Jaký vůz??

prohledat
3376 příspěvků (zobrazeno 651 až 700) od 02.07.2010 do 27.03.2024, založil/a mafes
řadit dle data
20:15:01
15.05.2021
Kuladmin
-> Jirik_Tuňák1983: Tak máš smůlu. Ale bazary apod. to rozhodně neudělají.
19:53:28
15.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Kuladmin 15.05.21 19:45:49: ....takže když to bude +- na max. tak snad ok....
To je vyloženě spolehlivej ukazatel. A když dolil předevčírem?
19:45:49
15.05.2021
Kuladmin
-> dragon_cb_cz: To přední sklápěcí sedadlo pomocí páčky na boku mám právě taky :) Zkus jen hledat takový kus co pokud možno nežere olej. Tzn. nenechat si ho nastartovat a jako první kouknout na výšku hladiny na měrce. Malo kdo ihned dolívá, takže když to bude +- na max. tak snad ok. Pokud nebude čerstvě po výměně oleje.
18:57:22
15.05.2021
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: ten S-Cross ma pomerne slusnej kufr, trochu pomuzou i polohovatelny operadla
upraveno 1x, naposled 15.05.2021 18:57:59
18:12:58
15.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 15.05.21 16:51:21: Vzhledem k tomu, že spíše kombi, tak bylo Suzuki spíše jako nouzovka mezi normálními auty. Teď už je to na nich. Servis tu je a plno věcí lze udělat doma.
16:51:21
15.05.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: To je asi moc mrňavy a nemá výhodu co Fusion - vyšší sezení.

-> Kuladmin: Hele Fusiony jsme dneska s tchánem dva omrkli a už bych se toho asi držel - jemu se to líbí a je v nich celkem výběr - a já jsem rád, že se mi ten úkol zužuje na zadání najít konkrétní kus. Ta Meriva je zajímavý tip, ale už bych si to raději nekomplikoval, leda bychom nemohli vybrat. A jedna skvělá věc u Fusiona je teda to sklápění opěradla u spolujezdce - to se líbí i mě. Plus teda ceny dílů na Forda mi přijdou velmi příznivý.

-> Jirik_Tuňák1983: Ceny za servis Suzuki jsou taky v pohodě, tam bych problém nehledal - hlavně je fakt málo kdy potřeba. Ale Tipo, ideálně s 1.4 T-jet, je určitě taky fajn volba a podle mě fakt vyjde levněji. Možná bych se taky rozhodnul podle dostupnosti značkového servisu, ale to v Plzni nebude asi problém ani u jedné značky?
14:19:22
15.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: To Tipo combi mi přijde jako nejlepší volba i ohledně nákladů na údržbu.
Jinak máš recht, auta prostě nejsou.
Jako ano, inzerce jsou plné, ale překvapivě maloobjemových pastí 1.0 až 1.2 s přímým vstřikováním a turbem. Přesně ty roky, které byly komplikacemi pověstné. Až mi s ohledem na ty tisíce inzerátů přijde, že se jich lidi zbavují.
Na sauto nemá cenu skoro ani koukat, ceny nic moc, výběr malý a to co tam je, se skoro nemění.
upraveno 1x, naposled 15.05.2021 14:20:22
08:53:29
15.05.2021
Kuladmin
-> dragon_cb_cz: Případně s těmi sedačkami je kouzelný to co mám teď Opel meriva - A - první generace klidně i po faceliftu ( ne B to je ta s těmi zadními opačnými dveřmi). Co jde dělat ze zadními sedačky to musela bějt bedna co to vymyslel. A vybavy jsou lepší než u Fusiona. Motor buď 1.6 nebo klidně i 1.8. Mám dojem že je ještě 1.4 ale ta je slabá na hmotnost toho auta.
08:50:18
15.05.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: A co dvojkový Twingo?
08:46:15
15.05.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: Hele i v Říši totál probraný, rozumný kusy v přepočtu tak 100t a výš, to s dovozem moc smysl nedává. Asi koukneme na ty Fusiony, je jich v nabídce hodně.

-> Kuladmin: Jj už jsem trochu načetl a asi to pro tchána bude dobrý tip. On je totálně nenáročnej, chce jen klimu aby se v tom v létě nepekl a sklopný zadní sedačky 3 Když bude tažný, tak je to fajn bonux.
08:39:55
15.05.2021
Kuladmin
-> dragon_cb_cz: Fusion je ok auto uplně se vymyká jako kdyby to pro forda dělal úplně někdo jinej než sám ford - ty auta fungují. A 95% jsou 1.4. Pak je snad jen 1.6 ale těch je minimum a ani za to nestojí.
08:36:29
15.05.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Jo je to možný. Nikdy jsem to blíž nezkoumal ani jsem s žádnym z těhlech miniOpliků nejezdil. To mě vždy nějak míjelo. Každopádně pokud je to úplně to samý tak máš alespoň o fous větší záběr no. Při nejhoršim se poohlídnout v Reichu.
upraveno 1x, naposled 15.05.2021 08:36:55
08:31:32
15.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Ne, to jen ty blbě čteš. Vždyť tam píšou, že je použitej v Agile do roku 2007 - a to je právě první generace. Druhá generace právě 2007 začala a tam jsou Zuki motory.

