Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18596 příspěvků (zobrazeno 15551 až 15600) od 04.01.2015 do 25.09.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
10:19:13
26.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 26.12.17 10:03:29: ja mel celkem asi 20 aut a z toho jich jeste vic, nez 10 mam... :), ale v posledni dobe se niceho nezbavuji a jen kupuju :/

-> saskyn2: Jirko, co je u tohodle nejbeznejsi, ze cloveka muze nekde nechat? stane se obcas, ze odejde nejake cidlo, kvuli kteremu to pak nejede? jako treba snimac polohy kliky i feldy? ten alltik a jeste volnobezka na nem je jasne... muzeme se domluvit, az pojedes treba do chotusic, ze bych ho od Tebe vzal do zasoby pro jistotu, diky
10:03:29
26.12.2017
palinator
-> dragon_cb_cz 25.12.17 23:44:45:

No, já si myslim že jsem názorově docela konzistentní a jako člověk dost konzervativní. Koneckonců, Toledo se k metě, kterou jsem mu v době koupě naplánoval (7 let), taky blíží. Co je pravděpodobnější, že bych řešil, je že bych spíš auto koupil ještě jedno a tohle by se využilo třeba jinde. Navíc nepředpokládám, že bych na nějakou obměnu pro radost měl prachy, pokud se mi podařej realizovat plány na nějakej domeček. Než abych dal zbytečný prachy za auto, to radši udělám dvoupatrovej sklep 3. Asi jsem na tohle docela exot, i všichni moji kamarádi už maj 3., 4. auto a já furt jedno. Ani tu škodovku jsem od svejch 13 let nenechal zlikvidovat. 3

Je to trochu "co Palivec schvátí, to už nikdy nenavrátí" 3
upraveno 2x, naposled 26.12.2017 10:05:10
02:37:28
26.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 26.12.17 02:05:13: On dolévá mnohem častěji, ale bohužel ještě furt v té předepsané normě. Což je asi ten problém pro reklamaci. U těch obchoďáků je to nezvyk, pamatují ještě staré motory v OI a OII a tak si hůře zvykají na nutnost pixly v kufru a častější návštěvy pumpy.
02:05:13
26.12.2017
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Tak ty auta jsou v záruce ne, tak proč to nereklamujou? No taky když máš olej na 30tis, tak je celkem běžný, že tam litrovku mezi výměnama musíš dolejt. Markéta u služební I30 taky dolévala. Akorát tím že to bylo na operák tak to nebylo tak jednoduché a museli to dolejvat v servise. Nicméně já to zmínil spíš jako úsměvný postřeh, kdy je někdo spokojený s autem na kterém mění 2X ročně motor. Mimochodem moje 3C ted vlastním 7 rokem a na motoru se dělali vstřiky na svolávačku a jinak jsem na to nikdy nemusel hrábnout. Olej měním po 15tis., ale kdybych měnil po 30 tak bych musel dolévat taky.
01:41:05
26.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 26.12.17 01:27:26: Ano, B8. Přišlo mi na místě to zmínit. Sám mi řekl, když mne vezl domů, že se obává o dlouhodobou výdrž toho vozu. Ono to asi nasere, když vystoupíš z letadla, chceš jet domů a začne to řvát na olej nebo jinou píčovinu, která tě nutí někde zastavit a nebo lézt do kufru. Já tomuhle škatulkování moc nehovím, jen moc nesouhlasím s rozdělováním značek na dobrá a špatná. V době, ve které je většina aut už jen něco jako lednice, pračka a nebo konvice, kdy jednomu vydržela Indesitka 10 let a jinému se posrala po 2 letech a měsíci, už to není o stoprocentní kvalitě, ale o štěstí. Obchoďáci mají OIII v Tdi a olej dolévají taky, krom toho si stěžují na vyšší spotřebu oproti OII, které měli předtím, zejména u Scouta. Obch. manager, který jezdil Polsko se SupII, měl kufr plný litrovek taky a prskal úplně stejně. :-(
upraveno 2x, naposled 26.12.2017 01:49:27
01:27:26
26.12.2017
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 26.12.17 00:54:09: Tak je možný že to třeba někdo vyměnil za nějakej odjetej po tom co se mu kousla volnoběžka...ta třeba odchází v různých km, ale právě uhlíky si myslím že vydrží hodně, většinou i víc než ložiska. Spojka je měněná včetně dvouhmoty doufám. Hele počítej cca 150-200tis. ale strašně moc záleží na tom kde a jak se s tím jezdí, po městě odejde samozřejmě mnohem rychleji než třeba po dálnici. Jen ti dám radu, nenechávej to kvůli dvouhmotě viset z kopce na kvaltu, nedělá jí to dobře. Rovina OK, ale z kopce vždy ručku.

