skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Milan 136 25.12.17 10:37:26: já teda nic nevyvesuju vyndavám to vrchem musí ven pumpa na servo, jako jde to ale na pd cku to zabere třetinu času co na rotačce...
-> palinator: Dá se najít celkem dost alternativ a v ceně OI si dnes dotáhneš E39 a to je prostě úplně jiný auto. V ceně OII zase Volvo s 5R motorem. A kdyby Japonci neměly problém s korozí, taky by stály za úvahu.
-> saskyn2: Protože a jednoduše už tu feldu mám, byla rozebraná skoro do šroubku a vím, v čem jezdím. :) Jinak proti škodovce v podstatě nic nemám, mám ty auta rád - už jen proto, že nesnášim futuristickej "dizajn" a tři prdele displejů. Jen mám problém dát takový peníze, když za stejnou sumu mužu mít auto vyšší střední třídy se srovnatelnými náklady.
-> saskyn2: Protože a jednoduše už tu feldu mám, byla rozebraná skoro do šroubku a vím, v čem jezdím. :) Jinak proti škodovce v podstatě nic nemám, mám ty auta rád - už jen proto, že nesnášim futuristickej "dizajn" a tři prdele displejů. Jen mám problém dát takový peníze, když za stejnou sumu mužu mít auto vyšší střední třídy se srovnatelnými náklady.
-> Jarda - zrušená registrace 24.12.17 21:30:57: Nemáš něco s karmou?
tohle už není normální
mám tu taky 180A z B6 pokud bys chtěl




Dvaja moji známi majú dacie a obaja sú spokojní,prečo nie.Stále lepšie ako fiat multipla 

-> palinator: Hele nikdy jsem to nijak do detailu neřešil, ale když si vezmeš že za operák zaplatíš okolo 60tkč/rok a máš v tom všechny pojištění, zimáky, garančky navíc jako bonus každý rok nový auto, nebo přijít o 100tkč za 3 roky a jezdit v dacii...
Jinak si nemyslím že by byla Škodovka nějak předražená, jen si prostě někteří kupující dokážou do ceny zakalkulovat ceny nákladů na provoz, kdy i proti VW má ŠA levnější díly, tím že jich tu jezdí tolik, jakýkoliv ND máš prakticky do druhého dne, umí to opravit kdejaký Franta v garáži.
No a upřímně konkrétně u té Dacie to padání ceny dělá hlavně i design. Nic proti nikomu ale já bych se v tom prostě styděl jezdit, čímž tomu neupírám třeba tu praktičnost 7míst a nikoho neodsuzuji za to že si to koupí.
No a upřímně konkrétně u té Dacie to padání ceny dělá hlavně i design. Nic proti nikomu ale já bych se v tom prostě styděl jezdit, čímž tomu neupírám třeba tu praktičnost 7míst a nikoho neodsuzuji za to že si to koupí.
-> saskyn2:
Myslíš, že finančně dát velikostně srovnatelnou Škodovku po záruce pryč, vyjde líp, než ta Dacia? Pokud ta Dačka padne za 3 roky o 100 tisíc, tak o kolik padne za 3 roky Octa z 500 tKč v pořizovačce?
Myslíš, že finančně dát velikostně srovnatelnou Škodovku po záruce pryč, vyjde líp, než ta Dacia? Pokud ta Dačka padne za 3 roky o 100 tisíc, tak o kolik padne za 3 roky Octa z 500 tKč v pořizovačce?
Jinak koupit novou dácii a po záruce pryč je dobrá volba pro někoho kdo nechce řešit servis, ale upřímně finančně je to sebevražda viz.-> Milan 136 24.12.17 15:55:40:
Za ty prachy co na tom budeš tratit budeš mít novýho supa na operák
Za ty prachy co na tom budeš tratit budeš mít novýho supa na operák

-> Borderer 25.12.17 11:12:45: A proč tedy s tímhle názorem jezdíš v dle tvého názoru „ předražené modle “ felicii když sis za ty peníze mohl koupit třeba oježděnou dačku? Nebo nějaké jiné mnohem lepší auto.
-> Borderer:
Pokud máš za ty peníze "mnohem lepší auto", tak sem s ním.
Pokud máš za ty peníze "mnohem lepší auto", tak sem s ním.

-> Milan 136: Já to vidim, že ještě tak jednou/dvakrát vyvařim feldu a pak už stejně auta na benzín zakážou. 

