VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
3487 příspěvků (zobrazeno 951 až 1000) od 24.01.2014 do 23.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
10:07:21
12.09.2023
ajok
-> MOLSO 12.09.23 07:08:07: jsou blbe natoceny, zavity se neposkladaji do sebe, ale sedaji si castecne na sebe a roztahuji zespoda ten nad sebou a z vrchu zas ten pod sebou, uz kdyz jsem je montoval, tak jsem videl, ze to bude pruser, ze jdou malo do kuzele, jeste mi suri posilal dilenskou prirucku a namontoval jsem je spravne, ale to je tak, kdyz clovek dodelava auto pred cestou na posledni chvili a uz nestihne to vratit a koupit neco jineho

-> darklord 12.09.23 07:14:21: mozna az se ten blbe natoceny zavit odlomi, tak buchtat nebudou1



co vim, tak u vsech techto audi naprav, origo pruziny popraskaji okolo 200tis.km,. ja mam 243tis.km a jedne chybel zaverny zavit dole, to bylo jeste vpoho, semtam to jen trochu bouchlo, ale na druhe strane chybel taky a pak pri nalozenem aute a kdyz jsem v zatacce chytil hrbol, tak praskla nahore, pak mi jeste lezla do ramena a to uz jsem resit musel



pritelkyne ma na jedne strane pri 375tis.km jeste origo, samo uz ji zaverny zavit chybi a na druhe strane od minuleho majitele meyle, ta je stale cela, ale sedla si tak, ze je zadek s tou prasklou v rovine
09:17:06
12.09.2023
Sita
-> saskyn2: 2 roky uz jezdi zadek a rok predek, zatim naprostej cajk. Nikdo s tim autem nezavodi ani nejezdi hranu (ja treba nebrzdim vubec, zena jo), ale ty brzdy fungujou jak maji, a verim tomu, ze to auto uz prezijou :D Mimochodem aktualne to auto ma 290tkm, pocitam ze tak 100 bylo stazeny predhozima majitelama, takze si myslim ze to uz ted pujde rychle. Chtel jsem to uz vymenit za Polo mk5, ale penize na auto si ted bere banka jmenem skolniho pokusu snizovani inflace, coz se moc nedari, protoze spis kopiruje cenu ropy, ale to uz patri jinam 3
upraveno 1x, naposled 12.09.2023 10:25:16
09:07:08
12.09.2023
saskyn2
-> Sita 12.09.23 02:13:33: Pokud si je těch 9 let měl doma v garáži protože si koupil rovnou dvě sady, tak určitě. Ale jinak se obávám že to je přesně ten případ o kterém se tu bavíme, před 10 lety byla Bora ještě slušný auto a ATE slušná firma, dneska může(neříkám nutně že musí) být ta kvalita někde jinde. Viz Jardovo pružiny, lesjöfors se dává jako top nejlepší z druhovýroby, ale očividně na 20 letou oktávku mají trochu jinou kvalitu než na 10 letýho Passata, nedej bože na to co dodávají do prvovýroby.
07:14:21
12.09.2023
darklord
-> MOLSO: normalne ked sa zlomi tak to potom fest rachoti 40
07:08:07
12.09.2023
MOLSO
-> ajok: a co ti na tych lesjofors pruzinach moze akoze buchat ?
02:48:05
12.09.2023
ajok
-> Sita 12.09.23 02:13:33: ja dal na o1 4x4 zadni lesjöfors a nic horsiho jsem dat asi nemohl, jak na takovy smejdy mohou napsat madi in sweden8, ale zas ty rany varuji cyklisty na 500 m :)

Ted uz vim, ze mnohem lepsi by byly meyle a pod ne podlozku a jeste jsou levnejsi...



Brzdovy komponenty se moc nevyplati kombinavat, vpredu mam brembo max a texstar a to je tragedie, kdyz to navlhne, vzadu kotouce brembo a mel jsem desky ATE a nebylo nic moc, ted jsem dal dozadu zakladni desky brembo a je to o dost lepsi, takze se chystam dat i na predek desky brembo...