-> Jirik_Tuňák1983 26.12.17 00:56:32: Jako že na B8? Tak to je dost divné, všichni co je mají tak tu spolehlivost motorů právě chválí. Jediné co, tak je to zase kvůli emisím ještě víc uškrcený a samozřejmě u nafty otravná močovina. No ke mě tyhle úplně nový auta moc nejezdí, tak to nechci nijak hodnotit, na to by ti spíš mohl odpovědět Milan136.
00:56:32
26.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 26.12.17 00:38:21: Jako by VW nemělo zrovna s motorama máslo na hlavě. 3 Zákazník má nového Passata z loňska (Tdi), teď to má kolem 45000 km a krom toho, že to žere olej jak tank, tak ho neznám jinak než, že na palubovce furt něco svítí, něco dolévá, na jedno jednání vůbec nedorazil, protože to nešlo nastartovat (naštěstí se převodovka opravila přehráním SW, aspoň se mechanik neumazal) a před dvěma týdny to pro změnu hlasilo nízký stav chladící kapaliny, kterou to taky nějak sežralo. Jejich firemní RS6 se taky povedla, ta aby měla na střeše barel s hadičkou rovnou do motoru, vloni po cestě do Prahy tomu zmizely budíky, naposledy co vím to strávilo měsíc v servisu a když jsem se právě před dvěma týdny ptal, zda ji už prodali, tak prý ještě ne. Asi čeká na nějakého nebožáka. Byl jen mezi řečí velmi spokojený se svým bývalým Mondeem (poslední model) a bratrovo XC70. A taky se říká, Fordem tam a vlakem zpátky. 1
upraveno 1x, naposled 26.12.2017 00:58:53
00:54:09
26.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 26.12.17 00:42:25: je tam 293 nebo ted uz 4, myslis? a co ten snimac abs, kterej jsem vyndal rukou? jako po tom rakousku ji nekdo mohl stahnout no... jedine, co by tomu nasvedcovalo je ten pant ridicovejch dveri, a kolik vlastne vydrzi spojka, kdyz tam je ted nova?

U feldy u bosch altiku 90A byly KO po 180 tis. km, tak nevim (ikdyz u ni jako u 4 lete mozna taky nekdo km upravil) a u feldy se menily i sberny krouzky a ty tady vypadaji lip, jeste teda jeden uhlik je o dost kratsi, nez ten druhy :/

Jeste, co u techto aut vydrzi vyfuk, tendle vypada asi jak dvoulety u feldy:) jestli je puvodni, tak to je neuveritelne...