-> Borderer 25.12.17 11:12:45: však ti nikdo nebrání, kup si jí

-> saskyn2: No jestli to taky není tím, že v ČR je Škodovka modlou a podle toho se ceny odvíjí.
Za stejný peníze se většinou dají koupit mnohem lepší auta. A co se týče nových modelů, tak slovy oficiálního dealera "Ty se pořád směješ Hnůjdajům, ale ještě pár let a škodovka na tom bude stejně". Takže pak asi opravdu radši novou Dacii, po konci záruky ji dát pryč, než za stejný prachy koupit olítanou "Ofci v topu". 


-> Pavel P@nkáč 24.12.17 22:41:14: u rotačky si pověsíš motor na kozu, shodíš kompresor a pak to nějak jde ven. Nic moc práce, ale pořád lepší jak na Feldě 1.9D
-> Jožynek : na to je mám dojem sw, ale jistej si úplně nejsem. 100% je na hlášku závada kontroly tlaku v pneu, co tam taky vyskočí po startu. Ale na tohle asi taky.
-> Milan 136: presne tak...len hláška, bez kontrolky..
-> Jožynek : jen tam problikla tahle hláška a pak už nic?
Tak mi ráno pri štarte vysvietilo na maxidote "závada na ESP", oct 2 facelift, 2.0tdi, 2010...akurát mi hovoril bracho že to už zaregistroval asi 2x aj na YETYakovi, 2014...to je akože "normálne" u tých aut? Alebo čo mi tým chcela povedať...

-> Jarda: Mám 180A za 1500. Pokud se nepletu tak by to mělo do jedničky pasovat. Do dvojky to normálně lidi kupujou.
-> Jarda: u PDcka jde ven plně sám, u rotačky to je za trest snad nejhorší práce na oct. TDi

-> isti 24.12.17 21:41:42: njn, ale tady jsem si jist, ze jsem na tom nestihl jeste nic podelat :) pamatujes, jak sel blbe ven u 1.6, ted uz to umim krasne - vyndam filtrbox a paqk jde krasne podvliknout pod trubkou klimy

-> Jarda: Ti si zakliatý s tými alternátormi.
tak u octavky odesel altik a od "tchana" jsem dostal vynadano, co jsem to vybral za srot
ja na ni nic nevaril, ale ten debil prekupnickej sahnul na ten pant ridicovejch dveri nejakou svareckou, tak to asi bude ten duvod...
altik z feldy 1.6 sem asi nedam?

ja na ni nic nevaril, ale ten debil prekupnickej sahnul na ten pant ridicovejch dveri nejakou svareckou, tak to asi bude ten duvod...
altik z feldy 1.6 sem asi nedam?
-> Tomaso435: -> Jirik_Tuňák1983: tak asi ide ked je na predaj 

-> Jirik_Tuňák1983 24.12.17 16:04:49: je to asi 7mi místný, ale nemění to nic na tom, že je to hnusný
-> castrol 24.12.17 16:10:15: A o co rodině se třemi dětmi nezřídka jde, že?
-> castrol: copak jde o něco jinýho než neutratit majlant za převoz z A do B ?
-> Jirik_Tuňák1983: a este to je na lpg ,to je kurva lacne vozenie 

-> Milan 136 24.12.17 15:55:40: Dle foto mají tři děti a s Lodgy odvezou ještě babi a dědu nebo děti svých známých. Umíš to taky? 

-> Milan 136: Do toho bych nesed ani za trest 

-> saskyn2: to je síla no. To je přesně to, že řeší lidi, že je škodovka drahá. Ale že se pak prodávají tříletý Dacie , Thalie a podobný auta za kilo už neřeší
Třeba takovej designovej skvost Dacia Lodgy stojí dvě kila. Ale to bych vrhnul, když to potkám

Třeba takovej designovej skvost Dacia Lodgy stojí dvě kila. Ale to bych vrhnul, když to potkám

-> palinator 24.12.17 14:56:35: To je brutál vid, 3 roky stará dačka za skoro tu samou cenu jako 13 let stará oktávka
Ale teda musim vzít zpátky poznámku naten volant a prahistorický rádio, protože tady to vypadá ještě hůř, spíš takovej přelom 80/90 let


-> dragon_cb_cz 23.12.17 23:31:52:
Ale jo, stačí jen o maličko připlatit a můžu jezdit ve skoro novým autě, který je ještě větší.
auto.bazos.cz/inzerat/... /DACIA-LOGAM-MCV-12-16V-ro k-2014-1-maj-serviska.php
Ale jo, stačí jen o maličko připlatit a můžu jezdit ve skoro novým autě, který je ještě větší.

