skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jirik_Tuňák1983:
Takhle mám od škodovky zaflusaný vrata.
Takhle mám od škodovky zaflusaný vrata.

-> vhml 22.01.18 14:02:38: Tata jednou přecházel silnici v parkovací zóně a měl béžový světlý kalhoty. Mno a když už byl skoro na druhé straně a míjel nějakou naftovou plečku, tak ji pán nastartoval. 

-> Pavel P@nkáč 22.01.18 13:57:28: to mi takhle jednou v dobrejch -20 chytla stará dodávka na 2 válce. Až po nějakejch 5 minutách na 3 a zas až za chvíli na 4. Ten černej poprašek na panensky bílém sněhu před bytovkou nezapomenu 

-> Jirik_Tuňák1983: to ne ale nejde to na všechny válce pár vteřín většinou + kouřové efekty teda

-> Pavel P@nkáč 22.01.18 10:59:52: Ale zatřepe se to, že by tě to hodilo na bok. 

-> Nwkt: -> palinator: podle me i tdi nejsou funkční žhavky ani potřeba dokud teče nafta a baterka otočí tak to čapne

-> Jarda - zrušená registrace 22.01.18 10:35:57: Stačí abys měl funkční aspoň dvě žhavičky a chytne to 

-> Jarda:
Když jdou žhavky tak chytne i vylítaná hujda. Chce to zkusit -15°C bez žhavení, to je správnej benchmark na diesela.
Když jdou žhavky tak chytne i vylítaná hujda. Chce to zkusit -15°C bez žhavení, to je správnej benchmark na diesela.

-> Jarda - zrušená registrace 22.01.18 10:14:21: výrobce nedovolí brousit
prostě se dá nová klika nebo polomotor 


Jinak dnes -12C a ja mel problem nastartovat feldu, njn otocil jsem klickem, kdyz to bylo prepnute na LPG, myslel jsem, ze uz vybiju baterku a octavka chytla na jedno zatoceni, to jsem teda necekal...
-> suri 22.01.18 10:24:52: nj, kdyz to je zarucni oprava, tak to je jina...
-> suri 22.01.18 10:24:52: nj, kdyz to je zarucni oprava, tak to je jina...
-> Jarda: teraz to má 60tis km , dve výmeny oleja... načo výbrus , dá sa nový kus -> Milan 136: ani ja ale počul som už o tom aj o viacerých kusoch aj 2,0TDI
-> suri 22.01.18 07:19:21: jeste ne. Jen jsem se hrozil, kdyz jsem to videl v TK
-> suri 22.01.18 09:16:44:
30 tis. km na longlife? Brutus teda... Asi
stale stejnej olej na ktery se to zajizdelo
Todle musi byt i na prebrus kliky, ne? :/

stale stejnej olej na ktery se to zajizdelo

Todle musi byt i na prebrus kliky, ne? :/
-> Milan 136: mali ste už vybehané nejaký nový CR ?
mám tu CXXB ,raz na tom v 30tis km menili gufero na remenici kľuky , potom sme menili raz my , prišlo to zase tečúce , po rozobratí gufero vychodené do jednej strany , kľukovka má poriadnu radiálnu vôľu v ložisku , po rozobratí zistené zodraté ložiská na kľuke
mám tu CXXB ,raz na tom v 30tis km menili gufero na remenici kľuky , potom sme menili raz my , prišlo to zase tečúce , po rozobratí gufero vychodené do jednej strany , kľukovka má poriadnu radiálnu vôľu v ložisku , po rozobratí zistené zodraté ložiská na kľuke
-> Nwkt 21.01.18 17:01:49: no a nenajdes to? to by bylo super..., ikdyz bych k tomu musel udelat poradnou kontrolku, aby s tim pritelkyne nejezdila trvale :)
-> Jarda - zrušená registrace 20.01.18 22:11:34: ja nevim no uvidime... včera mi přestal fungovat spínač LP stahovačky
jako jestli je tohle normální? :-D

