-> Alenka 20.01.18 13:53:53: aha, tak stejne nic nezjistim....
-> Tomaso435 20.01.18 14:00:39: no ta zavada je jen, ze to odpoji vstriky, takze bych radeji vyhodil tu kontrolku - diodu :), nez tam davat sekvencku, ktera je nakladna na servis a cenove relaci 25tis. kc se bude srat, ja mam docela dobrou zkusenost prave s polskym bingo lambda a stryc kolenovrt ekolog v polu taky :), BRC ne vzdy je tak uplne super a vic to s nim zere, nez s lovato, lovteck je jeste horsi a dobrou zkusenost nemam s elpigaz a AG, primazavani u fabie fakt vubec nepotrebujes, nemam to ani u 1.6 a po 50tis. km absolutne no problem, ani naznak

ale semtam to poradne prozenu na benzin
No byl by to hodne dlouhej seznam a ne na vse si vzpomenu, ale ze zacatku (najeto 68tis. km) to bylo snad kazdy tyden neco - ruzna cidla - vzdy to domu nejak docukalo, termostaty 3, nez jsem tam dal favo, vodni pumpa, tesneni pod hlavou (z vyroby male presahy), zadni prasata, ale to i u feldy favo je klasika, nekolikrat obe lambdy a to sekvencni lpg ag taky delalo jen problemy, debilni tam jsou predni loziska s nabojem a taky jsem je delal nekolikrat, zadni jsem delal jedno a pohoda, maxgear tam drzi, zato predni meyle, to odchazelo po 15tis. km i precizne nalisovane, nikdy to poradne netopilo, zapalovaci lista s dvojcivkou a nejak tam potom zadna nechtela fungovat, parkrat to kvuli vazne zavade v zapalovani zablokovalo RJ, no bylo toho urcite vic, ale denicek jsem tomu nevedl :)
