skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jirik_Tuňák1983: dnes sa nemôže nič , v reále sa to robí a funguje to
www.autoforum.cz/fascinac
e/nejsilnejsi-skoda-octavi
a-i-si-nerikala-rs-na-skut
ecny-vrchol-uz-se-zapomina
Ten motor, to byla sftwarove upravena stodesitka ne? Protoze takhle se to presne chova me, jak popisuji...
-> Jirik_Tuňák1983 19.08.18 23:35:16: to neni OHV, ale OHC
Ten motor, to byla sftwarove upravena stodesitka ne? Protoze takhle se to presne chova me, jak popisuji...
-> Jirik_Tuňák1983 19.08.18 23:35:16: to neni OHV, ale OHC


-> suri: Může se vůbec u dnešních aut hlava jen tak líznout? Nedejbože ještě s variabilním časováním ventilů, pokud jej daný vůz má?
-> suri 19.08.18 21:13:01: u nafty je to složitější tam nejni místo takže o kolik sníží hlavu o tolik musí zapustit ventili 

-> Jarda/felda: je , predpis je jasný realita druhá
tu ich je viac , ale niekoho kto to ani neumyje a neočistí ventily od karbonu to nepotrebujem , za liznutie o desatinu a napastovanie je 100eur dosť , feldu som dal zrovnať ale to je predsa iné kedže tam kovové tesnenie nie je a je napečené na hlave , ventily som si urobil sám , naliate boli pol dňa bez straty kvapky, podobné sú aj tu , neviem čo sa dá na tom urobiť lepšie ...
tu ich je viac , ale niekoho kto to ani neumyje a neočistí ventily od karbonu to nepotrebujem , za liznutie o desatinu a napastovanie je 100eur dosť , feldu som dal zrovnať ale to je predsa iné kedže tam kovové tesnenie nie je a je napečené na hlave , ventily som si urobil sám , naliate boli pol dňa bez straty kvapky, podobné sú aj tu , neviem čo sa dá na tom urobiť lepšie ...
-> suri 19.08.18 20:38:32: nejni taky předpis hlavu neopravovat ? u nás opravář je ale na muj vkus drahý srovnání tdi hlavy a oprava závitu na žhavičku za 100e
-> Jarda: tak ono toto nie je felda , tu je plechové tesnenie , hrubé skrutky a nebolo to nikdy rozoberané , keby nepraskla tá blbá pružina tak ten motor najazdí ešte kopu km , dokopy mu nič nie je ... zajtra bude nový ventil a skúsim to dať dokopy
ide mi o to že všetci čo ich poznám a robia hlavy tak mi tam dá za tri koruny vodítko z elitu a prebehne to výstružníkom , na vymrdanej HTP kde ventily majú 2mm vo vodítku vôľu to funguje , tu to ide pekne natesno tak neviem ... poviem to otvorene že nechcem dať 150eur niekomu za to že to zrovná a zapastuje ventily a prehodí guferá a ani len ich neočistí od karbonu
ide mi o to že všetci čo ich poznám a robia hlavy tak mi tam dá za tri koruny vodítko z elitu a prebehne to výstružníkom , na vymrdanej HTP kde ventily majú 2mm vo vodítku vôľu to funguje , tu to ide pekne natesno tak neviem ... poviem to otvorene že nechcem dať 150eur niekomu za to že to zrovná a zapastuje ventily a prehodí guferá a ani len ich neočistí od karbonu
-> suri 19.08.18 20:38:32: jj, tak kdyz je absolutne rovna a nikde neni vyzrana, tak to potom jo
ja takhle myslel jednou ze mam rovnou hlavu a uprostred jsem dal pod uhelnik merku 0,05
ten motor nebyl prehratej a delal jsem to kvuli seknutymu ventilu, tak nechapu, proc nebyla rovna


