Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18365 příspěvků (zobrazeno 15401 až 15450) od 04.01.2015 do 25.06.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
23:39:00
24.12.2017
saskyn2
-> Jarda: Mám 180A za 1500. Pokud se nepletu tak by to mělo do jedničky pasovat. Do dvojky to normálně lidi kupujou.
22:54:51
24.12.2017
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 24.12.17 21:30:57: ty ty alternátory snad žereš 3 3 3
22:41:14
24.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Jarda: u PDcka jde ven plně sám, u rotačky to je za trest snad nejhorší práce na oct. TDi3
21:56:19
24.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> isti 24.12.17 21:41:42: njn, ale tady jsem si jist, ze jsem na tom nestihl jeste nic podelat :) pamatujes, jak sel blbe ven u 1.6, ted uz to umim krasne - vyndam filtrbox a paqk jde krasne podvliknout pod trubkou klimy4
21:41:42
24.12.2017
isti
-> Jarda: Ti si zakliatý s tými alternátormi.
21:30:57
24.12.2017
Jarda - zrušená registrace
tak u octavky odesel altik a od "tchana" jsem dostal vynadano, co jsem to vybral za srot7

ja na ni nic nevaril, ale ten debil prekupnickej sahnul na ten pant ridicovejch dveri nejakou svareckou, tak to asi bude ten duvod...

altik z feldy 1.6 sem asi nedam?
upraveno 1x, naposled 24.12.2017 21:44:22
20:40:34
24.12.2017
castrol
-> Tomaso435: -> Jirik_Tuňák1983: tak asi ide ked je na predaj 1
16:23:53
24.12.2017
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 24.12.17 16:04:49: je to asi 7mi místný, ale nemění to nic na tom, že je to hnusný
16:21:52
24.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> castrol 24.12.17 16:10:15: A o co rodině se třemi dětmi nezřídka jde, že?
16:17:09
24.12.2017
Tomaso435
-> castrol: copak jde o něco jinýho než neutratit majlant za převoz z A do B ?
16:10:15
24.12.2017
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: a este to je na lpg ,to je kurva lacne vozenie 3
16:04:49
24.12.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 24.12.17 15:55:40: Dle foto mají tři děti a s Lodgy odvezou ještě babi a dědu nebo děti svých známých. Umíš to taky? 47
15:57:47
24.12.2017
michael
-> Milan 136: Do toho bych nesed ani za trest 6
15:55:40
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2: to je síla no. To je přesně to, že řeší lidi, že je škodovka drahá. Ale že se pak prodávají tříletý Dacie , Thalie a podobný auta za kilo už neřeší3

Třeba takovej designovej skvost Dacia Lodgy stojí dvě kila. Ale to bych vrhnul, když to potkám3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 24.12.2017 15:55:40
15:11:54
24.12.2017
saskyn2
-> palinator 24.12.17 14:56:35: To je brutál vid, 3 roky stará dačka za skoro tu samou cenu jako 13 let stará oktávka3 Ale teda musim vzít zpátky poznámku naten volant a prahistorický rádio, protože tady to vypadá ještě hůř, spíš takovej přelom 80/90 let3
14:56:35
24.12.2017
palinator
-> dragon_cb_cz 23.12.17 23:31:52:

Ale jo, stačí jen o maličko připlatit a můžu jezdit ve skoro novým autě, který je ještě větší. 1

auto.bazos.cz/inzerat/... /DACIA-LOGAM-MCV-12-16V-ro k-2014-1-maj-serviska.php
14:36:14
24.12.2017
palinator
-> dragon_cb_cz 23.12.17 23:31:52:

Pláště mám dávno sehnaný včetně ráfků, ale nemyslim že 100 km denně je na horáku na cesty do práce ideální stav, zejména když pro cyklisty je to uplně vyjebaná trasa.

Podle tebe je pro moje potřeby ideální co?



