Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18827 příspěvků (zobrazeno 18601 až 18650) od 04.01.2015 do 20.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
18:02:42
26.03.2016
Pavel P@nkáč
-> palinator: nebyli to si asi pleteš s xenonem, ten je takovej členitej ještě oct. tour a classic neměli mlhovky, jen atrapy čočky:)
17:24:12
26.03.2016
palinator
Chlapci, kolik je druhů světel Octy I po faceliftu? Normální H4 a xenony? Nebyly náhodou ještě normální žárovkový s oddělenou dálkou?
11:42:37
06.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: 4
11:27:58
06.02.2016
Pavel P@nkáč
-> Sejki: je to možné ale jak pisu koupil jsem jine, nema cenu resit za 500kč
11:24:46
06.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: 3 ja myslel jestli to nedela nejakej svab :) OI docela trpi na studene spoje...
11:22:00
06.02.2016
Pavel P@nkáč
-> Sejki: nevim lepsi sehnat za 500 jine
10:29:33
06.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: takze pan Svabinsky?
upraveno 1x, naposled 06.02.2016 10:29:59
10:26:36
06.02.2016
Pavel P@nkáč
-> Sejki: no vidíš nakonec jsi to trefil, dělali to budiky.
09:22:52
06.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: jezisi ty ses tajemnej jak hrad v Karpatech... ja mam origo kabel a nikdy jsem nemel problem, muze to delat jiz zminene radio, nebo HF sada nebo jina pripojena kravina, muze to delat kabelaz, vykurvena zasuvka, pristrojovy stit... atd
21:21:29
05.02.2016
Pavel P@nkáč
-> Sejki: ne, nechas se podat?



-> Milan 136: dobra uvaha ale to jsem vyndal jako prvni.
21:17:58
05.02.2016
Milan 136
-> Pavel P@nkáč: radio
21:16:44
05.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: psal jsem jeste pojistky. Jinak nevim...
20:53:15
05.02.2016
Pavel P@nkáč
-> Sejki: tak to nebylo ani kabeláží ani jednotkou i kdyz jsi psal že tam toho vic neni, typneš co?1
20:32:15
02.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: nechces snad abych se za tebe registroval ne?
20:21:28
02.02.2016
Pavel P@nkáč
-> Sejki: dik se budu muset reg. abych neco stahnul
20:19:15
02.02.2016
Sejki - zrušená registrace
20:12:49
02.02.2016
Pavel P@nkáč
-> Sejki: diky za snahu ale moc jsi mi nepomohl :)
19:55:17
02.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: schema nemam, treba ho sem nekdo hodi...
19:54:19
02.02.2016
Pavel P@nkáč
-> Sejki: pojistky ok ty mam zkontrolovane, co mám propipat, ze zasuvky kam to vede?
19:52:28
02.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: tak prvne mrkni asi na pojistky, pak pokracuj kabelazi, propipat a pokud je vse ok, tak jednotka, vic tam toho neni
19:50:15
02.02.2016
Pavel P@nkáč
-> Sejki: jede normalně, mám tu jednu ustřihnutou tak kouknu jestli jsou stejne napinovane kabliky podle barvy, co vic se dá kontrolovat?
19:45:31
02.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: predpokladam, ze auto jede normalne... nevim jak to ma OI, jestli to komunikuje po 7 pinu K-line jen motor nebo vse... snad nekdo moudrejsi poradi... proste zkontroluj zasuvku v cetne kabelaze....
19:40:59
02.02.2016
Pavel P@nkáč
-> Sejki: nemas nakres jak to má bejt?
19:37:18
02.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: jednotka motoru komunikuje na jinem pinu...
19:36:51
02.02.2016
Pavel P@nkáč
-> Sejki: muzu ale to bych se podle me nespojil s nicim...
19:34:01
02.02.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: mrkni na zasuvku jestli je dobre zapojena
19:28:23
02.02.2016
Pavel P@nkáč
Neví někdo kde by mohl byt problem u octavia 1 r.v. 2000, mi nejde diagnostikou se spojit s motorem a budiky, s ABS a airbagy se spojím normálně, auto jezdi nic mu neni ale na STK bude problem. zkoušeno vice druhu diagnostik.
upraveno 1x, naposled 02.02.2016 19:29:16
15:45:44
22.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 21.01.16 16:22:27: To je hrůzostrašná cenovka.
14:33:03
22.01.2016
suri
-> Milan 136 22.01.16 12:58:40: ja skôr tvrdím to že bežne teplé auto na servise nechrastí , väčšinou po studenej noci ... rieši sa to samozrejme tiež -> Luboš 22.01.16 12:54:17: urob , je to klasika všetkých reťazových rozvodov
12:58:40
22.01.2016
Milan 136
-> Luboš: -> Jarda/felda: -> suri: nevim jak kdo a kde, ale u nas, kdyz se neco takoveho co se resi zde nezda technikovi, nebo mechanikovi, tak se to urcite sdeluje zakaznikovi a doporuci se oprava
12:54:17
22.01.2016
Luboš
-> suri: tak jestli to auto vezmu, udělám ti pak video4

