-> dragon_cb_cz: Hele, kukaj, jak si teď stojí cenofky za dobré a pro cestující prostorné auto. Pěkné. Nejraději mám ty vícebarevné kombinace. Např. ta krémová s černou nebo vínovou střechou apod.
www.sauto.cz/inzerce/.../
delta
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
18:54:07
18.09.2020
18.09.2020
Jirik_Tuňák1983
18:30:35
18.09.2020
18.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> King 18.09.20 14:26:52: Ale bobí, to se nománě nosí. Já tedy ne, ale formální košili růžofku bych si klidně oblékl.
14:26:52
18.09.2020
18.09.2020
King
-> dragon_cb_cz 18.09.20 10:14:33: Nejak se vybavila vcerejsi navsteva švary, kterejzto je padesatce jeste bliz nez ja a mel ruzovy tricicko :-)
10:45:24
18.09.2020
18.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 18.09.20 10:14:33: Od roku 2014 mysim upravili sedačky a prodloužili přední sedáky.
Jinak určitě.
Jinak určitě.
10:14:33
18.09.2020
18.09.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 18.09.20 09:24:24: Já bych se za to nestyděl ani sám. To je podle mě geniálně obestavěný prostor auta. Jo, design je takovej, že by si k němu asi člověk měl přibrat růžový tričko, ale co...
09:24:24
18.09.2020
18.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Měl jsi pravdu, koukal jsem na ulici po autech a ta 500L a nebo 500L Living (Wagon) je správně srandovní. Líbí se mi to. Ale 1.4 T-Jet dávali asi jen do 2014 a pak už jen základní 1.4, ale proč ne. Pak 0,9 Multiair a naftu.
Pro holku s dětmi je to sympatické prdítko. Navíc, co je zajímavé, tak jde neskutečně vybavit. Zkoušel jsem konfigurátor a docela čumím.
Pro holku s dětmi je to sympatické prdítko. Navíc, co je zajímavé, tak jde neskutečně vybavit. Zkoušel jsem konfigurátor a docela čumím.
21:39:07
14.09.2020
14.09.2020
saskyn2
-> Mr._Nosferatu 14.09.20 19:59:22: Na to turbo bych ještě pochopil, ale i tak 13km není zas tak málo, ale jakej to má vliv na na to řízení A věř že pár jich znám, třeba moje pani to má do práce podobně, já tu skáču 1/2km postrky taky pořád, ale je fakt že aspon občas to člověk projede dál.
21:26:15
14.09.2020
14.09.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Njn. Neni to zly na jezeni, ale doba Liazek je pryc no :-D
20:41:03
14.09.2020
14.09.2020
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak tam je to v piči no
Tak tam je to v piči no
20:38:48
14.09.2020
14.09.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Tak vesměs jezdim maloobjemovym dieselem s autem, co má 1800 kg no...
20:36:04
14.09.2020
14.09.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Však jo. I když není to jen o CR. 1,4 TDI-CR v nízkejch otáčkách jezdit umí moc pěkně.
Však jo. I když není to jen o CR. 1,4 TDI-CR v nízkejch otáčkách jezdit umí moc pěkně.
20:34:19
14.09.2020
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
Viděl jsem po hromadě let zaparkovanou Zafíru OPC, jako zvenku je to paráda. Podle internetů je to nějaký rok 2006 +/-. Ale ten interier, to by se jeden zeblil. Copak hrana vedle hrany a pochybná výdrž plastů, ale ten stříbrnej kokotinec uprostřed, to je něco šílenýho.... To je jak u Fordů té doby. I kdyby to auto bylo zvenku sebekrásnější, ten opláckej interiér s tím stříbrným, to bych asi nedal a doma bych s tím byl stejně kopnut do prdele.
20:31:48
14.09.2020
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 14.09.20 20:18:20: Já jsem tedy se svojí naftou jezdil jako s benzínem, ale s CRkama se tedy jezdí jinak.
20:18:20
14.09.2020
14.09.2020
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Podle mě stačí nebejt kokot a v nízkejch otáčkách tomu nenakládat. Ale jinak když jedeš šudlačku po rovině 65 na pětku tak cajk. Nic neduní, netřepe se, samozřejmě když chceš zrychlit nebo je to do kopce tak o kvalt dolu.
Podle mě stačí nebejt kokot a v nízkejch otáčkách tomu nenakládat. Ale jinak když jedeš šudlačku po rovině 65 na pětku tak cajk. Nic neduní, netřepe se, samozřejmě když chceš zrychlit nebo je to do kopce tak o kvalt dolu.