Si koupim Sytygo 44kW na splátki a bude. 3
12:26:37
24.12.2017
Milan 136
-> suri 24.12.17 12:25:48: to jo, celkove to docela funguje. Nejaky zavady byly, ale ne nic castyho opakujiciho se
12:25:48
24.12.2017
suri
-> Milan 136: ale okrem vodných púmp sú tie motory celkom ok
12:19:44
24.12.2017
Milan 136
-> suri 24.12.17 12:10:02: i kdyz to vsechno vyndas, tak ho stejne pacis a lames. Des. Ten zobacek na tom spodnim krytu je taky super.

V patek mi pritahli O2 1.6TDI, ze nejde natocit po velkym mrazu, co byl v utery. Zavada vysoky tlak, mininalni nedosazen. Rikam a jeje, KO cerpadlo. Tlak vubec v bnh nenabihal. Kouknu do filtru, sucho. Zapnu klic a jen to plivlo. Dam tam budik na tlak a nic. Ale cerpadlo bylo slyset. Tak ze se podivam do nadrze. A tam prehozeny vstup/vystup.

Tak jsem to prehodil,odvzdusnil a ok, opraveno. A paradox, ze to bylo cely zapraseny, evidentne dlouho. A dle historie se odcerpavalo palivo. Ale v roce 13 a 77 najeto. Ted to ma 250....

Uz jsem mel takovou zavadu vickrat. I na PD. Normalne zo jezdi dlouho klidne :-O A jednoho dne to padne
upraveno 1x, naposled 24.12.2017 12:25:54
12:10:02
24.12.2017
suri
-> Milan 136: však tieto nové CR motory sú denný chleba , už to ani tak nepríde to rozoberanie , ale je to na hovno celé , ten kryt je zbytočne tak ako ho urobili ...
11:58:11
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2: druhej kolga teď dělal doma a při utahování se mu vytáhnula už ta M10ka...paráda.

V práci dělám rozvody tak jednou za 5 let a minulej tejden jsem dělal dvoje v jednom dnu na EA 288. Jendou čerpadlo vodní a podruhý vysokotlaký. Toho, kdo vymyslel ten horní kryt rozvodů bych profackoval. Co všechno musíš vyndat, abys ho vyndal bez rozlámání...hlavně to čidlo teploty v DPF. To jde blbě už na nových autech, az to bude 8 let starý...?
11:54:28
24.12.2017
saskyn2
-> Milan 136: No je to slyšet hlavně v zimě když ráno nastartuju a hned tomu dám-např. jedu do kopce. Ale nemám čas to nijak řešit, holt tu minutu přežiju, pak už je to dobrý, ale napadlo mě že by to mohlo být právě zdvihátkem které se studeným olejem nevymezí vůli.



jj, stává se to, já když někomu dělám rozvody na PD16v tak docela intenzivně vnucuju preventivní převrtání na M10
11:45:05
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2: to se stalo kolegovi. 3x sundaval rozvod kvůli expertovi, co si vozil nějaký shitkový snímače na vačku. Napotřetí tam dali teda už origo a za 14 dní upadla kladka...

A nestalo se tomu taky nic.

Některý 16V mají takovej traktor zvuk a některý běží pěkně hladce potichu. Nevím čím to, nikdy jsem to nezkoumal jen z tohohle hlediska, nikdo si nestěžoval.
upraveno 1x, naposled 24.12.2017 11:46:28
11:39:56
24.12.2017
saskyn2
-> Milan 136: Já mám na 16v hrozně traktoroidní zvuk když je to studený. Tak si říkám jestli není právě nějaký ko zdvihátko a že nedrží za studena, ale těžko říct. No vahadla/zdvihátka většinou odcházejí pokud to dostane tafku když např vypadne šteft u rozvodů. Ten 16v se většinou nepotká/nebo to prostě ustojí/ takže se samozřejmě nechce nikomu jen tak preventivně sundávat hlavu, takže nahodíš rozvody a jedeš dál. Pak holt je riziko že to může být načaté a třeba pak odejde zdvihátko.
11:31:29
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2 24.12.17 10:54:58: ale zase by nevadily v tomhle případě ty vypadadaný zátky3



