Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18596 příspěvků (zobrazeno 15651 až 15700) od 04.01.2015 do 25.09.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:19:44
24.12.2017
Milan 136
-> suri 24.12.17 12:10:02: i kdyz to vsechno vyndas, tak ho stejne pacis a lames. Des. Ten zobacek na tom spodnim krytu je taky super.

V patek mi pritahli O2 1.6TDI, ze nejde natocit po velkym mrazu, co byl v utery. Zavada vysoky tlak, mininalni nedosazen. Rikam a jeje, KO cerpadlo. Tlak vubec v bnh nenabihal. Kouknu do filtru, sucho. Zapnu klic a jen to plivlo. Dam tam budik na tlak a nic. Ale cerpadlo bylo slyset. Tak ze se podivam do nadrze. A tam prehozeny vstup/vystup.

Tak jsem to prehodil,odvzdusnil a ok, opraveno. A paradox, ze to bylo cely zapraseny, evidentne dlouho. A dle historie se odcerpavalo palivo. Ale v roce 13 a 77 najeto. Ted to ma 250....

Uz jsem mel takovou zavadu vickrat. I na PD. Normalne zo jezdi dlouho klidne :-O A jednoho dne to padne
upraveno 1x, naposled 24.12.2017 12:25:54
12:10:02
24.12.2017
suri
-> Milan 136: však tieto nové CR motory sú denný chleba , už to ani tak nepríde to rozoberanie , ale je to na hovno celé , ten kryt je zbytočne tak ako ho urobili ...
11:58:11
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2: druhej kolga teď dělal doma a při utahování se mu vytáhnula už ta M10ka...paráda.

V práci dělám rozvody tak jednou za 5 let a minulej tejden jsem dělal dvoje v jednom dnu na EA 288. Jendou čerpadlo vodní a podruhý vysokotlaký. Toho, kdo vymyslel ten horní kryt rozvodů bych profackoval. Co všechno musíš vyndat, abys ho vyndal bez rozlámání...hlavně to čidlo teploty v DPF. To jde blbě už na nových autech, az to bude 8 let starý...?
11:54:28
24.12.2017
saskyn2
-> Milan 136: No je to slyšet hlavně v zimě když ráno nastartuju a hned tomu dám-např. jedu do kopce. Ale nemám čas to nijak řešit, holt tu minutu přežiju, pak už je to dobrý, ale napadlo mě že by to mohlo být právě zdvihátkem které se studeným olejem nevymezí vůli.



jj, stává se to, já když někomu dělám rozvody na PD16v tak docela intenzivně vnucuju preventivní převrtání na M10
11:45:05
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2: to se stalo kolegovi. 3x sundaval rozvod kvůli expertovi, co si vozil nějaký shitkový snímače na vačku. Napotřetí tam dali teda už origo a za 14 dní upadla kladka...

A nestalo se tomu taky nic.

Některý 16V mají takovej traktor zvuk a některý běží pěkně hladce potichu. Nevím čím to, nikdy jsem to nezkoumal jen z tohohle hlediska, nikdo si nestěžoval.
upraveno 1x, naposled 24.12.2017 11:46:28
11:39:56
24.12.2017
saskyn2
-> Milan 136: Já mám na 16v hrozně traktoroidní zvuk když je to studený. Tak si říkám jestli není právě nějaký ko zdvihátko a že nedrží za studena, ale těžko říct. No vahadla/zdvihátka většinou odcházejí pokud to dostane tafku když např vypadne šteft u rozvodů. Ten 16v se většinou nepotká/nebo to prostě ustojí/ takže se samozřejmě nechce nikomu jen tak preventivně sundávat hlavu, takže nahodíš rozvody a jedeš dál. Pak holt je riziko že to může být načaté a třeba pak odejde zdvihátko.
11:31:29
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2 24.12.17 10:54:58: ale zase by nevadily v tomhle případě ty vypadadaný zátky3



-> saskyn2 24.12.17 11:04:39: teď jsem dělal myslím BJB, 300 najeto, v reálu asi víc. Vydřená hlava klasika. Nějak to dejte dohromady. Tak jsem srazil v tý hlavě otřepy, zrenovoval jsem tu díru 2000 šmirglem, vstřiky vypral ultrazvukem, přetěsnil a chvíli to asi jezdit bude. Vačka už byla lehce načatá, záslepky tentokrát ok.



