Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19194 příspěvků (zobrazeno 11951 až 12000) od 04.01.2015 do 23.02.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
22:45:29
29.12.2018
Jumbo
-> el.tomas: a jak? Me se kousla polosa o napravnici a uz to neslo...
22:42:37
29.12.2018
el.tomas
-> Jumbo: DP píše jen u delší, tedy spolujezdce, ale já jsem to zvládl bez povolení.
22:39:59
29.12.2018
Jumbo
Rychlý dotaz. Na O1 se fakt musi pri vymene prednich tlumicu a pruzin vyhodit poloosa ven, nebo je na to nejaky figl?
22:11:14
29.12.2018
suri
-> SO545: ja to tiež vysávam furt :D ale už mi áut ubúda už sa to dá obehať všetko , aj umyť treba



njn rotačkové rozvody sú častá vec na ktorých jazdenka klakne , drahé a relatívne zložité na výmenu
22:10:41
29.12.2018
Jarda/felda
-> suri 29.12.18 21:05:12: jenže to ALH tu bude kadlat ještě dlouho po všech PD motorech :D
22:03:24
29.12.2018
SO545
-> suri 29.12.18 21:05:12: ma to namlete 330000km a nadrahsi servis su rozvody... kurva nejebabrali tam kladiek1

Jazdi denne , parkuje vonku , akurat raz za cas to v praci umyjem.

Jedina uchylka je mat cisto v kabine .-) na toto som pes.
21:05:12
29.12.2018
suri
-> hans1: šrouby ojníc určite nové , no ono to ide aj imbusom čo má guličku n konci ale je na to origo dlhý , neviem ako na 1,6 možno to pojde aj bez -> SO545: ALH to je už povesť dnes :D
21:02:43
29.12.2018
SO545
-> suri 29.12.18 17:58:52: GOLF 4 variant ALH uz 11rokov spokojnost.4
21:01:11
29.12.2018
hans1
-> suri: Šrouby ojnic nové-nutné ?Dlouhý imbus nástavec na golu stačí?
20:47:34
29.12.2018
suri
-> hans1: nenapadá ma nič prečo by to na zemi nešlo okrem nepohodlia , ojnice sú raz dva , vaňa dole podľa kodu motora tiež , bude treba dlhý imbus na skrutky okolo zotrváku , orech na ojnice aj nové skrutky na ne a hlavne potrebuješ nejak ten motor zavesiť ak ideš robiť aj rozvod , resp. povoliť napínák , zhodiť remeň a hlavu a vymeniť rozvod alebo naopak , proste aby pätka motora držala motor ...
20:34:31
29.12.2018
hans1
-> suri 25.12.18 19:03:38: Jak se to bude to dělat na zemi bez zdviže(hlavně povolení ojnic , demontáž vany,odšroubování výfuku )?Přemýšlím jestli se do toho pustit doma .
17:58:52
29.12.2018
suri
-> SO545: uvidíme no , čím jazdíš súkromne?
17:58:02
29.12.2018
SO545
-> suri 29.12.18 17:33:16: ae hraju sa na ekologiu... je to hnus ...doba hraje na maximalnu spotrebu
17:33:16
29.12.2018
suri
-> SO545: nárazník je demencia , aj pevná maska v ňom ... už som pár krát vyberal také kde bola OK maska a ko nárazník a naopak , dá sa to pekne preletovať a nič tomu nie je , hovädá no , len aby sa menilo čo najviac a bordel všade
17:31:34
29.12.2018
SO545
-> Milan 136 29.12.18 17:14:59: niektore veci su fakt carovne...u mna na klampiarni vedie narazni z O3.

toho kretena co to tak navrhol by som hodil do asfaltu a potom do peria...

Facelift uz to ma rozumne...



Ale cinsky klbik to riesi az nad ocakavanie...



Ale ak si clovek chce napravit software tak si da par audin a hned bude spokojnost...
17:25:14
29.12.2018
suri
-> palinator: tak ono tam skôr to dobíjanie je problém-> Milan 136: to je len nezvyk zase toľko ich nie je



prepáč Milan :D musel som
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 29.12.2018 17:25:14
17:14:59
29.12.2018
Milan 136
-> SO545 29.12.18 17:06:10: vyrobce MOLL si to brzy hodi1

Horsi je, ze jsem menil za kratkou dobu na fabce motor sterace asi 4x a vyndat ten mechanismus.... 71
17:06:10
29.12.2018
SO545
-> Milan 136 29.12.18 15:15:39: ze 1 ja som znamemu menil na Fabii uz aj posilovac brzd.

