Jaký vůz??

prohledat
3411 příspěvků (zobrazeno 801 až 850) od 02.07.2010 do 18.09.2024, založil/a mafes
řadit dle data
17:04:15
12.04.2021
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 12.04.21 16:19:26: Abys nebyl smutnej, tak mi ted sama od sebe odesla ta vaha vzduchu hitachi s 5 letou zarukou, jeste ji nemam 2 roky, tak dostanu z5 1200,- a nevim, co koupit9
16:31:28
12.04.2021
růža
-> palinator: Tak spotřeba oleje mě ani nepřekvapuje i ten výpusťák bych ještě skousnul. Ale ty výpadky, to musí bejt peklo. To by se mi nelíbilo.
16:19:26
12.04.2021
saskyn2
-> Jarda: Jenže Jardo ty si tady jednu dobu psal tak 3 závady denně, pochybuju že za den najezdíš 200.0003 pravda ted už to raději nepíšeš aby jsme se ti nesmáli3

Jinak aby ses mi mohl taky zasmát tak ted cca měsíc z5 Markétě odešla na RS žhavička, jenže akce vyměním jen tu jednu, dyt o co jde je to za 5 minut hotový se zvrtla trochu spatným směrem, protože origo žhavička po 10 letech a 320t se rozhodla že ještě nechce do kontajneru, chvíli jsem přemýšlel že to snad zapálím3 najdu fotku at se pobavíš3
14:48:30
12.04.2021
palinator
-> růža:

Říká se to, ale třeba tenhle kus od začátku doteď trpěl na spotřebu oleje. Teď s 5W40 je to tak litr na 5000 km. S 5W30 co tam byl zezačátku to bylo ještě horší. Olej poprvé měněn v autorizáku při 15000 km a předělán interval, takže to auto není ztrápený.

Nasralo mě že tam nešel utěsnit vypoušťák. Až teď naponěkolikátý jsem si všim, že měděná podložka je sice hezky promačklá, ale naproti sobě bylo vidět že to sáklo. Patrně špatně obrobené nebo z nějakého důvodu vystouplé body od svaru matice ve vaně. Pomohl až aftermarket měděný o-kroužek. Jinak ani novej origo šroub s těsněním, nic. Na jiným autě se mi to nikdy předtim nestalo.

Nějakou dobu to auto v tahu škube (výpadky zážehu), nikomu se to nechce řešit. Má to najeto asi 90 tkm. Svíčky dělaný podle intervalu, kupovaný originály, dotahovaný momenťákem (stejně ty elektrody nečuměj všechny stejným směrem, ale jsou různě uhnutý, dělal jsem si fixou značky), izolátory mazaný origo pastou.
upraveno 3x, naposled 12.04.2021 14:50:12
14:42:38
12.04.2021
růža
-> Nwkt: 3 3 Takže začarovanej kruh jo 3
14:41:43
12.04.2021
Nwkt
-> růža: Jenže to je tak, že ty faceliftem opravíš chyby první verze ale uděláš bambilion nových chyb 3 3 3
14:40:45
12.04.2021
růža
-> palinator: Aha, díky. Trošku si mě překvapil. Já myslel, že ty verze EA211 už byly spolehlivé. Ale taky pravda, že zavádějící verze bývají vždycky problém, než se vychytají mouchy.
13:38:40
12.04.2021
Jarda - zrušená registrace
-> moucan - zrušená registrace 12.04.21 13:06:19: jo hnoje zname :) v minule firme to byla sranda, nakoupime... 250 tis.km a slo to za par kacek rychle pryc ( na servise by za to byly skodovky dve) a u octy2 se menily nakonec prahy pri 600tis.km :)
13:06:19
12.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> Jarda: Nemyslim si že je to nějak přehršelo závad na to že to auto je z hlediska služby odjetý na svou hranici životnosti. Spíš naopak bych to ze svýho pohledu zařadil mezi sakra spolehlivý auta a to nejsem žádnej pochlebovač škodovek. Kdybych tady měl vypsat například závady na IX35 kde už je jen samotnej motor druhej (né vinou těch co seděj na sedadle řidičů) a celkově to auto stálo na servisu víc než byla pořizovací cena auta tak by to byla jiná pohádka ... a ten nemá ještě ani 180 tis. km.
12:40:42
12.04.2021
palinator
-> růža:

No, ke spolehlivosti mám teda výhrady, ale je to jeden z prvních motorů tohoto kódu, takže to má na nějaký počáteční mouchy nárok. Jinak je to docela živé, tiché, bez vibrací a překvapivě úsporné.