Na 16 V zase odchází zdvihátka, potažmo vahadla s rolničkama. Deacon by mohl vyprávět
11:07:40
24.12.2017
suri
-> saskyn2:
11:04:39
24.12.2017
saskyn2
-> suri: No já nevím co bych musel hulit aby se mi tohle stalo3 3

jako jo, ten systém je blbej, ale spíš je někdy oprc nandat vsřik do vydřenýho uložení a nezničit gumičky. Nandání vahadel a seřízení je už pak brnkačka.
11:02:42
24.12.2017
Alenka
-> saskyn2: protoze jsem dement a nectu si to po sobe. Myslel jsem samozrejme 505.00 ne 505.01 :)
10:57:46
24.12.2017
suri
-> saskyn2: To sa stane ... ja sa bojím PD trysiek ako čert kríža, to vždy ak sa má niečo pretesniť tak je to o nervy



vymačkané plochy na trysku , ko závity a hlavne ak sa v tom niekto už predtým vrtal tak je to vždy prúser ...
10:56:08
24.12.2017
suri
-> Milan 136: vlastne tebe zostáva len sivý origo longlife ... čo viem posledne to bolo BP olej ...



mne kolega v piatok vymenil ten MOBIL 1 0W40
10:54:58
24.12.2017
saskyn2
-> Milan 136 24.12.17 10:48:39: JJ, přesně tak, a mazacíma kanálkama nahoru3 3
10:53:46
24.12.2017
Milan 136
-> suri 24.12.17 10:52:07: to jo no. Na netu bych se asi bál koupit olej.

Leju tam normálně klasiku Castrol, jako lejeme do všeho ostatního. Ano BMM
upraveno 1x, naposled 24.12.2017 10:53:57
10:52:07
24.12.2017
suri
-> Milan 136: ty máš BMM ? a čo dávaš ?



mne sa páči aj origo 505.01 G 052167M2 , máš k tomu prístup tak prečo nie ... aspoň je tam záruka toho že to je naozaj to čo má byť ...
10:50:48
24.12.2017
Milan 136
taky bych tam chtěl lejt něco jinýho, než 507 00, ale DPF...
10:49:41
24.12.2017
suri
-> Jarda: ono to nebude také strašné , origo castrol nie je problém zohnať , ale upozorňujem že nákupy sú vyššie ako predajné ceny niektorých na internete ...
10:48:39
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2 24.12.17 10:46:12: jakože zahloubením pro hlavy šroubů dolu?3
10:48:15
24.12.2017
saskyn2
-> Alenka: Edit: Blbě jsem tvou odpověd přečetl. xxx.01 má aditivum snižující otěr vačky. Ty máš 16V ty na odírání netrpí a i kdyby tak jedna vlaštovka jaro nedělá. A jestli si ještě neviděl vydřenej palec pro vstřikovač, tak já ti sem pak hodim nějakou fotku.
upraveno 2x, naposled 24.12.2017 11:01:59
10:47:39
24.12.2017
Jarda - zrušená registrace
no a ted nevim, co tam dat... 7

