Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18280 příspěvků (zobrazeno 12051 až 12100) od 04.01.2015 do 14.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:31:35
07.10.2018
SO545
-> suri 07.10.18 21:23:35: nevykladat laket a nebude problem... 1
21:24:54
07.10.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 07.10.2018 21:24:54
21:24:23
07.10.2018
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 07.10.2018 21:24:23
21:23:35
07.10.2018
suri
zase nejaké ladenie a letovanie
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 07.10.2018 21:23:35
20:30:00
07.10.2018
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: Bohužel u OCT je na mirelonech normální lepící vrstva, kterou když nalepíš na čistý odmaštěný dveře, tak je to "navždy"... Posledně jsem to kuchal na tchánově autě. Naštěstí opatrně a tak, aby se to dalo přilepit zpátky. A pak jsem zjistil, že již nelze objednat.

Prakticky po celým obvodu dveří (na spodku se to nechává viset) musíš odříznout co nejtenčí vrtvu mirelonu a pak přilepit zpětně tím lepidlem na parozábrany...
20:28:50
07.10.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda/felda 07.10.18 18:22:24: Jj taky si říkám, moc se mi to nechce řešit. Jako ono by vlastně klidně mohla dál jezdit s okýnkem přilepeným izolačkou když na to přijde 3



-> Jirik_Tuňák1983 07.10.18 18:46:27: Jj ten novější typ mám na 9-5, to je úplně něco jiného... tady ja taková pitomá trhavá folie.



-> StepaNoFUN 07.10.18 19:05:02: Hele to je právě otázka... dneska jsem na to rychle koukal, spodky blatníků přes práh už jsou celkem pryč, ale jinak to děravý není, má to platnej plyn... segra do toho nechce logicky investovat, když s tím moc nejezdí, ale zase poslat to na šroťák by asi byla škoda... asi vezmu nějakej kus igelitu co doma najdu a udělám nějaký "víc po mě nechtějte" řešení, jen teda nevím čím to nalepím.
19:23:53
07.10.2018
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 07.10.18 19:05:02: S odlepením a opakovaným přilepením "mirelonu" jsem neměl nikdy problém.

Ona to bude taky reakce na tvarově náročnější dveřní výplně. Ta pěna jde tvarovat a profilovat. Igelit ne. Fiat má např. takovou stálelepivou housenku z nějakého lepícího tmelu. Mirelon pak neroztrháš, ale zase ho vtiskneš zpět do housenky. Na spodku pravých zadních dveří se to muselo přilepit u Karkule znovu (lakovaly se dveře po kolizi s omítkou). Na původní housenku se nachytal prach a už málo lepila. Bukaj poradil lepidlo na parozábrany a tím jsem housenku na spodku dveří lehce potřel. Funguje to téměř jako originál. Zbylý obvod dveří stále lepí /drží, od r. 2009 a to jsem si musel kvůli namatlání ještě kousek odlepit.
upraveno 1x, naposled 07.10.2018 19:25:50
19:05:02
07.10.2018
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: Původní igelity vepředu byly pecka. To šlo i lidsky odlepit a vrátit zpátky. Pak byla inovace za "mirelon" a od tý doby je prakticky po pí... To prakticky nejde rozumně odlepit a nový již nelze koupit. :-/

-> dragon_cb_cz: Když nedáš - poteče do auta... Vyzkoušeno. Jestli je to hujde na dojetí pár měsíců, tak pak OK... Dej tam čínu a vykašli se na igelit.
18:46:27
07.10.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 07.10.18 18:06:54: Igelit už je docela historie. Spíše je tam aby nemohl navlhnout tapec, nemohlo po čalounění zatékat do auta apod. Při průtržích jde dveřmi někdy i dost vody. Může ve spodní části dveří i cákat. Bez igelitu by nic nebránilo zatečení a nechránilo by čalounění. Novější typy zábran jsou i proti vibracím čalounění a snížení hlučnosti. Jsou už spíše jako pěnový materiál.
18:22:24
07.10.2018
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 07.10.18 18:06:54: pokud s tim zkoušela hejbat tak bude lanko zamotaný a "roztřepený" taky bych rovnou vzal komplet novou 4
18:06:54
07.10.2018
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN: Trochu asi jo, já už pořádně stejně nevím jak to tam má být, tak to vyměním rovnou celé. Jinak igelit už je v dost mizerné kondici a okolo těch držáků tapce mi stejně nezbylo než ho vytrhnout...ten už bych asi neřešil.



