VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
3487 příspěvků (zobrazeno 2201 až 2250) od 24.01.2014 do 23.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
17:39:41
13.01.2022
Jarda/felda
-> Bukaj 13.01.22 16:04:16: čerpadlo v nádrži to nemá a i kdyby mělo tak u nafty slyšet nejni 4
16:36:37
13.01.2022
MVM
-> Bukaj: To ti ted z fleku neřeknu.
16:21:10
13.01.2022
Bukaj
-> MVM: A ten vypínací ventil je to, kvůli čemu to nejede? Ta poslední závada?
16:19:49
13.01.2022
MVM
-> Bukaj: T4 ma rotační čerpadlo ktery ma svoji sací část. No a na te rozdělovaci hlavě čerpadla je tzv. vypínací ventil.
16:04:16
13.01.2022
Bukaj
Dotaz na místní VW guru:

VW Transporter - T4, motor 2,5 dýzl

Tohle auto má podávací palivové čerpadlo elektrické, nebo nechanické?

Sousedovi to kleklo na okruhu (prý při podřazení z 5 na 4 a šlápnutí na plyn auto ztratilo výkon a jelo jen v nízkých otáčkách, ještě dvakrát to po zastavení nastartoval, ale drželo to jen volnoběh a nešlo do otáček, pak už to nešlo nastartovat vůbec)...

V nafťácích se vůbec nevyznám, napadl mne o zub/dva skočený rozvod, ale co jsem to teď byl omrknout, tak po zapnutí zapalování není slyšet čerpadlo v nádrži, tak jestli to má elektrické čerpadlo, tak bych měl tip... 3

Jinak jsem vytáhl po letech kabel a tohle mi to vypsalo (zajímavé je, že ty sporadické závady nešly vymazat a objevují se znovu) - je něco, na co bych se měl zaměřit, co sledovat v bloku měřených hodnot atd?



Číslo dílu řídícího modulu: 074 906 018 C

Komponent a/nebo - verze: 0000SG 2520

Kódodvání softwaru: 00002

Kód opravny: WSC 25941

4 Nalezeny chyby:

17569 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72) Preruseni/zkrat na plus

P1161 - 35-10 - - - Sporadicky



18058 - Pohon datove sbernice Chybi odezva sdruzenych pristroju

P1650 - 35-10 - - - Sporadicky



17571 - Snimac teploty paliva (G81) Preruseni/zkrat na plus

P1163 - 35-00 - -



17946 - Ventil odpojeni privodu paliva (N109) Preruseni/zkrat ke kostre

P1538 - 35-10 - - - Sporadicky
20:19:29
23.12.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: To je taky forma protestu 1



-> Sita 23.12.21 07:26:09: Smysl to určitě dává, na druhou stranu pokud je ovládání uprostřed, tak řidič i spolujezdec můžou používat tu společnou konzoli uprostřed a ušetříš minimálně jeden ovladač... no.... prostě dle vkusu 4 Zvyknout se dá na oboje.
07:26:09
23.12.2021
Sita
-> dragon_cb_cz 22.12.21 23:55:08: Urcite, kazdymu vyhovuje neco jinyho. Ja mam ted ve svym WC taky okna na stredovym, a musim rict, ze je to divny. Nekdo mi chce jeste honem pred odjezdem neco rict, nebo pribrzdim u stojanu s tlacitkem na zavoru, v obou pripadech se automaticky divam na predmet zajmu, ale pak se musim otocit na druhou stranu a vyhledat ovladac... Zadna tragedie, ale nesedi mi to tam... Mozna by na stredu mohl byt centralni panel pro ovladani vsech 4 oken, ale pro svoje dvere to ma bejt vzdy na dverich, uz od dob svihadel to tam kazdej musi intuitivne hledat 3
upraveno 1x, naposled 23.12.2021 07:28:40
00:32:50
23.12.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Podle Ovce nemůžu bejt normovatější. 3
00:28:18
23.12.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: To bezpochyby, ale ty taky nejsi zrovna definice normy 1
00:18:18
23.12.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

Jenže ty seš divnej. 3
23:55:08
22.12.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Mně teda ovládání oken na středovej konzoli přijde daleko lepší než na dveřích, ale to je asi dle vkusu každého soudruha...
upraveno 1x, naposled 23.12.2021 00:27:59
18:49:31
22.12.2021
Strycek Marty
-> palinator: Pro mě je to denní chléb :D
18:40:49
22.12.2021
palinator
-> Strycek Marty:

