skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
16:54:28
16.01.2022
16.01.2022
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 16.01.22 16:51:27: Trochu i tu následující generaci Espace. Je to více jak třicet let starý návrh. Akorát, že ti v té době byli za průkopníky, teď s odstupem let je ten design diskutabilní a někdo si to střihne u novinky.
16:51:27
16.01.2022
16.01.2022
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: Proč mi to připomíná tohle? upload.wikimedia.org/wiki
pedia/.../800px-2002_Renau
lt_Espace_Expression_DCi_2
.2_Front.jpg
16:34:49
16.01.2022
16.01.2022
Jirik_Tuňák1983
Líbí se to někomu? Nějak nemůžu přijít na chuť tomu nehezky protaženému čumáku se skloněným oknem. Připadá mi to jako prodloužení auta, které mohlo být o ten předkus kratší.
www.auto.cz/novy-volkswag en-multivan-konecne-dorazi l-do-ceska-objednat-uz-lze -i-diesel-142345
www.auto.cz/novy-volkswag en-multivan-konecne-dorazi l-do-ceska-objednat-uz-lze -i-diesel-142345
11:19:22
16.01.2022
16.01.2022
Bukaj
-> Milan 136 16.01.22 08:43:38: Hůř to fakt asi nejde - nenašel jsem očko 5mm, které by bylo kompatibilní s mými knipexy (kupoval jsem je na konektory v 1000MB-130L) a ten přístup tam, mráz, zahnojenej motor a čelovka - prostě ideální kombinace na to, něco zfušovat
10:10:15
16.01.2022
16.01.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136 16.01.22 08:43:38: No pokud jim sef vyslovene nerekne, at to nepredelaj (nevim jak lip), tak mechanik rekne, ze to funguje, tak co by do toho rejpal, to je mi uplne jasny...
08:43:38
16.01.2022
16.01.2022
Milan 136
-> Bukaj 16.01.22 00:27:38: Aby to v tom servisu nějakej lempl neudělal hůř, než jsi to udělal provizorně Ty
00:27:38
16.01.2022
16.01.2022
Bukaj
-> 11mAjA11: Do servisu to bylo objednáno už dřív. To očko jsem tam nalisoval dost blbě - byl tam blbý přístup pro krimpovací kleště a pod nohama mi klouzal led
Navíc ten kabel má zkřehlou izolaci a praská. Říkal jsem sousedovi, že kdyby bylo teplo a sucho, tak si s tím najedu na nájezdy, lehnu pod to, sundám plst pod motorem a natáhnu nový vodič od konektoru, ale v zimě na to kašlu...
Navíc ten kabel má zkřehlou izolaci a praská. Říkal jsem sousedovi, že kdyby bylo teplo a sucho, tak si s tím najedu na nájezdy, lehnu pod to, sundám plst pod motorem a natáhnu nový vodič od konektoru, ale v zimě na to kašlu...
20:18:11
15.01.2022
15.01.2022
11mAjA11
Jebat servis, to nacvakle očko tam dalších 300tis vydrží , u těch starších věci je problém že vytvrdne na beton izolace na kabelu, popraská a oloupe se..kabely v tom pak oxidují, mívají studenaky a pak to občas žije svým životem.
21:13:10
14.01.2022
14.01.2022
Bukaj
Tak to byl ten odpojovací ventil na čerpadle - byl u něj uklepaný vodič. Děkuji Surimu zaq přesný popis co, kde a jak a ostatním též
Provizorně nacvaknuté nové očko a příští týden to má jet do servisu, takže si tam s tím snad pohrajou...
Provizorně nacvaknuté nové očko a příští týden to má jet do servisu, takže si tam s tím snad pohrajou...
18:59:05
14.01.2022
14.01.2022
Peca
Dneska dovezen, aut jsem měl za život desítky, ale poprvé doma koncern VW.