Obcas jedu s nejakou sluzebni octou, kde spojka hrozne kope do nohy a pak to obcas nekoho necha treba v nemecku :).
upraveno 2x, naposled 26.12.2017 01:06:04
00:47:17
26.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 26.12.17 00:38:21: no taky znam takoveho a plati tam jeste mnohem vic, nez u forda alfou tam a vlakem zpet, jednou to nechal v madarsku, kdyz jel do chorvatska, podruhe do chorvatska dojel - do splitu a tam konecna, tak to tam nechal v servisu a za 14 dni si pro to jel vlakem, jednou se vydal do svycarska a bouchnul mu chladic nekde jeste u nas, u nemeckych hranic... no vlastne nikdy, kdyz nekam jel, tak se nevratil a ani pokazde nedojel do mista, kam jel :) ale to auto vychvaluje do nebes a smeje se me, ze se seru s nivou, ale niva se necha vychytat, to jsem dokazal ted tema 17tis. km po asii, kdezto ta alfa asi ne :)))
00:47:13
26.12.2017
dragon_cb_cz
-> Jarda: Jasně, legální limit je 130km/h, ale to s trochou štěstí pokořím i s kilem 3 Ale třeba 170km/h jsem jezdil ještě loni (když jsem jezdil do práce po dálnici, teď většinou vozím malou jinudy) prakticky každé ráno. Nebo když jsem se v pátek večer přesouval za rodinou na jih, tak je docela rozdíl jestli "klidová rychlost" na D3 je 150 nebo 220 km/h....
00:42:25
26.12.2017
saskyn2
-> Jarda: Jardo kolik to auto má mít najeto? Já jenom teda že uhlíky na těch altíkách vydrží cca 450tis.
00:41:58
26.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> haso 26.12.17 00:19:18: Akorát že 156ka nebyla zrovna vzorem spolehlivosti co se týkalo elektriky. 1 Přístrojovka nezřídka svítila jak Vegas, resp. kus od kusu. Asi bylo na tu komplikovanost příliš brzy. Co se týká motorů, mají zkušenosti s common railem sériově od roku 1997, Multijet přišel cca ve 2003. Croma má Multijet 2. gen., od 2008 nebo 2009 3. gen. Přísluš motoru je repasovatelné.
00:38:21
26.12.2017
saskyn2
Já mám jednoho kamaráda alfaře, nedá na ně dopustit, říká že to je úžasný auto. Ted koupil nějakou tu s těma čtyřlístkama(prd tomu rozumím co to znamená ale asi je to něco super)Já mu to teda nerozmlouvám, akorát mě zaráží že během roku mu chcíply dva motory. Jednou potkan, další žere olej. A na podvozku ladí neustále něco dokola a přitom v tom stejně hrozně mlátí. Ale jak říkám je s tím hrozně spokojen3
00:33:00
26.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 26.12.17 00:19:11: tak na dalnici mas 130 :), ale jo hlucny to docela je, ale spis v nizkejch rychlostech... to mi i ta felda prijde tissi pak uz se nejak hlucnost nezvysuje, ja maximalku nezkousel, jsem rad, ze neni tak chcipla jak ta O2 4x4 sluzebni v praci, ale zas ta druha nachipovana predokolka O2, to je jina raketa

U feldy mi na dalnici chybi ta 6ka, takze o komfortni jizde se u ni necha mluvit tak do 130kmh



Jj taky me prekvapila co projede, protoze, kdyz jsem se dival na ruzna videa, co projede yeti, tak teda nic moc, ale ono je taky rozdil nejaky jemny letni gumy a nebo slusne hrubsi zimaky4
00:19:18
26.12.2017
haso
-> palinator: moja byvala mala alfu romeo 156 sw 2,4 jtd a to bolo paradne vozenie :-) a co sa do toho voslo

a stoji to par korun ... len teda, ako jizik, je to alfa tak to nik nechce a preto to je lacne...



ale posrat sa to moze tak ci tak 1

akurat to trpelo na hnilobu podvozka, nanic tomu svietia predne svetla a polomer otacania to ma jak nakladiak 1 ale ked sa tomu slaplo tak to letelo jak gula a palubak to pisal okolo 6 litrov na spotrebe dlhodobej...teda dokial neprerazila olejovu vanu a nezbadala ze tece olej a zadrelo sa turbo

ale to sa zohnalo z vrakaca aj s vanou a jazdila dalej



ako sa ma alfa teraz uz neviem 3
00:19:11
26.12.2017
dragon_cb_cz
-> Jarda: O1 4x4 se dokáže vyhrabat všude možně, z vlastní zkušenosti 4 Na chalupě jsem s ní vytahoval ze zahrady i Iveco valník, kterým nám přivezli dřevo.