Teď si vzpomínám že Vectra to zase měla kolem řadičky.. Asi to bude tím, že s těma starejma keplama už málokdy jedu.
18:34:15
22.12.2021
Strycek Marty
-> palinator: V létě, když jezdim s BMW E46, tak si vždycky zvyknu, že je ovládání hezky u páky a pak sednu do Peugeotu 406 a první otvírání okýnek je stylem osahání panelu u páky, zabrblání ve stylu "Dozadele, tady je to na dveřích" a fňuknutí, že u tý páky mi to přijde lepší :D Ale já jsem v tomhle asi divnej, mě ergonomicky i víc vyhovuje, že E46 má varovný blinkry taky na středu u ručky a hezky tam při děkování(někdo mě pustí, tak mu zablikám) dosáhnu z loketní opěrky a přitom na to většina lidí nadává a maj to rádi na středovym panelu někde nahoře. Třeba Sierra nebo Golf 3 to maj na to plastu pod volantem (na sloupku řízení nahoře) a to sem byl vždycky jak Saxana, protože sem nevěděl kudy tam tu ruku strčit abych nemusel skrz volant :D
18:15:19
22.12.2021
růža
-> palinator: Ale tak zrovna ovládání oken u ruční brzdy mělo spoustu aut (starý BMW, Felda...).

Ale vzpomínám si například, že když jsem jako děcko jel poprvé ve Favoritu (za tmy), tak byl pro mě velký problém vystoupit. Rval jsem za madlo dveří a divil se, proč to nejde. Až pak mi musel někdo ukázat, že italští designeři schovali páku ze strany a ten horní výstupek je jen na dovření dveří 3
upraveno 1x, naposled 22.12.2021 18:36:37
15:27:25
22.12.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Vidíš a já mám vždycky opačnej problém. Když přesednu z koncernu (jakožto nejčastějšího vozidla v ČR) do něčeho jinýho, musím jak úplnej dement zkoumat, jestli se stěrače ovládaj nahoru nebo dolů, jestli dálkový jdou od sebe nebo k sobě, jestli jsou světla na knoflík, čudlík nebo na páčku...

Tuhle jsem málem vzteky vyskočil, když jsem měl opravovat ucházející kolo na 206 SW, auto jsem dostal zaparkovaný v podzemních garážích. Nastartuju, povede se mi všecko rozsvítit a rozfungovat, vyjedu k výjezdu z parkoviště a kurvadopíči kde se tomu stahujou okýnka?! Hledám to naivně jak trotl na dveřích (kdo by to tam moh čekat žejo?), hledám to na prostředku přístrojovky (už u Toleda mi to přišlo dementní)... a on ten sráč vyjebanej to má u ruční brzdy. 21
17:19:48
21.12.2021
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 21.12.21 16:46:21: Náhodou je to dobrý. Vše po ruce. Ve Volvu to mám stejně debilně vlevo jako to máš ty a nebýt automatu na světla, tak to asi rozkopu. 3 U jiných aut se stejnou obsluhou PPC, stěračů a světel sednu a po paměti tím manipuluji. Nemusím hrabat někde v podpalubí přístrojovky.
16:46:21
21.12.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Když vidím ty otočný prstýnky na všech páčkách... 21
13:48:05
21.12.2021
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: ale na sloupku vid? Subo takle, a uplne super, jak to je vzdycky presne tam kde potrebujes i v zatacce. Funkcne jinak podobny... + nahuru, SET/- dolu, RES k sobě... na tlacitka se pak zbyka blbe.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od U-Geen vložen 21.12.2021 13:48:05
13:20:09
21.12.2021
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 21.12.21 09:30:19: Hodně pohodlné to bylo v Cromaňonci. Přidával a ubíral jsi nahoru dolů, tempomat a speed limiter byl na otočném prstýnku. Tlačítko RES bylo z čela páčky.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 21.12.2021 13:20:09
09:30:19
21.12.2021
U-Geen
-> palinator: u prvniho Subaru jsem mel packu na volantu a bylo to nejlepsi ovladani, ktery bylo... ted mam vsude tlacitkovy a neni to uplne vono
06:51:11
21.12.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

A pak ještě páčku na rádio a člověk si pak může vybrat, o co si zláme kolena. 3
23:32:02
20.12.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 20.12.21 22:49:19: Asi nejhorší ovládání tempomatu, s jakým jsem v autech jezdil. Typ ovládání na samostatné páčce a nebo na volantu je mnohem pohodlnější a přehlednější.
22:49:19
20.12.2021
Milan 136
22:48:47
20.12.2021
Milan 136
22:13:51
20.12.2021
Nwkt
-> Milan 136: To by tam snad musel nacpat podvolantovku z Oktávky a bůhví jak to pak je se snímačem natočení a jestli to vůbec v Audi pojede. Sral bych na to a dal dvoupáčku. Beztak jí v Číně sežene za pár korun
12:09:01
19.12.2021
Milan 136
-> saskyn2 19.12.21 10:52:43: No to je jasný. Muselo by se to vyzkoušet.
10:52:43
19.12.2021
saskyn2
-> Milan 136: Teoretická možnost tam u některých sice asi je, ale pak ti to pak napíše kodování odmítnuto, mimo rozsah. Chybí tam totiž k tomu hw.
10:25:57
19.12.2021
Milan 136
-> saskyn2 18.12.21 22:51:26: To se dá v tý podvolantovce nakódovat ne?

