28:48: Při regeneraci smrdí skoro stejně moje CR i kolegyně Golf a nic příjemnýho na čuchání to tedy není. Úplně ohřaté auto je v podstatě bez zápachu i když vrazím nos do výfuku, jen horký vzduch, možná trochu ocásek, ale není nepříjemný, ať nežeru. Benzíny nejsou cítit vůbec, ale u turbáka je to na sežehnutí kníra a chlupů v nose.
19:28:48
31.01.2019
Syny
-> Milan 136: A nemuze to byt teoreticky prave tim, ze spaliny jsou ocisteny o ty pevny saze a tak jsou cejtit jinak? Nevim, jen mi to tak napadlo 3
19:25:11
31.01.2019
Milan 136
-> venni 31.01.19 17:46:03: občas zajedu s nějakou dvojkou CR na dílnu a smrdí to hrozně. Nevím, jestli třeba nafta?
17:46:03
31.01.2019
venni
-> saskyn2 30.01.19 21:27:56: já už to pozoruju delší dobu ,že ty 2,0 pd i cr prostě smrdí hlavne kdyz to treba regeneruje ikdyž dpf jsou v cajku.Tuhle jsem se bavil s jednim docela sikovnym klukem z autorizáku a rekl mi,ze to pozoruje stejně,ale duvod netuší.
17:44:08
31.01.2019
castrol
-> suri: no vidis zajtra tam idem tak to skusim1
17:24:39
31.01.2019
suri
-> Jarda: to isté 205/55-> castrol: v tej cene si prídi vziať , alebo podpichni svojho dealera nech ti ich objedná v marketingovej akcii , je to ich nákupná cena ... nech si dá 5eur na kus a môžete byť spokojný
16:35:25
31.01.2019
castrol
-> suri 31.01.19 12:32:51: cena fajn, len ich sem dostat
16:13:05
31.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 31.01.19 15:53:17: A jaky to mas rozmer, prijde mi tam vic gumy, nez co mam ja r16 - 205/55
15:53:17
31.01.2019
suri
-> Jarda: uvidíme čo spraví ten prechod z 15-16
15:31:19
31.01.2019
Jarda - zrušená registrace
13:39:34
31.01.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: na aute sú pekné
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 31.01.2019 13:39:34
13:01:55
31.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> suri 31.01.19 08:23:49: -> suri 31.01.19 12:32:51: Úplně fešáci to zrovna nejsou. 1
12:32:51
31.01.2019
suri
-> castrol: 6V0071495B FM9 tieto biele najlacnejšie , 67 bez DPH
12:20:12
31.01.2019
castrol
-> suri: nejake lacne r15 mi zozen 1
09:38:30
31.01.2019
suri
-> Jirik_Tuňák1983: aj na to príde
09:25:35
31.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 31.01.19 09:19:30: Stejně bych nafťáky zakázal. 3
09:19:30
31.01.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 30.01.19 14:45:34:

Když chčije nafta po motoru, tak je to cítit pouze a jen naftou, jako když čichneš ke kanystru. Žádnou přepáleninou. V mašině jsem viděl chcát naftu tak, že z toho bylo na stanovišti kouřmo - chybělo asi málo k tomu, aby to chytlo. Žádná přepálenina z toho cejtit nebyla, jen syrová nafta.
08:23:49
31.01.2019
suri
-> Milan 136: Zase som neodolal , dúfam že to ten môj vergel potiahne :D
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 31.01.2019 08:23:49
22:04:45
30.01.2019
Shader
-> Jirik_Tuňák1983: Venku.
22:00:06
30.01.2019
Jirik_Tuňák1983
A to ho cítíte uvnitř a nebo venku vedle vozu?
21:44:07
30.01.2019
Shader
-> m8rinek: Taky mám OII RS 2,0TDi/PD nájezd 234tis. Ten smrad občas taky cítím a občas to i na volnoběh zaškobrtne. Při 190tis byly měněny vstřiky. Zmíněné jevy se objevují jen zřídka.
21:27:56
30.01.2019
saskyn2
Některý tyhle BMN/BMR 125kw smrděj. Je to fakt hroznej smrad, takovej štiplavej pálivej, když to člověk čuchá dýl tak z toho bolí hlava. Ale nevim proč to dělá.

Zaskobrtnutí na volnoběh dělají podfukující vstřiky, načíst kanál 013, je to tam krásně vidět.A pozná se to i podle totál zasranýho palivovýho filtru od spalin, který jdou do nafty.
15:04:57
30.01.2019
amksmb
Podle me mysli ze to cpi sciplave z vyfuku. Jestli sem to ja tedy z popisu pochopil OK.
14:45:34
30.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> m8rinek 30.01.19 11:48:49: A když to rozdekluješ zhůry, je tam něco okolo vstřiků nebo vedení nafty? Není tam nikde nic od sazí okolo paroží? Smrdí to jako spaliny a nebo jako nespálená nafta, nebo nespálená nafta, která se třeba peče na hlavě? Smrdí to za studena a nebo až poté co se auto zahřeje delší jízdou? Okolo katalyzátoru a DPF je čisto? Nic dalšího mi asi nenapadá, ale to jsou věci, které jsem si zjišťoval před koupí první nafty v životě. 3
14:30:32
30.01.2019
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Tak pokud dovnitř smrad neleze a neparkujete třeba v garáži, tak asi cajk... My třeba parkujeme u domu ve společnej garáži a o dvě místa od nás maj nějakej starší 5er v naftě. A tam když vidíme, že jdou k autu a budou odjíždět, tak se pakujeme z garáže co nejrychleji, protože to je docela peklo, zvlášť teď v zimě. Naštěstí moc často nejezdí, protože ty oblaka tam jsou pak ještě X minut potom...
13:16:34
30.01.2019
bouchy
-> m8rinek: Tatru bych nehanil, co se týká opravdových jedů s svinstev, tak menší/hůř vidtelný = horší. Jestli má ojnice vliv na smrad, tak celkem logicky i na emise (teď myslím, to co leze z výfuku, ne ten domek, kde to nakonec udělá každý; mimoto, co "smrdí", nemusí být předmětem zkoumání na ME). Mužeš tam zajet to nechat orientačně změřit (dříve bez nálepky) a podle toho hledat. To někdy ušetří dost večerů strávených na fórech. Nafta spálená náklaďákem kdysi jakože voněla, dnes už obecně dost smrdí a jde to dost do extrému. Na to by se měli zaměřit, ne na lapače otěru z brzd.
13:08:50
30.01.2019
m8rinek
jinak auto má najeto 237tkm a podle servisky ve 2015 při 180tkm měněny vstřikovače...
12:57:18
30.01.2019
m8rinek
-> dragon_cb_cz: hele zas tak bych to nezveličoval. Díťe v autě nejezdí 24h denně a na volnoběh to stát nenechávám kvůli níže zmíněnému. Dovnitř to nesrdí a prcek má moc krátký nohy, aby už lítal okolo auta. Projede-li kolem tebe na procházce s kočátem Tatra tak má asi horší prostředí...
Extreme Tyres