
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> palinator 19.12.17 22:20:46: občas odejde čidlo na nápravě to je trošku dražší (1500origo hardcore čína z ebay za 300) 

-> Jarda - zrušená registrace 19.12.17 22:28:07: V čem konkrétně má oktávka oproti fábii dražší servis? Když teda nebudu počítat že jste to koupili ve 4kole. Podle mě to na servis vyjde úplně stejně, možná naopak fábie o fous dráž kvůli el.servu. Na druhou stran fábie má lepší podvozek než O1. Jinak na naftu si zvykneš, to uvidíš, já už bych nic jiného nechtěl.
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:48:05: To 3.0TDI upřímně závidím, luxusní motor, úplně jinej level než ty naše 4hrnky. Kámoš mi taky pral klíny jestli nechci za super peníze jednu 4kroužkovou krasavici, trochu mě nahlodal, ale neměl kombajna, navíc s tím jezdím hodně postrky, tak ještě nějaký čas zůstanu u lidového vozu a možná časem.
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:48:05: To 3.0TDI upřímně závidím, luxusní motor, úplně jinej level než ty naše 4hrnky. Kámoš mi taky pral klíny jestli nechci za super peníze jednu 4kroužkovou krasavici, trochu mě nahlodal, ale neměl kombajna, navíc s tím jezdím hodně postrky, tak ještě nějaký čas zůstanu u lidového vozu a možná časem.
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:50:02: aha, ja myslel, ze ma V6
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:53:16: no porad jeste levnejsi nez ta nafta... a zalezi kde tankujes, v kazachstanu byl litr lpg za 3,5kc, coz mi prislo tak jako normalni cena :)))
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:53:16: no porad jeste levnejsi nez ta nafta... a zalezi kde tankujes, v kazachstanu byl litr lpg za 3,5kc, coz mi prislo tak jako normalni cena :)))
-> Jarda: ale jako se spotřebou LPG u 1,8 T bych počítal ta ke 12l což podle mě není levné ježdění..
-> Jarda: on ma sharana 1,8T do které ho si dal LPG
-> vhml 19.12.17 22:42:10: to myslis vazne nebo ironii? Dusan fakt tenkrat rikal, ze dobre a spotreba jestli vzpominam 10?, takze 1,35kc na km
-> vhml: no nevím já mám ted 171kw a 180kw v naftě se stálým pohonem všech kol a spotřeba s lehčí nohou 8l dle palubního optimisty s platem na 100km v luxusu proč nějaký alternativní paliva jako LPG?

-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:36:03: kdyby se mi vic libilo TTquatro, tak uz ho mam a urcite s LPG
jen bohuzel ne kazdy LPG system u tehle motoru funguje dobre no :(

-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:36:03: to je prave motor pro plyn jak stvorenej :-)
-> Jarda: se všema 1,8T co jsem se setkal tak cukali při přepínání na LPG po ohřátí jak když si to u 120cy přepínal ručně tvl k tomu motoru to podle mě moc nejde, je to dobrej motor, svižnej ale musíš mít na benzín a ne tam cpát nějaky alternativní palivo

-> Jarda: ono až si na to zvyknete jak to táhne a nafty to taky moc nežere 4kola bude jezdit teda za 7 no, a když nebudeš mít smůlu tak ani nesere tak na to LPG hodně rychle zapomeneš 

