skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> saskyn2 21.09.23 08:59:58: tak nejsem magor abych tunil 1.6, daval tam velky brzdy a pak resil proc hnijou :D
-> Syny 20.09.23 19:37:22: tohle ma 80procent lidi jen o tom neví, staci když to necháš párkrát stát někde venku na trávě malý nájezdy atd. Ono taky nezapomeň že tyhle brzdy se tak nehrejou jako ty maličký co tady predhazuje sita. Já mám přední hezky, ale zadek je fakt shit, ale to je fakt i materiálem a byla na to snad i svolavacka že to hnije, to by věděl spíš Milan.
-> Jarda/felda 21.09.23 07:36:09: naštěstí jak kterej, to je pak radosti měnit kolo

-> Syny: šroubky jsou z hovna to v klidu odvrtáš. Předpokládám že teda nemají hlavičku jak někde povolování poloosy se šroubovakem

-> Syny 20.09.23 19:37:22: dobra sragora
-> Syny 20.09.23 19:51:56: sekackem nebo i solidnim sroubovakem ty sroubky vzdy dostanu. udelam si zasek na kraji hlavy a klepu a klepu smerem doleva jako bych ho vutacel, az se pohne. Pak uz je muj
-> Syny 20.09.23 19:51:56: sekackem nebo i solidnim sroubovakem ty sroubky vzdy dostanu. udelam si zasek na kraji hlavy a klepu a klepu smerem doleva jako bych ho vutacel, az se pohne. Pak uz je muj

Jen se mi tedy za boha nepovedlo vyndat ty ulomene zajistovaci sroubky z naboje. Nema nekdo tip na nejakou fungujici sadu na vytahovani zalomenych sroubu? Premyslim, ze bych neco takovyho poridil nejen pro tenhle pripad.
LP origo kotouc z vnitrni strany... Maj vicemene presne 60 tkm a 6 let.
-> saskyn2 20.09.23 10:19:49: jo to je ono,ale tyhle byly s par dirkama i zvenku....
Me to teda moc nerezne 

-> venni 20.09.23 10:00:20: vypadá to přesně jak to co jsem psal tady-> saskyn2 11.09.23 19:11:59:
-> Bukaj 17.09.23 21:21:00: Obávám se, že to tak bude u všeho.
predek 10tkm, oboji druhej den po wapkovani podvozku, po projeti to vypada jako to venniho. Auto jezdi denne a stoji celorocne na zpevnenym travnaym povrchu
-> venni: jestli máš nějaký lepší motor a vzadu chladaky tak ty jsou snad lepší fakt druhoska, origo hnije pekelně.
ATE kodiaq předek i zadek kotouče CZ a předni desky taky CZ.Zadni desky origo ATE jsou Italy.
Zadni kotouče co tady mam na lagunu II ,tedy rok cca 2007 jsou od ATE taky Italy.
Zadni kotouče co tady mam na lagunu II ,tedy rok cca 2007 jsou od ATE taky Italy.
-> Bukaj 17.09.23 22:12:21: zrovna i ty portugalský zimáky co jsme měli na fabii stály dost za ho.... 

K "českým" Barumkám jsem něco psal zde skoda-virt.cz/cz/.../1416
78-jake-pneu-4?gotopost=4.
..
-> Jarda/felda: Zrovna Barumky ve škodováckém rozměru (13") už nedělají jinde, než v Rumunsku. Zimáky na Volvo (15") jsou zase z Portugalska...
-> Bukaj 17.09.23 21:21:00: co jsem kupoval tak "stejnou" barumku dělali jak v německu tak v čechách 

-> růža: U pneumatik to většinou platí. 

