Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
19738 příspěvků (zobrazeno 16751 až 16800) od 04.01.2015 do 11.08.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
15:54:04
25.12.2017
saskyn2
-> Milan 136: Tak ono záleží jestli to děláš na zvedáku, nebo doma v garáži. Já si nepamatuju kdy naposled jsem nějakej altík na rotačce měnil, ale asi bych do toho šel taky spodem.



-> Tomaso435 25.12.17 15:07:41: A přitom to stačilo popsat jednou větou3 -> saskyn2 25.12.17 13:53:18:
15:50:51
25.12.2017
Milan 136
-> Pavel P@nkáč 25.12.17 13:18:20: horem jsem to vyndaval jednou a je to víc práce, než spodem. Hlavně časově to vychází teda spodem líp.
15:07:41
25.12.2017
Tomaso435
tahle debata mi tu připomíná místní mladý týpky v okolí... to sou týpci pobírajíc 16 - 17 tisíc za 2 směny ve svařovně měsíčně, s touhou něčeho lepšího než je škodovka. Nebo aspon minimálně škodovka v eresu.

Takže během 3 let vystřídali cca 12 aut. Všechny samozřejmě na splátky a nemaj ani jedno. Z vejplaty jim 13 litrů jde na splátky toho co už dávno nemají a do práce jezdí busem nebo na kole. První auta byly takový ty dobře dostupný golfy, kdy jedině golf v tédéíčku je prostě jasná volba, pač to hovno žere a jede to jak svině a hlavně, to hulí z vejfuku. A to je dneska děsně kchúl. a z vejfuku to hulí proto že tam je nejenom něco v piči, a taky tomu něco chybí. Ale to se neřeší pač auto se STK nedožije a posílá se na ND dál za pakatel. Druhý auta byly takový ty opel tigra a ford puma nebo mazda 323. Je jedno že to má sjetý pneu, vykitovaný všechny plechy a podvozek že když to rozhoupeš tak se to do večera houpat nepřestane. Prostě dyzajn sporťáku tam je. Tyhle auta vydržej cca jedno léto, kdy se to při gang výletech z pravidla všem vysere auto putuje do šrotu... Pak přicházej káry jako jedničková octa v eresu kterou z pravidla dotuněj vším co se kde dá sehnat nebo udělat doma. Takže první co tak folie na světla, v zadu komín místo vejfuku, a nedostatky se prostě jen tak polepěj aby to nějak jezdilo. Ale ono to moc dlouho nejezdí. a tak se auto s prodělkem posílá dál. Pak příjdou klasiky fabky feldy octy .. jakýkoliv s tvrzením že to je auto jen zatím a dočasně, než se seženě něco kloudnýho. = nesměj se mi že jezdím filckou která je krásná voňavá, šetřim na něco v naftě co pojede jak kráva a bude mít mega kufr. Takhle to pokračuje dál dál až nikdo nemá vubec nic.