20:16:44
14.09.2020
14.09.2020
palinator
-> Tomaso435:
To není zas tak úplně pravda. Ten motor nízký otáčky úplně nemusí ani z hlediska spotřeby. V praxi jede Rapid s touhle motorizací úspornějc, když jede 90 km/h, než když jede 70. U 1,9 TDI je to jinak, tam když se to kadlá kolem 1200 otáček na pětku tak spotřeba klesá klidně i pod 3 litry. Ale sazí je nachytáno potom asi půl kýble.
To není zas tak úplně pravda. Ten motor nízký otáčky úplně nemusí ani z hlediska spotřeby. V praxi jede Rapid s touhle motorizací úspornějc, když jede 90 km/h, než když jede 70. U 1,9 TDI je to jinak, tam když se to kadlá kolem 1200 otáček na pětku tak spotřeba klesá klidně i pod 3 litry. Ale sazí je nachytáno potom asi půl kýble.
20:14:34
14.09.2020
14.09.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
Tyjo ani s dieselem nejezdim pod 1500 otáček. Chudák dvouhmota...
20:12:42
14.09.2020
14.09.2020
Tomaso435
-> palinator: ale zas nežere:))))
hele tady jezdí jeden počítal sem to 680m do práce ráno, a 680m z práce odpoledne.. má na to novýho naftovýho renolda.. víkendově to projede i 3km do lidlu.. jak dlouho to cca vydrží? :D
hele tady jezdí jeden počítal sem to 680m do práce ráno, a 680m z práce odpoledne.. má na to novýho naftovýho renolda.. víkendově to projede i 3km do lidlu.. jak dlouho to cca vydrží? :D
20:11:23
14.09.2020
14.09.2020
bouchy
20:02:53
14.09.2020
14.09.2020
palinator
-> Mr._Nosferatu:
Že se 1,6 nedostane přes 2000 otáček? Vždyť pod nima s tim vůbec nejde jezdit
Že se 1,6 nedostane přes 2000 otáček? Vždyť pod nima s tim vůbec nejde jezdit
19:59:22
14.09.2020
14.09.2020
Mr._Nosferatu
-> automechanicí: kolik těch aut znáte co jezdí trasy jako moje ? V lepším případě nastartuje a jede 13km do práce, v horším případě 3km přes město...
Přes 2000 otáček se dostane možná tak na semaforu když se rozsvítí oranžová...
Přes 2000 otáček se dostane možná tak na semaforu když se rozsvítí oranžová...
19:33:04
14.09.2020
14.09.2020
Jarda/felda
-> bouchy 14.09.20 18:31:04: díl kde koupili alfy a hammond točil klikou místo vodní pumpy která mu odešla
19:03:14
14.09.2020
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 14.09.20 17:51:51: Já to bral tak, jako když musíš občas dopustit topný okruh u kotle. Takhle jsem před zimou, jak začala topná autosezona dolil a byl zase klid do jara. To víš, taky už to mělo nějaký roky a kilometry. Tuším 3 roky a 33 000 km. To už je na auto prostě dost.
18:31:04
14.09.2020
14.09.2020
bouchy
-> Milan 136: Myslíš, jak do toho Porsche nalili všechnu vodu z Temže nebo to stejný Porsche, za kterým málem byla ohnivá čára?
17:54:21
14.09.2020
14.09.2020
Milan 136
-> saskyn2: Taky se mi to turbo nezdá. Na CAY jsem to nikdy nezažil. A to řízení je divný, tam bude problém jinde. Taky bych to viděl na špatný servis.
17:51:51
14.09.2020
14.09.2020
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 14.09.20 12:37:27: To praktikovali v jednom díle Top Gearu
16:17:27
14.09.2020
14.09.2020
saskyn2
-> Mr._Nosferatu 14.09.20 13:25:27: Jak píšou kluci, klimu napíchni diagnostikou, řízení by muselo být nějak ohlé po nehodě, spíš bych hledal prasklý kord na pneu a podobně. Turbo na 1.6tdi jsem asi nikdy zatuhlé neviděl když o tom přemýšlím, ale těžko říct. Jo a ta voda se ti nejspíš ztrácí právě přes ten egr, resp. chladič spalin co je jeho součástí.
15:00:27
14.09.2020
14.09.2020
Jarda/felda
-> Mr._Nosferatu 14.09.20 13:25:27: když ti bliká displej tak je nějaká chyba v paměti závad klimatizace
14:37:05
14.09.2020
14.09.2020
U-Geen
-> palinator 14.09.20 09:18:14: ne, jenom se jim tam v tovarne nevesel tlumic vejfuku, tak vzali kladivo a udelali pro nej misto :-) Takze naznak prohlubne pro rezervu tam je, ale udelali z toho takovej vyklenek na sadu pro opravu defektu a bibli, aby ses modlil, aby se nic nestalo
:-)
:-)
14:36:36
14.09.2020
14.09.2020
suri
-> Jirik_Tuňák1983: čo je špatne ? podľa mňa spoľahlivosť , EGR , vstreky, čerpadlá , vodné pumpy , sem tam vystrelený vstrek aj so závitom a vysekané sedlo v hlave a podobne ... netvrdím že na každom ale tie prvé poruchy sú časté a prakticky je málo áut kde sa neriešili...ale zase jazdí toho dosť takže ťažko súdiť ...
