prej normální smrad :D to som ešte také označenie nevidel
tieto motory na dielni sú luxus , pripomína mi to dávne časy o otca v robote pri T815 , ten vždy na to mal nervy keď to musel čuchať
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jirik_Tuňák1983 31.01.19 22:11:42: běžná činnost katalyzátoru 

-> Jirik_Tuňák1983 31.01.19 22:11:42: Stačí zadat do Google.
Pasivní regenerace probíhá vždy při teplotě výfukových plynů přibližně mezi 300 – 600°C. V tomto módu dochází k samovolnému filtrování splodin, které prochází skrze soustavu sít. Uvedených teplot je dosaženo při vyšších otáčkách, tedy rychlejší jízdou např. na dálnici. Pasivní regenerace nikterak neovlivňuje jízdní vlastnosti vozu a při jízdě o ni nebudete nijak vědět.
Pasivní regenerace probíhá vždy při teplotě výfukových plynů přibližně mezi 300 – 600°C. V tomto módu dochází k samovolnému filtrování splodin, které prochází skrze soustavu sít. Uvedených teplot je dosaženo při vyšších otáčkách, tedy rychlejší jízdou např. na dálnici. Pasivní regenerace nikterak neovlivňuje jízdní vlastnosti vozu a při jízdě o ni nebudete nijak vědět.
-> saskyn2 31.01.19 21:51:30: Aha a co vlastně znamená ta pasivní regenerace?
Ty CRka smrděj když je zima a probíhá pasivní regenerace, ale to je v rámci možností celkem normální smrad. Ale ty BMN/BMR někdy smrděj fakt extrémě až z toho pálej oči, zajímavý je že to nedělají všechny, ale jen některý.
-> Milan 136 31.01.19 19:25:11: sousedovo 2,0 cr jsme nedavno kupovali v Písku a po docela dost dlouhý zkušebce to smrdělo...ted tankujeme oba na stejný benzince a "jemu" smrdí furt a moje 1,6 cr vubec
-> Syny 31.01.19 19:28:48: Při regeneraci smrdí skoro stejně moje CR i kolegyně Golf a nic příjemnýho na čuchání to tedy není. Úplně ohřaté auto je v podstatě bez zápachu i když vrazím nos do výfuku, jen horký vzduch, možná trochu ocásek, ale není nepříjemný, ať nežeru. Benzíny nejsou cítit vůbec, ale u turbáka je to na sežehnutí kníra a chlupů v nose.
-> Milan 136: A nemuze to byt teoreticky prave tim, ze spaliny jsou ocisteny o ty pevny saze a tak jsou cejtit jinak? Nevim, jen mi to tak napadlo 

-> venni 31.01.19 17:46:03: občas zajedu s nějakou dvojkou CR na dílnu a smrdí to hrozně. Nevím, jestli třeba nafta?
-> saskyn2 30.01.19 21:27:56: já už to pozoruju delší dobu ,že ty 2,0 pd i cr prostě smrdí hlavne kdyz to treba regeneruje ikdyž dpf jsou v cajku.Tuhle jsem se bavil s jednim docela sikovnym klukem z autorizáku a rekl mi,ze to pozoruje stejně,ale duvod netuší.
-> suri: no vidis zajtra tam idem tak to skusim

-> Jarda: to isté 205/55-> castrol: v tej cene si prídi vziať , alebo podpichni svojho dealera nech ti ich objedná v marketingovej akcii , je to ich nákupná cena ... nech si dá 5eur na kus a môžete byť spokojný
-> suri 31.01.19 12:32:51: cena fajn, len ich sem dostat
-> suri 31.01.19 15:53:17: A jaky to mas rozmer, prijde mi tam vic gumy, nez co mam ja r16 - 205/55
-> Jarda: uvidíme čo spraví ten prechod z 15-16
-> suri 31.01.19 13:39:34: hodi se k tomu

-> castrol: 6V0071495B FM9 tieto biele najlacnejšie , 67 bez DPH
-> suri: nejake lacne r15 mi zozen 

-> Jirik_Tuňák1983: aj na to príde
-> palinator 31.01.19 09:19:30: Stejně bych nafťáky zakázal. 