-> saskyn2 24.12.17 11:04:39: teď jsem dělal myslím BJB, 300 najeto, v reálu asi víc. Vydřená hlava klasika. Nějak to dejte dohromady. Tak jsem srazil v tý hlavě otřepy, zrenovoval jsem tu díru 2000 šmirglem, vstřiky vypral ultrazvukem, přetěsnil a chvíli to asi jezdit bude. Vačka už byla lehce načatá, záslepky tentokrát ok.



Na 16 V zase odchází zdvihátka, potažmo vahadla s rolničkama. Deacon by mohl vyprávět
11:07:40
24.12.2017
suri
-> saskyn2:
11:04:39
24.12.2017
saskyn2
-> suri: No já nevím co bych musel hulit aby se mi tohle stalo3 3

jako jo, ten systém je blbej, ale spíš je někdy oprc nandat vsřik do vydřenýho uložení a nezničit gumičky. Nandání vahadel a seřízení je už pak brnkačka.
11:02:42
24.12.2017
Alenka
-> saskyn2: protoze jsem dement a nectu si to po sobe. Myslel jsem samozrejme 505.00 ne 505.01 :)
10:57:46
24.12.2017
suri
-> saskyn2: To sa stane ... ja sa bojím PD trysiek ako čert kríža, to vždy ak sa má niečo pretesniť tak je to o nervy



vymačkané plochy na trysku , ko závity a hlavne ak sa v tom niekto už predtým vrtal tak je to vždy prúser ...
10:56:08
24.12.2017
suri
-> Milan 136: vlastne tebe zostáva len sivý origo longlife ... čo viem posledne to bolo BP olej ...



mne kolega v piatok vymenil ten MOBIL 1 0W40
10:54:58
24.12.2017
saskyn2
-> Milan 136 24.12.17 10:48:39: JJ, přesně tak, a mazacíma kanálkama nahoru3 3
10:53:46
24.12.2017
Milan 136
-> suri 24.12.17 10:52:07: to jo no. Na netu bych se asi bál koupit olej.

Leju tam normálně klasiku Castrol, jako lejeme do všeho ostatního. Ano BMM
upraveno 1x, naposled 24.12.2017 10:53:57
10:52:07
24.12.2017
suri
-> Milan 136: ty máš BMM ? a čo dávaš ?



mne sa páči aj origo 505.01 G 052167M2 , máš k tomu prístup tak prečo nie ... aspoň je tam záruka toho že to je naozaj to čo má byť ...
10:50:48
24.12.2017
Milan 136
taky bych tam chtěl lejt něco jinýho, než 507 00, ale DPF...
10:49:41
24.12.2017
suri
-> Jarda: ono to nebude také strašné , origo castrol nie je problém zohnať , ale upozorňujem že nákupy sú vyššie ako predajné ceny niektorých na internete ...
10:48:39
24.12.2017
Milan 136
-> saskyn2 24.12.17 10:46:12: jakože zahloubením pro hlavy šroubů dolu?3
10:48:15
24.12.2017
saskyn2
-> Alenka: Edit: Blbě jsem tvou odpověd přečetl. xxx.01 má aditivum snižující otěr vačky. Ty máš 16V ty na odírání netrpí a i kdyby tak jedna vlaštovka jaro nedělá. A jestli si ještě neviděl vydřenej palec pro vstřikovač, tak já ti sem pak hodim nějakou fotku.
upraveno 2x, naposled 24.12.2017 11:01:59
10:47:39
24.12.2017
Jarda - zrušená registrace
no a ted nevim, co tam dat... 7