Ale stran komfortu - proti Feldě možná jo, ale jinak to auto žádnej zázrak není. Ve vyšších rychlostech je to docela hlučné - pokud máš teda PD, tak to už je asi 6q? Tam je to možná trochu lepší... A co se stability týká, v té naší jet tachometrových 190 km/h už bylo docela dobrodrůžo a 220km/h už byl vyloženě adrenalin. Úsporný a praktický to je, ale dálniční expres teda fakt ne...
00:00:31
26.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 25.12.17 12:24:16: -> saskyn2: no tak to vypada jen na kratky uhliky na regleru, jeden se jeste asi zaseknul, tak jsem to vycistil a budu je muset vymenit... ted to dobiji stale 14,5 - 14,6 V, at na volnobeh nebo nad 2000ot, kdyz neco zapnu, tak se to nemeni, neni to napeti moc vysoke? ja ziju v tom, ze idealni stav je 13,8 - 14,2 V, jinak jeden altik bych si koupil do zasoby, protoze je docela velka pravdepodobnost, ze bez rezervniho altiku s sebou nas to nekde necha :)

-> Tomaso435: clovece, na tu octavku si nikdo nema potrebu nic dokazovat, jak je tomu u feldy a brutalne treba u zluteho rapida, zatim jediny kdo si mel potrebu neco dokazovat, byla rozpadajici se felda s kourovyma sklama, jel jsem kilo a porad jela vedle me, tak jsem dal lehounce nohu z plynu aby me predjel a potom jsem ho zas hned predjel, protoze me brzdil... a pak uz me nepredjel, to jsem radeji trochu porusil predpisy, nez abych se od nej nechal otravovat :). A jinak moje felda je rekl bych komfortnejsi v nizsich rychlostech, do 120km/h, nekde ve 130 se to zacne vyrovnavat a kdyz jedu s feldou nad 150km/h tak mam pocit ze jedu opravdu rychle :), kdezto v tedle octe ta rychlost neni vubec znat... jinak ja s ni uz dokazu jezdit za 6,3l a pritelkyne za 5,6l9 precijen s ni uz ujela asi 700km, kdezto ja jen asi 400km. Jen jsem dodelal ten altik, tak jela vencit psa a volala mi, ze predkem zapadla nekam do bahna, ze sedi az na prazich, co s tim, ze mam prijet ji vytahnout nivou, tak rikam a zkousela jsi zaradit R a vycouvat, pry ne... :) a za chvili uz volala, ze nemam jezdit, ze normalne vyjela :) a prej ji to mam prizvednout, ze to je moc nizky3
23:44:45
25.12.2017
dragon_cb_cz
-> palinator: Moje kalkulace se týkala čistě spotřeby - 45km jedna, cesta = 90 km den = 1800 km měsíc = 21600 km rok * 0.3 Kč/km když bude litr na spotřebě navíc = 6.5k Kč. Proto říkám neupínat se jen na spotřebu.



A druhou věc ti (z osobní zkušenosti) radím - vyser se na plány typu "10 let a 250k km"... jestli teď vylejzáš ze školy a nastupuješ do první "skutečný práce", tak mi věř, že za těch 10 let se tvoje perspektiva změní natolik zásadně, že současný představy o samohybu ti budou připadat absolutně ujetý....
23:21:23
25.12.2017
dragon_cb_cz
-> Milan 136 24.12.17 15:55:40: Hele zázrak designu a techniky to možná není, ale když můj bývalý kolega co má tři děti (na druhý pokus to holt byly dvojčata) řešil vhodný auto, tak mohl mít za stejné peníze buď nové Lodgy, nebo odhadem 10 let starého Sharana s pochybným původem... to je pak vcelku jednoduchá volba pro někoho kdo z jednoho platu splácí hypo a živí další 4 krky....
21:47:12
25.12.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Jako mě by se bejvalo líbilo třeba Stilo, ten předek je takovej německej, jenže zadek je hnusnej a nabídka mizerná.



