-> Jarda: "Naučení" oken je pro dojezdy. Ale pokud Ti to chodí jen na jednu stranu, tak máš v pr... druhou polohu spínače na okna ve dveřích řidiče. ;-) Jinak by to nechodilo ani na jednu stranu. Pomůže ho občas rozdělat a vyčistit (odmastit), ale většinou jen na chvilku.
Zadní okna nemaj (a nikdy neměly) dojezdy, takže to není vada, ale vlastnost. :-D
Jardo nehledej chybu tam, kde většinou není. ;-)
-> SO545: O1 od MR2001 (facelift) má většinu vedení po CANu.
Pokud tomu nevěříš, že tyhle historický auta maj CAN, tak se naloguj do adresy 19 - CAN Gateway. ;-) Že třeba O1 má i záložní vedení mimo CAN například od Haldexu, je pravda, diagnostika většinou probíhá po K-Line, ale ty jednotky spolu po CANu komunikujou. Dokonce jsou ty CANy 3. CAN pohonu (ŘJ motoru, Snímač úhlu natočení volantu, Haldex, ABS, Airbag, případně aut. převodovka), CAN info (Rádio/navigace, telefon a MF volant) a CAN comfort (Dveřní jednotky, komfortka, climatronic, sedadla s pamětí)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Venca. 30.12.18 22:28:39: na vrakaci mi tvrdil, ze je to zamenne, ze si sam daval z predface do face zamky, ale treba motorek steracu ma jinej konektor (hranatej vs ovalnej)
Jaký je rozdíl mezi zadním zámkem na O1 předfacelift vs. facelift? Někde to v eshopech rozlišují, někde uvádějí jeden typ pro všechny O1...
-> StepaNoFUN 30.12.18 20:19:00: aha, tak ja ani u jednoho zamku na ridicove strane to poplastovany nemam, jen zelezo
no drazka byla vyjeta v tech spinacich, ale zdalo se, ze je to stlacuje... Jeste, co vlastne resi nauceni oken, dverni jednotky nebo konfortka?, protoze naucit mi jde jen ridicovo a spolujezdcovo jen na vyjeti, no a zadni okna nejdou naucit ani jedno
to mi vpodstate nevadi, ale kdyby to mela na starost komfortka, tak bych hledal vsechny problemy v ni...


-> StepaNoFUN 30.12.18 20:19:00: tu je to dvojdrat. CAN tieto auta este nemali to doslo az od G5 tusim...
-> Jarda: U mě to bylo mechanicky v zámku. Rozebral jsem, vyčistil... Prostě to nedojelo kam mělo. ale při dvojitým impulsu se to dotáhlo.
Edit: Výměna mikrospínačů často neřeší problém projetý "vačky", která ten spínač ovládá. Je to poplastovaný a ten mikrospínač v tom vyjede drážku a pak se to zasekává.
-> SO545: Tak komfortka by s dveřníma jednotkama měla (jestli si to dobře pamatuju) komunikovat po dvoudrátu (něco jako CAN, ale nespojeno s CANem jako takovým). Ale po jednom z těch drátů to dokáže komunikovat "záložně".
Nevím jak u Golfa, ale u OCTI je komfortka u volantový tyče vlevo, přístupná zespodu. A neovládá jenom centrální zamykání, ale i další věci. U mýho například mimo jiné i zásuvku zapalovače, střešní okno...
Edit: Výměna mikrospínačů často neřeší problém projetý "vačky", která ten spínač ovládá. Je to poplastovaný a ten mikrospínač v tom vyjede drážku a pak se to zasekává.
-> SO545: Tak komfortka by s dveřníma jednotkama měla (jestli si to dobře pamatuju) komunikovat po dvoudrátu (něco jako CAN, ale nespojeno s CANem jako takovým). Ale po jednom z těch drátů to dokáže komunikovat "záložně".
Nevím jak u Golfa, ale u OCTI je komfortka u volantový tyče vlevo, přístupná zespodu. A neovládá jenom centrální zamykání, ale i další věci. U mýho například mimo jiné i zásuvku zapalovače, střešní okno...
-> SO545: -> StepaNoFUN: dvere ridice i u tech za nima jsem vymenil ty mikrospinace a vubec nepomohlo :( kabelaz do dveri ridice jsem promeril a vse ok i kdyz jsem s tim ruzne hybal, komfortka mi jednou vypsala chybu a od te doby nic, tak by to mohla byt ona nebo jsem jeste nasel, ze muze byt problem v plosnacich zamku

-> StepaNoFUN 30.12.18 18:42:03: Dverne jednotky ma a ta komfortka je ta picovina co v mojom aute vypisuje -KOMUNIKACIA JEDNODRAT- OK
skoro od nova....