Ale ty ATE me vydrzely asi 40tis.km jen, ten zadek obcas trosicku pribrzduje, promeroval jsem origo trmen a replikovy pistek na 3D a oboje ma ovalitu 0,02 - 0,03 a kdyz se to sejde, tak je to v nule... tmen jsem se snazil prosmirglovat, ale v Chorvatsku zas mi trosku pribrzdovalo a ted uz to zase nedela, pistky si necham vyrobit nove z 1.430x nebo neceho jeste "lepsiho" CrNi. Vpredu uz mam pistky z 1.4301
02:13:33
12.09.2023
Sita
-> saskyn2: ad to "zaplati": manzelky auto (bora 1.6) na jedny brzdy najelo 140 tkm za 9 let, takze jsem dal zase ate (power) a vim ze budou pekny jeste az to auto pujde za cca 10 let na likvidaci. Zatim jedinej dil, kdej resim problem s kvalitou druhovyroby jsou predni pruziny. To uz jsem lehce zoufalej, protoze to menin kazdy 2 roky.,,
22:43:46
11.09.2023
Matthes, záškodník z TechWebu
-> saskyn2: Kamos co delaval pred lety v Kelly, tak umel treba u tech kotoucu rict ktery presne sarze jsou od jakyho vyrobce. Je teda otazkou, jak je to dnes...
22:35:01
11.09.2023
saskyn2
-> minno 11.09.23 22:09:55: Jednoduše, v Itošce dělají třeba power disky, ceramic a kotouče do lepších aut kde to lidi zaplatí a zbytek jedou v číně. A ano třeba levnější slitina udělá na milionech kusů slušný prachy, měkčí tolerance-mín vyřazených zmetků atd. To je jako proč se vyplatí vartě dělat baterky v různý kvalitě do automobilky a pro plebs z ulice.

EDIT: tím samozřejmě neříkám že v číně neumějí vyrobit kvalitní věci, vyrobí to co jim zaplatí, ale vetšinou když někdo lifruje výrobu do číny tak je to pro snížení nákladů a bohužel ruku v ruce s tím jde i snižování kvality. Jinak samozřejmě spousta věcí made in Germany je Čína v Německu daná do krabic... nejhorší je že ta kvalita dílů pro auta se pořád různě mění a není v možnostech ani schopnostech nikoho to neustále to sledovat a být v obraze.
upraveno 1x, naposled 11.09.2023 22:41:25
22:09:55
11.09.2023
minno
Inak celkom by ma zaujímalo, taká úvaha, že ak "kvalitná" fabrika, ako napr. spomínané ATE postaví druhý závod v Číne (pre lacnejšiu výrobu), to tam nakúpia aj menej kvalitné mašinky/výrobné stroje, že tie diely odtiaľ sú horšej kvality?3 Či v čom je problém. Alebo menej kvalitné vstupné suroviny. Moc to nechápem.
22:03:12
11.09.2023
minno
-> saskyn2 11.09.23 16:16:06: Ono je to s tou výdržou veľmi individuálne, ako aj píšeš v ďalšom príspevku.

Na mojej škodovke som menil kotúče tiež po 160tkm a aj to v podstate len tak preventívne pri iných prácach na náprave, inak boli krásne z oboch strán a nič im nebolo. A platničky mením po 60tkm a to nejdem až na kov, 10-20 tkm by ešte vždy kľudne dali, ale načo. Ale auto jazdí len v lete a prevažne len za sucha a parkuje v suchej garáži. A druhé auto so 130tkm na hrbe má aktuálne už 4. sadu kotúčov4 8 Pretože celoročná prevádzka / nepravidelné jazdy / málo km za rok / stojí vonku.



