VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
4061 příspěvků (zobrazeno 1201 až 1250) od 24.01.2014 do 25.07.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
12:35:55
06.03.2024
Bobesh
-> Jarda/felda 06.03.24 11:39:58: Samozřejmě že jsem to nikdy nenechal úplně uvařit, max 110 a topil jsem. Ale jinak si drží standardních 90, dobu nic, pak zapípá, začne blikat olej a pokud bych nechal topení na studenou, tak se za chvíli začne teplota zvedat. Co jsem ještě neudělal, zkusit sundat chladič a vystříkat bordel mezi voštinami.
11:39:58
06.03.2024
Jarda/felda
-> Bobesh 06.03.24 11:14:40: a přehřeje se to i fyzicky nebo jen na budíku ? 1 to samý by byl ten olej, osobně bych to odhadnul na kostru motoru 1
11:14:40
06.03.2024
Bobesh
-> palinator 06.03.24 10:33:16: Pro mě, jakožto autobusáka a uživatele MAZDA MPV II je Fobie i Golf malej hajzl,co ho odveze do a z práce, popřípadě děti do školy nebo malý nákup 158

-> Sita 06.03.24 10:40:10: Ale proč to občasné přehřívání, ta blikající červená olejnička přijde jako předzvěst
10:43:28
06.03.2024
palinator
-> Sita:

Jsou, ve všech generacích. Stejně jako mezi Superbem a Passatem, ale nemůžeš srovnávat 2 různý platformy. S Fábií se srovnává Polo a Ibiza.
10:40:10
06.03.2024
Sita
-> palinator: Ve fabiich jsem se moc nehrabal, ale rozdily mezi G4 a O1 taky nejaky jsou....



Podle me to bude cidlo tlaku oleje, privod k nemu, pripadne je jeste nejaky cidlo dole na vane.
10:33:16
06.03.2024
palinator
-> Bobesh:

Fabie a Golf rozhodně není a nemůže být nikdy to samý. Je to úplně jiná platforma. Golf je Octavie.



Sahara běží? Co změřit tlak oleje? Olej po výměně vydrží čistý?
10:29:17
06.03.2024
Bobesh
Místo Fabia I. HTP máme doma teď Golf IV 1,4 16v. V podstatě to samý, jen teď mám možnost srovnání a musím říci že Golf si vždycky nechal pro sebe to lepší.

Kromě klasických výměn, závad a zanedbané údržby řeším zajímavý problém.

Vůz po ohřátí a určité době jízdy třikrát pískne a rozbliká červený olej. Po určité době varování zmizí nebo se za určitou dobu začne zvedat teplota. Pokud použiji klasický škoda fígl a přitopím, srazím teplotu zpět a je klid, popřípadě zmizí i varování.

Olej měněný, stav max, motor nekouří, spaliny čisté. Kdyby opravdu nemazal, dávno by zakukal. Chladivo neutíká, soustava čistá, do expanze nefouká, olejová zátka suchá, vůz "topí jako prase", tudíž se mi nechce věřit podfouklému těsnění nebo vadné pumpě. Termostat nový.

A paradoxně, přichází to náhodně, někdy jo, někdy ne, třeba začne řvát ve městě a při letu 120km/h je úplně v klidu. Chová se naprosto standardně, neklepe, nekouří, chytá na první dobrou, válce nevypadávají, běží rovnoměrně.

Někdo radu, než půjdu vrátit výuční list?
20:17:08
29.02.2024
Nwkt
-> Bery: No dneska DVD moc smysl nemá, vše online, max na nějakým USB
23:02:45
28.02.2024
Bery
co je tovární sound systém?

řeším jestli vůbec to dvd mít v rádiu. už toho máme hromadu nastahovanyho, do toho ty netflixy...apod...
22:57:44
28.02.2024
Bery
zatím nic...ale v t4 bylo...je...2 DIN radio s dvd- nejaky pioneer, na zadní obrazovku už nedošlo. teď bych to chtěl dotáhnout včetně ty zadní obrazovky.
19:24:24
28.02.2024
Nwkt
-> Bery: Akorát bacha, většinou to neumí tovární sound systém, pokud máš vyšší audio
19:24:01
28.02.2024
Nwkt
-> Bery: Ty zadní obrazovky nebo origo DVD už máš? Jestli ne, tak je to fuk co koupíš
10:52:31
28.02.2024
Bery
Řešil někdo do T5 multivan jiné rádio a třeba propojení se stropní TV pro zadní sedačky?

