-> Borderer 25.12.17 12:41:54:
Super, a teď mi řekni, který z tvejch jmenovanejch aut vychází v provozních nákladech (což je spotřeba + pravidelnej i nepravidelnej servis (a možnost dělat si na tom věci doma se počítá)) alespoň stejně jak ta předražená OI a vydržej dalších 10 let a 250 tkm jezdit.
Jako mně přijde, že někteří buď nechápete moje zadání nebo jste úplný retardi. Zadání je sehnat rozumně velký auto s minimálníma nákladama na provoz (i do budoucna) v daný pořizovací ceně + samozřejmě ho sehnat v co nejlepším stavu. Místo toho mi tu nabízíte výkonnější auto s větší výbavou, který má lepší sedačky a podvozek, ale náklady na provoz dvojnásobný. Fakt debilita.
E: nejsem zrovna automobilně promiskuitní, že bych musel měnit auta co 2 roky, a tím se de facto jistil, že mě nějaká poruchová jebka nestáhne z kůže, protože jí hned vystřelim dál. Nemám to v povaze.
E2: určitě nechci aby to tady vypadalo jak typická vošéfovaná veřejná zakázka, kdy je potřeba všechno tak naohejbat, aby stejně ve finále vyhrál dodavatel kterej vyhrát má. Chtěl jsem tu vytvořit objektivní debatu, vytvořit nějakou alternativu k OI ve smyslu nákladů, kterou jsem třeba přehlédl, ale zatím tu nepadlo zhola nic. A upozorňuju předem, že do LPG nejdu.

Jedinej dragon_cb_cz tady aspoň zpochybnil to, kolik ročně ušetřim, i když jeho výpočet úspory 7000 ročně je dost na vodě. Nutno určit, že aktuálně jezdím vč. servisu za 2,30 Kč/km.