Za mňa je najdôležitejšia funkčnosť a bezproblémovosť. Výdrž je podstatná vlastnosť, ale pri nízkom nájazde to skôr zožerie hrdza / vplyv počasia, než opotrebovanie používaním.
22:01:02
11.09.2023
růža
-> saskyn2 11.09.23 19:11:59: Budu teď dávat nový předky na B5, tak ty Textáry prubnu. Jinak koroze je častej problém, Takže jedině lakovaný (ikdyž to taky není na furt).
21:08:10
11.09.2023
saskyn2
-> Syny: na stk je tuším limit 1/3 brzdné plochy. Ten vnitřek má takhle nebo spíš mnohem víc spousta lidí ani o tom neví. Ale přístup chválím.
21:00:13
11.09.2023
Syny
-> StepaNoFUN 11.09.23 20:51:18: Zadni mam ATE, jsou tam pres 3 roky a jsou naprosto krasny z obou stran oba dva. Predni jsou origo, stary pres 6 let a zezadu uz nic moc a ted i jeden z ty predni strany taky fuj. Vymenim je a bude s tim pokoj dokud to auto budu mit.
20:51:18
11.09.2023
StepaNoFUN
-> Syny: 1 cm na zadnim kotouci z jedny strany neni kompromis, ale vlastnost.
20:40:42
11.09.2023
Syny
-> saskyn2: Na TK už mi je napsali do protokolu 3 Ale jako je mi jasný, že lidi jezdí na ledasčem, ale ač to moje auto neni žádnej showcar, tak se ho snažím držet dobrém stavu a zrovna brzdy chci mít fakt bez nějakých kompromisů.
19:11:59
11.09.2023
saskyn2
-> růža: ono víc fabrik mají asi všichni. Ale na textar vyloženě reklamaci nemám. Akorát jeden lojza si stěžoval že to málo brzdí, ale bylo to podle mě tím že chtěl nový desky na jetý kotouče. A vlastně nedávno jsem dělal nějaký auto a tam má zadek na kotoucich zevnitř schnily že mu odpadají kusy materiálu, jakoby takový krátery a přitom z venkovní strany vypadají jak nový, to jsem nikdy neviděl.

-> Syny: hele ono záleží kde parkuje, jak jezdíš ono stačí když zaprši a pak s tím měsíc nejedeš a jak to orezne tak to neobrzdis. Jiná 1cm hrany zevnitř není zas taková tragédie, kdybys viděl na čem lidi jezdí 3
18:41:08
11.09.2023
růža
-> saskyn2 11.09.23 16:16:06: A neslyšel si o tom, že Textar má dvě fabriky a z jedné jdou kvalitní brzdy a z druhé šmejdy? Už nevím, kdo mně to kdysi říkal, ale nezkoumal jsem to.



-> Jarda/felda 11.09.23 17:41:36: Se nediv, o " Strachlajnových " brzdách se říká, že destičky přežijí kotouče, protože jsou tak tvrdý, že fungují jako soustruh 3



Osobně teda z aftermarketových brzd neumím nic nabídnout. Někdo chválí Bosche, někdo je nesnáší. To samé Bremba, Ate atd. Akorát na ty Textary mám jen jednu stížnost od zákazníka, na druhou stranu se moc neprodávají. Jo a ještě po mně jeden zákazník vyžaduje zimmermanny, ale ty neumíme.
upraveno 1x, naposled 11.09.2023 18:41:47
18:24:51
11.09.2023
StepaNoFUN
-> saskyn2: nevim jak na koncern, ale na transitu se mi Textary vubec neosvedcily. Originaly 40tis, TRW a Brembo 30, Textar 20. Uvidime co ATE.
18:00:35
11.09.2023
Syny
-> saskyn2: Mam tam originály a maj teď cca 70 tkm a jsou KO. Zevnitř už je přes 1cm rezavá hrana na obou, zvenku na levé straně už taky pár mm bude, vpravo zvenku dobrý. No a teď po tom stání v servise k levému kolu pravděpodobně přirezla destička a je ten kotouč vyžranej. Sice už nekope, ale jsou na něm soustředné vlnky. Ale možná mě na ty tvoje origo ještě nahlodáš 3
17:41:36
11.09.2023
Jarda/felda
-> saskyn2 11.09.23 16:16:06: třeba já mám na sterline deskách 70 a ještě tam materiál je 3 3 a nedával jsem je já ale minulý majitel před prodejem- patrně to nebrzdilo, no aby ne, když byli zarezlý pístky 3 3
16:16:06
11.09.2023
saskyn2
-> minno 11.09.23 13:48:11: Hele já je vzhledem k ceně montuju minimálně, jedu bud origo, nebo Textary který jsou lepší a přitom i levnější, to že otevřeli fabriku v číně mám od dodavatele. Spíš s nima byl vždycky problém že zadky přibrždovali u el. ručky, proto tam pak začali dávat do sady takový pérka. Za mě je to prostě nesmysl, origo brzdy najedou klidně 150t při normálním zacházení, ty druhoškový kolikrát lidi měněj po 30t, jako abych ušetřil litr? Jinak mě se zkroutili paradoxně moje vrtaný zimmermany, pak jednou na nějakým mondeu důchodce feroda. No a pak klasika takový ty experti co poměněj díly na nápravě za 25t a ono nějakek expert v brembu udělá o 2mm menší desky který jim celou dobu dělaly to klepání3 ale zase mají novou nápravu no3
15:26:31
11.09.2023
Borderer
-> minno: Mne také ne, takže pochybuji. Navíc na volvoforu si na tohle stěžovalo vícero lidí. Bohužel.
14:30:10
11.09.2023
minno
-> Borderer: Tak to zas môže byť aj prístupom. Mne sa ešte nestalo, aby sa kotúče skrútili.
13:53:22
11.09.2023
Borderer
-> minno: ATE dával na Volvo předchozí majitel těsně před prodejem. Během 1 000km se oba přední kotouče zkroutily.
13:48:11
11.09.2023
minno
-> saskyn2 11.09.23 12:25:28: ATE China? 9 9 9 A to som ATE len nedávno začal s obľubou kupovať ako osvedčenú kvalitu8