-> saskyn2 24.12.17 10:20:32: opravdu? ja mel porad strach z oleju castrol - ze musim urco koupit falzifikat, proto jsem porad kupoval mogul a ted prevodove kupuji vpodstate jen castrol a jeste se mi nepodarilo koupit falzifikat - teda alespon podle toho, ze to funguje
10:46:51
24.12.2017
suri
-> Alenka: ono to v reále nebude s tým karbonom také zlé , stačí tankovať a jazdiť normálne a nebývajú problémy



problémy sú väčšinou len krátke jazdy



passat má iné vačky , vyššiu kompresiu , zrejme inú hlavu alebo ventily , bude toho viac ... tiež sa mi to nezdá
10:46:12
24.12.2017
saskyn2
-> suri: JJ, na 16v jsem zničenou vačku ještě nikdy nezažil. Ale lidi jsou kokoti. Hele jednou přijel nějakej 8V a jelo to fakt divně, tvl. sundam víko ventilů abych zkouknul vačku a tam utrženej šteft na vahadle(ten z těch 4 co to drží do motoru) a tvl. koukám na to a říkám si jestli jsem blázen a ty vahadla normálně nějakej idiot namontoval vzhůru nohama3
10:45:31
24.12.2017
Alenka
-> suri: soft z Passata 220kW tam urcite jit nemuze, ten motor se v mnoha detailech lisi.



Za karbonovani sani muze olej jen castecne. Problem je nekde jinde, ale z hlediska vyrobce je to asi jedine rozumne doporuceni, ktere muze udelat :)



-> saskyn2: jaka aditiva mas konkretne na mysli?

Na oleji bez 505.01 mam na svem PD najeto pres 210 tis. km a kdyz jsem ten motor nedavno rozebiral, pohrbeny rozhodne nevypadal.

Jedine, co bylo potreba vymenit, byly loziska vacek, ale ty jsou KO na vsech PD.

Jeste jsem nevidel vacku na PD, kde by byl poskozeny palec pro vstrikovac, zato obrousene palce pro ventily ma dnes skoro kazda, takze nevidim duvod proc by mel starsi olej s vice aditivy proti oteru takovemu motoru ublizit.
10:41:26
24.12.2017
saskyn2
-> MVM: Neříkám že krátkodobě nebude fungovat, spíš jde o to jak ten motor pak bude vypadat třeba po 100tkm. Ale jak říkám, ono ve finále když tam někdo naleje polskou sračku, nebo jak říkáš nafta v oleji, tak je vymalováno. A to nemluvím o vypadlých záslepkách na vahadlech, ten kdo vymyslel tohle hajdalácký řešení záslepek by zasloužil zpřerážet pazoury.
10:38:34
24.12.2017
suri
-> saskyn2: zdvihátka sú origo iné , aj tak tam každý dáva čo mu príde pod ruku , vypadané zátky na vahadlách sú klasika ....



poznám LL autá kde im nič nie je ani po 400tkm a poznám 505.01 kde je vačka KO v 150tis km



je to vždy a len o jazdnom štýle , kto to za studena nakladá tomu tá vačka odíde a môže tam dať hocijaký olej . Komu to neštartuje a vykývané trysky púšťajú naftu do oleja , to tomu tiež nepridá ... celkove tá hlava mohla byť urobená inak , BKD 16V tieto problémy skoro nemá , trysky na dve skrutky priamo , vačka cez vahadlá
10:29:00
24.12.2017
MVM
-> saskyn2: Co se týká vačky, tak je tam na vahadle rolna čímž se tření sníží dochází tam k odvalování. Ventily to mačká přes zdvihátka uplně stejně jako každej motor třením a ani ty ventilový pružiny nejsou nijak silnější. Podle mě spíš je hoodně větší právě u PD obvodová rychlost na vlastních vačkách díky celkově většímu průměru. Takže škodí vysoký otáčky za studena jak to kdo honí,a pokud se do oleje dostane trochu víc nafty tak to olej ředí a je vymalováno. Takže i kdyby 505,01 tak zkrátit výměny a motor nechat aspn trochu ohřát a nemel by být problém. (Jinak věřím že 5W/40 50500 může taky klidně fungovat,v RSe jsem to taky 8000km měl asi dvakrát po sobě..)
10:20:32
24.12.2017
saskyn2
-> suri: No spíš jde o to že všechny eshopy jsou zavalený polskejma falzifikátama značkových olejů...