-> saskyn2 24.12.17 10:20:32: opravdu? ja mel porad strach z oleju castrol - ze musim urco koupit falzifikat, proto jsem porad kupoval mogul a ted prevodove kupuji vpodstate jen castrol a jeste se mi nepodarilo koupit falzifikat - teda alespon podle toho, ze to funguje
10:46:51
24.12.2017
suri
-> Alenka: ono to v reále nebude s tým karbonom také zlé , stačí tankovať a jazdiť normálne a nebývajú problémy



problémy sú väčšinou len krátke jazdy



passat má iné vačky , vyššiu kompresiu , zrejme inú hlavu alebo ventily , bude toho viac ... tiež sa mi to nezdá
10:46:12
24.12.2017
saskyn2
-> suri: JJ, na 16v jsem zničenou vačku ještě nikdy nezažil. Ale lidi jsou kokoti. Hele jednou přijel nějakej 8V a jelo to fakt divně, tvl. sundam víko ventilů abych zkouknul vačku a tam utrženej šteft na vahadle(ten z těch 4 co to drží do motoru) a tvl. koukám na to a říkám si jestli jsem blázen a ty vahadla normálně nějakej idiot namontoval vzhůru nohama3
10:45:31
24.12.2017
Alenka
-> suri: soft z Passata 220kW tam urcite jit nemuze, ten motor se v mnoha detailech lisi.



Za karbonovani sani muze olej jen castecne. Problem je nekde jinde, ale z hlediska vyrobce je to asi jedine rozumne doporuceni, ktere muze udelat :)



-> saskyn2: jaka aditiva mas konkretne na mysli?

Na oleji bez 505.01 mam na svem PD najeto pres 210 tis. km a kdyz jsem ten motor nedavno rozebiral, pohrbeny rozhodne nevypadal.

Jedine, co bylo potreba vymenit, byly loziska vacek, ale ty jsou KO na vsech PD.

Jeste jsem nevidel vacku na PD, kde by byl poskozeny palec pro vstrikovac, zato obrousene palce pro ventily ma dnes skoro kazda, takze nevidim duvod proc by mel starsi olej s vice aditivy proti oteru takovemu motoru ublizit.
10:41:26
24.12.2017
saskyn2
-> MVM: Neříkám že krátkodobě nebude fungovat, spíš jde o to jak ten motor pak bude vypadat třeba po 100tkm. Ale jak říkám, ono ve finále když tam někdo naleje polskou sračku, nebo jak říkáš nafta v oleji, tak je vymalováno. A to nemluvím o vypadlých záslepkách na vahadlech, ten kdo vymyslel tohle hajdalácký řešení záslepek by zasloužil zpřerážet pazoury.
10:38:34
24.12.2017
suri
-> saskyn2: zdvihátka sú origo iné , aj tak tam každý dáva čo mu príde pod ruku , vypadané zátky na vahadlách sú klasika ....



poznám LL autá kde im nič nie je ani po 400tkm a poznám 505.01 kde je vačka KO v 150tis km



je to vždy a len o jazdnom štýle , kto to za studena nakladá tomu tá vačka odíde a môže tam dať hocijaký olej . Komu to neštartuje a vykývané trysky púšťajú naftu do oleja , to tomu tiež nepridá ... celkove tá hlava mohla byť urobená inak , BKD 16V tieto problémy skoro nemá , trysky na dve skrutky priamo , vačka cez vahadlá
10:29:00
24.12.2017
MVM
-> saskyn2: Co se týká vačky, tak je tam na vahadle rolna čímž se tření sníží dochází tam k odvalování. Ventily to mačká přes zdvihátka uplně stejně jako každej motor třením a ani ty ventilový pružiny nejsou nijak silnější. Podle mě spíš je hoodně větší právě u PD obvodová rychlost na vlastních vačkách díky celkově většímu průměru. Takže škodí vysoký otáčky za studena jak to kdo honí,a pokud se do oleje dostane trochu víc nafty tak to olej ředí a je vymalováno. Takže i kdyby 505,01 tak zkrátit výměny a motor nechat aspn trochu ohřát a nemel by být problém. (Jinak věřím že 5W/40 50500 může taky klidně fungovat,v RSe jsem to taky 8000km měl asi dvakrát po sobě..)
10:20:32
24.12.2017
saskyn2
-> suri: No spíš jde o to že všechny eshopy jsou zavalený polskejma falzifikátama značkových olejů...