-> moucan: O tej první generaci moc nevím, ale v tej druhej je čtyřválec na jisto shodný se Swiftem a to je Zuki motor 100%. A objem/výkon/atd taky nesedí s tou první generací ani u toho tříválce.

Podle mě jsou to tyhle motory (a wiki souhlasí):
en.wikipedia.org/wiki/Suz uki_K_engine
en.wikipedia.org/wiki/Suz uki_K_engine

Jo a ještě jsem dohledal, že ta první generace Agily se vyráběla v GM továrně v Polsku (Gliwice), zatímco ta druhá se právě dělala v Maďarsku u Zuki.
00:06:40
15.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
Tak si ten Suzuki motor asi i přisvojili v GM 3

en.wikipedia.org/wiki/GM_ Family_0_engine

Hádat se nebudu, vim hovno. 3 Pokaždý píšou něco jinýho.
00:03:54
15.05.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Tak možný to je. Žil jsem v tom že ta 1.2 a 1.0 jsou Oplí. To co jezdilo v C, D Corsách a jedničkový Agile. Jinak ono obecně od nějakýho roku 2018 cca rapidně ubylo těhlech malejch ojetin všeho druhu. Kdo ví kam to mizí.
upraveno 1x, naposled 15.05.2021 00:06:31
00:02:28
15.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: de.wikipedia.org/wiki/Ope l_Agila tak si to porovnej tady. A nějak nevěřím, že by v Ostřihomi do dvou skoro stejných aut montovali úplně jiné motory....
upraveno 1x, naposled 15.05.2021 00:02:48
00:00:45
15.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
Vždyť v tý druhý generaci tam jsou psaný motory na ccm stejný jako v první.

Ale podle fotek z netu to vypadá že Wiki kecá a nebo se to lišilo podle trhů.
upraveno 1x, naposled 15.05.2021 00:01:03
23:56:42
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: První generace ano, ale druhá naopak vše Zuki. Ostatně i německá wiki říká "Der Agila wurde mit zwei Otto- und einem Dieselmotor angeboten. Die beiden Ottomotoren stammen von Suzuki."

EDIT: A taky to není tak zdechlý jako Opel a výkon atd přesně odpovídá stejným motorům ve Swiftu atd.
upraveno 1x, naposled 14.05.2021 23:57:46
23:54:48
14.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
en.wikipedia.org/wiki/Ope l_Agila

Podle displacementu všechno Opel, na Suzuki nesedí nic.
23:53:44
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator 14.05.21 23:51:54: Tak mi ukaž Agilu druhé generace s Opel motorem... co hledám tak je tam akorát Zuki K10B a K12B.
upraveno 1x, naposled 14.05.2021 23:54:28
23:51:54
14.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz 14.05.21 23:47:29:
Obávám se, že nemáš pravdu.
upraveno 1x, naposled 14.05.2021 23:52:20
23:50:35
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Jo, Fusionů jsme tu v okolí našli docela dost, zítra to jdeme omrknout. Ale všechno 1.4 teda...
23:47:29
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: Pokud vím, tak Agila má normálně Suzuki motory, ne Opel. Resp. "opel" je tam akorát ten 1.3 diesel, což je ale reálně Fiat... Pokud teda mluvíme o té druhé generaci.

EDIT: A nabídka té druhé generace taky totálně bídná... všeho všudy v ČR asi 10 kousků.
upraveno 2x, naposled 14.05.2021 23:53:16
23:47:10
14.05.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:
Co Fusion? Tenkrát jsme to přivezli kámošovu dědkovi, původně se jelo pro Fabii, ale byly to hrozný šroty za strašný peníze a Fusion byl za stejný prachy v top stavu. Nějaká ta 1,25 nebo co to je. Až na prasklý přední pružiny tomu mám pocit za celou dobu nic nebylo.
23:26:59
14.05.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Tak koukej na Opel Agilu (tu novější, né krabici), dělalo se to v souběhu se Suzuki, je to lautr to samý jen motory v tom jsou Oplácký ale bezproblémový. Bylo jich obecně o dost víc než Suzuk.
upraveno 1x, naposled 14.05.2021 23:27:25
22:50:43
14.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Sice starší, ale tohle by byla taky peckovice. 1

Škoda jen, že to není atmo 2.4i, ale ta forďácká opičárna.

m.mobile.de/auto-inserat/ .../320566532.html?searchI d=f...
12:30:43
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jasně, ale ty Suzuki za ty prachy nejsou prostě žádný, základ nezáklad.