-> Bukaj: Jak blbej (na tohle totiž jsem) - co je vlastně funkcí toho igelitu? Resp odkud kam má bránit vodě? Každopádně jsem trochu v pokušení se na něj vysrat, protože osud toho auta se asi brzo naplní, ale je fakt, že ty dveře vypadaly zdravý....
17:45:47
07.10.2018
castrol
-> palinator: tak to by som skusit mohol 4
17:36:02
07.10.2018
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Kdysi (cca před 18 lety) jsem u tátovy Octavie měnil stahovačku u řidiče (originál za cca 1500, druhoška tehdy ještě nebyla), postupem času jsem u ostatních oken v autě měnil jen ty plasty - teď pojedu už druhé kolo - spolujezdec už podruhé KO.

Vesměs se kromě té první příhody daly stahovačky opravit výměnou toho plastu - teď uvidím, co tam najdu...

...a co se igelitu týče, tak tam dávám místo originálu, kterej byl v háji (popraskanej, potrhanej a nelepící) klasickou parozábranu... 3
16:37:43
07.10.2018
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: Jestli s tím jebala se spadlým oknem, tak kup rovnou stahovačku. A opatrně na igelit - stahovačky sice ještě jsou, ale u igelitů už svítí odpadlo... :-/

Jakou čínskou náhradu fakt netuším. Dával jsem origo. Za asi 1400,- (přední) jsem to neřešil.
16:29:58
07.10.2018
dragon_cb_cz
Segře se klasicky pojebala stahovačka LZ okna na její O1. Pokud to nevyřeší jen ten plastovej bazmek za pár korun, je nějaká osvědčeně funknční druhoška? Tuším že když jsem to řešil před lety na svojí tak jsem bral nějakou z Kelly, ale už si to nepamatuju... cenový rozdíl oproti origu je přeci jen dost značný: www.cc-autodily.cz/spoust ec-skla-bez-mot-22_22?kod= 1U0839... a segra do toho nechce dávat moc peněz.
16:11:03
07.10.2018
palinator
-> castrol:

Já při první výměně v autorizáku řek, že chci 5W40 a překódovat na krátkej interval. Neměli s tim problém (se zárukou).
16:58:42
06.10.2018
castrol
-> Jarda/felda: tak to ja pojdem na vymenu skor nez pise servis 4 -> Jirik_Tuňák1983: tak ja tase nestriedam auta jak ponozky
14:31:46
06.10.2018
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 06.10.18 12:04:59: Ono taky proč to držet tak dlouho.
14:03:18
06.10.2018
Jarda/felda
-> castrol 06.10.18 12:04:59: co naleje neovlivníš ale ovlivníš kdy to tam naleje 4
12:04:59
06.10.2018
castrol
-> Jarda: tak co tam naleje servis nijak neovlivnim a pol mega ja na nej zivote nedam 1
09:16:06
06.10.2018
Jarda - zrušená registrace
-> castrol 05.10.18 21:44:37: kdyz budes menit normalne oil a ne longlife, tak hodne... pul mega by minimalne mohla ne?4
21:44:37
05.10.2018
castrol
-> Milan 136 03.10.18 08:12:21: a fabka da kolko ,ci uz sa mam teraz obzerat po inom 1 ?
19:59:54
05.10.2018
suri
-> Jarda: nemám , večné problémy okolo sťahovačiek a aj tak tých káblov už mám moc a je problém to poskladať ... je to ako je , mňa to už prežije
19:57:05
05.10.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 05.10.18 19:15:14: ja myslel, ze mas el. okna
19:15:14
05.10.2018
suri
-> suri: vosk musí byť
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 05.10.2018 19:15:14
19:14:20
05.10.2018
suri
-> suri: toto už je tiež riadny artefakt a problém nájsť
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 05.10.2018 19:14:20
12:04:42
04.10.2018
minno
-> dragon_cb_cz: -> Milan 136: to súhlasím
11:52:23
04.10.2018
Milan 136
-> minno: nerikam, ze to je div. Je to uplne normalni.