Najazdene cca3000km a hadzalo to chybu START/STOPu

Pi.ovina za skoro 400e.
15:15:39
29.12.2018
Milan 136
-> palinator 29.12.18 15:13:34: ta sranda s baterkama uz je3
15:13:34
29.12.2018
palinator
-> suri:

Však to není problém jen u OI ne? Je pravda, že s nástupem start-stopů ty startéry asi vydržej víc. O to větší sranda bude s baterkama. 1
14:51:48
29.12.2018
suri
-> palinator: neviem no , tu O1 čo poznám sú všetko autá na dojazdenie , tu sa to toľko nerieši , resp. ja to neriešim
12:45:07
29.12.2018
palinator
-> Jarda:

Když to zabírá nad 2000, tak bude blbě nastavenej červík na turbu ne?



-> suri:

Jako jasný, že když už je startér dobytej jak Dukla, tak je asi hloupý tim kurvit baterku. Na druhou stranu, když je starší baterka (což může bejt třeba taky 3 roky a už to není ono) a k tomu slabší (ale ne uplně špatnej) startér, tak je škoda obě komponenty likvidovat ještě víc dlouhejma startama, když by to ještě v klidu jezdilo řadu let.
09:14:41
29.12.2018
suri
-> Jarda: púzdra , ložiská podľa mňa majú až tieto nové štartéry na start-stop -> palinator: je to riešenie , ale tiež nie podľa mňa správne
07:46:47
29.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> tunerlada 28.12.18 18:25:47: spis jak pise suri, podvozek pro spatny cesty... jinak chudak octa4

Octy netaham, to je na me moc tezky, maximalne felicie:) ale ja pojedu schvalne na sjetech tak na 1mm terennich technic tracket 195/80 r15, takze toho taky moc neprojedu :)

-> palinator 28.12.18 22:57:18: vidis a pritelkyne nejaky ty kone navic nechce a jeste k tomu lepsi spotrebu, ale ted by ji Alenka s repas turbem stejne vyhodil...:) ale zas kdyz ji to zabira az nekde nad 2000, tak alespon nenici dvouhmotu1
upraveno 2x, naposled 29.12.2018 08:25:08
07:45:21
29.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> suri 28.12.18 18:52:52: Na rotoru jsou pouzdrava ne loziska? Tak to mi dela ten zvuk, i felda ma loziska ne? Ale i ten uz jsem par let nemel rozdelanej, tak si to moc nepamatuju, ale nekde tam bylo lozisko iskra.
23:48:50
28.12.2018
Jarda/felda
-> suri 28.12.18 22:05:18: jo to je pak radost 4

-> palinator 28.12.18 22:57:18: nafta až od určitých otáček je jen ekologie 4
22:57:18
28.12.2018
palinator
-> suri 28.12.18 18:52:52:

Mně přijde jednodušší přepsat pár bajtů a nechat se startér dál trápit. 3 A k tomu rovnou nějaký koně navíc.



-> bouchy:

To co popisuješ je amatérské, většinou neúčinné řešení. Zbytek viz Štěpán. Nad určitou teplotu je nastavená "spoušť", která nepustí naftu dokud motor nedosáhne určitých otáček. Význam této funkce je mi dosud neznámý.
22:05:18
28.12.2018
suri
-> Jarda/felda: a čo také dci kde sa vstrek roztrhne aj na tri časti a vrta sa von ... vivaro a spol ...
20:39:04
28.12.2018
Jarda/felda
-> bouchy 28.12.18 17:45:51: to ještě jde když jsme naposledy dolovali vstřiky tak kámoš stál na motoru a rval beranidlem (setrvák z feldy -7kg) ta že motor v autě skákal 3 3
18:52:52
28.12.2018
suri
-> palinator: koľko dnes stojí taký štartér ? 100eur ? však to je zadarmo , ja už by som to nerobil ani to čo som robil kedysi , tie repasy a skladania z troch kusov jeden ... ale funguje to
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 28.12.2018 18:52:52
18:47:54
28.12.2018
StepaNoFUN
-> bouchy: To není o jednoduchým zvýšení startovací dávky, ale o úpravě mapy. Prostě O1 má daný, že "otevře vstřiky" až při určitejch otáčkách motoru (myslím, že i podle teploty) a ty se posunou níž.
18:44:31
28.12.2018
suri
-> tunerlada: podľa vin ale nebude tam iné ako pružiny z paketu na špatné cesty a duralové medzikusy
18:25:47
28.12.2018
tunerlada
Kluci potřebuji pomoc :) Ví někdo originální čísla tlumičů a pružin na Octavii 1 tdi 66kw ve specifikaci pro severské země ? Řešíme to skrze Gumbalkán na který jedem jednou O1 a taky proto, že na Icelandu tu jsou všechny tyto auta zvedlejší než klasické 4x4 a jsou to seriovky tak sháním info kde se dá .. Díky 6
upraveno 1x, naposled 28.12.2018 18:25:56
17:45:51
28.12.2018
bouchy
-> palinator: Tím SW řešením se myslí zvýšení tý zpropadený startovací dávky, nebo jak se to označuje? To nejde dělat donekonečna, a pak se to stwjně musí řešit systémově:

Zapečené vstřikovače Škoda Octavia 1 9TDI 81kW
15:07:59
28.12.2018
StepaNoFUN
-> ZdrubT: Ten rozdíl palubák a reál - některý auta počítaly do spotřeby jen jízdu a ne stání... ;-)
12:43:10
28.12.2018
palinator
-> ZdrubT:

Teplý starty asi klasika ne? Dražší varianta - měnit baterku a startér. Levnější varianta (a na furt) - oprava teplých startů v SW. Spotřebu změř při jízdě mimo město, ve městě klidně taková může bejt, pokud to jezdí věčně studený a samý cukačky.
11:59:50
28.12.2018
ZdrubT
-> suri: Oleje je akorát na max.
09:37:43
28.12.2018
suri
-> ZdrubT: oleja nie je moc ? nafta v oleji? ale až taký stav sa mi nezdá
09:32:15
28.12.2018
ZdrubT
Ahoj, mam dotaz na 1.9 tdi 77kw bjb. Palubák ukazuje spotřebu 6,8 a realně dle tankování to papá 8,2. Čim to? Jezdí to teda jen město. Včera jsem dal náhodou 50km a po chcípnutí tkmu délu trvalo to nastartovat. Celkově to teplý déle startuje. Nechal jsem překontrolovat rozvody, udajně byly rozhozeny o pul zubu, ale dělá to stále a závady nula. Napadlomě, že protejkaj vstřiky, nebo malá komprese. Po městě to chytne hned, tam se to tak neohřeje. Nenapadá někoho něco?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ZdrubT vložen 28.12.2018 09:32:15
19:03:38
25.12.2018
suri
-> hans1: čo chceš počuť ? na hlave minimálne vodítka KO , piesty von a ak to neklepalo tak po kvalitnom prekrúžkovaní a prípadne nových šálkach ojničných to jazdiť bude
18:59:07
25.12.2018
hans1
1,6 mpi 277000 nízké kompresní tlaky hlava OK budou kroužky zapečené nebo vydřené a vyšlahané válce? nějaká zkušenost ?Děkuji
18:51:50
25.12.2018
StepaNoFUN
-> vhml: Často to i funguje... :-D
18:49:06
25.12.2018
vhml
-> MVM 25.12.18 15:46:39: jeden tady ze vsi takhle pravidelně na dálnici repasuje 5valcovou Alfu s kterou manzelka vozi děti do skolky a zpatky.
18:38:21
25.12.2018
Pavell
17:45:54
25.12.2018
suri
-> Pavell: vstreky na odchode pravdepodobne , nájazd na to nemá veľký vplyv , aký je to kod motora?
16:35:19
25.12.2018
Pavell
-> Milan 136: jasný. A co by to mohlo byt? Vybíral jsem auto s co nejmenším nájezdem.
16:06:24
25.12.2018
Milan 136
-> Pavell 25.12.18 13:00:00: Jak rika suri. Za studena nacist korekcni davky a bude jasno.
16:05:09
25.12.2018
Pavell
Po tom cca 1 km to přestane a už to lítá jak má. A během dne když jedu třeba za 3, 4 h tak nic. Na maly otáčky se snažím nejezdit nikdy, s žádným autem, poznám to treba když dojedu auto, tak uberu a zacuka.
upraveno 1x, naposled 25.12.2018 16:06:10
15:46:39
25.12.2018
MVM
-> Pavell 25.12.18 15:16:31: Jakým stylem jezdíš ? Lehká noha nízký otáčky ? Cukání a podobný svinastva jsem řešil u člověka kterej má A8 4,2 tdi , Motor má takový přebytek momentu že v podstatě na klidnou jízdu točí 1300ot/min. No jak to bývá -jezdí na levnou naftu.Teď v řijnu na tempomat prý cukání - nepříjemná jízda i s automatem ale pouze v nízkých ot a částečným zatížení. V paměti závad nic,kromě toho auto parádní. Tak jsem mu poradil Italskou léčbu. Vyjet sračku naftu,novej naftovej filtr - dělaj jsem všechny filtry i olej při jednom. Plná nádrž Verva Diesel a řekl jsem aby tomu dávál podlahu celej víkend a snažil se tu nádrž co nejdřív vyjet. V pondělí mi volá že netušil jak to těžký auto umí jet jako z praku .a prý už se cukání neobjevilo.
15:16:31
25.12.2018
Pavell
Ještě upřesním, že to cuká při úplně minimálním plynu. Když jedu hned mimo město tak to ani nezaregistruju.
Extreme Tyres