Nebo v téhle ještě ne?

Jestli mi to nesplývá s něčím novějším.

Ale bývá tam u tempomatu možnost kódování samostatná páčka, na páčce blinkrů a možná tam byla ještě nějaká další (na volantu?).

Každopádně mi to také přijde jako blbost to tam cpát. To aby vyměnil rovnou obě páčky, protože mají jiný vzhled ty Audi.
23:40:10
18.12.2021
saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No a z čeho by tam teda chtěl dávat páčku? Z G5/OII? Protože ty audiny podle mě jednopáčku nikdy neměly.
23:31:12
18.12.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> saskyn2: No on nejakou jednotku snad menil a ted se z toho snazi udelat nejakyho kockopsa... Ja mu rikal, ze to asi nepujde, hlavne jestli tam beha nejaka komunikace...



On mysli, ze to staci zapojit spravne a bude to fungovat i s jinym typem packy... jinak na tu elektroniku je sikovnej, jednotky si koduje, fpashuje ecu atd... Jen tohle je nestandard, tak je ve slepy ulicce...
upraveno 1x, naposled 18.12.2021 23:32:21
23:06:06
18.12.2021
saskyn2
Navíc teda mimochodem ta samostatná páčka je mnohem lepší, jednak se líp ovládá, navíc můžeš přidávat/ubírat po 10...
22:54:16
18.12.2021
saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Podvolantovka www.vwaudi.cz/zbozi/.../m odul_podvolantovy_audi_tt_ 8j_a3-8p0_953_549_c_d_f
22:53:29
18.12.2021
saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tady máš páčky abys viděl jak to vypadá

www.google.com/search?q=8 p095351...
22:51:26
18.12.2021
saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pokud borec ani neví co tam má za motor tak dost pochybuju že je schopnej zprovoznit tempomat. V tomhle byla podle mě vždycky samostatná páčka tempomatu, podle mě nelze dát něco jinýho, už jen protože podvolantovka nebude umět tempomat na blinkrech, to bys musel dát podvolantovku třeba z OII, akorát pak asi vyřešit nějaký prodloužení aby ti ta páčka dosedla do konektoru podvolantovky. Upřímně? Kdybych něco takovýho měl dělat tak se nedoplatíš. Kup páčku co tam patří a neřeš píčoviny.
22:33:47
18.12.2021
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pokud to z fabriky mělo pouze dvoupáčku tak pochybuju že to tam rozběhneš. Zrovna Audi si jede svojí cestu a většinu věcí má jinak než zbytek koncernu
22:26:53
18.12.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
Jinak na upresneni:



resim ze spravne je pro tuhle verzi dvojpacka a ja tam chci jednopacku abych nemusel dvojpacku kupovat...



Proto by potreboval schema na obe verze 6
22:21:49
18.12.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> saskyn2: Nevim, jak sem nakoupil, tak prodavam... nevyznam se v tom :-)



-> 11mAjA11: OK, zkusim mu to napsat takto :-)
21:47:57
18.12.2021
saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Kde by se v A3 z roku 2008 vzal tenhle motor? Tam začali dávat BKCčka už někdy o 5 let dřív.
21:30:30
18.12.2021
11mAjA11
Vw club a mohlo by to být jako Golf V, tam návod je k dohledání, teoreticky by ta audina mohla mít přípravu.

Takže by možná stačilo nainstalovat packu a zapojit kabel.

Pokud přípravu nemá, tak bude muset tahat kabel až do ECU.
upraveno 1x, naposled 18.12.2021 21:31:52
19:59:21
18.12.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: 2008 1.9TDI PD 74KW, 8P



Jinak jsem myslel, ze je trwba nejakej web, kde se to da lovit :-)
18:51:20
18.12.2021
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.12.21 17:52:14: To by asi chtělo upřesnit, jaká A3.
17:52:14
18.12.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
Kámoš si dává do buzničky (OOOO A3) páčku na tempomat. Prej jsou tam 2 různý verze zapojení, nevíte kde sehnat schémata na obě? Díky.
upraveno 1x, naposled 18.12.2021 17:52:23
08:35:14
08.12.2021
Nwkt
-> Milan 136: áno 1
06:35:14
08.12.2021
Milan 136
-> Nwkt: To je ten Atlas?
22:38:49
07.12.2021
Nwkt
Tak schválně kdo pozná model? 1
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Nwkt vložen 07.12.2021 22:38:49
11:57:30
25.11.2021
Pavel P@nkáč
11:03:31
22.11.2021
Jarda/felda
-> Vojťas 22.11.21 08:39:09: jo na golfy se to dávalo z výroby 4
08:39:09
22.11.2021
Vojťas
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 20.11.21 19:41:20: a co ty lemy? To je serie? vypada to desne 1
17:17:14
21.11.2021
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: To si vyrid s chytrakama co vymejsli euro normy a ncapy
Extreme Tyres