máme aj inú chuťovku čo bude prvotina , skočená A8 3,0TDI ...
baterka z traktora , pneumatiky zodraté nexeny , v náprave vymlátené všetko čo vymlátené môže byť ale audi to je ... a 270tis a skočený rozvod
baterka z traktora , pneumatiky zodraté nexeny , v náprave vymlátené všetko čo vymlátené môže byť ale audi to je ... a 270tis a skočený rozvod
-> Jarda: ja sa práve vykašlem aj na to liznutie , lebo viem výsledok ako mi zavolajú že im tá vložka vypadla a vypadli stade pružinky a guličky :D dosadačky sú pekné , teda skladalo sa aj omnoho horšie a jazdia ...
-> Jarda/felda: takého nepoznám -> Milan 136: praskla pružina , ventil som vybral dnes ľahko , vodítku nie je nič .. neviem práve komu by som to dal kedže zrovnávať neviem či chcem kedže je zospodu pekná a nepoškodená , skúsim ten ventil hodiť nový ako sa to správa ale asi ho len zapastujem a seriem na to ... ostatné sú top , ani kvapka , má to len 220tis km na tomto motore , celkove 352tis km
-> suri: dal bych ji urcite liznout, nekomu svepravnymu, komu nereknes na todle bacha a on zrovna to podela, coz je dnes docela bezne
voditko kdyz bude OK, tak bych dal jen ten jeden ventil 


-> suri: jak se to stalo? To nekdo pretocil?
Na dalku podle fotek tezko rict. To vis ze by bylo nejlepsi tu hlavu nechat udelat
Na dalku podle fotek tezko rict. To vis ze by bylo nejlepsi tu hlavu nechat udelat
-> suri 19.08.18 09:04:07: já bych vzal hlavu a odnes jí odborníkovi co to dělá at se postará 

-> Jura_Favorit: mňa na staré kolená nejak prestali štvať podobné veci , takže neriešim
-> suri: také bys uvítal funkci "Skrýt všechny příspěvky od ___" ..? 

-> palinator: tam som ani iné nečakal , no nič , premyslím si to do rána sám a uvidím
-> suri:
S tim tu ale začal někdo jinej.
S tim tu ale začal někdo jinej.
-> Jarda/felda: bez kokotín by to raz nešlo?
-> suri 18.08.18 16:08:36: diesel dvoutakt má ventil 

-> Jirik_Tuňák1983: dvojtakt nebude mať ventily
-> Jirik_Tuňák1983:
Dvoutakt 16v.
Dvoutakt 16v.

-> suri 18.08.18 10:33:44: To je z dvoutaktu?
-> Milan 136: mám tu tento vehikel , prasknutá ventilová pružina , ohnutý ventil . Skúsiť ho dostať šetrne von , hodiť nový , zabrúsiť a poskladať , s tým že to nedám ani zrovnávať odspodu . Plus vyhodím von ostatné ventily , vymením guferá , zapastujem a očistím . Alebo to dať aj zrovnať - tu sa trochu bojím lebo zospodu je aj nejaká mosadzná záslepka aby ju nevytrhlo , a dať vymeniť to vodítko plus ventil a zabrúsiť ostatné ... nejaký názor ? ostatné ventily sú dokonale tesné tak ako sú a pravdupovediac pri mojom šťastí kde na všetkom prerábam do toho chcem investovať čo najmenej a spojazdniť to .
-> Jarda - zrušená registrace 16.08.18 16:42:13: mastný egr je tak nějak normální 

-> Pavel P@nkáč 16.08.18 18:51:25: jj vyzkousim..., ze to je pracnejsi mi uz rikal pred cca 1/2 rokem StepaNoFUN
-> Jarda: tak sundej hadici z turba a zakvedlej se středem vrtule podle vůle poznáš jestli turbo ko, na 4x4 měnit turbo je 2x tolik času co na dvoukolce...
-> Jarda - zrušená registrace 16.08.18 16:41:12: Tak už bych to netrápil .. Změřit kompresní tlaky, ale podle mě to má za sebou ložiskovej střed na turbu. Čili minimálně zkontrolovat turbo.
.
ze ani diagnostika nic nenapise
ze ani diagnostika nic nenapise