-> Jirik_Tuňák1983 30.01.19 14:45:34:
Když chčije nafta po motoru, tak je to cítit pouze a jen naftou, jako když čichneš ke kanystru. Žádnou přepáleninou. V mašině jsem viděl chcát naftu tak, že z toho bylo na stanovišti kouřmo - chybělo asi málo k tomu, aby to chytlo. Žádná přepálenina z toho cejtit nebyla, jen syrová nafta.
Když chčije nafta po motoru, tak je to cítit pouze a jen naftou, jako když čichneš ke kanystru. Žádnou přepáleninou. V mašině jsem viděl chcát naftu tak, že z toho bylo na stanovišti kouřmo - chybělo asi málo k tomu, aby to chytlo. Žádná přepálenina z toho cejtit nebyla, jen syrová nafta.
-> Milan 136: Zase som neodolal , dúfam že to ten môj vergel potiahne :D
-> Jirik_Tuňák1983: Venku.
A to ho cítíte uvnitř a nebo venku vedle vozu?
-> m8rinek: Taky mám OII RS 2,0TDi/PD nájezd 234tis. Ten smrad občas taky cítím a občas to i na volnoběh zaškobrtne. Při 190tis byly měněny vstřiky. Zmíněné jevy se objevují jen zřídka.
Některý tyhle BMN/BMR 125kw smrděj. Je to fakt hroznej smrad, takovej štiplavej pálivej, když to člověk čuchá dýl tak z toho bolí hlava. Ale nevim proč to dělá.
Zaskobrtnutí na volnoběh dělají podfukující vstřiky, načíst kanál 013, je to tam krásně vidět.A pozná se to i podle totál zasranýho palivovýho filtru od spalin, který jdou do nafty.
Zaskobrtnutí na volnoběh dělají podfukující vstřiky, načíst kanál 013, je to tam krásně vidět.A pozná se to i podle totál zasranýho palivovýho filtru od spalin, který jdou do nafty.
Podle me mysli ze to cpi sciplave z vyfuku. Jestli sem to ja tedy z popisu pochopil OK.
-> m8rinek 30.01.19 11:48:49: A když to rozdekluješ zhůry, je tam něco okolo vstřiků nebo vedení nafty? Není tam nikde nic od sazí okolo paroží? Smrdí to jako spaliny a nebo jako nespálená nafta, nebo nespálená nafta, která se třeba peče na hlavě? Smrdí to za studena a nebo až poté co se auto zahřeje delší jízdou? Okolo katalyzátoru a DPF je čisto? Nic dalšího mi asi nenapadá, ale to jsou věci, které jsem si zjišťoval před koupí první nafty v životě. 

-> m8rinek: Tak pokud dovnitř smrad neleze a neparkujete třeba v garáži, tak asi cajk... My třeba parkujeme u domu ve společnej garáži a o dvě místa od nás maj nějakej starší 5er v naftě. A tam když vidíme, že jdou k autu a budou odjíždět, tak se pakujeme z garáže co nejrychleji, protože to je docela peklo, zvlášť teď v zimě. Naštěstí moc často nejezdí, protože ty oblaka tam jsou pak ještě X minut potom...
-> m8rinek: Tatru bych nehanil, co se týká opravdových jedů s svinstev, tak menší/hůř vidtelný = horší. Jestli má ojnice vliv na smrad, tak celkem logicky i na emise (teď myslím, to co leze z výfuku, ne ten domek, kde to nakonec udělá každý; mimoto, co "smrdí", nemusí být předmětem zkoumání na ME). Mužeš tam zajet to nechat orientačně změřit (dříve bez nálepky) a podle toho hledat. To někdy ušetří dost večerů strávených na fórech. Nafta spálená náklaďákem kdysi jakože voněla, dnes už obecně dost smrdí a jde to dost do extrému. Na to by se měli zaměřit, ne na lapače otěru z brzd.
jinak auto má najeto 237tkm a podle servisky ve 2015 při 180tkm měněny vstřikovače...
-> dragon_cb_cz: hele zas tak bych to nezveličoval. Díťe v autě nejezdí 24h denně a na volnoběh to stát nenechávám kvůli níže zmíněnému. Dovnitř to nesrdí a prcek má moc krátký nohy, aby už lítal okolo auta. Projede-li kolem tebe na procházce s kočátem Tatra tak má asi horší prostředí...
-> m8rinek: Což emise, ale prcka v tom vozíte, ne?
-> amksmb: tady to taky normálně funguje, startuje, jede výkon to má...
historie asi taková že první_majitel_panic_neměc ký_farář_cesty_z_kostela_n a_faru... Néé auto je pěkný, ale tohle mě sere :))). Respektive by mě to ani tak nesralo, ale to přece nemůže dát emise :D:D:D.
historie asi taková že první_majitel_panic_neměc ký_farář_cesty_z_kostela_n a_faru... Néé auto je pěkný, ale tohle mě sere :))). Respektive by mě to ani tak nesralo, ale to přece nemůže dát emise :D:D:D.
Muzou to byt ty vstriky nebo nakopana ojnice taky, zalezi jak moc to auto znas (historii), zmerit tlaky a mrknout pripadne na davky (korekce).
Kamosovi to takto delal GV PD (nezakopaval) jen strasne smrdel, mel ojnici do "S"ka ale auto normalne jelo a melo i vykon, starty OK.
Kamosovi to takto delal GV PD (nezakopaval) jen strasne smrdel, mel ojnici do "S"ka ale auto normalne jelo a melo i vykon, starty OK.
-> m8rinek: Nepravidelné zaškobrtnutí bývají zpravidla podfukující(těsnění)vstři
ky
-> m8rinek 30.01.19 11:48:49: tenhle hnusně štípavej smrad mi způsoboval katalyzátor kterej tam nebyl
a možná měl svuj podíl viny i odpojený EGR