Je to reakce na to, co rika Dragon
10:50:26
04.10.2018
dragon_cb_cz
-> minno: Není na tom nic vyjímečného, to pochopitelně ne, ale není to tak dávno, co nás tu někdo vehementně přesvědčoval, že ty auta jsou dělaný na životnost 100 tisíc km a kdo si to koupí, je blázen... A ty auta přitom fungujou úplně normálně.
upraveno 1x, naposled 04.10.2018 10:50:49
10:48:05
04.10.2018
minno
-> Milan 136 03.10.18 08:12:21: -> suri 03.10.18 08:50:43: Ja mám na to iný pohľad. Pri tých km za 3-5 rokov to znamená, že tie autá sú stále v prevádzke a jazdia prevažne len dlhé trasy, čiže pre auto (motor) najlepšie podmienky. Bolo by veľmi smutné, keby už boli na tom tie autá zle. Je to stále "nové" auto a nie je na tom nič výnimočné.



Je rozdiel nabehať 100 tis. km za 2 roky a úplne niečo iné 10 rokov krátke trasy, mesto, množstvo studených štartov. Ťažko potom porovnávať stav.
11:40:38
03.10.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 03.10.18 10:57:02: to bude mekke, jestli by to slo prikalit je otazka a mel bych strach z deformaci... Naftova mo jeden opraven timto: www.autokelly.cz/Product/ .../11969184 tam se mi zas nelibi, ze se na to vrta moc velka dira a materialu na to tam moc neni, proto preriznuti na M10 mi prijde celkove nejvyhodnejsi.

Ted me napadl implantat DIN 1.4441 to je taky vpodstate pevnostni material s podobnymi vlastnostmi jak 1.4310, ale s jeste lepsi korozni odolnosti, no taky me napadlo z nejake kycle Ti6Al4V, ale zas nepujdu do extremu, vzhledem k tomu, jak mam tezke 16ky kola, tak nema smysl setrit nejaky gram :).
upraveno 1x, naposled 03.10.2018 12:17:36
10:57:02
03.10.2018
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 03.10.18 10:39:44: proč nedáš závitovou vložku a zátky originál ?

za pár korun v číně www.aliexpress.com/store/ .../1504033_32846005576.ht ml?spm=2114.1...
upraveno 1x, naposled 03.10.2018 11:00:10
10:48:25
03.10.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Jo jo, taky si na to občas vzpomenu když podobný auta vidím 3
10:39:44
03.10.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 03.10.18 10:23:35: njn, co dnes cekat8 kvalita dnes neni samozrejmosti bohuzel :/

Tu tycku 1.4021 mi pul metru nechaji za 50kc, ale jestli radeji nekde nekoupit 1.4310 zpevnenou valcovanim za studena, ale to se zas pekne blbe obrabi a soustruznik me s tim mozna vyhodi :/ uz mekka 1.4021 pred kalenim mu delala problemy :(
10:23:35
03.10.2018
suri
-> Jarda: a čo si čakal , hlavne že každá garáž tu v okolí ich vymení , originály hodia do koša a najebú tam tieto lacnoty ... v origu to vodítko stojí riadnu pálku ... nejaké doma mám a nepúšťam len tak
10:06:01
03.10.2018
Jarda - zrušená registrace
Jeste k preriznuti zavitu na drzaku brzdice, nedalo mi a trochu jsem ten atyp i puvodni cep otestoval:

Meril jsem tvrdost a material na tom cepu atypickem, co jsem dal na trmen a jsem zklaman.

Original je zpevneny austenit DIN 1.4310 tvrdost cca 31HRC, ze je to austeniticka chrom-niklova nerez, tak proto to vubec nerezne.

No a ten atyp je normalne krumpacovina, nejaka dvanactka, rtg analyzator mi priradil C15, tak reznout to bude jak prase a tvrdost to ma cca 17HRC 9 tak mekke uz nejde ani poradne zmerit.

www.autoservis-pisek.cz/c ep-vodici-brzdoveho-trmenu -opravarsky-p-132.html?cPa th=3225...

