Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18255 příspěvků (zobrazeno 12101 až 12150) od 04.01.2015 do 28.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
22:04:41
28.09.2018
m8rinek
-> saskyn2: to bych asi dokazal... co to stoji?
22:00:39
28.09.2018
Nwkt
-> m8rinek: Kvalitní je jenom origo díl. Druhoška nefunguje a do pár tisíc je KO
21:55:27
28.09.2018
saskyn2
-> m8rinek: Economy díl, když budeš mít štěstí, nebo někoho ve ŠA kdo ti vybere nový a ne vyčištěný.
21:50:26
28.09.2018
m8rinek
-> saskyn2: to ještě do dnes nejde koupit nějaká kvalitní náhrada?
21:42:43
28.09.2018
saskyn2
To je PPD, tam se díry nevymačkávají, spíš natahují ty dva šrouby co drží vstřik a ten pak může podfukovat. Největší průser u toho je DPF.
21:14:08
28.09.2018
m8rinek
-> Jarda/felda: nejaky poladeny pozdni rocniky treba nejsou? :D
21:11:31
28.09.2018
Jarda/felda
-> m8rinek 28.09.18 21:08:17: průser ani ne, jen se po čase vymačkaji díry pro vstřiky- běžně se vložkuje za 1000 díra (hlava dolu) vydírá se vačka jinak nic zvláštního
21:08:17
28.09.2018
m8rinek
Měl bych tu dotaz do pléna. Mám možnost přijít k hezké O2 RS Combi konec roku 2007, tedy ještě PD, vstriky a rozvody vymeneny na svolavacce. Ma to byt rodinne auto pro zenu (kocar a tak...), je to PD velky pruser? Je neco cemu se uplne vyhnout? Jak je to cca se spotrebou a servisem....

PS: provozuji X5, takze jsem smireny s tim, ze servis neco stoji :/
20:28:56
28.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136: tak krouzek ABS byl OK, ale bylo to snimacem, dal jsem optimal za 75,-kc :) a uz to chodi jak ma...
-> palinator: pritelkyni taky nekopaly, ale zacaly po cca 10tis.km, me po 20tis.km stale nekopou, mozna to bude tim, ze se obcas projedu brzda - plyn :)
nebo jestli ta loziska, ridicovo melo fakt vetsi vuli, spolujezdcovo ma trochu, zadek nekope, to jsem ruckou zkousel, po vymene to kope o dost min, ale jestli to nebude tim, ze jsem to projel ja :) rapid po nejakych 500km uz taky prestava kopat...
Jinak jsem dnes prerizl ten zavit pro vodici cep trmenu na M10 a povedlo se a funguje OK5
Zarazilo me, ze ma vpredu cerne pistky, to je nejaka nitridace?, ja mam chromovane.
No trochu me nastvalo, ze ten naftovej kram jede vic, nez zlutej rapid, do 120kmh jsem mel navrch, pak se to zacalo obracet7
Ale asi me z toho auta klepne, zas zacal ubyvat olej v rizeni, jeste minuly tyden bylo rameno na ridicove strane suche a ted je od oleje :/.
-> StepaNoFUN:
do lady davali BAS driv, nez ESP 4
A jeste jsem dnes vymenil tu spojkovou kapalinu, vyslapanim to slo, jen jsem musel na pedal spojky privazat provaz a vzdy ho zvednou, protoze po odstriknuti kapaliny nesel nahoru, ale spojkuje to normalne, mozna ted bere spojka trochu niz.
A co se mi nepovedlo - vymenit spinac vrtuli na chladici, je tam hroznej pristup i po odmontovani drzaku baterky a chtelo by to dlouhy orech a ja mam nejvetsi dlouhou je 19 :/
upraveno 2x, naposled 28.09.2018 20:51:17
19:11:02
28.09.2018
StepaNoFUN
Na služebáku asistent rozjezdu do kopce reaguje na to, co je tam zařazenýho. Takže při kvaltu dopředu to nepustí dozadu a opačně. A drží to tak maximálně 3 vteřiny, nebo do puštění spojky do záběru. A je to přes ABS (ručka mechanická). Neaktivuje se, dokud člověk nezabrzdí. Takže pokud popojedu dopředu, auto samo zastaví a nesešlápnu brzdu, tak si to bude klidně couvat z kopce samo...