-> SO545 30.12.18 17:59:57: Oct 1 komfortku má...
-> Jarda: Zámky. Mě taky například LZ dveře nezamykaly jinak než na safe. Na jednoduchej impuls se hned zase odemkly.
-> SO545: Má komfortku. Dokonce i dveřní jednotky, pokud má elektricky stahovaný okna.
-> SO545: Má komfortku. Dokonce i dveřní jednotky, pokud má elektricky stahovaný okna.
-> suri 30.12.18 11:16:40: skodovka bali slusne ale karosarske diely su na zvracanie... a cim drahsie auto o to horsie.... robil som 2x po sebe superb zo zadu a tie kapoty...hnus velebnosti...
-> Jarda - zrušená registrace 30.12.18 17:27:13: niesom elektrikar...ale snad spinace v zamkoch /O1 nema komfortku/ je to este klasicke auto
dufam ze nekecam....


Co muze delat, ze kdyz dam na ridicove madle zamcit (tlacitko s klicem), tak se vse zamce, ale zustane zamcena jen prava strana a leva se hned zase odemce? Mohou to delat zamky nebo komfortka? Dslkou se mi zamkne vse napoprve, na safe nekdy treba az na potreti, ale na safe je pak vsechny dvere.
-> SO545: jo o molitanoch som ti písal pri aute , kolegovi to dávam na odhlučnenie , ak robíte VW tak toho máte kopu , všetky nebalené sklá a podobne ... škodovka to dáva málo tá má kvalitné balenia ... ale som rád , aj tie palety sa furt len opatrovali a hnili na daždi , takto to dám do klietky a dovidenia
-> suri 30.12.18 10:53:40: a hlavne buzeracia ohladne balenia , cistenia a odosielania...uz len malo chybalo a iXkujeme to priamo na dielni.... taraz po novom chcu aby sa vracali tie molitany co balia do klietok.
aj by to bolo fajn len nevedia ako to papierovo poriesit
jeden cas som mal na dielni tolko kusov ze sme mohli zateplit strop
aj by to bolo fajn len nevedia ako to papierovo poriesit

-> SO545: okolo X dielov bolo vždy halo , využívanie surovín a profi linka v Kasseli a dnes na to serú
-> suri 30.12.18 10:28:48: parada. nevadi. raz za 90tisic ma to nezabije.
-> SO545: X pumpy už nie sú môžeš ju zahodiť
-> suri 30.12.18 08:47:04: tu si menim v praci za Xkovu , aj teraz jedna pouzita caka v regali.
vzdy si porovnam cenu original a nahrada...obcas origina diel ma lepsiu cenu.
vzdy si porovnam cenu original a nahrada...obcas origina diel ma lepsiu cenu.

-> SO545: sady sú v pohode , skôr katastrofa sú neorigo pumpy
-> Jumbo 29.12.18 22:45:29: je lepsie ju povolit . povolit este ide ale ak sa tisichran kusol je trosku problem.
ja mam na svojom aute tusim medenu vazelinu. to je brnkacka vytlacit aj po rokoch a neriskujes...
ja mam na svojom aute tusim medenu vazelinu. to je brnkacka vytlacit aj po rokoch a neriskujes...
-> suri 29.12.18 22:11:14: menil som rozvody 3x prvy x original ...po 50000km klakla napinacia kladka /piskala/
vymenil som cele a od vtedy beriem sadu contitech a spokojnost /mozno len nahoda/ ked vidim co ludia musia nasypat do novsich aut tak toto je malina. Ak to nerozbijem tak potiahnem az do 500000km a potom uvidime.
Mal som naraz 4auta a 2 motorky... Teraz mam len 3auta a 1 motorku...2auta su v podstste ulozenky ...To sa uz da.
vymenil som cele a od vtedy beriem sadu contitech a spokojnost /mozno len nahoda/ ked vidim co ludia musia nasypat do novsich aut tak toto je malina. Ak to nerozbijem tak potiahnem az do 500000km a potom uvidime.
Mal som naraz 4auta a 2 motorky... Teraz mam len 3auta a 1 motorku...2auta su v podstste ulozenky ...To sa uz da.
-> el.tomas: a jak? Me se kousla polosa o napravnici a uz to neslo...
-> Jumbo: DP píše jen u delší, tedy spolujezdce, ale já jsem to zvládl bez povolení.
Rychlý dotaz. Na O1 se fakt musi pri vymene prednich tlumicu a pruzin vyhodit poloosa ven, nebo je na to nejaky figl?
-> SO545: ja to tiež vysávam furt :D ale už mi áut ubúda už sa to dá obehať všetko , aj umyť treba
njn rotačkové rozvody sú častá vec na ktorých jazdenka klakne , drahé a relatívne zložité na výmenu
njn rotačkové rozvody sú častá vec na ktorých jazdenka klakne , drahé a relatívne zložité na výmenu
-> suri 29.12.18 21:05:12: jenže to ALH tu bude kadlat ještě dlouho po všech PD motorech :D
-> suri 29.12.18 21:05:12: ma to namlete 330000km a nadrahsi servis su rozvody... kurva nejebabrali tam kladiek
Jazdi denne , parkuje vonku , akurat raz za cas to v praci umyjem.
Jedina uchylka je mat cisto v kabine .-) na toto som pes.