A stejné to rozhodně není do PD patří tvrdší typ zdvihátek, jsou černý.
upraveno 1x, naposled 24.12.2017 10:24:09
10:14:39
24.12.2017
suri
-> saskyn2: neviem , skôr sa rieši to že sú zodraté vačky aj zdvihátka , a to má rovnaké aj rotačka aj iné motory ...tam ide skôr o tú kvalitu oleja



dnes máš 505.01 napísané doslovne skoro na každom oleji , ako je to v reáli nevie nikto
10:12:27
24.12.2017
saskyn2
-> suri: -> Alenka: No teda já nevím, ale právě ta 505.01 se liší od té 505.00 tím že v tom jsou aditiva pro mazání vačky, protože u PD jsou na vačku vyvýjeny vysoké tlaky. Nalejt tam 505.00 je jistá cesta jak ten motor pohřbít. O tom že C3 je v autě bez DPF k hovnu žádná, ale nalejt tam 505.00 je ještě 10x horší.
09:11:35
24.12.2017
suri
-> Alenka: je mi to jasné , tých áut jazdí málo , a ešte teraz väčšina v štátnej správe ... skôr sa hovorí o tom že tam dávajú priamo soft z passata 220kw , čo je na tom pravdy neviem



inak s tými olejmi sa to dnes už často hovorí , že aj tá 505.01 už nie je celkom najvhodnejšia ...



inak čo sa týka noriem 504 00 pre benzínové motory , je tam skutočne kvôli karbonovaniu sania nutné používať tieto oleje ?
09:00:01
24.12.2017
Alenka
-> Jarda: jestli ti muzu kecat do provoznich kapalin, tak se u toho PD vykasli na normu 505.01 a dej tam 505.00, ktera plni ACEA A3/B3 ale uz ne C3 nebo C4.

C3+ uz jsou EKO oleje pro auta s DPF, ktere maji proti starsim olejum mnohem min protioterovych aditiv, coz je smrt pro predpotopni konstrukci ventiloveho rozvodu na 8V PD.



-> Milan 136: nojo no, kdyz chteji lidi levne veci, tak obvykle dostanou presne co si zaplatili. Bohuzel, mistr Janda neni zrovna z nejlevnejsich 3



-> saskyn2: ona dobra uprava neni jen o tom jak moc to jede.

Kazdy motor se da narvat tak, ze pojede jak streleny do prdele, ale kdyz se turbo pretaci daleko za hranici ucinnosti kompresoru, EGT uz na petku leze k 1000 stupnum a celkove je to udelane stylem po nas potopa, tak to je proste spatna uprava, i kdyz technicky je treba provedena spravne.



Obecne si myslim, ze neni mozne neco do auta nahrat, shrabnout penize a bez doladeni to poslat pryc. To si muze dovolit OEM s konzervativne nakalibrovanym SW na novych motorech, ktere se chovaji vsechny plus minus stejne, ale jeste jsem nevidel, aby upravu na starsim motoru nebylo nutne individualne doladit.



-> suri: to ti nereknu, upravu na tenhle motor jsem na vlastni oci nikdy nevidel.

Nicmene obavam se, ze minimalne u nas se nikdo vyvojem seriozni upravy pro 3,6 nikdy nezabyval a vsechny "chipy" budou mit maximalne lehce pridany predstih a mozna lehce polecenou bohatost v rezimu ochrany komponent.
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...