-> Jarda: Když už jseš takovej kutil, není lepší si udělat haldex na spínač? Někde jsem na to viděl návod kdysi
tak preci mechanika je mechanika, dnes jsem zkousel docela extremni kopecek feldou, a zustal jsem pod nim, na druhou stranu to taky neslo, tak jsem feldu vytahnul nahoru nivou...
zkusil jsem v tom kopecku s nivou zastavit, bez mezinapravove uzaverky se rozjet nechtela, zaradil jsem uzaverku a s nejakejma hrabackama jsem se rozjel a vyjel jsem to, tak rikam, vyzkousim jeste octavu, plynulou jizdou jsem ten kopecek normalne vyjel, ale jakmile jsem v nem zastavil, tak uz jsem se nerozjel.... problem vidim v tom, ze ceka s pripojenim zadku na proklouznuti, ikdyz nepatrne predniho kola a to uz je pozde, kdezto niva zabere okamzite vsemi koly a ten zadni torsen je preci asi lepsi, nez u octavy predni EDS, nekde v inzeratu jsem videl samosvor kalmar na O 4x4 za 22tis. kc, tak pritelkyne hned rikala, ze ho chce, nejake zkusenosti?
zkusil jsem v tom kopecku s nivou zastavit, bez mezinapravove uzaverky se rozjet nechtela, zaradil jsem uzaverku a s nejakejma hrabackama jsem se rozjel a vyjel jsem to, tak rikam, vyzkousim jeste octavu, plynulou jizdou jsem ten kopecek normalne vyjel, ale jakmile jsem v nem zastavil, tak uz jsem se nerozjel.... problem vidim v tom, ze ceka s pripojenim zadku na proklouznuti, ikdyz nepatrne predniho kola a to uz je pozde, kdezto niva zabere okamzite vsemi koly a ten zadni torsen je preci asi lepsi, nez u octavy predni EDS, nekde v inzeratu jsem videl samosvor kalmar na O 4x4 za 22tis. kc, tak pritelkyne hned rikala, ze ho chce, nejake zkusenosti?

-> palinator: správná volba
Mám stejnou sadu připravenou na novou sezonu.

Mám stejnou sadu připravenou na novou sezonu.
-> palinator: nechcem sklamať ale jazdné vlastnosti sériovej O1 čo 16ky nemala skoro nikdy sa nezlepšia , skôr naopak
tu je zase snehu kopec , ja na R15 nedám dopustiť , v polaris 3 ... na Superba by som obul detto
tu je zase snehu kopec , ja na R15 nedám dopustiť , v polaris 3 ... na Superba by som obul detto
-> Jirik_Tuňák1983 21.01.18 12:51:33: totok presne plati aj pre zapad slovenska -> Jarda: mam alu uz nejaku zimu a stale su cajk , neoxiduju
-> palinator 21.01.18 12:15:54: Asi tak. Ono je to ale pro některé řidiče teoretiky stejně celkem jedno, lidi kvůli tomu, že je u nás sníh tři dny v roce, neumí stejně v zimních podmínkách jezdit. Z pěti lidí se tři táhnou jak med, jeden jede jako kráva a poslední si rozbije hubu.
A nebo to vyřešim takhle a budu doufat že jsou rovný. 
auto.bazos.cz/inzerat/... /Alu-Spider-5x100-16.php