zatím dle informací od tebe usuzuju, že je to normální stav u tohodle motoru 6
12:29:51
22.01.2016
suri
-> Luboš 22.01.16 11:58:30: skôr je to tak že aj tie najvyťahanejšie rozvody väčšinou pri servise kde príde auto zohriate nehrkocú , samozrejme menilo sa ich kopec , hlavne TSI a hlavne na záruku ... osobne by som to chcel počuť , že čo je normálne 3-4 sekundové chrastenie kým dotlačí olej napínák a prestavovač a čo už je príliš ...
12:29:10
22.01.2016
Jarda/felda
-> Luboš 22.01.16 11:58:30: v době kdy mechaniky platí podle úkonů dle tabulek na to serou a sekaji kusy 4
11:58:30
22.01.2016
Luboš
-> suri: nevím, jestli si dobře rozumíme.

To opravdu musí majitel přijít sám, a říct, že se mu ten zvuk už nezdá, aby se na to např. při pravidelné servisce podívali?

Já bych to spíš čekal od servisu, zrovna při té pravidelné, že řeknou, už vám to rachotí až příliš, je potřeba to vyměnit.
10:20:13
22.01.2016
suri
-> Luboš 22.01.16 06:23:50: chodí sem veľmi málo BLF , aj celkovo ich je málo na to aby to riešil niekto iný ako zákazník ...
06:23:50
22.01.2016
Luboš
-> suri: takže v autorizáku se tohle rachocení řeší, až když si zákazník řekne sám?
16:22:27
21.01.2016
suri
-> Luboš 21.01.16 15:03:48: nemyslím si patrí k tomu že či by si to pri servise niekto všimol a riešil



ako ono to nie je zlé vozenie , len sa tam rátalo s 100okt. benzínom , výhoda oproti MPI je dlhšia prevodovka /taká ako 1,4 59kw/ a slušná spotreba , akurát teda na MPi máš v rozvode kladku a remeň za pár korún a tu to máš trošku komplikovanejšie ... dnes som robil súpisku na 1,4 TSI /v podstate to isté ako tu / a vyjde to materiálovo podľa môjho svedomia na cca 825eur s olejom aj filtrom , a robotu rátaj minimálne 6hodín x normohodina
15:03:48
21.01.2016
Luboš
-> suri: zvláštní důvod : vypadá to na cenu, za kterou se to neodmítá 6



a propos, to "nemyslím si " ptarí k čemu?
upraveno 1x, naposled 21.01.2016 15:04:42
12:26:55
21.01.2016
suri
-> Luboš 21.01.16 06:49:35: nemyslím si , dnes som riešil toto isté na 1,4TSI , hrkoce to tiež po štarte pár sekúnd, osobne by som skúsil 0W40 olej a potom by som to možno podľa intenzity riešil ...