Tak snad se osvědčí
Tak snad se osvědčí
15:12:23
14.01.2022
14.01.2022
Jarda/felda
-> Bukaj 13.01.22 18:25:34: to je nízkotlaký, stačí mít dost nafty a nevíš o něm
09:00:32
14.01.2022
14.01.2022
Bukaj
Relátka tam cvakají (což neznamená, že nemůže být vadné), ale půjdu po těch kabelech. Dneska navečer, až soused přijde z práce. Pak dám vědět :)
08:37:10
14.01.2022
14.01.2022
palinator
-> 11mAjA11:
109 by se chovalo jinak bych řekl...
109 by se chovalo jinak bych řekl...
08:36:01
14.01.2022
14.01.2022
palinator
-> Jarda/felda 13.01.22 17:39:41:
U 1,4 TDI-CR slyšet je a to tak hrozně že máš pocit že se to připravuje na let do vesmíru.
U 1,4 TDI-CR slyšet je a to tak hrozně že máš pocit že se to připravuje na let do vesmíru.
22:56:44
13.01.2022
13.01.2022
Bukaj
Díky za tipy, zítra na to možná mrknem, pokud bude mít soused čas...
21:20:27
13.01.2022
13.01.2022
Nwkt
-> Bukaj 13.01.22 16:04:16: Projdi svazky(kostry) nebo konektor jednotky
20:06:14
13.01.2022
13.01.2022
11mAjA11
20:03:23
13.01.2022
13.01.2022
11mAjA11
El.cerpadlo tam není, je to rotačka, ta si sosa sama.
Mohlo umřít relé 109, hodně uhnívají kabely na svorkovnicich motorové elektriky, skus mu dát dychnout spreje na brzdy při startu. Závady na regulaci predvstriku tam nejsou tak to kolo na klice asi by mohlo být OK, ale mohla umřít El.ridici hlava čerpadla..
wiki.ross-tech.com/wiki/. ../004451
wiki.ross-tech.com/wiki/. ../P1538
Mohlo umřít relé 109, hodně uhnívají kabely na svorkovnicich motorové elektriky, skus mu dát dychnout spreje na brzdy při startu. Závady na regulaci predvstriku tam nejsou tak to kolo na klice asi by mohlo být OK, ale mohla umřít El.ridici hlava čerpadla..
wiki.ross-tech.com/wiki/. ../004451
wiki.ross-tech.com/wiki/. ../P1538
19:54:07
13.01.2022
13.01.2022
11mAjA11
18:25:34
13.01.2022
13.01.2022
Bukaj
-> Jarda/felda 13.01.22 17:39:41: Jak není slyšet? Pokud je to elektrické čerpadlo, tak slyšet určitě bude. Zvláště u takového starého verku...
18:24:47
13.01.2022
13.01.2022
Bukaj
-> Jarda/felda: Sice to píše "sporadicky", ale když ty závady smáznu, tak se hned objeví zase, tak nevím...
17:42:09
13.01.2022
13.01.2022
Jarda/felda
-> Bukaj 13.01.22 16:21:10: technicky jo přes něj se chcípá motor, ale je to sporadická závada
17:39:41
13.01.2022
13.01.2022
Jarda/felda
-> Bukaj 13.01.22 16:04:16: čerpadlo v nádrži to nemá a i kdyby mělo tak u nafty slyšet nejni
16:36:37
13.01.2022
13.01.2022
MVM
-> Bukaj: To ti ted z fleku neřeknu.
16:21:10
13.01.2022
13.01.2022
Bukaj
-> MVM: A ten vypínací ventil je to, kvůli čemu to nejede? Ta poslední závada?
16:19:49
13.01.2022
13.01.2022
MVM
-> Bukaj: T4 ma rotační čerpadlo ktery ma svoji sací část. No a na te rozdělovaci hlavě čerpadla je tzv. vypínací ventil.
16:04:16
13.01.2022
13.01.2022
Bukaj
Dotaz na místní VW guru:
VW Transporter - T4, motor 2,5 dýzl
Tohle auto má podávací palivové čerpadlo elektrické, nebo nechanické?
