Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18306 příspěvků (zobrazeno 15551 až 15600) od 04.01.2015 do 17.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:51:16
19.12.2017
palinator
Jedničkový Octy odcházej na prahy nějak hromadně? Nebo to je až u aut který jsou na tabák komplet?
upraveno 1x, naposled 19.12.2017 21:51:38
18:57:10
19.12.2017
Nwkt
-> Jarda/felda 19.12.17 16:47:18: U dvojky není spojka, takže se točí pořád
18:33:41
19.12.2017
palinator
-> Jarda/felda:

Starý kompresory měly spojku. Teď se snad jen otevíraj a zavíraj, ale točej se furt.
17:02:23
19.12.2017
saskyn2
-> Jarda/felda: Blbost, točí se vždy.

-> palinator: Bez náplně nevadí, ale musí tam být alespoň nějaký olej.
16:47:18
19.12.2017
Jarda/felda
-> palinator 19.12.17 16:15:32: ani ne, kompresor se netočí
16:15:32
19.12.2017
palinator
Vadí u OII kompresoru, když je klima bez náplně?
13:22:28
19.12.2017
suri
nájdi desať rozdielov
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.12.2017 13:22:28
13:22:02
19.12.2017
suri
13:21:44
19.12.2017
suri
-> bouchy:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.12.2017 13:21:44
13:21:20
19.12.2017
suri
-> bouchy:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.12.2017 13:21:20
08:53:14
19.12.2017
bouchy
-> suri: Chcem foto1
08:10:27
18.12.2017
palinator
-> suri:

IFA 3 3 3
23:04:43
17.12.2017
Nwkt
-> venni: motorpower
21:04:36
17.12.2017
suri
-> palinator: reálne je na tom obuté hocičo , jedny hnusné máme erárne a tam je tuším 215/55 R17 alebo niečo podobné



ideál je ten rozmer čo tam patrí , aj tak to vyzerá ako IFA
20:09:54
17.12.2017
venni
-> Nwkt: nevim jestli mam úplně důvod...možná abych opravdu "pocítil" rozdíl na vlastní kůži :D víš o někom kdo to přehrává na zpět?
19:46:26
17.12.2017
Nwkt
-> venni 17.12.17 18:34:02: Tak to zkus přehrát zpět 1
18:44:39
17.12.2017
Jarda/felda
-> Syny 17.12.17 17:10:46: EGR a pak je častější regenerace což znamená že po zásahu motor produkuje víc sazí ...
18:34:02
17.12.2017
venni
Já 23H7 mám přehráto v cca 180tis km na B7 s 1,6.Auto vlastním od 197tis km takže nemůžu porovnat změnu.Regenerace asi probíhá dost často,ale jezdí s tím v 90% žena, takže bych to musel zkoumat zpětně jen přes vaga...jediný co je zarážející dlouhodobá spotřeba.Jezdí se s tím teda hodně kolem komína okolo 20-30ti km a dlouhodobá je podle pc asi 6,4.Ale stále to přisuzuju tim šoustkam,tomu,že se s tim "učíme" jezdit a taky 6 kvaltu.
17:28:04
17.12.2017
palinator
-> Syny:

Co vim tak mj. zvyšuje vstřikovací tlaky, takže asi větší zátěž čerpadla, zkracuje se doba do regenerace DPF a očekávám že motor bude víc recirkulovat přes EGR. Víc nevim.
17:26:27
17.12.2017
palinator
-> suri 16.12.17 18:10:10:

Akorát ten Flash je 6Jx17, to je asi fakt jen na ty 205/50 R17, co? 225/45 už by byly hodně široký na ten ráfek, viď?
upraveno 1x, naposled 17.12.2017 17:26:39
17:10:46
17.12.2017
Syny
-> Alenka: A co ten novej SW tedy upravuje? Docela by me to zajimalo...
16:34:22
17.12.2017
Jarda/felda
-> Nwkt 17.12.17 15:15:00: v evropě je to jen se souhlasem majitele 4
15:22:29
17.12.2017
michael
Má tady někdo zkušenosti na Octavii 3 s DCC ?
15:15:00
17.12.2017
Nwkt
-> Alenka: Dojet si pro razítko, pokud budou nějak extrémně prudit, a pak to vrátit zpět 1
14:48:40
17.12.2017
Alenka
-> Syny: ví, nebylo.