inak prečo chceš BLF 1,6 85Kw ? máš nejaký zvláštny dôvod?
06:49:35
21.01.2016
Luboš
-> suri: díky za rady, rýsuje se mi nabídka na koupi, tak se trochu informuju. Auto jezdí od nova do autorizáku, tak teda předpokládám, že by to tam řešili, pokud by to rachocení překročilo nějakou mez.
17:01:06
20.01.2016
suri
-> Luboš 20.01.16 14:50:16: tak ten zvuk vie dobrý servisák rozlíšiť , a nečakaj že nový bude ticho , tri sekundy sú normálny jav aj na prestavoač aj na rozvody kedže potrebujú olej , jediné čo môžeš je dať tam nejakú 0W40 olej a uvidíš čo to spraví ...
14:50:16
20.01.2016
Luboš
-> suri: právě že to po startu asi 3 vteřiny chrastí, jako o život. Takže by to mohl být ten přesuvník vačky a ne řetěz?
12:24:02
20.01.2016
suri
-> Luboš 20.01.16 10:50:18: práca je tam odhadom 5-6 hodín tak si to porátaj ?čo to robí vlastne ? tam dosť často hrkoce prestavovač vačky za 520euro , hlavne po štarte , a často pri výmene rozvodu zistíš že sú na ňom KO zuby , takže nová reťaz je po chvíli rovnaká ako stará ... je to v podstate to isté ako 1,4TSI
10:50:18
20.01.2016
Luboš
Optám se tady: jak finančně náročná je výměna rozvodů na motoru 1,6 FSI u dvojkové octávky?

Sada jsem koukal tak 5-6 tis, a kolik asi práce?
11:12:35
16.01.2016
Klubko_
-> Pavel P@nkáč, George88: Tak jsem se v tom včera vrtal. Samostavy a cely mechanismy zadních brzd byly pohyblivy, takže jsem je "jen" očistil od prachu, namázl styčny plochy a prasátka ošetřil pomocí breox fluid. Pochopitelně při hraní si s prasátkama mi jeden pístek povyjel, takže proběhlo i odvzdušnění zadku.

Ručka chodila na 6-7 zub, takže jsem ji přeštělovat tak, že to brzdí na 3-4 zubu a zdá se to být v pořádku.

Co jsem ale zjistil, tak výměna prasklé potlakové trubky k posilovači za hadici k posilovači ze 120tky, kterou jsem provedl někdy dřív není ta správná volba. Ta vývěva vyvíjí mnohem větší podtlak, takže se hadice bortí dovnitř 3 Nová trubka stojí okolo 800kč 36

Ještě jsem měnil levou vnější manžetu poloosy, takže když už jsem měl kolo dole, tak jsem očistil a opět pomocí breox fluid ošetřil vodící čepy brzdiče.
upraveno 2x, naposled 16.01.2016 11:14:12
12:54:31
13.01.2016
Klubko_
-> George88: j, to mě napadlo.

-> Pavel P@nkáč: nepříjde mi, že bych ji musel rvát obzvlášť vysoko. Moc ji nepoužívám, většinou si vystačím se zařazenym kvaltem 1 Vlastně jak teď byl sníh, tak jsem jí auto v pohodě otáčel.

Takjo, mrknu na samostavy. Říkal jsem si, že se zeptám, jestli by tam mohlo být ještě něco.
upraveno 1x, naposled 13.01.2016 12:54:48
12:45:58
13.01.2016
Pavel P@nkáč
-> Klubko_: a ručka ti chodí vysoko? taky bych to viděl na ssamostav
upraveno 1x, naposled 13.01.2016 12:46:10
11:56:56
13.01.2016
George88
Nastavení samostavu?
11:35:01
13.01.2016
Klubko_
kuci, chtěl bych poradit, než se v tom začnu vrtat. Octavia 1,9tdi, 66kW, 2002, vzadu bubnovy brzdy, ABS.

Všiml jsem si, že mi poslední dobou při sešlápnutí brzd. pedálu jde pedál níž, chodil dříve. Když po tomhle sešlápnutí pak hned šlápnu znova, pedál tak nízko nejde. Účinek posilovače se nezměnil.

V roce 2012 jsem dával novy bubny, s něma najeto cca 30 000km.

Nějaky návrhy, co by to mohlo způsobovat?
23:17:24
06.01.2016
palinator
-> LuMi:

Myslíš ten zvuk jako když se něco soustruží?1
Extreme Tyres