Hned jsem proveril zasoby ve firme a mame je 1.4301 blato :/ tak asi koupim tycku DIN 1.4021 ze ktereho se delaji chrurgicke nastroje, je to chromova uhlikata ocel, tak to pak necham zakalit na nejakejch treba 40HRC a to trosku lisku chytat bude, ale porad mnohem lipsi, nez ten zmetek, co jsem koupil

7 7
09:52:49
03.10.2018
saskyn2
-> Milan 136 03.10.18 08:12:21: Myslíš jak tady tenkrát nějakej blbec měl zaručený infio z výroby a druhej mu nadšeně kýval. Jo to si taky pamatuju3
08:50:43
03.10.2018
suri
-> Milan 136: ja mám takých kopu , jednu 220tis km greenline kúpil teraz známy , 2015 , 6q
08:31:12
03.10.2018
palinator
-> Jumbo:

Jo, to máš pravdu.
08:19:03
03.10.2018
Nwkt
-> Milan 136: 3 3 3
08:12:21
03.10.2018
Milan 136
Tahle O3 uz nejak 143 tkm presluhuje pres tech zarucenych 100 tkm, po kterych se rozpadne.

A pritom normalne funguje jak ma1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 03.10.2018 08:12:21
07:47:14
03.10.2018
Jumbo
-> palinator: Já taky nevím jak to funguje, ale byl to nápad... Mám zkušenosti z více oborů, že když přijde člověk a podívá se na to z pohledu "neprofesionála" ;, tak kolikrát vnukne myšlenku, i když je to co říká třeba trochu mimo... Stalo se mi to několikrát na obou stranách...
22:30:23
02.10.2018
Nwkt
-> Jarda/felda: Bude z B5
22:29:19
02.10.2018
Jarda/felda
-> Nwkt 01.10.18 22:23:34: nebude stejný z passata ? ten má cd měnič v kufru v levé kapse
21:48:31
02.10.2018
palinator
-> Jumbo:

Kecáš no 3

Na dálnici nikdy nebude běžet turbo v "režimu maximálního výkonu", neboť neustále reguluje na požadovaný tlak, v případě plnýho plynu na maximální dovolenej tlak danej softem. Turbo dokáže udělat nepřípustnej přetlak se zavřenejma regulačníma lopatkama dneska už hluboko pod 1500 otáčkama v plný zátěži.

Ta regulace v žádném případě nefunguje jako on-off, možná v režimu, kdy to turbo nabíhá, tak je "ON" a když se dosáhne maximálních otáček při maximálním zatížení, tak "OFF", aby nebyl překročen tlak a otáčky turba. Ale sám v tom nemám jasno, jak regulace (čehokoliv na motoru) vlastně přesně funguje.
22:23:34
01.10.2018
Nwkt
Nemáte někdo kabel k CD měniči na O1?
10:54:59
01.10.2018
Jumbo
-> suri: Vím že je to něco jiného, jen mě napadlo jestli to nemůže být podobný směr, tedy podtlaková regulace turba, nastavení lopatek, nebo něco podobného. Protože pokud jede delší dobu po dálnici, může turbo běžet v režimu maximálního výkonu, pak ubere plyn, turbo se přepne do jiného režimu a už se nezapne zpět, díky čemuž motoru padá výkon... Ale možná kecám blbosti...
10:50:25
01.10.2018
suri
-> Jumbo: toto auto ide normálne , kým sa nezohreje a nejde dlhšie po diaľnici , to nepadá do núdzaku ale plynule klesne bez výkonu
10:49:49
01.10.2018
suri
-> Nwkt: tiež jedna možnosť , prípadne jeho relé, ale všetko bez nejakých anomálií , toto zvykne písať nízky tlak paliva
10:42:15
01.10.2018
Jumbo
-> suri: Mě něco podobného dělala služební OIII TDi po tom, co kuna v Rakousku prokousala hadice na podtlakovou regulaci turba. nastartování OK, klidná jízda OK, ale jakmile člověk šlápl na plyn a chtěl zrychlit, tak se auto hodilo do nouzáku a nejelo, spotřeba 4l/100 při plném plynu a podobné srandy. Nemůže to být něco podobného? Třeba spuchřelá nebo uvolněná hadice, která si při ubrání plynu ufoukne a pak se to jednotce nelíbí?



Prča když jsem sjel na odpočívadlo, auto "restartoval", dal tomu několik rozjezdů na plný plyn bez problémů, vše ok, tak jsem začal najíždět zase na dálnici a auto se na přiřazováku hodilo do nouzáku, málem jsem se nevešel před kamion, blikala kontrolka žhavení a auto se tvářilo, že mu nic není...
Extreme Tyres