Ale asi bych si to nekoupil.
12:33:10
12.04.2021
Jarda - zrušená registrace
-> moucan - zrušená registrace 09.04.21 18:55:42: mit takovejch zavad za tehdle par kilaku, tak me tu nekteri ukrizuji a pak je tady treba saskyn, kterymu se na aute za tyto km nevysere vubec nic3
12:43:35
11.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> palinator: Co by se dělalo, jezdilo. Těch faktorů proč chcípla lamela je tam spousty. Mladý nevyježděný řidiči, špatný jízdní styly, velká zátež neustále vozená v autě, půl života auta na hlídkový službě kde to auto dostává čoud dvojnásobnej vůči obvodu, debilně nastavená převodovka a motor s obří turbodírou na jedničce a nutnost to tahat na rozjezdech přes spojku víc než je zdrávo atd. atd. atd., nutno podotknout že je to devíza turbomotoru protože třeba ve starejch atmosférách v II. Octávách nebo v IX35 Hjondee jsou při těhlech nájezdech lamely většinou původní nebo po první výměně.
12:28:21
11.04.2021
růža
-> palinator: A spokojenost?
12:18:40
11.04.2021
King
-> palinator: Staci, kdyz jses kokot a pro cekani na zelenou nechavas zarazenou jednicku a seslapnutou spojku - usetris cennou vterinu! Odposlechnuto ve vice kopiich1
upraveno 1x, naposled 11.04.2021 12:19:01
12:17:08
11.04.2021
palinator
-> růža:

1,4 TSI CHPA
12:15:48
11.04.2021
růža
-> palinator: A jakej motor v tom vaši mají?
11:46:31
11.04.2021
palinator
-> moucan:

3x spojka? Co s tim děláte?



U našich na spojce praskl ten ocelovej kroužek na přítlačáku, ale nedovedu si představit spálit lamelu.
19:23:04
09.04.2021
růža
-> moucan: Super, děkuji. Tohle auto má sloužit manželům před penzí, takže ani nějak velký kilometrový nájezd nečekám. Jinak, co si trochu vybavuji, tak poslední verze TSI by měly být už bez vážných závad, ale radši jsem si to chtěl tady ověřit.
18:55:42
09.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> růža: Můžu ti napsat recenzi na Octávku 2016 1.4 TSi. S timhle autem u PČRky žiju tak nějak od jeho začátku. Pamatuju jí když jsme jí dostali jako nejetou novotu, teď u nás dožívá s 205 tis. na hrbu. Asi každýmu dojde jakej dostávaj auta u PČRky kartáč plus neustálý střídání řidičů.

Za tu dobu od 0 do 205 tis. km s tim byly následující problémy:

- 40 tis. km odešel napínák rozvodů, údajně to skočilo o zub - motor přežil - výměna rozvodů atd.

- 3x měněná spojka (1x spojkovej válec, 2x spálená lamela)

- 4x zadní tlumiče

- 2x přední tlumiče

- 1x repas náprav předek/zadek

+ kvanta spotřebáku kdy nejvíc ze všeho žere brzdy protože origo druhovýrobový desky jsou prostě šajze



Na olej to jezdí co 20 000km.



Jinak turbo originál, převodovka bez problému, spotřeba oleje v normě, fyzicky to auto vypadá stále hodně slušně a jízdně je to taky na pohodu. Na motoru neni znát že by byl nějak utahanej a přitom to auta jezdí stále s plnou zátěží v kufru.



Za sebe můžu říct že mě to obrovsky překvapilo jakej je to auto a motor nezmar a klidně bych to doporučil.
17:41:31
09.04.2021
růža
Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s motory 1.0 TSI v Kamiqu popřípadě s 1.4 TSI v Octavii 3 (2018). Jestli se to tady už řešilo, tak se omlouvám, ale asi bych to nedokázal dohledat 1

Hlavně mě teda zajímá spolehlivost, na jízdní projevy se v tomhle případě moc hrát nebude 3

Díky za případné reakce.
16:54:45
07.04.2021
Sita
-> palinator: To bude urcite predvstrik... je to asi dva roky co jsem podobny trable resil s V3S, kdyz jsem prave menil vstrikovaci cerpadlo. Tam je na nahonu cerpadla takovej pertinaxovej mezikus (rika se tomu pruzna vlozka, nevim proc, kdyz je ten pertinax tvrdej jak ocel, ale to je jedno :). Nekdo mi tam zavaril tisicihran a neslo mi plynule predvstrik nastavovat, no zkratka jsem to ruzne presazoval, piloval ten pertinax a v jednu chvili to takhle hrozne zacalo hulit a blbe to startovalo.



Jinak jako jo, souhlasim, ze motorpal cerpadla maji spis jiny prednosti nez ekologie... Kdysi privezl svagr z nemecka 20 let stary cerpadlo na beton "mixokret" s nejakym Perkins trivalcem a to se chovalo cistotneji...