Máš aj nejakú reálnu negatívnu skúsenosť z praxe s tými ATE?
13:37:09
11.09.2023
Syny
-> saskyn2: Já už světlo sehnal. Těch 70 Kč za dopravu už mi asi nezabije. Ale díky moc za tip. Cenově to je skoro půlka toho co mi dneska řekli v krámu... Kdyby to z nějakýho důvodu neklaplo, tak vemu od tebe ty originály.
13:25:34
11.09.2023
saskyn2
-> Syny 11.09.23 12:59:39: ok

-> Syny 11.09.23 12:58:57: tak tam koukni ještě po tom světle, nebo si vem olej do zásoby, nad 5000 je doprava zdarma4
12:59:39
11.09.2023
Syny
-> saskyn2 11.09.23 12:57:48: Jsem si jistej že to je 312 mm. Už to tady i proběhlo v minulosti :) -> Syny 08.04.22 21:18:50:
upraveno 1x, naposled 11.09.2023 13:01:39
12:58:57
11.09.2023
Syny
-> saskyn2 11.09.23 12:50:40: Heleď bejt to auto v lepším stavu, tak bych o tom i uvažoval :) Ale tady už asi takovýhle tuningy nemaj cenu. Objednám asi ty ATE cos poslal odkazy a snad to bude cajk. Za 3,5 i s dopravou to je dobrý a míň než mi dneska říkal ty nejlevnější. Nechápu tedy co to mělo být 8 Vyměním ještě to světlo (doufám, že nezkurvim ten novej nárazník) a pak už na to seru...
12:57:48
11.09.2023
saskyn2
-> Syny: jen teda si si jistý že máš 312? Oktávky v tvé motorizaci mají jen 288. Ale je možný že jak je to VW tak to má lepší. Passaty mají ty 312 taky v základu.
12:50:40
11.09.2023
saskyn2
-> Syny: nebo kdybys chtěl třeba i nový brzdiče 3 tak tu mám teď funglovky z gte 312 hezky modrý 3 vychází 7000 komplet s kotoučema3 nebo rovnou 12 I s hliníkovými tehlicema a loziskama3
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od saskyn2 vložen 11.09.2023 12:50:40
12:47:27
11.09.2023
saskyn2
-> Syny: ano to jsou přímo 312 na tvého golfa. Jako za prd, no prostě už to není nic lepšího než třeba ten Zimmermann. Podle mě je textar lepší ale každý má jiný názor
12:42:55
11.09.2023
Syny
-> saskyn2 11.09.23 12:35:34: No tvl tak já nevim. To mi tam ještě říkal, že to berou levněji než bych měl cenu sám. Tyhle odkazy cos dal jsou přímo na toho mýho Golfa? Já teď nevím ty čísla dílů. To si to rovnou objednám sám. A nebo ty tedy říkáš, že ATE už stojí za prd?
12:40:03
11.09.2023
vhml
Za 3300 jsem kupoval na Sharana komplet předek+zadek 3 Tuším, že asi Feroda a Textary. Ani u jednoho neměli tu druhou nápravu
12:35:34
11.09.2023
saskyn2
-> Syny: Jinak být tebou tak hlavně změním krám, ty ate co po tobě chtějí 5900 mě v nákupu vychází asi 3500 sada. Koukni např autodilos.cz