Pár jedinců zachránilo jen dýlování trávy nebo ukradení něčeho z práce a následný prodej, takže se zmohli na nějakou z pravidla černou kombi turbodýzl brutus ojetou ale za to v kůži s xenonama na 17kách.... audi. Pár týdnů si pochvalují jak nekoukaj na spotřebu jezděj mezi dvěma prdelema horní kotěhulky - dolní kotěhulky 8km od sebe 200kmh a žere to jen 7 litrů. Na benzínce kupují vždy za cca 200,- tj dvoje retka za 140 a za 60,- tam cucnou nafty a jedou zase na jinou benzínku na kafe v kelímku kde ho mrocaj 4 hodiny a dělaj se hodně hustý, pač audy pičo v kůži pičo, a hlavně kombi s černýma voknama.... Postupně se tenhle gang obměnuje dle toho, co se komu na audi vysere - ti odpadnou a málo kdy se vrátěj pač turbo za 50 když už utratily vše a splácej auto za 240 je prostě moc , a na ty kdo si zase nějakou tuhle mrdku vod někud ideálně z druhýho konce republiky doveze - ten hrně popíjí automatovou kávu na benzínce v dolních kotěhulkách. Spousta takových se jž do gangu nevrátí, jelikož pořizovačka audi byla sice 240 litrů - ale audi je ve stavu, kdy je potřeba vyměnit as tak 90% přední nápravy (což nevim proč ale stojí to cca 40) , turbo (viz výše) , rozvody, veškerý náplně, a taky by bylo ptořeba vyměnit světla, masku nárazník chladič a mřížky nárazníku jelikož to auto asi bylo polepený po střetu se srnou. TO že na audi sou díly drahý to se vědělo od jak živa.. Ale že až tahkle? To nikdo netušil. Takže ideálně další kilíčko až kilo pade je tam potřeba dát. A tak končí příběh jednoho gankstéra s černou kombíkovou audi která mu doma rok leží postupně se to lepí z něčeho aby to aspon do bazaru dojelo a tam se to za zlomek ceny nechá. Ale gangster nelení, a pár dnů na to přitáhne z pravidla seata cordobu , kterýmu aspon zatmaví světla, olepí tomu levý kraj předího okna samolepkama, olakuje tomu na bílo nebo žluto kola a pod kapotou mu opět sotva dejchá nějakej vylítanej dýzl, kterýmu občas vynechává turbo a hází zo do nouzáku.





Nevím, já mám pořád toho favorita, se kterým najezdím o desetitisíce km víc než všichni dohromady a nějak neřešim nic z toho co uplně všichni co chtěj mít lepší novější auto ve kterým se nebudou stydět jezdit a v očích ostatních nebudou za socku... Auto mám v pořádku, stk maximálně dvě lehký závady a pohoda. Sice není černý , v kůži, s turbem a v naftě náprava na to nestojí 3 vejplaty, ale jezdím a řek bych že i docela v pohodě :D
13:53:18
25.12.2017
saskyn2
Holt jsou lidi co vidí jen pořizovací cenu a lidi který viděj kousek dál...
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 15:59:58
13:49:52
25.12.2017
saskyn2
-> Borderer 25.12.17 12:41:54: no to jsou vyloženě auta se srovnatelnými náklady na provoz třeba porovnání O1 a e39 3 3
13:18:20
25.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Milan 136 25.12.17 10:37:26: já teda nic nevyvesuju vyndavám to vrchem musí ven pumpa na servo, jako jde to ale na pd cku to zabere třetinu času co na rotačce...
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 13:18:58
12:41:54
25.12.2017
Borderer
-> palinator: Dá se najít celkem dost alternativ a v ceně OI si dnes dotáhneš E39 a to je prostě úplně jiný auto. V ceně OII zase Volvo s 5R motorem. A kdyby Japonci neměly problém s korozí, taky by stály za úvahu.



-> saskyn2: Protože a jednoduše už tu feldu mám, byla rozebraná skoro do šroubku a vím, v čem jezdím. :) Jinak proti škodovce v podstatě nic nemám, mám ty auta rád - už jen proto, že nesnášim futuristickej "dizajn" a tři prdele displejů. Jen mám problém dát takový peníze, když za stejnou sumu mužu mít auto vyšší střední třídy se srovnatelnými náklady.
12:24:16
25.12.2017
Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 24.12.17 21:30:57: Nemáš něco s karmou? 3 tohle už není normální 3 3 3 mám tu taky 180A z B6 pokud bys chtěl
11:59:21
25.12.2017
Lamac
Dvaja moji známi majú dacie a obaja sú spokojní,prečo nie.Stále lepšie ako fiat multipla 3
11:54:45
25.12.2017
saskyn2
-> palinator: Hele nikdy jsem to nijak do detailu neřešil, ale když si vezmeš že za operák zaplatíš okolo 60tkč/rok a máš v tom všechny pojištění, zimáky, garančky navíc jako bonus každý rok nový auto, nebo přijít o 100tkč za 3 roky a jezdit v dacii...
11:48:33
25.12.2017
saskyn2
Jinak si nemyslím že by byla Škodovka nějak předražená, jen si prostě někteří kupující dokážou do ceny zakalkulovat ceny nákladů na provoz, kdy i proti VW má ŠA levnější díly, tím že jich tu jezdí tolik, jakýkoliv ND máš prakticky do druhého dne, umí to opravit kdejaký Franta v garáži.