A stejné to rozhodně není do PD patří tvrdší typ zdvihátek, jsou černý.
upraveno 1x, naposled 24.12.2017 10:24:09
10:14:39
24.12.2017
suri
-> saskyn2: neviem , skôr sa rieši to že sú zodraté vačky aj zdvihátka , a to má rovnaké aj rotačka aj iné motory ...tam ide skôr o tú kvalitu oleja



dnes máš 505.01 napísané doslovne skoro na každom oleji , ako je to v reáli nevie nikto
10:12:27
24.12.2017
saskyn2
-> suri: -> Alenka: No teda já nevím, ale právě ta 505.01 se liší od té 505.00 tím že v tom jsou aditiva pro mazání vačky, protože u PD jsou na vačku vyvýjeny vysoké tlaky. Nalejt tam 505.00 je jistá cesta jak ten motor pohřbít. O tom že C3 je v autě bez DPF k hovnu žádná, ale nalejt tam 505.00 je ještě 10x horší.
09:11:35
24.12.2017
suri
-> Alenka: je mi to jasné , tých áut jazdí málo , a ešte teraz väčšina v štátnej správe ... skôr sa hovorí o tom že tam dávajú priamo soft z passata 220kw , čo je na tom pravdy neviem



inak s tými olejmi sa to dnes už často hovorí , že aj tá 505.01 už nie je celkom najvhodnejšia ...



inak čo sa týka noriem 504 00 pre benzínové motory , je tam skutočne kvôli karbonovaniu sania nutné používať tieto oleje ?
09:00:01
24.12.2017
Alenka
-> Jarda: jestli ti muzu kecat do provoznich kapalin, tak se u toho PD vykasli na normu 505.01 a dej tam 505.00, ktera plni ACEA A3/B3 ale uz ne C3 nebo C4.

C3+ uz jsou EKO oleje pro auta s DPF, ktere maji proti starsim olejum mnohem min protioterovych aditiv, coz je smrt pro predpotopni konstrukci ventiloveho rozvodu na 8V PD.



-> Milan 136: nojo no, kdyz chteji lidi levne veci, tak obvykle dostanou presne co si zaplatili. Bohuzel, mistr Janda neni zrovna z nejlevnejsich 3



-> saskyn2: ona dobra uprava neni jen o tom jak moc to jede.

Kazdy motor se da narvat tak, ze pojede jak streleny do prdele, ale kdyz se turbo pretaci daleko za hranici ucinnosti kompresoru, EGT uz na petku leze k 1000 stupnum a celkove je to udelane stylem po nas potopa, tak to je proste spatna uprava, i kdyz technicky je treba provedena spravne.



Obecne si myslim, ze neni mozne neco do auta nahrat, shrabnout penize a bez doladeni to poslat pryc. To si muze dovolit OEM s konzervativne nakalibrovanym SW na novych motorech, ktere se chovaji vsechny plus minus stejne, ale jeste jsem nevidel, aby upravu na starsim motoru nebylo nutne individualne doladit.



-> suri: to ti nereknu, upravu na tenhle motor jsem na vlastni oci nikdy nevidel.