-> Syny: Moje teorie (víceméně vydedukovaná z příspěvku Saskyna) je, že menší brzdy na levnější (starší) auta jsou z "podřadných" továren a obráceně. Pro zajímavost to zkusím pozorovat.
-> růža 16.09.23 20:22:42: No te PRC jsem se bal, ale prodejce mi nebyl schopnej rict co prijde, tak jsem to risknul a varianta DE a CZ snad bude cajk :)
-> Syny 15.09.23 15:03:48: Tak jsem udělal rychlej průzkum skladu a krom CZ a DE ještě existuje varianta Italy
-> minno: Však jo, ale fakt stačí párkrát zabrzdit a je to pryč. Na 900NG jsem to měl podobně - stejně jako ta Alfa taky stála i několik měsíců bez hnutí. No a pravda taky stejně jako s tou Alfou když jsem se s ní projel, tak pak ty brzdy smrděly a po rzi ani památky 

-> dragon_cb_cz 15.09.23 20:43:29: Takéto kotúče mávam často pomaly z večera do rána
Stačí, že večer, alebo v noci zaprší a ráno je z toho toto.

-> Bukaj 15.09.23 08:08:06: Tohle je na 156 - parkované celoročně venku. Jen teď přes léto stála v práci v garáži, ale teď už zase asi 3 týdny stojí tady venku u baráku... používám jí jako winterkáru a odsolování nepraktikuju. Párkrát zabrzdím a budou vypadat jak ty -> venni 14.09.23 12:23:24: Co to je za kotouče netuším, už jsem s nima auto koupil. Desky jsou myslím origo, ale jistej si nejsem.
-> Bukaj 15.09.23 12:01:48: Město a okolí 90%, sem tam výlet. Parkování na ulici na zámkovce.
Tak jsem mel snad kliku - Made in Germany
A desticky dokonce CZ.

-> ajok: To zas denne nejezdim. Vesmes 2x za tejden do prace a jednou Moravska otocka. Hlavne to chce brzdit obcas razantne 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 15.09.23 12:45:21: jj, kdyz jezdis denne, tak nestaci reznout
-> Bukaj 15.09.23 08:08:06: garážovaný to je,ale třeba v zimě to je dost na škodu,protože v garáži máme cca 15 stupňů a když přijede v noci z práce z DE tak si ta sůl tak pěkně žere a žere..A že tou solí skopčácí nešetří.Jinak jako Jirka,já ručně auto umeju tak maximalně 5x do roka.Žena si s tim do myčky jezdí 1x za dva měsíce.
Jinak v pondělí budu dávat ATE na Koďoura tak svalně uvidíme,jak budou vypadat v kombinaci s DSG po nějakých větších km.Origo desky jsou sjetý na plech po 77tis km a prej už to vydavá zvuk jako vlak
Jinak v pondělí budu dávat ATE na Koďoura tak svalně uvidíme,jak budou vypadat v kombinaci s DSG po nějakých větších km.Origo desky jsou sjetý na plech po 77tis km a prej už to vydavá zvuk jako vlak

Pokud se jezdi a normalne brzdi brzdama a ne motorem, tak ty brzdy nereznou...
-> Jirik_Tuňák1983: A kde se s tím jezdí a kde to parkuje?
-> Bukaj 15.09.23 11:10:37: Auto meju já tak 2 - 3x ročně. 

-> Jirik_Tuňák1983: Tak parkuje někde na dobře větraném místě na asfaltu a po zasolení auto včas myje?
-> Bukaj 15.09.23 08:08:06: Proč? Ženy vůz stojí jen venku a jezdí celoročně. Kotouče má pořád krásně čisté. A to ty předky mají kolem 30 - 40 tisíc km.
-> venni: To je garážované a v zimě (v soli) nejezděné auto, ne?

-> ajok 14.09.23 12:10:32: Ano, když je hranka na kotouči a trochu to orezne, tak to rozvibrovává destičku a ta píská (ne při brzdění, ale normálně při jízdě). To, co fotil Milan -> Milan 136 13.09.23 18:15:10: je jezděné často, takže to nestíhá oreznout, takže asi ani pískat nebude...