Takovej hloupej dotaz. Naše O2RS 2,0TDi 125kW 2007 smrdí jako cikánský hračky :))). DPF podle toho že proběhla regenerace je přítomno, spotřeba normální reálná se shoduje s počítačovou. Přesto auto při stání na místě štiplavě smrdí po naftě plus volnoběh provází nepravidelné zaškobrnutí. Co je ucpané, nefunkční či jednoduše v řiti? :D
-> MVM: ja som toto zažil len okrajovo , ale objímky boli iné-> palinator: jedna vec je na čom to vyšlo z fabriky a druhá vec je čo tam je po piatom majiteľovi a 15 rokoch od roku výroby ... na fabiach sa tie stabilizátory menili celkom často a dalo sa čo bolo , nikto neriešil priemer 1-2mm hore dole , a k tomu zodpovedajúce gumy
-> palinator: Například kdy? Holt nejsem z těch želé, co měněj názor, jak je zrovna potřeba - a že jich pár znám. No to je jedno. Dosud jsem (těch pár věcí) na netu vybíral dle těchhle seznamů, když jsem si to chtěl ověřit, šel jsem do jinýho shopu (zjevně patřícího někomu jinýmu, což není tak snadný jak by se mohlo zdát). A no problem. Na druhou stranu bych byl klidnější si to vyndat a přeměřit, ovšem člověk pak musí mít 2 auta, není to p'n'p.
-> Shader: Trochu off, mě dost zarazilo, že snad od počátku maj OIII RS TDI jen jeden tlumič výfuku (TSI do posl. FL dva) a dvě naoko koncovky.
-> Shader: Trochu off, mě dost zarazilo, že snad od počátku maj OIII RS TDI jen jeden tlumič výfuku (TSI do posl. FL dva) a dvě naoko koncovky.
-> Jarda - zrušená registrace 27.01.19 19:43:12:
Hele mě na SB stabiku na 66kW TDI taky objednávali něco co tam mělo bejt a prej tam mám stabik větší.
Snad 23mm říkali.
Hele mě na SB stabiku na 66kW TDI taky objednávali něco co tam mělo bejt a prej tam mám stabik větší.

-> suri 27.01.19 21:39:33: Je to možný, přece jenom už si nepamatuju co všechno se bralo na zakázku,možná že i ty objímky. Ženský ve skladu už to dávaly hned automaticky všechno.
-> MVM: tak lebo sa tam mala meniť aj objímka za tú čo už má drážku , potom to ide v pohode
origo gumy fungujú a neboli nikdy problémy až do Rapida, teraz väčšina vrzga a gumy sa menia na záruku a je pokoj , prípadne posledná novinka sa menia celý stabilizátor , nový už má gumy navulkanizované ale ktovie koľko to vydrží , takto od pohľadu tomu chýba k nesmrteľnému riešeniu OII ešte daleko
origo gumy fungujú a neboli nikdy problémy až do Rapida, teraz väčšina vrzga a gumy sa menia na záruku a je pokoj , prípadne posledná novinka sa menia celý stabilizátor , nový už má gumy navulkanizované ale ktovie koľko to vydrží , takto od pohľadu tomu chýba k nesmrteľnému riešeniu OII ešte daleko
-> Jarda: Vzpomínám, že když se ve škodovce fasovaly gumy stabíku na Oct1, tak byly těsný jako prase a ještě se k tomu vždycky brali dvě delší osmičky šroubky. I tak to tam šlo fakt natěsno 

-> suri 27.01.19 19:55:41: jj, diky, myslel jsem si... kamos, co ma servis, tak rikal, ze pokazdy prijde neco jinyho a casto, ze stabik obaluje kobercovkou, tak toho jsem se chtel vyvarovat

Jak jsou na tom motory 2.0TDi/135kW škoda octavia III RS? Jedná se o spolehlivé agregáty, je u nich nějaký problém?
-> Jarda: 17 a podla vin sa to da pekne kuknut
-> palinator 27.01.19 10:51:16: jj, ted jeste resim jaky SB stabiku na tu moji 1.8T, stabik mam 19, ale SB jsou 17 a 19, tak ktere dat, abych tam ty 17 dostal a naopak aby nebyly 19 skoro jak pred vymenou :)