Nicmene obavam se, ze minimalne u nas se nikdo vyvojem seriozni upravy pro 3,6 nikdy nezabyval a vsechny "chipy" budou mit maximalne lehce pridany predstih a mozna lehce polecenou bohatost v rezimu ochrany komponent.
08:37:42
24.12.2017
suri
-> Alenka: A kto má seriozny čip na 3,6FSI 191kw ? túto otázku som mal už častejšie , niečo na nete je , aj odbrzdené pred aj po , veľa ale urobí posunutý obmedzovač ... na jednom takom SII som sa viezol , išlo to lepšie , radilo vo vyšších ale nie tak plynule ako séria , celkove ten prejav nebol podľa mňa dobrý ... údajne tam bol chip od sportmotor praha ale kto vie ...
00:00:45
24.12.2017
Athlonek
-> palinator 23.12.17 15:17:54: To bude 66 kW ALH, ty sedačky vypadaj jako nějaký přečaloněný. U dvoukolky koukni jak vypadá karoserie u držáků zadní nápravy, zda tam není moc orezlá.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Athlonek vložen 24.12.2017 00:00:45
23:31:52
23.12.2017
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 22.12.17 18:02:15: Dlouhodobá byla 5.64l/100km, nejnižší průměr na jednu nádrž 4.38l/100km... když jsme jeli do Norska na svatbu kamarádům, tak na první nádrž to bylo 4.6, na druhou 4.4... ale jelo se spíš piánko, ve skandinávii jsou i dálniční limity dost nízky, takže většinou 100-120km/h a klima jen někdy. Proti předokolce to prostě žere víc, no 8



-> palinator: Hele a neřešíš tu spotřebu až moc? Ono je hezký, že něco žere o litr míň, ale zase kolik za to (v kupní ceně, údržbě a případně následnej prodejní ceně) zaplatíš? Do práce to budeš mít 45km? To je nějakých 1800 měsíčně? Litr na spotřebě dolu ti ušetří za rok nějakejch 7 tisíc... jak moc se tím chceš omezovat?



A 45km je na kolo tak akorát, aby to nebyla úplná nuda... takže už ty nový pláště začni shánět 4
22:55:51
23.12.2017
Jarda/felda
-> saskyn2 23.12.17 15:42:06: nejspíš 66kw, kdyby to byla 81 tak má červený i na krytu 4
22:49:38
23.12.2017
Jarda/felda
-> palinator 23.12.17 12:53:56: chyby opravíš to problém nejni ale jak je zprzněná kastle tak už bych se tím nezabýval ...
22:25:13
23.12.2017
saskyn2
-> Alenka: Pokud ti stačí graf z brzdy tak hýr-> saskyn2 20.12.17 14:18:25: Je to jinak neupravená CEGA s 300 na hrbu a vše na motoru původní. Jinak Passata mam od TDI funa a neříkám že to jede špatně, ale možná bych od toho čekal víc. Paní měla kdysi 1.4tdi od TDI funa a tam se mu to myslím povedlo líp. Ale je to takový subjektivní porovnání.
21:18:39
23.12.2017
Milan 136
-> Alenka 23.12.17 17:47:33: to jsou presne ty cipari v mym okolí. Neco tam nalejou a vubec nevi co, pac to maj zkopirovany. Ve vetsine pripadu jen oblbnou teplotu paliva. Hlavne ze to huli....
18:11:27
23.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 23.12.17 12:53:56: to cumim, ja tu nasi dnes prolezl trochu lip, cidlo ABS jsem povolil a vyndal rukou :) vsechny prachovky na poloosach jsou OK, dokonce bez znamek tyreni, na zadni naprave trochu chycene brzdove trubky a ramena, ale vydrzi to jeste dost - na jare osetrim, brzdy celkem OK, tlumice vzadu asi jeste puvodni, takze na vymenu, pruziny OK, ani nejsou nijak orezle, na diagnostice jedina zavada na PZ kole ABS cidlo, protoze mi prodali jine, tak jsem ho tam nemohl dat :/. Interier zadna slava, ale ani total znicenej, proste auto po veterinari - semtam nejakej skrabanec od drapu zvirete, na kastli semtam nejakej puchejrek, petky bez koroze, spodky prednich blataku chycene, PP blatnik asi zachranit pujde LP, tak kvuli tomu spodku pomalu na vymenu - uvidime, prahy OK, jen vpedu domackane od blbeho zvedani, celkove nic moc esteticky udrzovane auto, ale servisovane a za tu cenu to docela myslim slo, km bych rekl, ze opravdu sedi, po prohlidce spodku bych rekl, ze snad ani bourane nebylo

-> Alenka 23.12.17 17:47:33: tak super, udelam vsechn provozni kapaliny - to je ted priorita a pak se muzeme domluvit, diky
17:47:33
23.12.2017
Alenka
-> Jarda - zrušená registrace 22.12.17 14:31:41: od borce z Třebotova jsem žádnou úpravu neviděl, takže nemůžu sloužit, ale od Jandy bych si nenechal vyčíst ani závady.