No a upřímně konkrétně u té Dacie to padání ceny dělá hlavně i design. Nic proti nikomu ale já bych se v tom prostě styděl jezdit, čímž tomu neupírám třeba tu praktičnost 7míst a nikoho neodsuzuji za to že si to koupí.
11:45:42
25.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Myslíš, že finančně dát velikostně srovnatelnou Škodovku po záruce pryč, vyjde líp, než ta Dacia? Pokud ta Dačka padne za 3 roky o 100 tisíc, tak o kolik padne za 3 roky Octa z 500 tKč v pořizovačce?
11:39:38
25.12.2017
saskyn2
Jinak koupit novou dácii a po záruce pryč je dobrá volba pro někoho kdo nechce řešit servis, ale upřímně finančně je to sebevražda viz.-> Milan 136 24.12.17 15:55:40:

Za ty prachy co na tom budeš tratit budeš mít novýho supa na operák4
11:37:04
25.12.2017
saskyn2
-> Borderer 25.12.17 11:12:45: A proč tedy s tímhle názorem jezdíš v dle tvého názoru „ předražené modle “ felicii když sis za ty peníze mohl koupit třeba oježděnou dačku? Nebo nějaké jiné mnohem lepší auto.
11:28:04
25.12.2017
palinator
-> Borderer:

Pokud máš za ty peníze "mnohem lepší auto", tak sem s ním. 4
upraveno 1x, naposled 25.12.2017 11:28:11
11:24:39
25.12.2017
Borderer
-> Milan 136: Já to vidim, že ještě tak jednou/dvakrát vyvařim feldu a pak už stejně auta na benzín zakážou. 3
11:19:16
25.12.2017
Milan 136
-> Borderer 25.12.17 11:12:45: však ti nikdo nebrání, kup si jí3
11:12:45
25.12.2017
Borderer
-> saskyn2: No jestli to taky není tím, že v ČR je Škodovka modlou a podle toho se ceny odvíjí. 3 Za stejný peníze se většinou dají koupit mnohem lepší auta. A co se týče nových modelů, tak slovy oficiálního dealera "Ty se pořád směješ Hnůjdajům, ale ještě pár let a škodovka na tom bude stejně". Takže pak asi opravdu radši novou Dacii, po konci záruky ji dát pryč, než za stejný prachy koupit olítanou "Ofci v topu". 3
10:37:26
25.12.2017
Milan 136
-> Pavel P@nkáč 24.12.17 22:41:14: u rotačky si pověsíš motor na kozu, shodíš kompresor a pak to nějak jde ven. Nic moc práce, ale pořád lepší jak na Feldě 1.9D
10:36:20
25.12.2017
Milan 136
-> Jožynek : na to je mám dojem sw, ale jistej si úplně nejsem. 100% je na hlášku závada kontroly tlaku v pneu, co tam taky vyskočí po startu. Ale na tohle asi taky.
08:52:43
25.12.2017
Jožynek
-> Milan 136: presne tak...len hláška, bez kontrolky..
01:03:34
25.12.2017
Milan 136
-> Jožynek : jen tam problikla tahle hláška a pak už nic?
00:14:43
25.12.2017
Jožynek
Tak mi ráno pri štarte vysvietilo na maxidote "závada na ESP", oct 2 facelift, 2.0tdi, 2010...akurát mi hovoril bracho že to už zaregistroval asi 2x aj na YETYakovi, 2014...to je akože "normálne" u tých aut? Alebo čo mi tým chcela povedať...3
23:39:00
24.12.2017
saskyn2
-> Jarda: Mám 180A za 1500. Pokud se nepletu tak by to mělo do jedničky pasovat. Do dvojky to normálně lidi kupujou.
22:54:51
24.12.2017
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 24.12.17 21:30:57: ty ty alternátory snad žereš 3 3 3
22:41:14
24.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Jarda: u PDcka jde ven plně sám, u rotačky to je za trest snad nejhorší práce na oct. TDi3
21:56:19
24.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> isti 24.12.17 21:41:42: njn, ale tady jsem si jist, ze jsem na tom nestihl jeste nic podelat :) pamatujes, jak sel blbe ven u 1.6, ted uz to umim krasne - vyndam filtrbox a paqk jde krasne podvliknout pod trubkou klimy4
21:41:42
24.12.2017
isti
-> Jarda: Ti si zakliatý s tými alternátormi.
21:30:57
24.12.2017
Jarda - zrušená registrace
tak u octavky odesel altik a od "tchana" jsem dostal vynadano, co jsem to vybral za srot7

