Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18383 příspěvků (zobrazeno 15601 až 15650) od 04.01.2015 do 30.06.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:33:24
20.12.2017
Alenka
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:48:05: To 3.0TDI upřímně závidím, luxusní motor, úplně jinej level než ty naše 4hrnky.

Jsou i 4hrnky, co umí 6



-> Syny 17.12.17 17:10:46: vrtalo se úplně do všeho, ale nejvíc narvali EGR a tlak v railu. Předtím to měli naladěné tak nějak rozumně, teď ten SW vypadá jak z nějakého Renaultu 46
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Alenka vložen 20.12.2017 12:33:24
09:43:50
20.12.2017
Pavel P@nkáč
-> vhml: co je špatného na rotačce? spotřeba 3tinová jak 1,8ka a jede taky slušně když chceš aby to jelo víc tak se dá snadno posílit, pomatuju jak sem si do venta dal vstřiky sprint to byla střela potom3
09:41:09
20.12.2017
vhml
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:48:05: jo, tak mít k dispozici 3.0TDI v Sharanu/Oktávce, tak taky není co řešit. Ale oproti rotačce je prostě ta 1.8T s plynem značnej krok vpřed 3
upraveno 1x, naposled 20.12.2017 09:41:32
09:38:27
20.12.2017
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: ja měl taky doted lidové vozy se 4hrnky, postrky jezdim taky hlavně ženská na to by se hodil spíš skůtr3
23:54:44
19.12.2017
Jarda/felda
-> palinator 19.12.17 22:20:46: občas odejde čidlo na nápravě to je trošku dražší (1500origo hardcore čína z ebay za 300) 4
23:35:56
19.12.2017
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 19.12.17 22:28:07: V čem konkrétně má oktávka oproti fábii dražší servis? Když teda nebudu počítat že jste to koupili ve 4kole. Podle mě to na servis vyjde úplně stejně, možná naopak fábie o fous dráž kvůli el.servu. Na druhou stran fábie má lepší podvozek než O1. Jinak na naftu si zvykneš, to uvidíš, já už bych nic jiného nechtěl.



-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:48:05: To 3.0TDI upřímně závidím, luxusní motor, úplně jinej level než ty naše 4hrnky. Kámoš mi taky pral klíny jestli nechci za super peníze jednu 4kroužkovou krasavici, trochu mě nahlodal, ale neměl kombajna, navíc s tím jezdím hodně postrky, tak ještě nějaký čas zůstanu u lidového vozu a možná časem.
22:53:32
19.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:50:02: aha, ja myslel, ze ma V6

-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:53:16: no porad jeste levnejsi nez ta nafta... a zalezi kde tankujes, v kazachstanu byl litr lpg za 3,5kc, coz mi prislo tak jako normalni cena :)))
upraveno 1x, naposled 19.12.2017 22:56:22
22:53:16
19.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Jarda: ale jako se spotřebou LPG u 1,8 T bych počítal ta ke 12l což podle mě není levné ježdění..
22:50:02
19.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Jarda: on ma sharana 1,8T do které ho si dal LPG
22:48:51
19.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 19.12.17 22:42:10: to myslis vazne nebo ironii? Dusan fakt tenkrat rikal, ze dobre a spotreba jestli vzpominam 10?, takze 1,35kc na km
22:48:05
19.12.2017
Pavel P@nkáč
-> vhml: no nevím já mám ted 171kw a 180kw v naftě se stálým pohonem všech kol a spotřeba s lehčí nohou 8l dle palubního optimisty s platem na 100km v luxusu proč nějaký alternativní paliva jako LPG?3
upraveno 1x, naposled 19.12.2017 22:50:54
22:47:12
19.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:36:03: kdyby se mi vic libilo TTquatro, tak uz ho mam a urcite s LPG4 jen bohuzel ne kazdy LPG system u tehle motoru funguje dobre no :(
22:42:10
19.12.2017
vhml
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:36:03: to je prave motor pro plyn jak stvorenej :-)
22:36:03
19.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Jarda: se všema 1,8T co jsem se setkal tak cukali při přepínání na LPG po ohřátí jak když si to u 120cy přepínal ručně tvl k tomu motoru to podle mě moc nejde, je to dobrej motor, svižnej ale musíš mít na benzín a ne tam cpát nějaky alternativní palivo3
22:31:35
19.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Jarda: ono až si na to zvyknete jak to táhne a nafty to taky moc nežere 4kola bude jezdit teda za 7 no, a když nebudeš mít smůlu tak ani nesere tak na to LPG hodně rychle zapomeneš 3
22:28:07
19.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:14:03: jj, docela dobry, jen jsme mozna meli jit do benzinu a LPG, nez naftu no... pamatuju, ze Dusan si chvalil 1.8T v plynu, pritelkyne rikala, ze plyn zabira jen misto, tak si ted bude platit naftu :), uz vyvalila oci, ze ji kazdej pry rikal, ze bude jezdit tak za 1,5kc/km a spis to jsou 2kc/km, kdyz LPG bylo kolem koruny, tak uz to je znatelnej rozdil... navic proti fabce podstatne drazsi servis, ale tak s tim se musi pocitat, navic u 4koly

