skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> suri 25.12.18 19:03:38: Jak se to bude to dělat na zemi bez zdviže(hlavně povolení ojnic , demontáž vany,odšroubování výfuku )?Přemýšlím jestli se do toho pustit doma .
-> SO545: uvidíme no , čím jazdíš súkromne?
-> suri 29.12.18 17:33:16: ae hraju sa na ekologiu... je to hnus ...doba hraje na maximalnu spotrebu
-> SO545: nárazník je demencia , aj pevná maska v ňom ... už som pár krát vyberal také kde bola OK maska a ko nárazník a naopak , dá sa to pekne preletovať a nič tomu nie je , hovädá no , len aby sa menilo čo najviac a bordel všade
-> Milan 136 29.12.18 17:14:59: niektore veci su fakt carovne...u mna na klampiarni vedie narazni z O3.
toho kretena co to tak navrhol by som hodil do asfaltu a potom do peria...
Facelift uz to ma rozumne...
Ale cinsky klbik to riesi az nad ocakavanie...
Ale ak si clovek chce napravit software tak si da par audin a hned bude spokojnost...
toho kretena co to tak navrhol by som hodil do asfaltu a potom do peria...
Facelift uz to ma rozumne...
Ale cinsky klbik to riesi az nad ocakavanie...
Ale ak si clovek chce napravit software tak si da par audin a hned bude spokojnost...
-> palinator: tak ono tam skôr to dobíjanie je problém-> Milan 136: to je len nezvyk zase toľko ich nie je
prepáč Milan :D musel som
prepáč Milan :D musel som
-> SO545 29.12.18 17:06:10: vyrobce MOLL si to brzy hodi
Horsi je, ze jsem menil za kratkou dobu na fabce motor sterace asi 4x a vyndat ten mechanismus....

Horsi je, ze jsem menil za kratkou dobu na fabce motor sterace asi 4x a vyndat ten mechanismus....

-> Milan 136 29.12.18 15:15:39: ze
ja som znamemu menil na Fabii uz aj posilovac brzd.
Najazdene cca3000km a hadzalo to chybu START/STOPu
Pi.ovina za skoro 400e.

Najazdene cca3000km a hadzalo to chybu START/STOPu
Pi.ovina za skoro 400e.
-> palinator 29.12.18 15:13:34: ta sranda s baterkama uz je

-> suri:
Však to není problém jen u OI ne? Je pravda, že s nástupem start-stopů ty startéry asi vydržej víc. O to větší sranda bude s baterkama.
Však to není problém jen u OI ne? Je pravda, že s nástupem start-stopů ty startéry asi vydržej víc. O to větší sranda bude s baterkama.

-> palinator: neviem no , tu O1 čo poznám sú všetko autá na dojazdenie , tu sa to toľko nerieši , resp. ja to neriešim
-> Jarda:
Když to zabírá nad 2000, tak bude blbě nastavenej červík na turbu ne?
-> suri:
Jako jasný, že když už je startér dobytej jak Dukla, tak je asi hloupý tim kurvit baterku. Na druhou stranu, když je starší baterka (což může bejt třeba taky 3 roky a už to není ono) a k tomu slabší (ale ne uplně špatnej) startér, tak je škoda obě komponenty likvidovat ještě víc dlouhejma startama, když by to ještě v klidu jezdilo řadu let.
Když to zabírá nad 2000, tak bude blbě nastavenej červík na turbu ne?
-> suri:
Jako jasný, že když už je startér dobytej jak Dukla, tak je asi hloupý tim kurvit baterku. Na druhou stranu, když je starší baterka (což může bejt třeba taky 3 roky a už to není ono) a k tomu slabší (ale ne uplně špatnej) startér, tak je škoda obě komponenty likvidovat ještě víc dlouhejma startama, když by to ještě v klidu jezdilo řadu let.
-> Jarda: púzdra , ložiská podľa mňa majú až tieto nové štartéry na start-stop -> palinator: je to riešenie , ale tiež nie podľa mňa správne
-> tunerlada 28.12.18 18:25:47: spis jak pise suri, podvozek pro spatny cesty... jinak chudak octa
Octy netaham, to je na me moc tezky, maximalne felicie:) ale ja pojedu schvalne na sjetech tak na 1mm terennich technic tracket 195/80 r15, takze toho taky moc neprojedu :)
-> palinator 28.12.18 22:57:18: vidis a pritelkyne nejaky ty kone navic nechce a jeste k tomu lepsi spotrebu, ale ted by ji Alenka s repas turbem stejne vyhodil...:) ale zas kdyz ji to zabira az nekde nad 2000, tak alespon nenici dvouhmotu