Sousedovi to kleklo na okruhu (prý při podřazení z 5 na 4 a šlápnutí na plyn auto ztratilo výkon a jelo jen v nízkých otáčkách, ještě dvakrát to po zastavení nastartoval, ale drželo to jen volnoběh a nešlo do otáček, pak už to nešlo nastartovat vůbec)...
V nafťácích se vůbec nevyznám, napadl mne o zub/dva skočený rozvod, ale co jsem to teď byl omrknout, tak po zapnutí zapalování není slyšet čerpadlo v nádrži, tak jestli to má elektrické čerpadlo, tak bych měl tip...
Jinak jsem vytáhl po letech kabel a tohle mi to vypsalo (zajímavé je, že ty sporadické závady nešly vymazat a objevují se znovu) - je něco, na co bych se měl zaměřit, co sledovat v bloku měřených hodnot atd?
Číslo dílu řídícího modulu: 074 906 018 C
Komponent a/nebo - verze: 0000SG 2520
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 25941
4 Nalezeny chyby:
17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus
P1161 - 35-10 - - - Sporadicky
18058 - Pohon datove sbernice Chybi odezva sdruzenych pristroju
P1650 - 35-10 - - - Sporadicky
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-00 - -
17946 - Ventil odpojeni privodu paliva (N109) Preruseni/zkrat ke kostre
P1538 - 35-10 - - - Sporadicky
VW Transporter - T4, motor 2,5 dýzl
Tohle auto má podávací palivové čerpadlo elektrické, nebo nechanické?
Sousedovi to kleklo na okruhu (prý při podřazení z 5 na 4 a šlápnutí na plyn auto ztratilo výkon a jelo jen v nízkých otáčkách, ještě dvakrát to po zastavení nastartoval, ale drželo to jen volnoběh a nešlo do otáček, pak už to nešlo nastartovat vůbec)...
V nafťácích se vůbec nevyznám, napadl mne o zub/dva skočený rozvod, ale co jsem to teď byl omrknout, tak po zapnutí zapalování není slyšet čerpadlo v nádrži, tak jestli to má elektrické čerpadlo, tak bych měl tip...
Jinak jsem vytáhl po letech kabel a tohle mi to vypsalo (zajímavé je, že ty sporadické závady nešly vymazat a objevují se znovu) - je něco, na co bych se měl zaměřit, co sledovat v bloku měřených hodnot atd?
Číslo dílu řídícího modulu: 074 906 018 C
Komponent a/nebo - verze: 0000SG 2520
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 25941
4 Nalezeny chyby:
17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus
P1161 - 35-10 - - - Sporadicky
18058 - Pohon datove sbernice Chybi odezva sdruzenych pristroju
P1650 - 35-10 - - - Sporadicky
17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus
P1163 - 35-00 - -
17946 - Ventil odpojeni privodu paliva (N109) Preruseni/zkrat ke kostre
P1538 - 35-10 - - - Sporadicky
20:19:29
23.12.2021
23.12.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: To je taky forma protestu
-> Sita 23.12.21 07:26:09: Smysl to určitě dává, na druhou stranu pokud je ovládání uprostřed, tak řidič i spolujezdec můžou používat tu společnou konzoli uprostřed a ušetříš minimálně jeden ovladač... no.... prostě dle vkusu Zvyknout se dá na oboje.
-> Sita 23.12.21 07:26:09: Smysl to určitě dává, na druhou stranu pokud je ovládání uprostřed, tak řidič i spolujezdec můžou používat tu společnou konzoli uprostřed a ušetříš minimálně jeden ovladač... no.... prostě dle vkusu Zvyknout se dá na oboje.
07:26:09
23.12.2021
23.12.2021
Sita
-> dragon_cb_cz 22.12.21 23:55:08: Urcite, kazdymu vyhovuje neco jinyho. Ja mam ted ve svym WC taky okna na stredovym, a musim rict, ze je to divny. Nekdo mi chce jeste honem pred odjezdem neco rict, nebo pribrzdim u stojanu s tlacitkem na zavoru, v obou pripadech se automaticky divam na predmet zajmu, ale pak se musim otocit na druhou stranu a vyhledat ovladac... Zadna tragedie, ale nesedi mi to tam... Mozna by na stredu mohl byt centralni panel pro ovladani vsech 4 oken, ale pro svoje dvere to ma bejt vzdy na dverich, uz od dob svihadel to tam kazdej musi intuitivne hledat
00:32:50
23.12.2021
23.12.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
Podle Ovce nemůžu bejt normovatější.