A nebo se naseru a koupim nový Tipo. 47



E: i když tam to zase zabíjí vnitřek ve tvaru nudlový polívky 8
upraveno 3x, naposled 25.12.2017 21:53:01
21:31:10
25.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 25.12.17 21:10:11: Jede to dobře a jemně, alespoň já jsem velmi spokojený, přestože střídám s podstatně silnějším benzínovým autem. Dokonce se na každou jízdu těším 1, páč je velmi tichá, bezpečná a pohodlná, po dálnici i rychle utíká. O Opelu jsem ani neuvažoval, to mi přijde v poslední době jako automobilka permanentně ve smrti, kterou si přehazuje jeden kupec nebo majitel jak horkou bramboru a mám vůči ní trochu blok, stejně jako tady většina lidí vůči Fiatu a Alfě. Díky tomu lze na druhou stranu koupit dříve hodně drahá auta za pakatel. Základní parametry jsou takové normální 110 kW, 320 Nm, 0-100 9.6, 210 km/h, 1605 kg. Super brzdy (4x chlaďák). Levné díly, přestože původní ceny byly v rozmezí cca 700 000 - 1 000 000 kč dle motoru a výbavy. Chce si to vyzkoušet a prohlédnout. Nicméně chápu, že toto není zrovna to co hledáš. A jsem si vědom, že je to poněkud zvláštní vozítko. Čekal bych lepší dráhu řadičky v kulise, klap klap s třícentimetrovým krokem jako ve Volvu to není. 4
upraveno 3x, naposled 25.12.2017 21:55:14
21:10:11
25.12.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Taky už jsem na to koukal. Akorát bych si to spíš představil v nějakým Opelu, akorát že to jsou zbytečně těžký a nepraktický mrchy. 7
20:59:48
25.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator: 1 www.sauto.cz/osobni/.../1 7608950?goFrom=lis...



Na 1.9 JTDm nemůže nikdo z okolí říci špatného slova. 1
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 21:00:02
20:42:32
25.12.2017
palinator
-> haso:

P307SW 2,0 HDI jsem řídil a je to asi auto, který mi nesedlo nejvíc ze všech. 3



E: 306 1,9 TD mi zase přišla OK, ale to už je stejná stará shnilá vrána, jako je Toledo.



E2: dole jsem psal, že jsou možné všechny alternativy i mimo VW koncern
upraveno 2x, naposled 25.12.2017 20:44:38
20:30:40
25.12.2017
haso
-> palinator: a inu znacku nez skoda nechces? nejaku P307sw a podobne stroje? Mne pridu tie VW Group auta mega predrazene a stejne ked je to stare je to macka vo vreci ci je to PSA ale VW
20:25:31
25.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Ale tip dobrej, rozhodně jsi projevil největší snahu, abych si udělal větší rozhled. Díky 4
20:20:45
25.12.2017
Jarda/felda
jestli ono to nebude tim že passat byl projektovanej jako manažerská limuzína kdežto okta je jenom střední třída ....
20:16:39
25.12.2017
saskyn2
Jako já bych to nedramatizoval, ta B5 má podobné jízdní vlastnosti s níže zmíněným Volvem, je to prostě trochu komfortněji odladěné. Mě třeba platforma OII vyhovuje taky víc. Pokud to Palinátorovi nevyhovuje, tak si to přeci nebude kupovat a tím bych to uzavřel.
20:11:00
25.12.2017
suri
-> Milan 136: je to o zvyku , tiež to auto nemám rád , zlatá moja ľahká octavia ...aj superb bol úplne o inom
19:23:17
25.12.2017
Milan 136
-> suri 25.12.17 18:52:25: pamatuju si, ze se tak choval i predvadeci superb 2008 rok. Proste se to na pricnych nerovnostech tak divne houpe a koliba, v kolejich se ro chova taky divne. Proste mi ta jizda s tim nesedi
19:22:30
25.12.2017
Athlonek
A u AGU 1,8 Turbo se plete trubka s chladící kapalinou.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Athlonek vložen 25.12.2017 19:22:30
19:21:08
25.12.2017
saskyn2
-> suri 25.12.17 19:05:28: Nejhorší je když se ukroutí šrouby na výztuze.
19:18:48
25.12.2017
maca
rozvody na B5,dělal to známý....předek dolu
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od maca vložen 25.12.2017 19:18:48
19:18:23
25.12.2017
saskyn2
-> suri: Jj nic nevypadává ohnutý ani domlaácený nejsou.
19:16:00
25.12.2017
saskyn2
-> Jarda/felda: tvl to se fakt vyplatí. Když už to všechno musim povolit tak to už mě fakt ty 4 hadice nezabijou a mam to krásně bokem a přístupný
19:13:27
25.12.2017
Athlonek
No držák motoru u auta s klimou je trochu jako ježek v kleci.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Athlonek vložen 25.12.2017 19:13:27
19:05:28
25.12.2017
suri
tiež si myslím že je to na pohodu , Fabia 2 CR aj rotačka a ešte s klímou sú tiež jebačky
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 25.12.2017 19:05:28
19:03:30
25.12.2017
Jarda/felda
-> saskyn2 25.12.17 18:30:21: odtáhneš předek a je to jak na každým jiným 4 osobně jsem sundaval jenom nárazník a to je na pár minut zbytek už odtáhneš na závitovkách našroubovaných místo šroubů výztuhy
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 19:07:40
18:59:27
25.12.2017
suri
-> saskyn2: ono ak z toho nevypadávajú vložky tak to až tak nevadí , opieskovať a vyzerá to inak , hlavne to nesmie byť krivé a dotlčené kladivom