Potřebuju nějaký rádio 2 din s androidem, nebo bez, asi cd mechanikou, bez dvd, nebo s?? zatím hledám...
12:46:28
23.02.2024
Bery
jako mimo výměny oleje se na žádný ladění takových motorů, převodovek a jednotek nechystám.

na 3.0 V6 nedosáhnu a ani o něm nesním.

Někde jsem psal jak si užívám t4 a už si vozím prdel v novým s dsg a je ten posun znát. na komfortu veliký skok, na spolehlivosti pracujeme..
15:31:54
22.02.2024
palinator
-> Bery:

Tole je uplně nejlepší na nízký otáčky... a taky na vysoký 47 Bez cukání, bez dunění. 40
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od palinator vložen 22.02.2024 15:31:54
upraveno 1x, naposled 22.02.2024 15:32:15
14:39:18
22.02.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Bery 22.02.24 14:35:09: Ano, většinou co jsem jel, tak čím víc objem, tím to zvládalo nižší otáčky bez cukání a dunění.
14:35:09
22.02.2024
Bery
3,0 mercedes je schopen jet na 900 otáček, ale tam to budou mít asi zmáknutý víc než u vw...čas ukáže
18:58:03
21.02.2024
Jirik_Tuňák1983
-> minno 21.02.24 15:54:04: No co co co. 1 Já jel necelých 70 do slušného kopce na sedmičku. Motor duněl jako prase, tak jsem odřadil pádlem dolů. Nejezdím s automatem zas tak často, takže jsem to zapomněl kontrolovat, co to tam skládá za hovadiny. Navíc jsem konverzoval s kolegou. 2.0 TSI.
15:54:04
21.02.2024
minno
00:05:10
20.02.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 16.02.24 21:40:45: Potvrzuji ze služebáku. 1 Máme O3, O4 a S.
upraveno 1x, naposled 20.02.2024 00:12:27
12:36:11
19.02.2024
Bery
sport u mulťáka řadí lidsky. po dálnici ale i D v pohodě.
08:49:59
17.02.2024
Pavel P@nkáč
-> saskyn2 16.02.24 20:51:03: no jasný, ale softy na to podtáčení převodovky budou jak na suché tak mokré DSG
21:40:45
16.02.2024
Nwkt
-> Jarda/felda 16.02.24 21:16:56: Lehce jo, ale stejně ti to nacpe 6 do kopce při 50km/h
21:21:26
16.02.2024
saskyn2
-> Syny: No jo, já četl jen ten první příspěvek
21:18:07
16.02.2024
Syny
-> saskyn2: Však píše, že se suchým nemá zkušenost.
21:16:56
16.02.2024
Jarda/felda
-> Nwkt 16.02.24 18:19:12: režim "sport" to neřeší ?
20:51:03
16.02.2024
saskyn2
-> Pavel P@nkáč: V Multáku přeci není suchý dsg ne? Tam je DQ381 jak v novějších naftách.
20:33:39
16.02.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja mel suchou dvojspojku v kundaji a kdyz to par dni nejelo a prselo a bylo vlhko, mlhy... Tak mi pak prislo, ze tak prvni km to radilo nejak debilne, obcas to cuklo a tak... Ale jestli tam muze byt nejaka mikrokoroze? Netusim, ale zajimalo by me to...
20:07:05
16.02.2024
Syny
-> Pavel P@nkáč: Motor vim, spis mi jde o to suchy DSG. V cem je pripadne horsi ci poruchovejsi nez mokry.
19:59:10
16.02.2024
Pavel P@nkáč
-> Syny: ta suchá převodovka nevím, nemám zatím zkušenost ale motor dobrej, svižnej, žere jak TDi, ale taky složitej jak naftovej, filtry ve výfuku, vysokotlaké vstřikování, už se o tom tu psalo...
upraveno 1x, naposled 16.02.2024 19:59:37
19:56:21
16.02.2024
Pavel P@nkáč
-> Nwkt: jsou na to tunnzing softy, měl jsem v Multivanu
18:28:20
16.02.2024
Syny
-> Nwkt: Jako jo podtaci, ale neni to tak strasny. Ale jezdil jsem jen s mokrym a tak nejak se vsude traduje, ze ten suchej je fuj :)
18:19:12
16.02.2024
Nwkt
-> Syny: Nechceš DSG, prostě to podtáčí
17:29:52
16.02.2024
Syny
Jaky mate zkusenosti s 1,5 TSI a DSG. Uz bych snad ze zoufalosti prezil i tuhle kombinaci. Je to suchy DSG (rekneme r.v. 2019+) furt takova bida a risk?
09:44:08
23.01.2024
Milan 136
-> Borderer 23.01.24 06:56:49: Je to tuším DLC povlak.
06:56:49
23.01.2024
Borderer
-> Milan 136: Není to místo barvy nitridace?
06:40:27
23.01.2024
MVM
-> Cumper 23.01.24 00:03:18: Vyměním olej a jezdim.. Měním rok/10tis.km
00:03:18
23.01.2024
Cumper
-> MVM 22.01.24 22:02:58: Díky za tip, to vypadá dobře, je to 505.01 a bez C3 . Koupím na příští výměnu. Tvoje vačka vydržela původní když jsi dával tenhle olej ? 1



