Tak včera večer vyměněn výfuk za katalyzátorem (naštěstí jej Toptrans stihl doručit včas - tedy když jsem si cestou "ulovil" kurýra).
Původní výfuk jsem rozebral a demontoval prakticky bez použití nářadí, jen jeden šroub spojky výfuku jsem fiknul flexou...

A nový nejlevnější polský výfuk jsem pasoval asi hodinu a půl s čelovkou v mraze - úspěch nakonec zaručila flexa, kladivo, kovadlina a pořádný sikovky
Pak ještě výměna rozkřáplé zásuvky na tažném a dnes revize LPG a emise (Autogas Coubal) a nakonec i technická (Jistab Horoměřice) - jak na emisích, tak na STK říkali, že na to, kolik to má najeto, tak celkem dobrý
Cestou z práce začalo zase sněžit, tak jsem i ověřil, že ABS funguje, jen s tím automatem trochu bojuju - občas mám cukání řadit, jak chci a ne, jak chce auto a vzhledem k tomu, že u auta chybí kablík s konektorem a paticí na žárovičku podsvětlení polohy voliče automatu, tak potmě se bojím, co tam zase zařadím za "rychlost". Dost nezvyk řadit zpátečku dopředu a dopřednou rychlost dozadu - není to zrovna logicky uspořádané...
...také jsem moc nepochopil, k čemu je poloha "3" šaltpáky - podle návodu to "zamkne" trojku, ale v praxi mi to přijde dost k ničemu. a taky je dost nezvyk, že místo toho, aby při jízdě z kopce bez plynu automat brzdil motorem, tak klidně nechá motor jet na 1100 otáček a nezpomaluje ani nepodřadí. Musí se přehodit na "L" a to zase brzdí až moc.
Ale asi nejhorší bude si zvyknout na to, že na rozdíl od 130LPG, kde když se rozhodnu svižně akcelerovat, tak "šlápnu a jedu", automatu při šlápnutí na plyn docela trvá, než vylosuje správný kvalt a než auto skutečně začne akcelerovat. Ale to si časem snad zvyknu :)
Takže škodovku se budu snažit nezasolit a nový winterkchár je Volvo