Octy netaham, to je na me moc tezky, maximalne felicie:) ale ja pojedu schvalne na sjetech tak na 1mm terennich technic tracket 195/80 r15, takze toho taky moc neprojedu :)
-> palinator 28.12.18 22:57:18: vidis a pritelkyne nejaky ty kone navic nechce a jeste k tomu lepsi spotrebu, ale ted by ji Alenka s repas turbem stejne vyhodil...:) ale zas kdyz ji to zabira az nekde nad 2000, tak alespon nenici dvouhmotu

-> suri 28.12.18 18:52:52: Na rotoru jsou pouzdrava ne loziska? Tak to mi dela ten zvuk, i felda ma loziska ne? Ale i ten uz jsem par let nemel rozdelanej, tak si to moc nepamatuju, ale nekde tam bylo lozisko iskra.
-> suri 28.12.18 22:05:18: jo to je pak radost
-> palinator 28.12.18 22:57:18: nafta až od určitých otáček je jen ekologie

-> palinator 28.12.18 22:57:18: nafta až od určitých otáček je jen ekologie

-> suri 28.12.18 18:52:52:
Mně přijde jednodušší přepsat pár bajtů a nechat se startér dál trápit.
A k tomu rovnou nějaký koně navíc.
-> bouchy:
To co popisuješ je amatérské, většinou neúčinné řešení. Zbytek viz Štěpán. Nad určitou teplotu je nastavená "spoušť", která nepustí naftu dokud motor nedosáhne určitých otáček. Význam této funkce je mi dosud neznámý.
Mně přijde jednodušší přepsat pár bajtů a nechat se startér dál trápit.

-> bouchy:
To co popisuješ je amatérské, většinou neúčinné řešení. Zbytek viz Štěpán. Nad určitou teplotu je nastavená "spoušť", která nepustí naftu dokud motor nedosáhne určitých otáček. Význam této funkce je mi dosud neznámý.
-> Jarda/felda: a čo také dci kde sa vstrek roztrhne aj na tri časti a vrta sa von ... vivaro a spol ...
-> bouchy 28.12.18 17:45:51: to ještě jde když jsme naposledy dolovali vstřiky tak kámoš stál na motoru a rval beranidlem (setrvák z feldy -7kg) ta že motor v autě skákal



-> palinator: koľko dnes stojí taký štartér ? 100eur ? však to je zadarmo , ja už by som to nerobil ani to čo som robil kedysi , tie repasy a skladania z troch kusov jeden ... ale funguje to
-> bouchy: To není o jednoduchým zvýšení startovací dávky, ale o úpravě mapy. Prostě O1 má daný, že "otevře vstřiky" až při určitejch otáčkách motoru (myslím, že i podle teploty) a ty se posunou níž.
-> tunerlada: podľa vin ale nebude tam iné ako pružiny z paketu na špatné cesty a duralové medzikusy
Kluci potřebuji pomoc :) Ví někdo originální čísla tlumičů a pružin na Octavii 1 tdi 66kw ve specifikaci pro severské země ? Řešíme to skrze Gumbalkán na který jedem jednou O1 a taky proto, že na Icelandu tu jsou všechny tyto auta zvedlejší než klasické 4x4 a jsou to seriovky tak sháním info kde se dá .. Díky 