Ale ono není tak nějak nic, zrovna se snažím najít Suzuki Splash pro tchána a jen aby si to auto prohlídnul a vyzkoušel, tak bude muset vyrazit přes půl republiky to vypadá - v JČ kraji není na prodej žádný 9
12:13:42
14.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 14.05.21 10:50:36: Tak to koukáš na nějaká levnější základní Tipa. Já základní 1.4 nebral vůbec v potaz.
upraveno 1x, naposled 14.05.2021 12:15:23
10:50:36
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Předváděčka Tipo combi za 320, nové 350. Proti tomu Suzuki s cenovkou do 350 tisíc vidím na sauto.cz nejmladší z roku 2018 - jedno jediné a v AAA.

A když přidáš rok 2017, tak 4 další kusy, ale s nájezdem v rozmezí 70-150 tisíc...
upraveno 2x, naposled 14.05.2021 10:51:59
10:32:26
14.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 14.05.21 10:26:50: Ty ceny u kombíkového Tipa mi přišly stejně jako u Suzuki.
10:26:50
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 14.05.21 10:12:40: Tak zmiňoval jsi víc sněhu, proto asi dotaz na 4x4. Pokud ho nevyužijou ani v té zimě, tak hledej bez něj, zvedá cenu - docela výrazně.

-> Jirik_Tuňák1983 14.05.21 10:13:23: Ta cena jde dolů strašně pomalu, resp. v posledním roce spíš nahoru. Nepřekvapilo by mě, kdyby U-Geen tu SX4 prodal dráž, než koupil.

Tipo koupíš nové/předváděcí levněji než jetou Vitaru, o S-Crossu nemluvě... takže pokud jim bude stačit menší výbava, tak Tipo 1.4 atmoška asi dobrá volba.
10:13:23
14.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 14.05.21 09:05:37: Jak se to vezme, ale ano, máš pravdu. Zánovní jsou skutečně hodně drahá i na tu kategorii.
10:12:40
14.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 14.05.21 09:28:18: 4x4 nepotřebují vůbec, ale u těch Suzuki často bývá.
09:32:09
14.05.2021
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Enyaq 3
09:28:18
14.05.2021
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: Za mě samozřejmě Suzuki :-) Pokud využijou 4x4, tak je Fiat asi ze hry ne? Ta 4x4 u Zuki funguje velice dobře. Jinak viz dragon, máme a prodáváme, všecho platí.
upraveno 1x, naposled 14.05.2021 09:43:41
09:05:37
14.05.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: To bych teda úplně neřekl, že mají tyhle auta příznivý ceny - ve smyslu, že si ojetinou moc nepomůžeš, ceny jdou dolů hrozně pomalu (u Suzuki určitě). V případě 4x4 to platí dvojnásob.

Jinak S-Cross má -> U-Geen: a v rodině myslím mají i Vitaru, takže může poreferovat. A bude teď prodávat tu svojí vymazlenou SX4... pokud vaši nepotřebují velký kufr, tak to může být taky dobrá volba.
09:05:11
14.05.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
FIAD
09:01:13
14.05.2021
Jirik_Tuňák1983
Co pro rodiče jako novější vůz na důchod? Jezdí město a okolí a minimálně 2x týdně najedou kolem 100 km na chatu, kde v zimě bývá více sněhu.

Moji benzínoví kundydáti jsou:
Fiat Tipo kombi nebo HB
Suzuki Vitara
Suzuki S-Cross

Především kvůli dostupným jednoduchým motorizacím a relativně příznivým cenám.
upraveno 1x, naposled 14.05.2021 09:01:29
11:40:43
05.05.2021
gim
-> Jirik_Tuňák1983: Zpomalování z kopce na tempomat bez adapťáku jsem zažil jen ve starší GT5, jinak to u většiny aut nefungovalo, alespoň co jsem řídil. Novější s adaptivním už to uměly celkem běžně.
-> StepaNoFUN: je fakt, že to moc často nepoužívám, ale todle zní jako celkem zajímavej postup :-D
09:43:12
05.05.2021
StepaNoFUN
-> King: -> gim: LIM brzdit neumí. Ale upozorní pípáním při překročení myslím o 3km/hod nad nastavenej limit.
Plným plynem jde zrušit (potom ani nepípá) a nezapne se dokud rychlost auta znova neklesne pod nastavenej limit.
Používám to v úsekáčích, nebo hojně kontrolovanejch vesnicích (hlavně okolo Prahy) a docela mi to vyhovuje. Na konci vesnice plnej plyn, omezovač se vypne, při zbrždění do další se znovu sám zapne...
09:16:18
05.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> gim 05.05.21 08:11:14: Tak právě můj historik z kopce nezrychluje, proto jsem se tomu divil, že to takhle může fungovat.