Dnes jsem zkousel namrzlej kopecek, kde koncim s rozjezdem s feldou v pulce. Tady jsem v pulce s octavou zastavil a s hrabackama jsem se rozjel. Tendle haldex funguje i na couvani, coz je super. S nivou se v tom neposypanem zledovatelem kopecku rozjedu s uzaverkou bez prohrabnuti a bez uzaverky tak nejak s hrabanim stejne, jak s toudle octavou.

Myslim, ze kdyz je kvuli tomu cidlu nefunkcni ABS, tak nefunguje ani EDS, az to opravim, tak to zas bude jeste o neco schopnejsi...
upraveno 1x, naposled 19.12.2017 22:32:26
22:26:02
19.12.2017
Pavel P@nkáč
-> palinator: výbojka par stokorun, někdy chcipne to trafo ale to sehnat připadně starší není to moc časté, podle mě spolehlivé xenony....
22:22:48
19.12.2017
Milan 136
-> palinator 19.12.17 16:15:32: jako saskyn. Ale taky by to nemělo být otevřený. pokud jde dovnitř bordel a vlhkost, není to dobře
22:20:46
19.12.2017
palinator
A ještě jeden dotaz:

Xylofony u OI? Jsou aspoň relativně spolehlivý a nebo odcházej a výměna je ranec?
22:19:11
19.12.2017
Pavel P@nkáč
-> palinator: on tam díry ani snad neměl bylo to poctivě natřené nějakou černou barvou ale jak se na to šáhlo9
22:15:28
19.12.2017
palinator
-> Pavel P@nkáč 19.12.17 22:10:11:

V tom případě bych moh brzo nabízet svoje jako TOP stav. 47 Ale díry vepředu v podlahách a v prahách jsou taky.
22:14:03
19.12.2017
Pavel P@nkáč
-> Jarda: takže jsi oct koupil koukam
22:12:07
19.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 19.12.17 22:06:49: kupodivu mame petky bez koroze, jen tam je dolicek, no nekdo s nima uz neco delal - lista nad SPZ je podlepena gumou, ale prahy teda dojebany dost, hlavne v predni casti, dira tam neni, ale omackany a orezly...
22:12:00
19.12.2017
Pavel P@nkáč
-> palinator: pětky klasika, auto někdy bez pupínku a pětky můžeš vyměnit, ještě boužel spodek předníh blatníků je často napaden korozí...
22:10:11
19.12.2017
Pavel P@nkáč
-> palinator: ted mi sem nedávno jedno toledo na stk a výměnu oleje a pár drobností na opravu jeden maník přivezl už do tel sem se ho ptal jestli náhodou není ze spoda zrezavělé, prej ne je garážované hezké, z venku bylo ok asi dva puchýřky na rohách dveří, ale když sem se ho snažil zvednout asi na třech místech (prahy, nosníky, za podlahu přes trámky ) všechno se drolilo jak kdyby bylo s perníku tak sem mu to musel vrátit že mu stím boužel opravdu nepomůžu3
22:06:49
19.12.2017
palinator
-> Pavel P@nkáč:

Takže prahy a 5. dveře u kombika jsou klasika a neznamená to že to auto je úplná hujda? Pojedu se na jedno podívat a prej jsou tyhle věci už udělaný.
22:01:01
19.12.2017
Pavel P@nkáč
-> palinator: zkurvený je má skoro každá od blbého zvedání a potom to rezne až je někdy díra no, ale podlaha je vždy ok (není to toledo 3 3 3 ) a oprava toho kusu začátku prahu je podle mě levná záležitost...
upraveno 1x, naposled 19.12.2017 22:05:03
21:51:16
19.12.2017
palinator
Jedničkový Octy odcházej na prahy nějak hromadně? Nebo to je až u aut který jsou na tabák komplet?
upraveno 1x, naposled 19.12.2017 21:51:38
18:57:10
19.12.2017
Nwkt
-> Jarda/felda 19.12.17 16:47:18: U dvojky není spojka, takže se točí pořád
18:33:41
19.12.2017
palinator
-> Jarda/felda:

Starý kompresory měly spojku. Teď se snad jen otevíraj a zavíraj, ale točej se furt.
17:02:23
19.12.2017
saskyn2
-> Jarda/felda: Blbost, točí se vždy.

-> palinator: Bez náplně nevadí, ale musí tam být alespoň nějaký olej.
16:47:18
19.12.2017
Jarda/felda
-> palinator 19.12.17 16:15:32: ani ne, kompresor se netočí
16:15:32
19.12.2017
palinator
Vadí u OII kompresoru, když je klima bez náplně?
13:22:28
19.12.2017
suri
nájdi desať rozdielov
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.12.2017 13:22:28
13:22:02
19.12.2017
suri
13:21:44
19.12.2017
suri
-> bouchy:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.12.2017 13:21:44
13:21:20
19.12.2017
suri
-> bouchy:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 19.12.2017 13:21:20
08:53:14
19.12.2017
bouchy
-> suri: Chcem foto1
08:10:27
18.12.2017
palinator
-> suri:

IFA 3 3 3
23:04:43
17.12.2017
Nwkt
-> venni: motorpower
21:04:36
17.12.2017
suri
-> palinator: reálne je na tom obuté hocičo , jedny hnusné máme erárne a tam je tuším 215/55 R17 alebo niečo podobné



ideál je ten rozmer čo tam patrí , aj tak to vyzerá ako IFA
20:09:54
17.12.2017
venni
-> Nwkt: nevim jestli mam úplně důvod...možná abych opravdu "pocítil" rozdíl na vlastní kůži :D víš o někom kdo to přehrává na zpět?
19:46:26
17.12.2017
Nwkt
-> venni 17.12.17 18:34:02: Tak to zkus přehrát zpět 1
18:44:39
17.12.2017
Jarda/felda
-> Syny 17.12.17 17:10:46: EGR a pak je častější regenerace což znamená že po zásahu motor produkuje víc sazí ...
18:34:02
17.12.2017
venni
Já 23H7 mám přehráto v cca 180tis km na B7 s 1,6.Auto vlastním od 197tis km takže nemůžu porovnat změnu.Regenerace asi probíhá dost často,ale jezdí s tím v 90% žena, takže bych to musel zkoumat zpětně jen přes vaga...jediný co je zarážející dlouhodobá spotřeba.Jezdí se s tím teda hodně kolem komína okolo 20-30ti km a dlouhodobá je podle pc asi 6,4.Ale stále to přisuzuju tim šoustkam,tomu,že se s tim "učíme" jezdit a taky 6 kvaltu.
17:28:04
17.12.2017
palinator
-> Syny:

Co vim tak mj. zvyšuje vstřikovací tlaky, takže asi větší zátěž čerpadla, zkracuje se doba do regenerace DPF a očekávám že motor bude víc recirkulovat přes EGR. Víc nevim.
17:26:27
17.12.2017
palinator
-> suri 16.12.17 18:10:10:

Akorát ten Flash je 6Jx17, to je asi fakt jen na ty 205/50 R17, co? 225/45 už by byly hodně široký na ten ráfek, viď?
upraveno 1x, naposled 17.12.2017 17:26:39
17:10:46
17.12.2017
Syny
-> Alenka: A co ten novej SW tedy upravuje? Docela by me to zajimalo...
16:34:22
17.12.2017
Jarda/felda
-> Nwkt 17.12.17 15:15:00: v evropě je to jen se souhlasem majitele 4
15:22:29
17.12.2017
michael
Má tady někdo zkušenosti na Octavii 3 s DCC ?
Extreme Tyres