Janda je obyčejný nalejvač, který si po sobě ty úpravy zřejmě ani nekontroluje, natož aby něco "ladil". Pár jeho softů na TDI jsem viděl a byla to amatéřina nejhrubšího zrna.

Za prachy, co za ATD chce Janda, ti to naladím na míru a možná přihodím i pár věcí, které u velkých úpravců nepořídíš ani za příplatek 3
16:18:54
23.12.2017
Syny
-> palinator 23.12.17 16:06:44: Todle mi prislo vzdy zvlastni - Toledo mel byt model lepsi jak Cordoba, pritom interier a budiky ma ta Cordoba ze stejnyho roku mnohem hezci :)
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Syny vložen 23.12.2017 16:18:54
16:06:44
23.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Nick obsahuje 81 kW, tak snad to není chyták. 3 Jako pokud mi seženete za stejný prachy něco novějšího v super stavu, v podobný velikosti, co bude žrát stejně jako ta rotačka a neposeru se ze servisu, tak beru. 4 Jinak ti v příloze posílám, jak taky může vypadat minulý tisíciletí, aby ses moh relativizovat na můj současnej stav. 3 Občas doma jezdim s OIII a že by mě to auto tak rozmazlilo, abych si pak sedal do starýho auta s nějakým odporem, to u mě nějak nenastalo.



-> Milan 136:

L&K bych ani nechtěl kvůli tý kůži. Ale aspoň je vidět, že se prostě taky nějaký takový najdou.



-> suri:

Pokud by to PD bylo v cajku a Alenka mi to poléčil aby to taky ujelo 1400 na nádrž jako jemu, tak bych s nim problém neměl.4
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 23.12.2017 16:06:44
15:42:06
23.12.2017
saskyn2
-> palinator 23.12.17 15:17:54: Jak jo, na fotkách hezká, ale prostě nemůžu si pomoct, tvl. to rádio, volant to je prostě minulý tisíciletí. Já o 10tis. víc koupil Passata CR v r-linu s webastem se 125kw CRkem z roku 2010... prostě kdyby byla za 60 tak řeknu super kauf.

A je to teda 81 nebo 66?
15:39:10
23.12.2017
Milan 136
Já třeba vím o O1 Combi Laurin&Klement 2001 81kW v silně TOP stavu, najeto cca 60. To auto je ježděný jen v suchu1 Vypadá jako právě koupený. Ale prodat taky nechce
upraveno 1x, naposled 23.12.2017 15:39:32
15:34:39
23.12.2017
suri
-> Milan 136: jop žiadna zmena , načase to poslať preč -> palinator: osobne by som auto čo bolo vyvárané podobným spôsobom ani nekúpil , všetko sa dá nejak opraviť ale kasňa rozumne nikdy a vždy je to dočasu



treba nejakú peknú aj drahšiu , za mňa aj tour kde to jazdilo ešte nové v 2010 roku aj s PD... osobne by som na rotačke netrval ale je to na tebe
15:23:13
23.12.2017
palinator
Jinak já se ve finále OII nebránim, tu co má strejc "04 v 1,9 bych bral hned, má něco kolem 170 tkm pravejch, jenže tahle Octa trpí na jednu věc, na kterou trpí většina pěknejch Octavií - majitel ji nechce prodat. 3



E: mimochodem, chtít benzín, tak je koncern asi to poslední, po čem koukám. 4
upraveno 1x, naposled 23.12.2017 15:26:39
15:17:54
23.12.2017
palinator
-> Milan 136: -> saskyn2:

Určitě bych tohle za 120 nekoupil, o tom tady nepadlo ani slovo. Pokud bych jí koupil, tak by ale cena musela bejt hodně hluboko pod stovkou.