-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:14:03: jj, docela dobry, jen jsme mozna meli jit do benzinu a LPG, nez naftu no... pamatuju, ze Dusan si chvalil 1.8T v plynu, pritelkyne rikala, ze plyn zabira jen misto, tak si ted bude platit naftu :), uz vyvalila oci, ze ji kazdej pry rikal, ze bude jezdit tak za 1,5kc/km a spis to jsou 2kc/km, kdyz LPG bylo kolem koruny, tak uz to je znatelnej rozdil... navic proti fabce podstatne drazsi servis, ale tak s tim se musi pocitat, navic u 4koly
Dnes jsem zkousel namrzlej kopecek, kde koncim s rozjezdem s feldou v pulce. Tady jsem v pulce s octavou zastavil a s hrabackama jsem se rozjel. Tendle haldex funguje i na couvani, coz je super. S nivou se v tom neposypanem zledovatelem kopecku rozjedu s uzaverkou bez prohrabnuti a bez uzaverky tak nejak s hrabanim stejne, jak s toudle octavou.
Myslim, ze kdyz je kvuli tomu cidlu nefunkcni ABS, tak nefunguje ani EDS, az to opravim, tak to zas bude jeste o neco schopnejsi...
Dnes jsem zkousel namrzlej kopecek, kde koncim s rozjezdem s feldou v pulce. Tady jsem v pulce s octavou zastavil a s hrabackama jsem se rozjel. Tendle haldex funguje i na couvani, coz je super. S nivou se v tom neposypanem zledovatelem kopecku rozjedu s uzaverkou bez prohrabnuti a bez uzaverky tak nejak s hrabanim stejne, jak s toudle octavou.
Myslim, ze kdyz je kvuli tomu cidlu nefunkcni ABS, tak nefunguje ani EDS, az to opravim, tak to zas bude jeste o neco schopnejsi...
-> palinator: výbojka par stokorun, někdy chcipne to trafo ale to sehnat připadně starší není to moc časté, podle mě spolehlivé xenony....
-> palinator 19.12.17 16:15:32: jako saskyn. Ale taky by to nemělo být otevřený. pokud jde dovnitř bordel a vlhkost, není to dobře
A ještě jeden dotaz:
Xylofony u OI? Jsou aspoň relativně spolehlivý a nebo odcházej a výměna je ranec?
Xylofony u OI? Jsou aspoň relativně spolehlivý a nebo odcházej a výměna je ranec?
-> palinator: on tam díry ani snad neměl bylo to poctivě natřené nějakou černou barvou ale jak se na to šáhlo

-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:10:11:
V tom případě bych moh brzo nabízet svoje jako TOP stav.
Ale díry vepředu v podlahách a v prahách jsou taky.
V tom případě bych moh brzo nabízet svoje jako TOP stav.

-> Jarda: takže jsi oct koupil koukam
-> palinator 19.12.17 22:06:49: kupodivu mame petky bez koroze, jen tam je dolicek, no nekdo s nima uz neco delal - lista nad SPZ je podlepena gumou, ale prahy teda dojebany dost, hlavne v predni casti, dira tam neni, ale omackany a orezly...
-> palinator: pětky klasika, auto někdy bez pupínku a pětky můžeš vyměnit, ještě boužel spodek předníh blatníků je často napaden korozí...
-> palinator: ted mi sem nedávno jedno toledo na stk a výměnu oleje a pár drobností na opravu jeden maník přivezl už do tel sem se ho ptal jestli náhodou není ze spoda zrezavělé, prej ne je garážované hezké, z venku bylo ok asi dva puchýřky na rohách dveří, ale když sem se ho snažil zvednout asi na třech místech (prahy, nosníky, za podlahu přes trámky ) všechno se drolilo jak kdyby bylo s perníku tak sem mu to musel vrátit že mu stím boužel opravdu nepomůžu

-> Pavel P@nkáč:
Takže prahy a 5. dveře u kombika jsou klasika a neznamená to že to auto je úplná hujda? Pojedu se na jedno podívat a prej jsou tyhle věci už udělaný.
Takže prahy a 5. dveře u kombika jsou klasika a neznamená to že to auto je úplná hujda? Pojedu se na jedno podívat a prej jsou tyhle věci už udělaný.
-> palinator: zkurvený je má skoro každá od blbého zvedání a potom to rezne až je někdy díra no, ale podlaha je vždy ok (není to toledo
) a oprava toho kusu začátku prahu je podle mě levná záležitost...