17:46:31
28.09.2018
Jirik_Tuňák1983
17:28:43
28.09.2018
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Nj vlastně3 Jsem zapomněl že se i couvat3 3 Oktávka to má samozřejmě taky při zařazený zpátečce. Blbě jsem to teda napsal, ten autohold ti při jízdě VPŘED nepustí auto dozadu ani dopředu, kdyžto hill hold jen dozadu, tak jsem to myslel.
17:08:06
28.09.2018
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 28.09.18 17:04:50: Asi to samý ne? Na rozjezd v kopci. Co je na tom nepochopitelnýho? Necouvne ti to než se rozjedeš .
upraveno 1x, naposled 28.09.2018 17:09:04
17:04:50
28.09.2018
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: To pak moc nerozumím na co ta funkce dopředu je, když to nedrží celou dobu. Dozadu chápu že kvůli rozjezdu do kopce, ale dopředu to využiješ v jaké situaci?
16:30:34
28.09.2018
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 28.09.18 15:31:50: U mého to funguje dopředu i dozadu. U frantíka to fungovalo stejně.
upraveno 1x, naposled 28.09.2018 16:31:01
15:31:50
28.09.2018
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Zase kolikrát parkuješ pozadu z kopce, tak drkneš do tlačítka no. Tohle je určitě lepší v tom, že to auto si stojí kdykoliv a kdekoliv aniž bys musel stát na brzdě, např v kolonách, na přejezdu atd. Prostě se můžeš spolehnout, že když někde zastavíš tak to auto samo odsebe už nikam neodjede. V Oktávce máme to co ty, v Passatu mám plnohodnotný autohold, tak mám celkem porovnání.
E: Hlavně teda Hill hold funguje jen na pohyb dozadu, tj. když se někdo neumí rozjet do kopce, kdyžto AH funguje jak dopředu tak dozadu.
upraveno 1x, naposled 28.09.2018 15:44:50
14:06:19
28.09.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 28.09.18 13:40:24: Práce navíc. To mi přijde lepší co mám teď, že se to pustí a podrží to až po vyšlápnutí spojky a ne kdykoliv jsem stál v kopci. 3
13:40:24
28.09.2018
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983 28.09.18 12:31:07: Dáš zpátečku, pak jí můžeš zase vyhodit, pokud tohle neuděláš tak to zastaví
12:45:32
28.09.2018
Pavell
Jednou jsem řídíl passata B8 na hory do rakouska, a el. ručka byla super, hlavně v kolonách, v kopcích. Pak vím jen o jednom známým, tomu to nějak odešlo na starším B7 passatu a měl celkem hoňky s autem odject, neboli dokud to neopravil tak neodjel.
Hold se muže vykakat každá věc na autě. 4
12:36:35
28.09.2018
saskyn2
12:35:06
28.09.2018
saskyn2
-> palinator 28.09.18 11:52:24: Kope každá třetí, prostě ty brzdy stojej za hovno nevim jak už jinak ti to napsat. Nikdo ti o žádný spáse nepíše to sis tady zase vybájil aby sis mohl žmoulat pipíška. Jen je na užívání příjemnější, prostě odpadne další starost a člověk se může líp soustředit na jízdu, provoz atd. Nebaví mě psát pořád dokola to samý, s nevypínatelným esp můžeš kravit akorát tak pod peřinou, žádná ručka to už nezmění. Hlavně nevím kolikrát do roka bych kravil s ručkou, zatím co tohle funguje pořád, to nějaký kravení klidně oželím.