Schválně si zkusim ještě na chvíli odskočit po novým roce z práce a jen tak narychlo mrknout k překupníkovi na tuhle tutovku aneb kilometry 4ever 3 :

auto.bazos.cz/inzerat/... /SKODA-OCTAVIA-19TDI-COLLE CTION-XENONY-142TKM-1MAJIT EL.php



Aneb když nejde stav vyřešit vysokou cenou, zkusíme to ještě vyšší cenou. 3 Akorát pak bude v píči, když hlavní nástroje pro tlak na cenu dolů, to znamená záznamy v diag., budou smazaný. 3

Nedělám si ale iluze, že to bude nějaký topový auto.
15:04:27
23.12.2017
saskyn2
Taky si nemyslím, že by každá měla prahy na sračky. Jako nikdy jsem se na to nijak nesoustředil abych to nějak studoval, ale co sem někdy přijede tak si nepamatuju žádnou, co by měla vyloženě třeba díru v prahu-to už by mi dneska ani nepustili přes stk. Dokonce jsme tady ted měli nějakou O1 tdi co fajer koupil za 20.000 a ani ta nebyla nijak shnilá, zato teda dost obušená.

Hlavně i kdyby jo, tak nechápu tenhle přístup, nad dvojkou za 75 frfňáš že má nějaký cikánský plasty a křídlo, což se dá sundat, ale pak bys šel a koupil za 120 jedničku na který už jsou měněný prahy. No hele uvidíš, zkus objet víc inzerátů, podle mě se musí dát koupit něco lepšího. Já tady jednu dobu prodával O1 od tchána, auto je celou dobu garážovaný, najeto 100tis. nikdy žádnej díl nelakovanej, nikde ani puchejřek a můžu ti říct že to nikdo nechce ani za 50.000, přitom je to v top stavu. Tam to teda zabíjí hlavně 1.6 motor no8 kdyby to bylo tdi tak mu utrhaj ruce.
14:35:34
23.12.2017
Milan 136
-> palinator: prahy nemá na kaši každá. Taťkovo má jako nový a kolega má najeto na 1.8T 360 a krom omlácení šutrama a trochu pomuchlaných rantlů od zvedání jim nic není.

Jednička se za prahy vůbec zvedat nemá, proto to tak pak vypadá. Ideální je tam dát puky na zvedání z S3 a je to.
13:46:46
23.12.2017
palinator
-> saskyn2:

Taky si myslim, že to nemá moc cenu, i když -> Pavel P@nkáč: tu tvrdil, že prahy má v prdeli každá. Tu vyvářku u Toleda budu pravděpodobně potřebovat řešit tak i tak, aby to prošlo ještě nějakou technickou, i když teď mám ještě rok a půl nebo kolik, klid.

Je to docela těžko řešitelnej problém, auto budu potřebovat k práci, chci naftu, protože jen na benzínu bych byl -25000 ročně jen na cestách do práce. Mělo by bejt spolehlivý a teď nemám raketu na to, abych si koupil něco co bude spolehlivě roky chodit bez mraku peněz do oprav a bude to i nějak vypadat.

Možná že nejjednodušší a nejreálnější bude nenastoupit do tý práce v HK, ale sehnat si nějakou práci u baráku a na kolo si přezout nový pláště. 3



-> Milan 136:

Maxidot teplotu ukazuje, stejnou jako je na Climatronicu. Auto se nemělo tendenci mlžit, tak nevim v jakým stavu by ta klapka ve ventilaci měla bejt. O xenonech říkal, že normálně naklápěj. Neměl jsem jak ověřit. Zatuhlou regulaci vem čert, tu si už odtuhnu jízdním stylem. Podruhý to do nouzáku nespadlo. Pokud by to bylo v kabelech, tak to bych si taky od Toleda moc nepomoh. 3
Extreme Tyres