auto.bazos.cz/inzerat/... /DACIA-LOGAM-MCV-12-16V-ro k-2014-1-maj-serviska.php
-> dragon_cb_cz 23.12.17 23:31:52:
Pláště mám dávno sehnaný včetně ráfků, ale nemyslim že 100 km denně je na horáku na cesty do práce ideální stav, zejména když pro cyklisty je to uplně vyjebaná trasa.
Podle tebe je pro moje potřeby ideální co?
Si koupim Sytygo 44kW na splátki a bude.
Pláště mám dávno sehnaný včetně ráfků, ale nemyslim že 100 km denně je na horáku na cesty do práce ideální stav, zejména když pro cyklisty je to uplně vyjebaná trasa.
Podle tebe je pro moje potřeby ideální co?
Si koupim Sytygo 44kW na splátki a bude.

-> suri 24.12.17 12:25:48: to jo, celkove to docela funguje. Nejaky zavady byly, ale ne nic castyho opakujiciho se
-> Milan 136: ale okrem vodných púmp sú tie motory celkom ok
-> suri 24.12.17 12:10:02: i kdyz to vsechno vyndas, tak ho stejne pacis a lames. Des. Ten zobacek na tom spodnim krytu je taky super.
V patek mi pritahli O2 1.6TDI, ze nejde natocit po velkym mrazu, co byl v utery. Zavada vysoky tlak, mininalni nedosazen. Rikam a jeje, KO cerpadlo. Tlak vubec v bnh nenabihal. Kouknu do filtru, sucho. Zapnu klic a jen to plivlo. Dam tam budik na tlak a nic. Ale cerpadlo bylo slyset. Tak ze se podivam do nadrze. A tam prehozeny vstup/vystup.
Tak jsem to prehodil,odvzdusnil a ok, opraveno. A paradox, ze to bylo cely zapraseny, evidentne dlouho. A dle historie se odcerpavalo palivo. Ale v roce 13 a 77 najeto. Ted to ma 250....
Uz jsem mel takovou zavadu vickrat. I na PD. Normalne zo jezdi dlouho klidne :-O A jednoho dne to padne
V patek mi pritahli O2 1.6TDI, ze nejde natocit po velkym mrazu, co byl v utery. Zavada vysoky tlak, mininalni nedosazen. Rikam a jeje, KO cerpadlo. Tlak vubec v bnh nenabihal. Kouknu do filtru, sucho. Zapnu klic a jen to plivlo. Dam tam budik na tlak a nic. Ale cerpadlo bylo slyset. Tak ze se podivam do nadrze. A tam prehozeny vstup/vystup.
Tak jsem to prehodil,odvzdusnil a ok, opraveno. A paradox, ze to bylo cely zapraseny, evidentne dlouho. A dle historie se odcerpavalo palivo. Ale v roce 13 a 77 najeto. Ted to ma 250....
Uz jsem mel takovou zavadu vickrat. I na PD. Normalne zo jezdi dlouho klidne :-O A jednoho dne to padne
-> Milan 136: však tieto nové CR motory sú denný chleba , už to ani tak nepríde to rozoberanie , ale je to na hovno celé , ten kryt je zbytočne tak ako ho urobili ...
-> saskyn2: druhej kolga teď dělal doma a při utahování se mu vytáhnula už ta M10ka...paráda.
V práci dělám rozvody tak jednou za 5 let a minulej tejden jsem dělal dvoje v jednom dnu na EA 288. Jendou čerpadlo vodní a podruhý vysokotlaký. Toho, kdo vymyslel ten horní kryt rozvodů bych profackoval. Co všechno musíš vyndat, abys ho vyndal bez rozlámání...hlavně to čidlo teploty v DPF. To jde blbě už na nových autech, az to bude 8 let starý...?
V práci dělám rozvody tak jednou za 5 let a minulej tejden jsem dělal dvoje v jednom dnu na EA 288. Jendou čerpadlo vodní a podruhý vysokotlaký. Toho, kdo vymyslel ten horní kryt rozvodů bych profackoval. Co všechno musíš vyndat, abys ho vyndal bez rozlámání...hlavně to čidlo teploty v DPF. To jde blbě už na nových autech, az to bude 8 let starý...?
-> Milan 136: No je to slyšet hlavně v zimě když ráno nastartuju a hned tomu dám-např. jedu do kopce. Ale nemám čas to nijak řešit, holt tu minutu přežiju, pak už je to dobrý, ale napadlo mě že by to mohlo být právě zdvihátkem které se studeným olejem nevymezí vůli.
jj, stává se to, já když někomu dělám rozvody na PD16v tak docela intenzivně vnucuju preventivní převrtání na M10
jj, stává se to, já když někomu dělám rozvody na PD16v tak docela intenzivně vnucuju preventivní převrtání na M10
-> saskyn2: to se stalo kolegovi. 3x sundaval rozvod kvůli expertovi, co si vozil nějaký shitkový snímače na vačku. Napotřetí tam dali teda už origo a za 14 dní upadla kladka...
A nestalo se tomu taky nic.
Některý 16V mají takovej traktor zvuk a některý běží pěkně hladce potichu. Nevím čím to, nikdy jsem to nezkoumal jen z tohohle hlediska, nikdo si nestěžoval.
A nestalo se tomu taky nic.
Některý 16V mají takovej traktor zvuk a některý běží pěkně hladce potichu. Nevím čím to, nikdy jsem to nezkoumal jen z tohohle hlediska, nikdo si nestěžoval.
-> Milan 136: Já mám na 16v hrozně traktoroidní zvuk když je to studený. Tak si říkám jestli není právě nějaký ko zdvihátko a že nedrží za studena, ale těžko říct. No vahadla/zdvihátka většinou odcházejí pokud to dostane tafku když např vypadne šteft u rozvodů. Ten 16v se většinou nepotká/nebo to prostě ustojí/ takže se samozřejmě nechce nikomu jen tak preventivně sundávat hlavu, takže nahodíš rozvody a jedeš dál. Pak holt je riziko že to může být načaté a třeba pak odejde zdvihátko.
-> saskyn2 24.12.17 10:54:58: ale zase by nevadily v tomhle případě ty vypadadaný zátky
-> saskyn2 24.12.17 11:04:39: teď jsem dělal myslím BJB, 300 najeto, v reálu asi víc. Vydřená hlava klasika. Nějak to dejte dohromady. Tak jsem srazil v tý hlavě otřepy, zrenovoval jsem tu díru 2000 šmirglem, vstřiky vypral ultrazvukem, přetěsnil a chvíli to asi jezdit bude. Vačka už byla lehce načatá, záslepky tentokrát ok.
Na 16 V zase odchází zdvihátka, potažmo vahadla s rolničkama. Deacon by mohl vyprávět