12:31:07
28.09.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 28.09.18 12:06:02: A jak pozná, že chci bez plynu ve strmém kopci zajet pozadu na parkovací místo? Tam jsem z toho měl u frantíka nervy. 3
12:25:35
28.09.2018
bouchy
-> saskyn2 27.09.18 14:30:37: Tak to bysem chtěl taky3
-> palinator 28.09.18 09:57:48: Málo matroše? Jestli je to z druhý ruky, moc bych se nedivil, kdyby to kotouče měly za sebou...změř a najdi minimum dle typu vozidla. Nebo zavěštit dle km, pokud jsou z výroby.
12:22:30
28.09.2018
suri
-> palinator: každá značka pri reklamáciách rieši že sú KO nápravy , poznám auto kde boli nápravy komplet nové vrátane silenblokov v nápravnici , a aj tak tam ATE po čase triasť začalo , niektorí mi tvrdia že OE kotúče držia a sem tam ich naozaj aj predám takémuto človeku . Sám skúsenosť nemám , ja som ako saskyn , pre mňa už je OII staré auto :D , do OI nechce nikto vraziť ani korunu tak sa to len stáča a mení dokola a väčšina to ani nerieši už ... toto čo som riešil posledne je známeho a bolo to viacmenej grátis , dal som nové náboje meyle , ložiská , gumy vodítka strmeňa , origo kotúče , platne , dve nové pružiny a uloženia , koľko to vydrží netuším ale poreferujem .. predtým na passate po výmene len kotúčov boli nové KO do pol roka a možno 2500km a to boli TRW a chlap jazdí veľmi defenzívne
12:06:02
28.09.2018
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Hill to drží chvíli, Auto hold pořád - resp. po čase zatáhne el. ručku
11:55:19
28.09.2018
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 28.09.18 11:20:40: U předchozího vozu (zdravím Francouze) to držel hill holder stejně jen nějakou dobu a pak to sám pustil, možná až moc dlouho. Oser to byl při podélném parkování v kopci, kdy to úplně nesmyslně přidržovalo auto a člověk chtěl zajet na místo jen setrvačností. Pokaždé jsem musel čekat, až to brzdy pustí. 3 Ale to mělo manuální převodovku, takže se s tím o to hůře manipulovalo. To byla asi jediná chvíle, kdy to vadilo. Tady to funguje lépe (taky manuál). Za prvé se holder spíná od lepšího úhlu (ne tak blbě malého) a za další se sepne ne pořád, ale až po vyšlápnutí spojky.
upraveno 1x, naposled 28.09.2018 11:56:04
11:52:24
28.09.2018
palinator
-> saskyn2 28.09.18 10:28:03:
Kvůli tomu, že kopou brzdy, což není běžnej provozní stav, ale závada, kterou chci řešit, přece nebudu měnit "škodovku" za Ferrari ne? Nikde jsem nepsal že jsou to skvělý brzdy, ale že provozně stačej. Pokud by mělo každý auto z výroby po 10 tisících zkurvený brzdy, tak to by asi automobilce neprošlo no ne? 21

E: a argumentovat tim že elektronická ručka je boží spása, protože díky ní můžeš bejt o 3 vteřiny dýl na Facebooku, je úžasný. A nevim, k čemu jinýmu kromě žmatlání pipíška by se ušetřenej čas dal za volantem využít.

E2: a autem s elektronickou ručkou jsem taky jezdil a prostě na to mám jinej názor, nepotřebná věc, pro mě uživatelsky nevýhodná (nemůžu kravit na sněhu a nemůžu čistit zadní kotouče, když málo brzdim a maj tendenci reznout)
upraveno 3x, naposled 28.09.2018 11:56:18
11:20:40
28.09.2018
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Nijak. To jde přes jednotku ABS. Max to souvisí tak že se ti ta ručka zatáhne když se vypne autohold při chcípnutí motoru, nebo po 5minutách aby se odlehčilo ABS.