auto.bazos.cz/inzerat/... /Alu-Spider-5x100-16.php
-> suri:
Protože u nás je sníh tak 5 dní v roce a zbytek se jezdí sucho/mokro. A ty plavavý 195/65 nejsou uplně můj šálek kávy.
Protože u nás je sníh tak 5 dní v roce a zbytek se jezdí sucho/mokro. A ty plavavý 195/65 nejsou uplně můj šálek kávy.
-> palinator: a to vadí na zimu? resp načo na O1 väčšie kola?
-> suri:
Koukal, ale jsou to jen 15" a u nás na e-shopu je ani nemaj.
Koukal, ale jsou to jen 15" a u nás na e-shopu je ani nemaj.
-> palinator: kukal si tie Rapidy?
no ja nemám rád tie disky kde nepasujú pôvodné skrutky kvôli sedlu , to je vždy chaos čo tam patrí , v 90% tie neorigo šroby majú také svojské stúpanie závitu že pokazíš závit v náboji
no ja nemám rád tie disky kde nepasujú pôvodné skrutky kvôli sedlu , to je vždy chaos čo tam patrí , v 90% tie neorigo šroby majú také svojské stúpanie závitu že pokazíš závit v náboji
-> suri:
Toto jsou ale RE takže potřebujou středící kroužky. A co je se šroubama?
Toto jsou ale RE takže potřebujou středící kroužky. A co je se šroubama?
-> suri: tak podľa etky má aj OI ET38 , potom by to bola jasná voľba a lacnejšia
-> palinator: koľko máš mať ET ? eshop.skoda-auto.sk/eshop
/.../252
teraz sú tam výpredaje , nejaké rapid disky som videl v super cenách
tie TD Dezenty majú výhodu v tom že budú na pôvodné skrutky a bez strediacich krúžkov
teraz sú tam výpredaje , nejaké rapid disky som videl v super cenách
tie TD Dezenty majú výhodu v tom že budú na pôvodné skrutky a bez strediacich krúžkov
-> Jarda/felda 21.01.18 11:10:15: s ruznymi emulatory pry jde dat podtlakove LPG i treba do te E4
-> palinator 21.01.18 11:24:00: pekne... jsem zvedav, jak teda budou odolne, ja jezdil na litakach jen 2 zimy a olezly teda pekne
na felde jsem ted jezdil v lete na predku letni na litakach a vzadu zimni na plechach, no zastavili me 2x a rozmer rafku nezkoumali, jednou teda mel nejakou poznamku, ale zamluvil jsem to

-> palinator 21.01.18 11:24:00: pekne... jsem zvedav, jak teda budou odolne, ja jezdil na litakach jen 2 zimy a olezly teda pekne


Vybral jsem nějaký kola na zimníky, někdo něco k tomu?
www.ipneu.cz/alu-kolo/dez ent-re-6_5x16-5x100-et38-6 0_1mm?utm_source...
www.ipneu.cz/alu-kolo/dez ent-re-6_5x16-5x100-et38-6 0_1mm?utm_source...
-> Jarda - zrušená registrace 20.01.18 22:11:34: kvuli kontrolce se dává "emulátor vstřiků" takže kontrolka svítit nemusí když se to udělá správně 

kdyz se tady resi ta dalka, tak se chci zeptat, octavka je zasejfovana a pujde k tomu dodelat nejaka univerzalni dalka s alarmem (jen na ty dva ovladaci kabliky zamceno/odemceno)? fabii jsem kdysi odsejfoval a tady bych to precijen delal nerad...
Pak jeste, co sem uplne nepatri, u feldy mam od zacatku problemy s origo alarmem, jen tak si sam zacne houkat a dela to naprosto nahodne, UZ cidlo nema... zkousel jsem vse odpojit z te jednotky v motoraku, nechal jsem mu jen napajeni a central asi a po aktivaci stejne zacal houkat :(, tak to zamykam jen klickem, central funguje normalne
, presne si nevzpominam typ, ale neco italskeho
Pak jeste, co sem uplne nepatri, u feldy mam od zacatku problemy s origo alarmem, jen tak si sam zacne houkat a dela to naprosto nahodne, UZ cidlo nema... zkousel jsem vse odpojit z te jednotky v motoraku, nechal jsem mu jen napajeni a central asi a po aktivaci stejne zacal houkat :(, tak to zamykam jen klickem, central funguje normalne

-> Athlonek: Ti nevím,z toho co jsem četl já, tak všichni psali, že se musí měnit komfotka. Nehledě na to, že tu mám dálku jak 433, tak 434. Obě funknčí a zkoušel jsem je zpárovat s autem. 433 se chytla ihned a 434 vyhodila chybu do paměti závad. Osobně jsem spokojen s vajíčkem 433mhz 