Jazdi denne , parkuje vonku , akurat raz za cas to v praci umyjem.
Jedina uchylka je mat cisto v kabine .-) na toto som pes.
-> hans1: šrouby ojníc určite nové , no ono to ide aj imbusom čo má guličku n konci ale je na to origo dlhý , neviem ako na 1,6 možno to pojde aj bez -> SO545: ALH to je už povesť dnes :D
-> suri 29.12.18 17:58:52: GOLF 4 variant ALH uz 11rokov spokojnost.

-> suri: Šrouby ojnic nové-nutné ?Dlouhý imbus nástavec na golu stačí?
-> hans1: nenapadá ma nič prečo by to na zemi nešlo okrem nepohodlia , ojnice sú raz dva , vaňa dole podľa kodu motora tiež , bude treba dlhý imbus na skrutky okolo zotrváku , orech na ojnice aj nové skrutky na ne a hlavne potrebuješ nejak ten motor zavesiť ak ideš robiť aj rozvod , resp. povoliť napínák , zhodiť remeň a hlavu a vymeniť rozvod alebo naopak , proste aby pätka motora držala motor ...
-> suri 25.12.18 19:03:38: Jak se to bude to dělat na zemi bez zdviže(hlavně povolení ojnic , demontáž vany,odšroubování výfuku )?Přemýšlím jestli se do toho pustit doma .
-> SO545: uvidíme no , čím jazdíš súkromne?
-> suri 29.12.18 17:33:16: ae hraju sa na ekologiu... je to hnus ...doba hraje na maximalnu spotrebu
-> SO545: nárazník je demencia , aj pevná maska v ňom ... už som pár krát vyberal také kde bola OK maska a ko nárazník a naopak , dá sa to pekne preletovať a nič tomu nie je , hovädá no , len aby sa menilo čo najviac a bordel všade
-> Milan 136 29.12.18 17:14:59: niektore veci su fakt carovne...u mna na klampiarni vedie narazni z O3.
toho kretena co to tak navrhol by som hodil do asfaltu a potom do peria...
Facelift uz to ma rozumne...
Ale cinsky klbik to riesi az nad ocakavanie...
Ale ak si clovek chce napravit software tak si da par audin a hned bude spokojnost...
toho kretena co to tak navrhol by som hodil do asfaltu a potom do peria...
Facelift uz to ma rozumne...
Ale cinsky klbik to riesi az nad ocakavanie...
Ale ak si clovek chce napravit software tak si da par audin a hned bude spokojnost...
-> palinator: tak ono tam skôr to dobíjanie je problém-> Milan 136: to je len nezvyk zase toľko ich nie je
prepáč Milan :D musel som
prepáč Milan :D musel som
-> SO545 29.12.18 17:06:10: vyrobce MOLL si to brzy hodi
Horsi je, ze jsem menil za kratkou dobu na fabce motor sterace asi 4x a vyndat ten mechanismus....

Horsi je, ze jsem menil za kratkou dobu na fabce motor sterace asi 4x a vyndat ten mechanismus....

-> Milan 136 29.12.18 15:15:39: ze
ja som znamemu menil na Fabii uz aj posilovac brzd.
Najazdene cca3000km a hadzalo to chybu START/STOPu
Pi.ovina za skoro 400e.