11:11:50
28.09.2018
Jirik_Tuňák1983
Jak souvisí el. ručka a hill asist? U auta s el. ručkou jsem to měl (na která kola to zabíralo nevím), ale mám to i u auta s klasickou ručkou a zdá se mi, že zabírá na zadní kola. Takže to asi přímo s ručkou nesouvisí, nebo?
Přišlo mi to taky komfortní, ale při střídání s jinými auty mi to nijak nepřišlo.
upraveno 1x, naposled 28.09.2018 11:12:15
10:49:06
28.09.2018
saskyn2
-> MVM: To že máš o starost mín. Sama se ti odbrzdí, sama zabrzdí. Neřešíš. Ale chápu že tady si většina lidí nejraději to auto zajištuje klínem protože je to nejspolehlivější a nejmíň pracný3
10:42:25
28.09.2018
MVM
-> saskyn2: Co je skvělýho na elektrický "ruččce" ?
10:32:51
28.09.2018
saskyn2
Jinak se mi líbí hysterie těch lidí co vědí o el ručce velký prd, jediný co vědí je že to stojí za hovno.
Ne nestojí, je to naopak super věc což potvrdil nwkt a kdokoliv kdo má takové auto. Je to totiž uživatelsky příjemné, člověk se nemusí starat o další věc.

Něco jako kdybych tady tvrdil že ruční brzda je na hovno, že je lepší auto bez ní, protože se můžou posrat lanovody a že je lepší auto který zabrzdíš klínem3
10:28:03
28.09.2018
saskyn2
-> Nwkt 28.09.18 10:16:53: 3 3 3

-> palinator 28.09.18 09:53:39: Tak tady píšeš jak má O1 skvělý brzdy co vlastně ani nepotřebuješ
A hned v dalším postu řešíš že ti kopou3 3 To snad ani nepotřebuje komentář. Nevím jakou hysterii tady vidíš, já jen říkám že na ježdění kolem komína bych to přežil, ale jinak je ta doba někde úplně jinde, což je v rozporu s tím jak Bukaj tvrdil že od O1 se dnešní auta nikam neposunuly. Vidíš a mě to ESP na O2 ani na Passatu překodovat nejde...
10:16:53
28.09.2018
Nwkt
-> saskyn2 27.09.18 22:34:59: Jo Brouk apoň řve, FUN ani prd 3 horší je teda když z toho vylezu v kopci a ono se to rozjede dolů samo 3 3 3
09:57:48
28.09.2018
palinator
-> suri:
K těm brzdám:
máš nějakej tip, proč brzdy (kotouče dle všeho původní, podle hrany nestáčené, desky měněné), když jsem auto koupil, tak chodily krásně, nekopaly, ale po 5 tkm kopat začly? Přehřátí vylučuju. Činná plocha čistá v celé ploše.
09:53:39
28.09.2018
palinator
-> Milan 136 27.09.18 23:55:14:
Asi jako u starýho VW (SEAT), kde je to plynový lanko dlouhý asi 5 cm a pak tahá za poťák.

-> saskyn2 27.09.18 22:55:50:
Nj., našich OIII je už vlastně taky čtyřletej pravěk, protože tam po překódování ESP vypínat jde.

Já v žádným komfortním autě ještě nejel, jediný auto z prémiový třídy, který jsem naštěstí i řídil, bylo BMW 325 E46. Tam se mi líbilo audio. Rozsypanej barevnej displej uprostřed středovýho tunelu už tak moc ne.
V žádným pořádně dynamickým autě jsem taky ještě nejel (resp. neřídil). To BMW sice hezký, ale pro výkon se muselo dojít, žádný takový za koncem obce šlápnout a jet.
1,4 TSI 103 kW vyhrává díky převodům a tomu, že nekončí ve 4500 otáčkách, jinak je nejdynamičtějším autem, který můžu běžně řídit, furt moje pravěký Toledo.