ja na ni nic nevaril, ale ten debil prekupnickej sahnul na ten pant ridicovejch dveri nejakou svareckou, tak to asi bude ten duvod...

altik z feldy 1.6 sem asi nedam?
upraveno 1x, naposled 24.12.2017 21:44:22
20:40:34
24.12.2017
castrol
-> Tomaso435: -> Jirik_Tuňák1983: tak asi ide ked je na predaj 1
16:23:53
24.12.2017
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 24.12.17 16:04:49: je to asi 7mi místný, ale nemění to nic na tom, že je to hnusný
16:21:52
24.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 24.12.17 16:10:15: A o co rodině se třemi dětmi nezřídka jde, že?
16:17:09
24.12.2017
Tomaso435
-> castrol: copak jde o něco jinýho než neutratit majlant za převoz z A do B ?
16:10:15
24.12.2017
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: a este to je na lpg ,to je kurva lacne vozenie 3
16:04:49
24.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 24.12.17 15:55:40: Dle foto mají tři děti a s Lodgy odvezou ještě babi a dědu nebo děti svých známých. Umíš to taky? 47
15:57:47
24.12.2017
michael
-> Milan 136: Do toho bych nesed ani za trest 6
15:55:40
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2: to je síla no. To je přesně to, že řeší lidi, že je škodovka drahá. Ale že se pak prodávají tříletý Dacie , Thalie a podobný auta za kilo už neřeší3

Třeba takovej designovej skvost Dacia Lodgy stojí dvě kila. Ale to bych vrhnul, když to potkám3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 24.12.2017 15:55:40
15:11:54
24.12.2017
saskyn2
-> palinator 24.12.17 14:56:35: To je brutál vid, 3 roky stará dačka za skoro tu samou cenu jako 13 let stará oktávka3 Ale teda musim vzít zpátky poznámku naten volant a prahistorický rádio, protože tady to vypadá ještě hůř, spíš takovej přelom 80/90 let3
14:56:35
24.12.2017
palinator
-> dragon_cb_cz 23.12.17 23:31:52:

Ale jo, stačí jen o maličko připlatit a můžu jezdit ve skoro novým autě, který je ještě větší. 1

auto.bazos.cz/inzerat/... /DACIA-LOGAM-MCV-12-16V-ro k-2014-1-maj-serviska.php
14:36:14
24.12.2017
palinator
-> dragon_cb_cz 23.12.17 23:31:52:

Pláště mám dávno sehnaný včetně ráfků, ale nemyslim že 100 km denně je na horáku na cesty do práce ideální stav, zejména když pro cyklisty je to uplně vyjebaná trasa.

Podle tebe je pro moje potřeby ideální co?



Si koupim Sytygo 44kW na splátki a bude. 3
12:26:37
24.12.2017
Milan 136
-> suri 24.12.17 12:25:48: to jo, celkove to docela funguje. Nejaky zavady byly, ale ne nic castyho opakujiciho se
12:25:48
24.12.2017
suri
-> Milan 136: ale okrem vodných púmp sú tie motory celkom ok
12:19:44
24.12.2017
Milan 136
-> suri 24.12.17 12:10:02: i kdyz to vsechno vyndas, tak ho stejne pacis a lames. Des. Ten zobacek na tom spodnim krytu je taky super.