Pokud to máš do vlastního auta, vyhýbej se Dieselgate SW jako čert kříži. Platí pro 2.0 i 1.6.
18:10:10
16.12.2017
suri
-> palinator: v tých pneu až také cenové rozdiely nie sú ... R16 vo výpredajoch moc nebývajú , jedine kukať bazoš
18:08:07
16.12.2017
palinator
-> suri:

Přesně tomu cos poslal říkám rozumná cena. Akorát mám obavu, že 17" chtít nebudou. Stěhujou se do novýho bytu, tak zas házet s desetitisícema kvůli pneu nemohou.
17:54:32
16.12.2017
suri
-> palinator: čo je to rozummná cena ? za rozumnú cenu sú tam teraz flash R17 , žiadna krása ale za tie prachy origo disk
17:47:04
16.12.2017
palinator
Příbuzný koupili docela zachovalou OII:

Daj se sehnat (umí to někdo?) nový origo liťáky (asi 16") za rozumnou cenu? Kupovat jetý je docela risk.
06:37:55
15.12.2017
Syny
Vi uz nekdo co obnasi ten Dieselgate pro ty CRkovy 2,0TDI ? Zatim se tomu vyhybam, ale otazkou je, jestli by to naopak nebylo lepsi prehrat... Jen nevim co presne se zmeni?
23:17:05
14.12.2017
palinator
-> Nwkt:

Táta to auto dával pryč někdy v hlubokým letošním létě. Vůbec netušim kde skončilo, i když byly chýry, kde skončit mělo.



E: hlavně jde o služebáky a nevim jak se takový věci (ne)ztrácej v korporátu
upraveno 1x, naposled 14.12.2017 23:17:36
23:13:59
14.12.2017
Nwkt
-> palinator: Mě přišel dopis taky až někdy v květnu 4 třeba nebyla v tý době ještě připravená verze na jeho auto
22:52:43
14.12.2017
palinator
-> Milan 136 14.12.17 18:00:59:

Táta měl 2011, přijde mi že mu to v autorizáku nikdy nepřehráli, protože to auto nezměnilo vlastnosti. Teď má z půjčovny 2013 s kdovíjakou minulostí, ale to auto prej výrazně míň žere (v dálničním provozu), o něco líp jede a podle mýho ucha to dělá větší kravál. Podle mě to novější auto je Dieselgate.
20:27:02
14.12.2017
Pavel P@nkáč
-> dragon_cb_cz: znám prohnal jsem to tím ale ono to někdy nepřeloží uplně přesně...
20:26:09
14.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: tady to piše:



Vážený zákazníku,

servisní akce pro Vaše dotčené VIN je již k dispozici. Prosím kontaktujte svého servisního partnera za účelem provedení akce.
20:25:26
14.12.2017
dragon_cb_cz
-> Pavel P@nkáč: Ano... znáš google translate? 3
20:22:06
14.12.2017
Milan 136
20:06:12
14.12.2017
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: to znamená že tenhle nešvidluje?
20:05:39
14.12.2017
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: Dear Volkswagen customer



We confirm to you that the vehicle with the vehicle identification number (VIN) you have entered is not affected by the software that optimises the nitrous oxide (NOx) values in the test bench run (NEDC).



If you have any further questions, please use our contact function.



Yours sincerely,
19:40:36
14.12.2017
saskyn2
18:51:30
14.12.2017
Milan 136
-> Pavel P@nkáč: některý po přehrání běží tvrději, ale bez toho, aniž by to člověk slyšel, tak těžko soudit. Jako že by to detonovalo? Dieselgate poznáš podle šítku nalepenýho vedle datovýho štítku v kufru, na kterým je napsáno 23R6 a hlavně najdeš ve váze vzuchu šouplej usměrňovač 6R0129363
18:38:19
14.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: jako přehranej software? asi ne nevím, nebo jako že ten motor švidluje? to poznáš spíš ty podle kodu motoru ne?
18:00:59
14.12.2017
Milan 136
15:06:48
14.12.2017
saskyn2
To bylo čidlo na liště, ale to poškubávalo a mlelo se na volnoběh. Řehtání CR jsem nikdy neřešil. Ale u tý 1.6 bych začal testem vstřiků.
14:42:57
14.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Nwkt: čekám až si to tu přečte:)
13:45:16
14.12.2017
Nwkt
-> Pavel P@nkáč: Zkus saskyna, něco podobnýho řešil na CRku v B6. Jestli to byl nějakej ventil nebo čidlo na railu ... nepamatuju si přesně
11:34:36
14.12.2017
Pavel P@nkáč
-> vhml: hmm ale čím by to mohlo bejt sakra?
11:30:32
14.12.2017
vhml
-> Pavel P@nkáč 14.12.17 11:22:48: služební 2012 neklape po ohrati skoro vubex
11:22:48
14.12.2017
Pavel P@nkáč
Kluci je normální že 1,6 tdi v roomstru celkem hodně diselově řechtá tak mezi 1500-2500 ot.? si připadám když s tím jedu jak v nějakem tdci ty to dělaj hodně, nějak nevím jestli si toho nemám všímat nebo to je rozbitý, je to rok 2010 kod motoru CAYC až na ten zvuk to jede pěkně..
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Pavel P@nkáč vložen 14.12.2017 11:22:48
upraveno 2x, naposled 14.12.2017 11:24:50
23:12:06
13.12.2017
haso
-> Milan 136: myslel som si a zaroven som sa toho bal, ze to inak nez vypnutim nejde vyriesit...
Extreme Tyres