-> ZdrubT: Ten rozdíl palubák a reál - některý auta počítaly do spotřeby jen jízdu a ne stání... ;-)
-> ZdrubT:
Teplý starty asi klasika ne? Dražší varianta - měnit baterku a startér. Levnější varianta (a na furt) - oprava teplých startů v SW. Spotřebu změř při jízdě mimo město, ve městě klidně taková může bejt, pokud to jezdí věčně studený a samý cukačky.
Teplý starty asi klasika ne? Dražší varianta - měnit baterku a startér. Levnější varianta (a na furt) - oprava teplých startů v SW. Spotřebu změř při jízdě mimo město, ve městě klidně taková může bejt, pokud to jezdí věčně studený a samý cukačky.
-> suri: Oleje je akorát na max.
-> ZdrubT: oleja nie je moc ? nafta v oleji? ale až taký stav sa mi nezdá
Ahoj, mam dotaz na 1.9 tdi 77kw bjb. Palubák ukazuje spotřebu 6,8 a realně dle tankování to papá 8,2. Čim to? Jezdí to teda jen město. Včera jsem dal náhodou 50km a po chcípnutí tkmu délu trvalo to nastartovat. Celkově to teplý déle startuje. Nechal jsem překontrolovat rozvody, udajně byly rozhozeny o pul zubu, ale dělá to stále a závady nula. Napadlomě, že protejkaj vstřiky, nebo malá komprese. Po městě to chytne hned, tam se to tak neohřeje. Nenapadá někoho něco?
-> hans1: čo chceš počuť ? na hlave minimálne vodítka KO , piesty von a ak to neklepalo tak po kvalitnom prekrúžkovaní a prípadne nových šálkach ojničných to jazdiť bude
1,6 mpi 277000 nízké kompresní tlaky hlava OK budou kroužky zapečené nebo vydřené a vyšlahané válce? nějaká zkušenost ?Děkuji
-> vhml: Často to i funguje... :-D
-> MVM 25.12.18 15:46:39: jeden tady ze vsi takhle pravidelně na dálnici repasuje 5valcovou Alfu s kterou manzelka vozi děti do skolky a zpatky.
-> Pavell: vstreky na odchode pravdepodobne , nájazd na to nemá veľký vplyv , aký je to kod motora?
-> Milan 136: jasný. A co by to mohlo byt? Vybíral jsem auto s co nejmenším nájezdem.
-> Pavell 25.12.18 13:00:00: Jak rika suri. Za studena nacist korekcni davky a bude jasno.
Po tom cca 1 km to přestane a už to lítá jak má. A během dne když jedu třeba za 3, 4 h tak nic. Na maly otáčky se snažím nejezdit nikdy, s žádným autem, poznám to treba když dojedu auto, tak uberu a zacuka.
-> Pavell 25.12.18 15:16:31: Jakým stylem jezdíš ? Lehká noha nízký otáčky ? Cukání a podobný svinastva jsem řešil u člověka kterej má A8 4,2 tdi , Motor má takový přebytek momentu že v podstatě na klidnou jízdu točí 1300ot/min. No jak to bývá -jezdí na levnou naftu.Teď v řijnu na tempomat prý cukání - nepříjemná jízda i s automatem ale pouze v nízkých ot a částečným zatížení. V paměti závad nic,kromě toho auto parádní. Tak jsem mu poradil Italskou léčbu. Vyjet sračku naftu,novej naftovej filtr - dělaj jsem všechny filtry i olej při jednom. Plná nádrž Verva Diesel a řekl jsem aby tomu dávál podlahu celej víkend a snažil se tu nádrž co nejdřív vyjet. V pondělí mi volá že netušil jak to těžký auto umí jet jako z praku .a prý už se cukání neobjevilo.
Ještě upřesním, že to cuká při úplně minimálním plynu. Když jedu hned mimo město tak to ani nezaregistruju.
-> Jarda: VIF dávám vždy. Filtr nevim kdy byl dělaný. Zatím jsem s tim najel tak 300km.
-> Pavell 25.12.18 13:00:00: Me presne todle octa delala, prvne jsem vymenil palivak - byl skoro nepruchozi a pak jsem zacal pridavat VIF a od te doby ( po vyjeti asi 2 nadrzi ) no problem
u naftove nekdo uz dal palivak novej a pritelkyni tam nutim, aby davala taky VIF, tam byl problem jen s cukanim kvuli konektoru na vstriku.

-> Pavell: diagnostika a korekčné množstvá vstrekovačov v meraných hodnotách
-> suri 25.12.18 13:05:47: trochu konkrétněji?
-> Pavell: pozrel by som korekcii vstrekovačov na začiatok
Ahoj chlapi. Dotaz k Supovy 2.0 tdi 125 kw. Auto mam cca 14 dní. Trochu mi kazí radost zjištění lehkého cukání motoru za studena, jak kdyby jel na 3 valce nebo docházelo palivo. Dělá to tak cca 1km pak uz nic. Na netu jsem něco málo našel, je to celkem častý problém, ale nějakého přesného důvodu jsem se nedočetl.
Nějaký nápad?
Nějaký nápad?
-> suri 24.12.18 16:02:18: Na zadnem aute se mi todle jeste nestalo a to na hodne autech jsem to rozhejbaval
Dnes stryc chtel nastavit razeni na o2 5q a ulomil ten plastovej konec tahla
tak jsem se to konecne naucil a nic na tom neni, kdyz se vi jak...
Edit: tak jsem to ted vyndal i s moturkem a uz to nekdo lepil, asi COckem...
Edit2: tak znovu prilepeno, uvidi se, jak se to povedlo... Odzkousim to ted do Madarska
Dnes stryc chtel nastavit razeni na o2 5q a ulomil ten plastovej konec tahla

Edit: tak jsem to ted vyndal i s moturkem a uz to nekdo lepil, asi COckem...
Edit2: tak znovu prilepeno, uvidi se, jak se to povedlo... Odzkousim to ted do Madarska
tiež si myslím že to proste pridrelo alebo pridreté bolo a namáhané ulomilo , je to klasika nielen na OI
-> palinator 24.12.18 15:21:24: no jen pisu, kdy se to stalo
Vydrzi todle alespon do leta? www.autodily-stancl.cz/ka roserie/.../nahon-steracu- octavia-i-cn.html

Vydrzi todle alespon do leta? www.autodily-stancl.cz/ka roserie/.../nahon-steracu- octavia-i-cn.html
-> Jarda:
V tom případě polovině RS ovcí nebudou fungovat stěrače kvůli tomu náporu během průletu atmosférou při zpáteční cestě z Marsu.
V tom případě polovině RS ovcí nebudou fungovat stěrače kvůli tomu náporu během průletu atmosférou při zpáteční cestě z Marsu.