A co se týče pocitu z řízení, tak nějak nedělám rozdíl mezi tim, jestli jedu Oct III, Oct I, nebo třeba 1,6 TDI Rapidem. OI má sedačky dost bídný a naklání a zaklání se jak parník. Brzdy pro můj styl jízdy potřebuju tak k dobrzďování v křižovatce, výjimečně na nějaký prudký brzdění. A z toho mi noha neupadne.
Řazení mám v OI jdoucí snadněji, než v novějších autech a stále je dost přesné, řízení je tužší, ale člověk pořád ví, po jakém povrchu jede, není tak odizolovanej. A že auto nemá hill assist nebo s ním spojenou funkci el. ruční brzdy? No to je tragédie. Bohužel se ještě do jakýhokoliv kopce umim rozjet bez ručky (pokud teda nemám rezervu za autem menší než 10 cm).
Prostě asi tu hysterii co se týče 15 letejch aut moc nechápu, možná to je tim, že nikdy žádný auto/elektromobil z tý prémiový kategorie mít nebudu. To si radši koupim cokoliv ještě nesmyslnějšího.
08:22:54
28.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 27.09.18 22:55:50: jsem fakt rad, ze mam O1 s vypinatelnym ESP, jel jsem po namrzle silnici s ESP a myslel jsem, ze mam neco s motorem :), po vypnuti funguje ABS+EDS, takze super... a jizda po takove silnici se zadkem natvrdo, to je teprv parada5
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.09.18 22:37:30: 52
08:15:29
28.09.2018
Bukaj
-> Milan 136: A není ten potenciometr záměrně výš a dál od pedálu kvůli vlhkosti, prachu a soli?
23:55:14
27.09.2018
Milan 136
-> saskyn2: stejne jako jsem moc nepochopil plynovej pedal, od kteryho vede lanko na podbeh, kde je kladka a na ni potenciometr a dal draty...aneb proc to neudelat jednoduse a dat ten potenciometr primo na pedal, kdyz to jde slozite...
Asi bylo skladem hodne pedalu na lanko.
Jeste mohli dat dalsi motorek na sani a lanko k mechanicky klapce 3
22:57:05
27.09.2018
saskyn2
-> Tuner#2: Espace má myslím lanko a motor vevnitř, frantíci no.
22:55:50
27.09.2018
saskyn2
-> Luky 27.09.18 22:41:56: Úplně stejně jako s jakýmkoliv jiným autem který nemá vypínatelný esp, takže už asi všechny3
22:54:21
27.09.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: i40 nevim, i30 to ma jen v tom nejvyssim paketu a jen pro hatchback nebo kombi, fastback bohuzel ne... jinak uz jsem to snad koupil.
22:46:59
27.09.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Luky: Volantem? :-)
22:41:56
27.09.2018
Luky
-> Nwkt 27.09.18 22:30:54: a jak s tím jako zatáčíš v zimě? 47
22:37:30
27.09.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 27.09.18 22:30:54: JJ "super" když to Espace nechtělo pustit a byl problém s ním vyparkovat 8 čím méně těchdle hovadin v autě tím lépe...
22:34:59
27.09.2018
saskyn2
-> Nwkt 27.09.18 22:30:54: 47 Taky se ti stává že sedneš do nějakýho jinýho auta chceš se rozjet a ono to pořád přibržduje3 3
22:30:54
27.09.2018
Nwkt
-> Jarda: Elektrická ručka je super věc
22:11:08
27.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 27.09.18 19:32:15: bylo pro obchodniho reditele, ktereho vyhodili, tak by to mit mohlo
-> StepaNoFUN 27.09.18 22:07:41: ta rucka na tlacitko tam je hrozna, to doufam nikdy mit v aute nebudu4
22:07:41
27.09.2018
StepaNoFUN
-> saskyn2: Jarda je zvyklej všechno mít na vypínače, takže by možná i zapl. :-D
19:32:15
27.09.2018
saskyn2
-> Jarda: V základu to určitě nemá. Navíc i kdyby to tam bylo tak to musíš zapnout abys to postřehl3
Extreme Tyres