-> saskyn2 24.12.17 11:04:39: teď jsem dělal myslím BJB, 300 najeto, v reálu asi víc. Vydřená hlava klasika. Nějak to dejte dohromady. Tak jsem srazil v tý hlavě otřepy, zrenovoval jsem tu díru 2000 šmirglem, vstřiky vypral ultrazvukem, přetěsnil a chvíli to asi jezdit bude. Vačka už byla lehce načatá, záslepky tentokrát ok.
Na 16 V zase odchází zdvihátka, potažmo vahadla s rolničkama. Deacon by mohl vyprávět
-> saskyn2:
-> suri: No já nevím co bych musel hulit aby se mi tohle stalo
jako jo, ten systém je blbej, ale spíš je někdy oprc nandat vsřik do vydřenýho uložení a nezničit gumičky. Nandání vahadel a seřízení je už pak brnkačka.


jako jo, ten systém je blbej, ale spíš je někdy oprc nandat vsřik do vydřenýho uložení a nezničit gumičky. Nandání vahadel a seřízení je už pak brnkačka.
-> saskyn2: protoze jsem dement a nectu si to po sobe. Myslel jsem samozrejme 505.00 ne 505.01 :)
-> saskyn2: To sa stane ... ja sa bojím PD trysiek ako čert kríža, to vždy ak sa má niečo pretesniť tak je to o nervy
vymačkané plochy na trysku , ko závity a hlavne ak sa v tom niekto už predtým vrtal tak je to vždy prúser ...
vymačkané plochy na trysku , ko závity a hlavne ak sa v tom niekto už predtým vrtal tak je to vždy prúser ...
-> Milan 136: vlastne tebe zostáva len sivý origo longlife ... čo viem posledne to bolo BP olej ...
mne kolega v piatok vymenil ten MOBIL 1 0W40
mne kolega v piatok vymenil ten MOBIL 1 0W40