otázka dva ,podľa etky má SII 3,6 fsi hliníkovú nápravnicu inú ako ostatné , bude to len rozdiel ako medzi ostatnými v silenblokoch a samotný hliník je rovnaký , alebo niečo viac ?
18:56:29
25.12.2017
saskyn2
-> suri: JJ, mám, můžu ti dát vybrat nějaký slušný, ale nejmín mělo jedno auto 117 tkm a je to všechno 10 let starý, takže ten hliník je samozřejmě okyslej.
18:52:25
25.12.2017
suri
-> Milan 136: ono to nie je také zlé , kedy si sedel v niečom čo malo OK nápravy ,ok pneu a urobenú geometriu aj krivku zbiehavosti S? ja som v takom Passate išiel a bolo to úplne o inom ako to čo tu jazdí ...



je to staré o tom potom , ale celkove tie autá boli kvalitné



-> saskyn2: a nejaké nové alebo zánovné hliníkové otoče , ramená na 3C nevieme ? známy niečo dotiahol ale to sú samé ohnitiny , vypadané ocelové vložky a doklepané kladivom ...
18:49:30
25.12.2017
saskyn2
Jako jediný co tak samozřejmě je to těžší než O1 takže ta 81KW v O1 peláší líp. Jízdní vlastnosti jsou takový spíš komfortní, takže se to víc houpe, na druhou stranu vyšší komfort, vyšší bezpečnost, vyšší zatížení na kouli, ale hlavně poloviční pořizovací cena oproti O1.
18:44:48
25.12.2017
saskyn2
-> Pavel P@nkáč: Ted nevim jak to myslíš, to není jako u T4. Tady musí dolu nárazník, výztuha a pak sundáš chladičovku a šoupneš bokem a necháš viset na klimatrubkách. Když se nedej bože nějakej šroub od výztuhy urve tak za ten čas co se s tím jebu mám na 3C vyměněný komplet rozvody se vším všudy.
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 18:49:57
18:42:33
25.12.2017
palinator
-> Pavel P@nkáč:

Prostě se mi to nikdy nelíbilo... rozvody divně přístupný, převodovka s převodem 90°, širokej tunel, nepasuje na to nic z příčnejch, atd.
18:40:13
25.12.2017
Milan 136
Mne osobne se s superbem/passatem b5 nejezdi prijemne.

Na muj vkus se to divne chova a taky bych to asi nechtel.
18:33:01
25.12.2017
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: na hovno? zas když si odklopíš předek (ne sundaš) tak máš větší taneční parket pro práci... a to vyklopení zabere pár minut..ale tobě to vysvětlovat nemusím... 1
18:30:21
25.12.2017
saskyn2
No tak třeba ty rozvody se na tom dělaj na hovno, o tom žádná, ale když si budeš takhle vybírat tak nic kloudnýho nenajdeš, za tyhle prachy má každý auto něco.
18:27:33
25.12.2017
Pavel P@nkáč
-> palinator: by me zajimalo co ti na tom vadí
18:26:26
25.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Teď tě možná naseru, ale na Passatech a Superbech mě sere že maj podélně uložený motory.42
18:24:40
25.12.2017
saskyn2
A pokud chceš rotačku tak kup B5 Passata, koupíš za 50 libovku, za 12 na to koupíš novou origo nápravu, za dalších 8000 rozvody a zimáky a máš na 250.000 klid, za 70.000 Kč. To tvé zadání to splňuje a zbyde ti ještě spousta peněz.

auto.bazos.cz/inzerat/... /VW-Passat.php
Extreme Tyres