Najazdene cca3000km a hadzalo to chybu START/STOPu
Pi.ovina za skoro 400e.
-> palinator 29.12.18 15:13:34: ta sranda s baterkama uz je

-> suri:
Však to není problém jen u OI ne? Je pravda, že s nástupem start-stopů ty startéry asi vydržej víc. O to větší sranda bude s baterkama.
Však to není problém jen u OI ne? Je pravda, že s nástupem start-stopů ty startéry asi vydržej víc. O to větší sranda bude s baterkama.

-> palinator: neviem no , tu O1 čo poznám sú všetko autá na dojazdenie , tu sa to toľko nerieši , resp. ja to neriešim
-> Jarda:
Když to zabírá nad 2000, tak bude blbě nastavenej červík na turbu ne?
-> suri:
Jako jasný, že když už je startér dobytej jak Dukla, tak je asi hloupý tim kurvit baterku. Na druhou stranu, když je starší baterka (což může bejt třeba taky 3 roky a už to není ono) a k tomu slabší (ale ne uplně špatnej) startér, tak je škoda obě komponenty likvidovat ještě víc dlouhejma startama, když by to ještě v klidu jezdilo řadu let.
Když to zabírá nad 2000, tak bude blbě nastavenej červík na turbu ne?
-> suri:
Jako jasný, že když už je startér dobytej jak Dukla, tak je asi hloupý tim kurvit baterku. Na druhou stranu, když je starší baterka (což může bejt třeba taky 3 roky a už to není ono) a k tomu slabší (ale ne uplně špatnej) startér, tak je škoda obě komponenty likvidovat ještě víc dlouhejma startama, když by to ještě v klidu jezdilo řadu let.
-> Jarda: púzdra , ložiská podľa mňa majú až tieto nové štartéry na start-stop -> palinator: je to riešenie , ale tiež nie podľa mňa správne
-> tunerlada 28.12.18 18:25:47: spis jak pise suri, podvozek pro spatny cesty... jinak chudak octa
Octy netaham, to je na me moc tezky, maximalne felicie:) ale ja pojedu schvalne na sjetech tak na 1mm terennich technic tracket 195/80 r15, takze toho taky moc neprojedu :)
-> palinator 28.12.18 22:57:18: vidis a pritelkyne nejaky ty kone navic nechce a jeste k tomu lepsi spotrebu, ale ted by ji Alenka s repas turbem stejne vyhodil...:) ale zas kdyz ji to zabira az nekde nad 2000, tak alespon nenici dvouhmotu

Octy netaham, to je na me moc tezky, maximalne felicie:) ale ja pojedu schvalne na sjetech tak na 1mm terennich technic tracket 195/80 r15, takze toho taky moc neprojedu :)
-> palinator 28.12.18 22:57:18: vidis a pritelkyne nejaky ty kone navic nechce a jeste k tomu lepsi spotrebu, ale ted by ji Alenka s repas turbem stejne vyhodil...:) ale zas kdyz ji to zabira az nekde nad 2000, tak alespon nenici dvouhmotu

-> suri 28.12.18 18:52:52: Na rotoru jsou pouzdrava ne loziska? Tak to mi dela ten zvuk, i felda ma loziska ne? Ale i ten uz jsem par let nemel rozdelanej, tak si to moc nepamatuju, ale nekde tam bylo lozisko iskra.
-> suri 28.12.18 22:05:18: jo to je pak radost
-> palinator 28.12.18 22:57:18: nafta až od určitých otáček je jen ekologie

-> palinator 28.12.18 22:57:18: nafta až od určitých otáček je jen ekologie

-> suri 28.12.18 18:52:52:
Mně přijde jednodušší přepsat pár bajtů a nechat se startér dál trápit.
A k tomu rovnou nějaký koně navíc.
-> bouchy:
To co popisuješ je amatérské, většinou neúčinné řešení. Zbytek viz Štěpán. Nad určitou teplotu je nastavená "spoušť", která nepustí naftu dokud motor nedosáhne určitých otáček. Význam této funkce je mi dosud neznámý.
Mně přijde jednodušší přepsat pár bajtů a nechat se startér dál trápit.

-> bouchy:
To co popisuješ je amatérské, většinou neúčinné řešení. Zbytek viz Štěpán. Nad určitou teplotu je nastavená "spoušť", která nepustí naftu dokud motor nedosáhne určitých otáček. Význam této funkce je mi dosud neznámý.
-> Jarda/felda: a čo také dci kde sa vstrek roztrhne aj na tri časti a vrta sa von ... vivaro a spol ...