-> Fávo forever: Co jsem se dočet na fóru, tak 433 MHz stejně jede na frekvenci 433,9 Mhz a na 2,5g jde třítlačítkovej vystřelovák a funguje i tlačítko otevírání kufru. Tak snad je to pravda.
-> Fávo forever: Tam to také snad nějak šlo. 1MHz sem 1MHz tam.
-> Athlonek: Jenže v autě je 433. Takže tak.
-> Fávo forever: Jo
-> Athlonek: Ale až na 434Mhz ne?
-> Fávo forever: Dvoutlačítkovej vystřelovák funguje na 2,5g.
-> Alenka 20.01.18 13:53:53: aha, tak stejne nic nezjistim....
-> Tomaso435 20.01.18 14:00:39: no ta zavada je jen, ze to odpoji vstriky, takze bych radeji vyhodil tu kontrolku - diodu :), nez tam davat sekvencku, ktera je nakladna na servis a cenove relaci 25tis. kc se bude srat, ja mam docela dobrou zkusenost prave s polskym bingo lambda a stryc kolenovrt ekolog v polu taky :), BRC ne vzdy je tak uplne super a vic to s nim zere, nez s lovato, lovteck je jeste horsi a dobrou zkusenost nemam s elpigaz a AG, primazavani u fabie fakt vubec nepotrebujes, nemam to ani u 1.6 a po 50tis. km absolutne no problem, ani naznak
ale semtam to poradne prozenu na benzin
No byl by to hodne dlouhej seznam a ne na vse si vzpomenu, ale ze zacatku (najeto 68tis. km) to bylo snad kazdy tyden neco - ruzna cidla - vzdy to domu nejak docukalo, termostaty 3, nez jsem tam dal favo, vodni pumpa, tesneni pod hlavou (z vyroby male presahy), zadni prasata, ale to i u feldy favo je klasika, nekolikrat obe lambdy a to sekvencni lpg ag taky delalo jen problemy, debilni tam jsou predni loziska s nabojem a taky jsem je delal nekolikrat, zadni jsem delal jedno a pohoda, maxgear tam drzi, zato predni meyle, to odchazelo po 15tis. km i precizne nalisovane, nikdy to poradne netopilo, zapalovaci lista s dvojcivkou a nejak tam potom zadna nechtela fungovat, parkrat to kvuli vazne zavade v zapalovani zablokovalo RJ, no bylo toho urcite vic, ale denicek jsem tomu nevedl :)

-> Tomaso435 20.01.18 14:00:39: no ta zavada je jen, ze to odpoji vstriky, takze bych radeji vyhodil tu kontrolku - diodu :), nez tam davat sekvencku, ktera je nakladna na servis a cenove relaci 25tis. kc se bude srat, ja mam docela dobrou zkusenost prave s polskym bingo lambda a stryc kolenovrt ekolog v polu taky :), BRC ne vzdy je tak uplne super a vic to s nim zere, nez s lovato, lovteck je jeste horsi a dobrou zkusenost nemam s elpigaz a AG, primazavani u fabie fakt vubec nepotrebujes, nemam to ani u 1.6 a po 50tis. km absolutne no problem, ani naznak

No byl by to hodne dlouhej seznam a ne na vse si vzpomenu, ale ze zacatku (najeto 68tis. km) to bylo snad kazdy tyden neco - ruzna cidla - vzdy to domu nejak docukalo, termostaty 3, nez jsem tam dal favo, vodni pumpa, tesneni pod hlavou (z vyroby male presahy), zadni prasata, ale to i u feldy favo je klasika, nekolikrat obe lambdy a to sekvencni lpg ag taky delalo jen problemy, debilni tam jsou predni loziska s nabojem a taky jsem je delal nekolikrat, zadni jsem delal jedno a pohoda, maxgear tam drzi, zato predni meyle, to odchazelo po 15tis. km i precizne nalisovane, nikdy to poradne netopilo, zapalovaci lista s dvojcivkou a nejak tam potom zadna nechtela fungovat, parkrat to kvuli vazne zavade v zapalovani zablokovalo RJ, no bylo toho urcite vic, ale denicek jsem tomu nevedl :)

-> saskyn2: Nevadí
-> Fávo forever: Hele tak sory, já už je asi vyprodal, nenašel jsem.
-> Nwkt 20.01.18 15:59:32: právě jsem si na Tebe vzpomněl, když jsem to viděl