tak ja vubec nevim, co tomu je, dnes jsem s tim vyjel ten kopecek a neprislo mi, ze to netahne, ale kourilo to tak, ze na me protijedouci blikali, tak jsem to zas odstavil
Hadice za svetlem je OK, blbe byla nasazena spona, tak jsem ji srovnal, ale drzela tam, nikde nic nesyci, olej pod tim nebyl, olej se porad drzel na stredu a ted je po dolni hranici.
Kdyz to takhle huli, tak musi jit strasne oleje do spalovaku, jeste mi prislo, ze na merce jsou v oleji nejake castecky, abych to fakt nezadrel...
Hadice za svetlem je OK, blbe byla nasazena spona, tak jsem ji srovnal, ale drzela tam, nikde nic nesyci, olej pod tim nebyl, olej se porad drzel na stredu a ted je po dolni hranici.
Kdyz to takhle huli, tak musi jit strasne oleje do spalovaku, jeste mi prislo, ze na merce jsou v oleji nejake castecky, abych to fakt nezadrel...
-> palinator: veľkosť filtračnej plochy je podstatná vec, čo sa týka vône tak ovoniavam aj iné veci , hlavne kvalitu pryže ... a nikdy som netvrdil o sebe že som normálny
-> suri:
To už je ale trochu úchylka ne, řešit design vložky do filtru a jak voní papír.
To už je ale trochu úchylka ne, řešit design vložky do filtru a jak voní papír.

-> Milan 136: jojo , a sú čerstvé podľa dátumu , krásne voňajú , aspoň to vyzerá , nie ako tie MANNy :D
-> suri: fakt? Jakoze normalne objednany z MB?
-> Milan 136: Dnes po cca 5 rokoch mi prišli origo olejové filtre 071115562C , stará krabička Purflux Made in France , nechceš ? :D
-> Pavel P@nkáč: Jsou lidi, co to i s vyndaným světlem dokážou nasadit blbě. :-D
-> StepaNoFUN: nejlepší je vyndat světlo ale většinou se nechce no

-> Pavel P@nkáč: A pak letíš na vrakáč hledat rozstřelený PD, protože zákazníkovi tohle krátce po výměně rozvodů nenaúčtuješ a nová stojí (relativně) nesmysl...
Na dvojkové octě mi začíná blbnout spínač pro otevírání kufru. Jak se k němu dostanu? Dá se nějak dostat pod tu gumovou krytu z venčí nebo je potřeba zevnitř sundat plast?
-> StepaNoFUN: jj tam dáš trochu nakřivo sponu a jednou to vyletí no...znám

-> Pavel P@nkáč: Ty hadice se měněj celkem běžně... :-/ Nahoře u sání vyletí napůl. Blbý je když to vyletí u PD (Jardův případ) v tom spoji za svetlem a odnese to trubka o řemenici. Ale tam je to většinou o chybný montáži...
-> Jarda: jo kourilo a vykon 10-20% nejcastěji mě to vystřelilo u oct. u světla nahoře u intercoleru, ale jako na cestě bez nářadí to tam vratit moc nejde....
-> Syny: olej zadny nevytekl, zhaveni svitit nezacalo, dokonce ani diagnostika nic nenapsala, ale rana pry jako streleni do vyfuku a hulan, ze za autem nebylo videt a prestalo tahnout, tak ja nevim...

-> Pavel P@nkáč: A kvuli tomu by to takhle kourilo z vyfuku, prej to bylo jak dymovnice.
-> Alenka: jj, auto jsme tam nechali, nemel jsem lano
Jeste se kourilo z oleje, kdyz jsem sundal vicko. No jedna hadice mi prisla nejaka nacnuta a zaolejovana
-> Alenka: jj, auto jsme tam nechali, nemel jsem lano
Jeste se kourilo z oleje, kdyz jsem sundal vicko. No jedna hadice mi prisla nejaka nacnuta a zaolejovana

-> Jarda - zrušená registrace 15.08.18 17:26:41: Kdyz se mi za jizdy rozletelo turbo, tak to byla jeba jako krava v motoru, okamzite spadnul vykon takrka na nulu, zacalo se za autem bilomodre hulit, ze nebylo videt na krok a zacala na me blikat kontrolka zhaveni. Nastesti nezacal jit olej do sani nejak vyrazne, takze jsem motor normalne chcipnul. Pak uz jen odtahovka a hodne drahej servis...
Po zastaveni a zkouknuti motoru byl na kapote zespoda a na stene mezi motorem a kabinou slic od oleje a pod autem louzicka. Chcipnul jsem to hned, takze toho moc nevyteklo.
Po zastaveni a zkouknuti motoru byl na kapote zespoda a na stene mezi motorem a kabinou slic od oleje a pod autem louzicka. Chcipnul jsem to hned, takze toho moc nevyteklo.
-> Jarda: KO turbo na volnoběh většinou kouří, tobě to jde pěkně maš někde problem na vedení vzduchu strč hlavu do motoru a koukej kde to syčí...