Podle Ovce nemůžu bejt normovatější.
00:28:18
23.12.2021
23.12.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: To bezpochyby, ale ty taky nejsi zrovna definice normy
00:18:18
23.12.2021
23.12.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
Jenže ty seš divnej.
Jenže ty seš divnej.
23:55:08
22.12.2021
22.12.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Mně teda ovládání oken na středovej konzoli přijde daleko lepší než na dveřích, ale to je asi dle vkusu každého soudruha...
18:49:31
22.12.2021
22.12.2021
Strycek Marty
-> palinator: Pro mě je to denní chléb :D
18:40:49
22.12.2021
22.12.2021
palinator
-> Strycek Marty:
Teď si vzpomínám že Vectra to zase měla kolem řadičky.. Asi to bude tím, že s těma starejma keplama už málokdy jedu.
Teď si vzpomínám že Vectra to zase měla kolem řadičky.. Asi to bude tím, že s těma starejma keplama už málokdy jedu.
18:34:15
22.12.2021
22.12.2021
Strycek Marty
-> palinator: V létě, když jezdim s BMW E46, tak si vždycky zvyknu, že je ovládání hezky u páky a pak sednu do Peugeotu 406 a první otvírání okýnek je stylem osahání panelu u páky, zabrblání ve stylu "Dozadele, tady je to na dveřích" a fňuknutí, že u tý páky mi to přijde lepší :D Ale já jsem v tomhle asi divnej, mě ergonomicky i víc vyhovuje, že E46 má varovný blinkry taky na středu u ručky a hezky tam při děkování(někdo mě pustí, tak mu zablikám) dosáhnu z loketní opěrky a přitom na to většina lidí nadává a maj to rádi na středovym panelu někde nahoře. Třeba Sierra nebo Golf 3 to maj na to plastu pod volantem (na sloupku řízení nahoře) a to sem byl vždycky jak Saxana, protože sem nevěděl kudy tam tu ruku strčit abych nemusel skrz volant :D
18:15:19
22.12.2021
22.12.2021
růža
-> palinator: Ale tak zrovna ovládání oken u ruční brzdy mělo spoustu aut (starý BMW, Felda...).
Ale vzpomínám si například, že když jsem jako děcko jel poprvé ve Favoritu (za tmy), tak byl pro mě velký problém vystoupit. Rval jsem za madlo dveří a divil se, proč to nejde. Až pak mi musel někdo ukázat, že italští designeři schovali páku ze strany a ten horní výstupek je jen na dovření dveří
Ale vzpomínám si například, že když jsem jako děcko jel poprvé ve Favoritu (za tmy), tak byl pro mě velký problém vystoupit. Rval jsem za madlo dveří a divil se, proč to nejde. Až pak mi musel někdo ukázat, že italští designeři schovali páku ze strany a ten horní výstupek je jen na dovření dveří
15:27:25
22.12.2021
22.12.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Vidíš a já mám vždycky opačnej problém. Když přesednu z koncernu (jakožto nejčastějšího vozidla v ČR) do něčeho jinýho, musím jak úplnej dement zkoumat, jestli se stěrače ovládaj nahoru nebo dolů, jestli dálkový jdou od sebe nebo k sobě, jestli jsou světla na knoflík, čudlík nebo na páčku...
Tuhle jsem málem vzteky vyskočil, když jsem měl opravovat ucházející kolo na 206 SW, auto jsem dostal zaparkovaný v podzemních garážích. Nastartuju, povede se mi všecko rozsvítit a rozfungovat, vyjedu k výjezdu z parkoviště a kurvadopíči kde se tomu stahujou okýnka?! Hledám to naivně jak trotl na dveřích (kdo by to tam moh čekat žejo?), hledám to na prostředku přístrojovky (už u Toleda mi to přišlo dementní)... a on ten sráč vyjebanej to má u ruční brzdy.