Ale fakt me fascinuje, jak se daji rozhejbat 20let nehnuty ulozenky s motorpalem v podstate jen se zakladnim naradim... 3
upraveno 2x, naposled 07.04.2021 17:03:08
14:01:55
07.04.2021
palinator
-> Sita:

Jinak starší čerpadla fungujou, jasně, dlouhý desetiletí, ale furt mě zaráží, že když člověk vezme nějakej soudobej západní stroj, klidně i stejně vopelešenej, tak většinou ty motory nehulej tak příšerně jako ty z ČSSR produkce.



Jinak pokud máš tip co může bejt špatně na motoru z 7011, switchnutej do 6911, jehož spodek by měl bejt ok, ale po repasu vstřikování v odborné dílně traktor blbě startuje a studenej silně modrošedě hulí. Oleje moc nevezme, vlastně nepamatuju že by ho někdy dolejval.

Jediný co mě napadlo tak jestli nemá nepřesně nastavenej předvstřik, ale nevim.



Vlastně já mám po opravě vstřikování na Toledu obdobný příznaky, ale tam je to ještě znejistěný tim, jestli se po 200 km s předvstřikem 23° neposral spodek.
13:55:27
07.04.2021
palinator
-> Sita:

No, ale emise ty traktory v podstatě neplnily už jako nový. To samý rozdíl mezi Avií s Motorpalem a s Boschem.
13:10:51
07.04.2021
Sita
-> palinator: Motorpal nefunguje ani novej? Moje zkusenost teda je, ze ty cerpadla jsou neznicitelny, od sedesatych let s nima zadny problemy nebyly, az s prichodem bioslozek v nafte se objevuje zatuhavani elementu u delsi dobu odstavenych stroju, ale to nesvedci ani modernim palivovym a vstrikovacim soustavam...
10:24:47
07.04.2021
palinator
-> venni:

Existuje vlastně nějaký čerpadlo, který se nekazí? Napadá mě asi jen starej mechanickej Bosch, řadovka i rotačka. VP37 sice většinou bejvá bez závad a údržba se omezuje většinou jen na přetěsnění, ale po 300 tkm už jsou vydřený a VT tedy slábne.



Pak teda ještě řadovka Motorpal. Ta bohužel pořádně nefunguje ale ani jako nová. 3
08:40:35
07.04.2021
venni
-> Jarda/felda 06.04.21 22:20:03: tak příště piš srozumetelněji.Jinak zrovna u těchto čerpadel je to myslim uplně jedno,kazilo se obojí...
22:47:32
06.04.2021
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: to si prave (z tech Suzuk) nemyslim :-)
22:34:40
06.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 06.04.21 22:25:21: Ty jsi ale zhejčkanej. 1
22:25:21
06.04.2021
U-Geen
tak tenhle ne... mel jsem pujcenej nahradni vuz - i20 1.2i full socka a bylo to dost utrpeni :) vubec mi to nesedlo.
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od U-Geen vložen 06.04.2021 22:25:21
22:20:03
06.04.2021
Jarda/felda
-> venni 06.04.21 21:12:31: tdci má vysokotlaký CR čerpadlo, tddi klasickou rotačku
22:05:22
06.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> venni 06.04.21 21:12:31: Tam to jde asi samospádem. 3
21:12:31
06.04.2021
venni
-> Jarda/felda 06.04.21 16:04:29: a TDCi nemá čerpadlo nebo co?
upraveno 1x, naposled 06.04.2021 21:13:08
20:05:30
06.04.2021
Shader
-> palinator: Popravdě mám z těch dieslu strach, když vidím jak se mi sere OII, tak se mi do toho moc nechce 3



-> Jumbo: osobně se mi ty Roomstry celkem líbí. I když ten nákladový prostor není tak velký jako u konkurence, mé srdce škodováka nějak k tomu více tíhne 3 . Mám vyhlídnutého 1.4 16V, tak ho asi zajedu omrknout. Ideální by byla nějaká Caddyna, ale trošku mimo rozpočet.
16:04:29
06.04.2021
Jarda/felda
-> Shader 06.04.21 15:00:49: tdci common rail, zbytečný riziko poruchy raději klasiku tddi s čerpadlem když už 4
15:47:44
06.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 06.04.21 15:40:54: Ten druhej je dobrej. V tom kdyby bylo ještě zapomenutý nářadí za třeba 20 tisíc, to by bylo bezva. 3
15:40:54
06.04.2021
Jumbo
-> Shader: www.sauto.cz/uzitkova/... /18199289?goFrom=lis...