autodilos.cz/autodily/brz dovy-kotouc-7069820

autodilos.cz/autodily/sad a-brzdovych-desticek-kotou cova-brzda-6992258
12:32:16
11.09.2023
saskyn2
-> Syny: ne komplet
12:28:55
11.09.2023
Syny
-> saskyn2: Cenu za origo sadu ale myslíš jen kotouče předpokládám?
upraveno 1x, naposled 11.09.2023 12:29:55
12:25:28
11.09.2023
saskyn2
-> Syny: Hlavně se dělají i v číně a není to kvalita co bývala, já ATE už nedávám, je to nesmysl za ten poměr cena/výkon. Umím origo sadu 312 asi 4500 tak to dávám všem, pokud chce někdo pár korun ušetřit tak z druhošky textar, ty jsou poměr cena/výkon z druhovýroby asi nejlepší.
12:12:14
11.09.2023
Syny
Měl bych dotaz na zdejší osazenstvo. Byl jsem teď v krámku kam chodím pro ND na auto s tím, že objednám přední kotouče a desky. Chtěl jsem ATE jako vždy. Ale ještě něž mi prodejce začal hledat ceny, tak mi říkal, že ATE zdražilo jako prase. Pak na mě vybafnul cenu a docela mě to překvapilo. Kotouče a desky ATE na moje auto vychází na cca 5900 Kč (s DPH). Prý to tam přestali kvůli ceně brát i manící co dělaj v servisech a berou namísto toho Bosch a Zimmermann. Bosch by na moje auto vyšly komplet cca 4000 a Zimmermann 3600. Vždy jsem bral ATE, ale ted za tuhle cenu se mi vůbec nechce. Jaké máte zkušenosti s dvěma dalšími značkami? Trochu se těchhle experimentů bojim. Nebo umí někdo ty ATE líp? Jsou to 312 mm kotouče. Dík :)
upraveno 1x, naposled 11.09.2023 12:20:36
12:09:56
11.09.2023
dragon_cb_cz
-> palinator: Tak ten Saab je taky jen E4... Giuliettu (E5) ale cejtím taky - ale míň.
12:05:43
11.09.2023
palinator
-> dragon_cb_cz:

No mě teda studenej benzin přijde větší ekl než nevyrajtovaná nafta. Studenej start EURO3 TDI nic moc není, ale EURO5 a víc jsou už v pohodě. Takovej ten kyselej smrad dobře spálený nafty mi nevadí. Horší je blbě spálenej humus vzor Tatra.
12:01:53
11.09.2023
dragon_cb_cz
-> Syny: To já bych čekal taky, ale víš jak... 3



Je teda fakt, že když třeba v garáži nastartuju Saaba a ještě kvůli něčemu musím vylézt, tak ty studený katy po ránu prostě hned nefungujou a cejtit to je... A to pořád benzín proti naftě voní.
20:22:23
09.09.2023
Syny
-> dragon_cb_cz: Tak já myslel, že v tom autě jezdí a né že mu sedí za vejfukem a čuchá ho 3
16:17:40
09.09.2023
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: Jako zahradnik a tudiz zemedelec by mel traktory uznavat.
16:03:19
09.09.2023
dragon_cb_cz
-> Syny: Protože mu nafta smrdí....
13:18:02
09.09.2023
Pavel P@nkáč
-> Syny: protože naftovej motor je přece na hovno3 přitom TDI celkem hezky jede, prd žere, a když nemáš vyloženě smolíčka tak je téměř nesmrtelný ...
13:07:15
09.09.2023
Syny
-> Bukaj: A proč benziňák na takovýhle trasy?
09:12:15
09.09.2023
Bukaj
-> Jarda/felda: No, ideální to není, ale žádnej jinej rozumnej benziňák do tohoto vozu nebyl v nabídce. Spíš bych řekl, že než motor, to zabíjí převodovka - buďto by to chtělo mnohem delší vyšší kvalty, nebo spíš o jeden víc...
16:42:43
08.09.2023
Jarda/felda
-> Bukaj 08.09.23 10:08:01: to nejni moc vhodná motorizae na takový trasy 8
Extreme Tyres