V patek mi pritahli O2 1.6TDI, ze nejde natocit po velkym mrazu, co byl v utery. Zavada vysoky tlak, mininalni nedosazen. Rikam a jeje, KO cerpadlo. Tlak vubec v bnh nenabihal. Kouknu do filtru, sucho. Zapnu klic a jen to plivlo. Dam tam budik na tlak a nic. Ale cerpadlo bylo slyset. Tak ze se podivam do nadrze. A tam prehozeny vstup/vystup.

Tak jsem to prehodil,odvzdusnil a ok, opraveno. A paradox, ze to bylo cely zapraseny, evidentne dlouho. A dle historie se odcerpavalo palivo. Ale v roce 13 a 77 najeto. Ted to ma 250....

Uz jsem mel takovou zavadu vickrat. I na PD. Normalne zo jezdi dlouho klidne :-O A jednoho dne to padne
upraveno 1x, naposled 24.12.2017 12:25:54
12:10:02
24.12.2017
suri
-> Milan 136: však tieto nové CR motory sú denný chleba , už to ani tak nepríde to rozoberanie , ale je to na hovno celé , ten kryt je zbytočne tak ako ho urobili ...
11:58:11
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2: druhej kolga teď dělal doma a při utahování se mu vytáhnula už ta M10ka...paráda.

V práci dělám rozvody tak jednou za 5 let a minulej tejden jsem dělal dvoje v jednom dnu na EA 288. Jendou čerpadlo vodní a podruhý vysokotlaký. Toho, kdo vymyslel ten horní kryt rozvodů bych profackoval. Co všechno musíš vyndat, abys ho vyndal bez rozlámání...hlavně to čidlo teploty v DPF. To jde blbě už na nových autech, az to bude 8 let starý...?
11:54:28
24.12.2017
saskyn2
-> Milan 136: No je to slyšet hlavně v zimě když ráno nastartuju a hned tomu dám-např. jedu do kopce. Ale nemám čas to nijak řešit, holt tu minutu přežiju, pak už je to dobrý, ale napadlo mě že by to mohlo být právě zdvihátkem které se studeným olejem nevymezí vůli.



jj, stává se to, já když někomu dělám rozvody na PD16v tak docela intenzivně vnucuju preventivní převrtání na M10
11:45:05
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2: to se stalo kolegovi. 3x sundaval rozvod kvůli expertovi, co si vozil nějaký shitkový snímače na vačku. Napotřetí tam dali teda už origo a za 14 dní upadla kladka...

A nestalo se tomu taky nic.

Některý 16V mají takovej traktor zvuk a některý běží pěkně hladce potichu. Nevím čím to, nikdy jsem to nezkoumal jen z tohohle hlediska, nikdo si nestěžoval.
upraveno 1x, naposled 24.12.2017 11:46:28
11:39:56
24.12.2017
saskyn2
-> Milan 136: Já mám na 16v hrozně traktoroidní zvuk když je to studený. Tak si říkám jestli není právě nějaký ko zdvihátko a že nedrží za studena, ale těžko říct. No vahadla/zdvihátka většinou odcházejí pokud to dostane tafku když např vypadne šteft u rozvodů. Ten 16v se většinou nepotká/nebo to prostě ustojí/ takže se samozřejmě nechce nikomu jen tak preventivně sundávat hlavu, takže nahodíš rozvody a jedeš dál. Pak holt je riziko že to může být načaté a třeba pak odejde zdvihátko.
11:31:29
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2 24.12.17 10:54:58: ale zase by nevadily v tomhle případě ty vypadadaný zátky3



-> saskyn2 24.12.17 11:04:39: teď jsem dělal myslím BJB, 300 najeto, v reálu asi víc. Vydřená hlava klasika. Nějak to dejte dohromady. Tak jsem srazil v tý hlavě otřepy, zrenovoval jsem tu díru 2000 šmirglem, vstřiky vypral ultrazvukem, přetěsnil a chvíli to asi jezdit bude. Vačka už byla lehce načatá, záslepky tentokrát ok.



Na 16 V zase odchází zdvihátka, potažmo vahadla s rolničkama. Deacon by mohl vyprávět
11:07:40
24.12.2017
suri
-> saskyn2:
Extreme Tyres