Tohle by nešlo? Je to sic 1,2 TSi s řetězem, ale když si člověk pohlídá rozvody, tak tam nebyly žádné problémy, ne?



Edit: Nebo ještě 1,4 16V www.sauto.cz/uzitkova/... /19077482?goFrom=lis...
upraveno 1x, naposled 06.04.2021 15:45:00
15:28:34
06.04.2021
palinator
-> Shader 06.04.21 15:00:49:

Ty první TDCi prej byly hrozný sráče. Je otázka jak je to dnes vyřešený. Ale u auta do 50 litrů se nedají očekávat zázraky. Přijde mi, že podražilo všechno co je v dnešním světě nějak použitelný a občas i to nepoužitelný. Lidi chtějí peníze a zároveň je relativně hodně těch co se ty peníze nezdráhají dát, což vyúsťuje v docela citelnou inflaci v některých oblastech.
15:26:13
06.04.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Jinak to Kangoo bude pro změnu shnilý na sračku ne?



Řek bych i podívat se na Caddy, ale v týhle ceně to bude taky pořádná past.
15:25:19
06.04.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

U nás má Brejlingo jeden ve vsi v 1,6 a když jsem se s tim setkal poprvý, tak jsem z olejový vany vyšrouboval zátku i se závitem. Tak to auto nemám rád. 3



Známej tam nakonec dal nějakej větší špunt kterej si v tý hliníkový vaně zase nějakej závit udělal. 3
15:10:06
06.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 06.04.21 15:07:57: Ještě je tu staré Kangoo a v něm skvělý benzínový 1.2 55 kW.
upraveno 1x, naposled 06.04.2021 15:11:47
15:08:22
06.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Jirik_Tuňák1983 06.04.21 15:01:22: -> Shader 06.04.21 15:00:49: Určitě bych to nechtěl. Akorát se okolo nich kecá, že jsou to dobré motory, pokud se jim dostává náležité péči a údržbě. Což je sázka do loterie. Stejně jako pověst starých 1.6 HDi. To je taky buď a nebo. Jestli Bembirlo nebo Pantera, tak asi jen s 2.0 HDi (obě výkonové verze) a benzín 1.6 16V 80 kW, ale ten už bude drahý.

Potažmo 1.9D atmo.
15:07:57
06.04.2021
dragon_cb_cz
-> Shader: Nemyslím, že je to nutně "nebrat", ale rozhodně si případně trochu víc nastudovat co a jak je tam zrádné/na co si dát pozor (stejný motor je pokud vím i v Corse a třeba ve Fiatu Grande Punto atd). Ale téměř jistě by rozumným minimem bylo hledat motor, co nejezdil dlouhý interval a měl pravidelné výměny, což u těch dělníků bude asi fakt těžko. Ale pokud bys na takový narazil, tak bych ho nutně nevylučoval z výběru.



Nějaký Fiat Doblo by nesplnil zadání?
15:01:22
06.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 06.04.21 14:54:41: Bembirlo i Pantery má dost lidí z mého okolí jako pracanty, všichni mají benzín. Jo, ještě jsem vypustil vydechlou benzínovou 1.4 3.
15:00:49
06.04.2021
Shader
-> palinator: Ok dík za reakci. A co motory pro Connecty 1,8TDCi? To už se nehodí?



-> dragon_cb_cz: -> Jirik_Tuňák1983: Takže to vidím, že 1.3CDTI nebrat.
14:55:39
06.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 06.04.21 14:52:58: U těch 1.3 CDTI byl myslím i nějaký technický nedostatek, ale už nevím co..
14:54:41
06.04.2021
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Jenže Bedlingo a Pantera jsem se mu nějak zdráhal doporučovat. 47
14:53:39
06.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 06.04.21 14:48:27: Za tyhle peníze koupí i Berlingo nebo Pantera. Vybrat si bude moci z HDi, atmosféry deasel a i benzín 66 nebo 80 kW.
14:52:58
06.04.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Tam je myslím stejná bolest jako u těch 1.4 T-jet - malá olejová náplň v kombinaci s nesmyslně dlouhým intervalem výměn 8
14:48:27
06.04.2021
palinator
-> Shader:

O těch 1,3 CDTI/JTDm jsem četl že se moc nepovedly, že se ty motory celkově rychle mechanicky opotřebovávají, u užitkových aut bych čekal, že to bude ještě horší.



Z toho výběru bych zkusil najít Transit Connect v 1,8 TDDI. Ale bude to asi hledání v kupce sena, protože je to starý a bude to pořádně odjetý. Ale motoricky je to držák a celkově to auto narozdíl od ostatních působí robustně (a je taky na svoje rozměry pěkně těžký).
Extreme Tyres