Jinak díky všem za zajímavé postřehy o hydroštelech, doufám že to právě nebudu muset řešit, proto řeším ten ideální olej 1
23:19:34
22.01.2024
Jarda/felda
-> Milan 136 22.01.24 23:07:35: ty mám ted 1 tak uvidíme, ty minutý vydrželi asi 80 tisíc 8
23:07:35
22.01.2024
Milan 136
-> Jarda/felda 22.01.24 22:44:29: Aha. Tyhle byly barevné (černé) komplet.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 22.01.2024 23:07:35
22:44:29
22.01.2024
Jarda/felda
-> Milan 136 22.01.24 22:31:33: když říkám šedý tak mělo šedý vršek 4 ale boky byli leštěný bez barvy

takhle nějak vypadalo www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/034109309ad-zdvihatk o-ventilu-sdi-tdi-hydroste l-engineteam-14554.html

ale kupoval jsem to ještě na CC autodíly 8
22:31:33
22.01.2024
Milan 136
-> Jarda/felda 22.01.24 22:25:08: Já měl takový. Lepší fotku nemám. Hrubý byl možná trochu ten černý povlak. Ale to se podle mě zaleští.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 22.01.2024 22:31:33
22:25:08
22.01.2024
Jarda/felda
-> Milan 136 22.01.24 22:03:14: předminulou výměnu mi poslali šedou Inu tak měla hrubší povrch i když podle čísel byla určená pro PD 8
22:03:14
22.01.2024
Milan 136
-> ajok 22.01.24 21:26:40: Černá INA vypadá úplně stejně, jako originál. Které jsou taky INA
22:02:58
22.01.2024
MVM
-> Cumper: Q8 Formula Excel 5W40. Několik let jsem to jezdil sam ve svy

fabii RS (PD)
21:52:05
22.01.2024
Jarda/felda
21:26:40
22.01.2024
ajok
-> Jarda/felda 22.01.24 21:14:08: a to bys daval origo hydra? protoze kdyz vezmes do ruky origo hydrostel a treba inu, tak ta ina vzhledem k opracovani te vacce da urcite vic zabrat4
21:14:08
22.01.2024
Jarda/felda
-> Cumper 22.01.24 20:25:34: normálně bych dal 505.01 a víc neřešil, s rozvodama preventivně měnit i hydroštely a ona ta vačka něco vydrží 4
20:52:23
22.01.2024
ajok
-> Cumper 22.01.24 12:59:55: davam tendle motoil.cz/castrol-edge-5w -40-turbo-diesel-titanium- fst-5l

ale naopak to existuje C3 bez 505.01 a ja blbec na doporuceni mechanika ho nekolikrat dal :/

raglu.cz/castrol-magnatec -c3-5w-40-4l?utm_source...

edit: s tim titanium 505.01 je to urcite tissi, spis mysleji nedavat jen C3 a nam ho tam sam mechanik po oprave turba nalil :(

edit2: myslim ze s prisadou LM s MoS2 nic nezkazis, co se u obyc. mogulu extreme 10W40 objevilo SN (mozna zaroven, kdy to prevzali polaci), tak se mi v olejich u favomotoru zacalo objevovat vic bordelu, tak to ted liju vsude...
upraveno 2x, naposled 22.01.2024 21:08:14
20:49:37
22.01.2024
Milan 136
-> Cumper 22.01.24 20:25:34: To bys tam musel dát úplně něco jiného bez 505.01. Nějakej 10W40

Ta vačka u PD 8V je prostě slabý místo8
Extreme Tyres