-> King 05.05.21 07:23:35: Mohu potvrdit, že jsem zažil při experimentu s limiterem nepříjemnou situaci v citrónu. Ten na nějaké prošlápnutí čehokoliv nijak nereagoval. Nezkoušel jsem asi jen prošlápnout koleno. 3 Ale tam si ta komfortní výbava žila svým životem jebajíc na požadavky kormidelníka, takže jsem ani nebyl zásadně překvapený. 1
upraveno 1x, naposled 05.05.2021 09:18:14
08:13:18
05.05.2021
King
-> gim: Ano, viz muj edit ze 7:404
08:11:14
05.05.2021
gim
-> King: ono to maximálku zastropuje, ale když prošlápneš plyn na podlahu tak je tam spínač, kterej to vypne, pro krizové situace.
-> StepaNoFUN: Nevšim jsem si, že by lim uměl brzdit. U žádného z aut co mám, nebo jsem měl. Omezovalo to rychlost, ale z kopce mě to vždycky pustilo dál, když byl dostatečně prudký, aby se auto přes kvalt rozjelo vlastní vahou. Stejně jako tempomat, jediné auto co si zpomalovalo z kopce, aby udrželo nastavenou rychlost byl baworák. Voyager, i30 a další auta i v automatu to neuměla.
07:23:35
05.05.2021
King
-> StepaNoFUN: To je mozny, ale k pouzivani tohodle nesmyslu jsem nenasel odvahu po traumatickym zazitku s nahradnim focusem, na kterym nejaka manazerska pica nakazala nastavit limit 130 tacho, protoze v Cechach se prej vic stejne nesmi.
Takze ono to umi na LIM i pribrzdovat automaticky z kopce?
EDIT: a pro jistotu: bavime se oba o normalnim tj. neadaptivnim trmpomatu? V mondeu jsem si vzdycky zamerne komfiguroval neadaptivni, protoze se bez ty kokotiny obejdu a usetrenej peniz se da investovat do uzitecnejsich prvku vybavy.
EDIT: vim, ze u funkce LIM existuje "override " plnym plynem, ale proste mam nejakej blok pouzivat neco, co zastropuje maximalku :-)
upraveno 2x, naposled 05.05.2021 07:40:27
22:34:02
04.05.2021
StepaNoFUN
-> King: od toho tam je tlačítko LIM.
Kecy ze to Mondeo nezna, kdyz transit jo
upraveno 1x, naposled 04.05.2021 22:39:31
22:32:43
04.05.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Jo no, tunely Lochkov a Komorany se daj jet na 5 snad s kazdym autem a nezrychluje to... Ale Blanka je problem :-/
21:37:12
04.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> King 04.05.21 21:05:55: Tak ani tam se mi nestalo, že by dělal obyčejný tempomat nějaké švíky a vůz měl tendence zrychlovat, nebo jinak zmatkovat, nevím, těžko říct. 132 V těch tunelech to používám furt, protože jimi jezdím tak málo, že nikdy nevím, kolik se má ve kterém úseku aktuálně jezdit.
upraveno 1x, naposled 04.05.2021 21:43:11
21:05:55
04.05.2021
King
-> Jirik_Tuňák1983: To se obavam, ze uplne nefunguje, pokud se bavime o "obycejnym " tempomatu ve spojeni s manualem bezny motorizace. V nejakym Valiku nebo v tunelu na D0 s rozumnym klesanim jeste OK, ale prazska Blanka prospikovana usekovkama a pomerne strmym klesanim je problem. Upozurnuju, ze fordi filosofie "obycejnyho " tempomatu je takova, ze jakykoliv seslapnuti spojky nebo brzdy rusi "tempomatovani ".
19:12:48
04.05.2021
Jirik_Tuňák1983
-> King 04.05.21 19:05:05: To brzdění motorem a udržování konstantní rychlosti i z kopce mi udělá spolehlivě obyčejný tempomat. Jezdím na něj v tunelovyděračských stavbách docela často (pro jistotu).
upraveno 2x, naposled 04.05.2021 19:13:41
19:05:05
04.05.2021
King
-> Jirik_Tuňák1983: Divný to je, ale je to tak. Hodí se to třeba v pražskejch tunelech, kde je potřeba z kopce brzdit motorem, takže stačí podřadit a tempomat pořád drží. Ale většinou je to na obtíž a někdy i trošku nebezpečný, když člověk chce přibrzdit motorem a ono si to
jako na potvoru přidá plyn, aby udržel konstantní rychlost. Zlatej tupej tempomat 8
Extreme Tyres