Vidíš a já mám vždycky opačnej problém. Když přesednu z koncernu (jakožto nejčastějšího vozidla v ČR) do něčeho jinýho, musím jak úplnej dement zkoumat, jestli se stěrače ovládaj nahoru nebo dolů, jestli dálkový jdou od sebe nebo k sobě, jestli jsou světla na knoflík, čudlík nebo na páčku...
Tuhle jsem málem vzteky vyskočil, když jsem měl opravovat ucházející kolo na 206 SW, auto jsem dostal zaparkovaný v podzemních garážích. Nastartuju, povede se mi všecko rozsvítit a rozfungovat, vyjedu k výjezdu z parkoviště a kurvadopíči kde se tomu stahujou okýnka?! Hledám to naivně jak trotl na dveřích (kdo by to tam moh čekat žejo?), hledám to na prostředku přístrojovky (už u Toleda mi to přišlo dementní)... a on ten sráč vyjebanej to má u ruční brzdy.
17:19:48
21.12.2021
21.12.2021
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 21.12.21 16:46:21: Náhodou je to dobrý. Vše po ruce. Ve Volvu to mám stejně debilně vlevo jako to máš ty a nebýt automatu na světla, tak to asi rozkopu. U jiných aut se stejnou obsluhou PPC, stěračů a světel sednu a po paměti tím manipuluji. Nemusím hrabat někde v podpalubí přístrojovky.
16:46:21
21.12.2021
21.12.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Když vidím ty otočný prstýnky na všech páčkách...
Když vidím ty otočný prstýnky na všech páčkách...
13:48:05
21.12.2021
21.12.2021
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: ale na sloupku vid? Subo takle, a uplne super, jak to je vzdycky presne tam kde potrebujes i v zatacce. Funkcne jinak podobny... + nahuru, SET/- dolu, RES k sobě... na tlacitka se pak zbyka blbe.
13:20:09
21.12.2021
21.12.2021
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 21.12.21 09:30:19: Hodně pohodlné to bylo v Cromaňonci. Přidával a ubíral jsi nahoru dolů, tempomat a speed limiter byl na otočném prstýnku. Tlačítko RES bylo z čela páčky.
09:30:19
21.12.2021
21.12.2021
U-Geen
-> palinator: u prvniho Subaru jsem mel packu na volantu a bylo to nejlepsi ovladani, ktery bylo... ted mam vsude tlacitkovy a neni to uplne vono
06:51:11
21.12.2021
21.12.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
A pak ještě páčku na rádio a člověk si pak může vybrat, o co si zláme kolena.
A pak ještě páčku na rádio a člověk si pak může vybrat, o co si zláme kolena.
23:32:02
20.12.2021
20.12.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 20.12.21 22:49:19: Asi nejhorší ovládání tempomatu, s jakým jsem v autech jezdil. Typ ovládání na samostatné páčce a nebo na volantu je mnohem pohodlnější a přehlednější.
22:48:47
20.12.2021
20.12.2021
Milan 136
22:13:51
20.12.2021
20.12.2021
Nwkt
-> Milan 136: To by tam snad musel nacpat podvolantovku z Oktávky a bůhví jak to pak je se snímačem natočení a jestli to vůbec v Audi pojede. Sral bych na to a dal dvoupáčku. Beztak jí v Číně sežene za pár korun
12:09:01
19.12.2021
19.12.2021
Milan 136
-> saskyn2 19.12.21 10:52:43: No to je jasný. Muselo by se to vyzkoušet.
10:52:43
19.12.2021
19.12.2021
saskyn2
-> Milan 136: Teoretická možnost tam u některých sice asi je, ale pak ti to pak napíše kodování odmítnuto, mimo rozsah. Chybí tam totiž k tomu hw.