-> Tomaso435 20.01.18 13:12:09: to vis, fabka proti felde nebo octavce (doufam) neni zadnej drzak, me za 50 tis.km na 1.6 odesel jen altik a jeden zaplovaci kabel

(delal jsem brzdy, sb stabiku, ktere uz jsou zase KO, cepy ramen a vyfuk, ale to je normalka, ted to chce vlastne jen brzdovy a palivovy trubky - ty u fabie vydrzi teda dyl)
-> Alenka 20.01.18 13:16:18: v te firemni urco ne, tu si poridil byvalej technickej reditel, aby se dostal na chalupu a vztah k autum zadnej nemel :) je tam jedna chipnuta 2kolka, ale to si nechal delat obchodnik a ta jede opravdu paradne, ikdyz nejaka audina mi na dalnici dala na prdel :)
Ale u nasi tezko rict no :/ rozvody zkontroluju, vstriky nevim jak, zkusim pohledat... po vymene vzduchace se pry vubec nic nezmenilo.
-> Tomaso435 20.01.18 13:12:09: proc 25? mas E2 ne? do toho bych chtel jedine klasiku (plynari se tomu budou branit, nakonec Ti reknou, ze duvod je, ze felda E2 nema kontrolku check engine - co na tom, ze tam ta chyba je a u te fabky by Ti to svitilo :)) a ta klasika je za polovic... polaci to delaji v prepoctu i za cca 8tis. kc, jen nevim, jestli by to urednik zapsal, ale dnes tech uradu muzes objet vic, tak by se to i mohlo podarit... :)))
Tu fabii 1.4 mpi E4 se sekvencnim LPG AG bych shrnul, jako 9let vztekani, ze to nefunguje dobre a pokusy o to, aby to lip fungovalo, ale marne, no alespon to usetrilo 100tis. kc :)