Jedničkový Octy odcházej na prahy nějak hromadně? Nebo to je až u aut který jsou na tabák komplet?
-> Jarda/felda 19.12.17 16:47:18: U dvojky není spojka, takže se točí pořád
-> Jarda/felda:
Starý kompresory měly spojku. Teď se snad jen otevíraj a zavíraj, ale točej se furt.
Starý kompresory měly spojku. Teď se snad jen otevíraj a zavíraj, ale točej se furt.
-> Jarda/felda: Blbost, točí se vždy.
-> palinator: Bez náplně nevadí, ale musí tam být alespoň nějaký olej.
-> palinator: Bez náplně nevadí, ale musí tam být alespoň nějaký olej.
-> palinator 19.12.17 16:15:32: ani ne, kompresor se netočí
Vadí u OII kompresoru, když je klima bez náplně?
-> suri: Chcem foto

-> suri:
IFA

IFA



-> venni: motorpower
-> palinator: reálne je na tom obuté hocičo , jedny hnusné máme erárne a tam je tuším 215/55 R17 alebo niečo podobné
ideál je ten rozmer čo tam patrí , aj tak to vyzerá ako IFA
ideál je ten rozmer čo tam patrí , aj tak to vyzerá ako IFA
-> Nwkt: nevim jestli mam úplně důvod...možná abych opravdu "pocítil" rozdíl na vlastní kůži :D víš o někom kdo to přehrává na zpět?
-> venni 17.12.17 18:34:02: Tak to zkus přehrát zpět 

-> Syny 17.12.17 17:10:46: EGR a pak je častější regenerace což znamená že po zásahu motor produkuje víc sazí ...
Já 23H7 mám přehráto v cca 180tis km na B7 s 1,6.Auto vlastním od 197tis km takže nemůžu porovnat změnu.Regenerace asi probíhá dost často,ale jezdí s tím v 90% žena, takže bych to musel zkoumat zpětně jen přes vaga...jediný co je zarážející dlouhodobá spotřeba.Jezdí se s tím teda hodně kolem komína okolo 20-30ti km a dlouhodobá je podle pc asi 6,4.Ale stále to přisuzuju tim šoustkam,tomu,že se s tim "učíme" jezdit a taky 6 kvaltu.
-> Syny:
Co vim tak mj. zvyšuje vstřikovací tlaky, takže asi větší zátěž čerpadla, zkracuje se doba do regenerace DPF a očekávám že motor bude víc recirkulovat přes EGR. Víc nevim.
Co vim tak mj. zvyšuje vstřikovací tlaky, takže asi větší zátěž čerpadla, zkracuje se doba do regenerace DPF a očekávám že motor bude víc recirkulovat přes EGR. Víc nevim.
-> suri 16.12.17 18:10:10:
Akorát ten Flash je 6Jx17, to je asi fakt jen na ty 205/50 R17, co? 225/45 už by byly hodně široký na ten ráfek, viď?
Akorát ten Flash je 6Jx17, to je asi fakt jen na ty 205/50 R17, co? 225/45 už by byly hodně široký na ten ráfek, viď?
-> Alenka: A co ten novej SW tedy upravuje? Docela by me to zajimalo...
-> Nwkt 17.12.17 15:15:00: v evropě je to jen se souhlasem majitele 

Má tady někdo zkušenosti na Octavii 3 s DCC ?
-> Alenka: Dojet si pro razítko, pokud budou nějak extrémně prudit, a pak to vrátit zpět 

-> Syny: ví, nebylo.
Pokud to máš do vlastního auta, vyhýbej se Dieselgate SW jako čert kříži. Platí pro 2.0 i 1.6.
Pokud to máš do vlastního auta, vyhýbej se Dieselgate SW jako čert kříži. Platí pro 2.0 i 1.6.
-> palinator: v tých pneu až také cenové rozdiely nie sú ... R16 vo výpredajoch moc nebývajú , jedine kukať bazoš
-> suri:
Přesně tomu cos poslal říkám rozumná cena. Akorát mám obavu, že 17" chtít nebudou. Stěhujou se do novýho bytu, tak zas házet s desetitisícema kvůli pneu nemohou.
Přesně tomu cos poslal říkám rozumná cena. Akorát mám obavu, že 17" chtít nebudou. Stěhujou se do novýho bytu, tak zas házet s desetitisícema kvůli pneu nemohou.