14:35:03
14.09.2020
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> suri 14.09.20 14:32:23: Nie, jen se ptám, co je na tom motoru špatně. Já koncertu rozumím jako koza pletení, takže jsem vznesl dotaz.
14:32:23
14.09.2020
14.09.2020
suri
-> Jirik_Tuňák1983: a čo tomu je ? či myslíš tečúci kondenz z klímy?
14:31:18
14.09.2020
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> suri 14.09.20 14:20:11: Okrem motora?
14:20:11
14.09.2020
14.09.2020
suri
-> Jirik_Tuňák1983: ja zase v tom aute okrem motora nevidím žiadny problém a je spoľahlivé a relatívne nehrdzavie ... ktovie ako to všetko je , ľudia toho nakecajú
14:16:39
14.09.2020
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> suri 14.09.20 13:45:34: Hlavně, když to půjde protiúčtem, tak nebožák ten, co si to pak koupí.
13:45:34
14.09.2020
14.09.2020
suri
-> Mr._Nosferatu: normálne to nie je , máš určite v pamäti závad chybu a preto bliká ... stačí diagnostika , niekedy stačí nastaviť klapky
riadenie by som neriešil , skôr geometriu , disky , pneumatiky a podobne ... všetko možné tieto riadenia vedia robiť ale trasenie a ťahanie veľmi nie ...stav silenblokov nápravy? stav pneu ? disky ? geo ?
zatuhnutá regulácia na turbe ? určite ?
riadenie by som neriešil , skôr geometriu , disky , pneumatiky a podobne ... všetko možné tieto riadenia vedia robiť ale trasenie a ťahanie veľmi nie ...stav silenblokov nápravy? stav pneu ? disky ? geo ?
zatuhnutá regulácia na turbe ? určite ?
13:25:27
14.09.2020
14.09.2020
Mr._Nosferatu
-> saskyn2: řízení, občas mezi 70-80 se klepe volant, nad 140 táhne do strany.
Turbo je zatuhla regulace a hučí.
V jednom autorizáku jsem dělal, tam bych auto nikdy nedal, když mi tam neautorizovaný servis nalil špatný olej, tak už jsem tam taky nebyl.
S druhým autorizakem jsem skončil po rozhovoru s prodejcem nových aut.
Edit.. Když nechám auto celý den na slunci, normální že několik minut bliká displej climatronicu?
Turbo je zatuhla regulace a hučí.
V jednom autorizáku jsem dělal, tam bych auto nikdy nedal, když mi tam neautorizovaný servis nalil špatný olej, tak už jsem tam taky nebyl.
S druhým autorizakem jsem skončil po rozhovoru s prodejcem nových aut.
Edit.. Když nechám auto celý den na slunci, normální že několik minut bliká displej climatronicu?
12:37:27
14.09.2020
14.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 14.09.20 12:34:59:
Já jsem do 1.6 VTi doléval vodu, že jsem zvažoval rumpál a vědro na střechu.
Já jsem do 1.6 VTi doléval vodu, že jsem zvažoval rumpál a vědro na střechu.
12:35:33
14.09.2020
14.09.2020
saskyn2
-> Milan 136: asi tak....
12:34:59
14.09.2020
14.09.2020
saskyn2
-> Mr._Nosferatu 14.09.20 09:57:22: To je klimatizace jo egr je klasika, turbo a řízení ti dělá co? Spíš bych vyměnil servis než auto.
12:32:58
14.09.2020
14.09.2020
Milan 136
-> Mr._Nosferatu 14.09.20 09:57:22: Teď nevím, zda se smát, nebo brečet.
10:52:29
14.09.2020
14.09.2020
suri
-> palinator: pumpy sem tam sú jediná chyba benzínov čo sledujem ... inak len sondy zožraté kunami , možno dve regulácie turba na starých a to je tak všetko
10:46:06
14.09.2020
14.09.2020
palinator
-> suri:
Naši teď po 90 tkm na CHPA po výměně pumpy. Na spojku v 50 tkm se už skoro zapomnělo.
Naši teď po 90 tkm na CHPA po výměně pumpy. Na spojku v 50 tkm se už skoro zapomnělo.
10:42:08
14.09.2020
14.09.2020
suri
-> palinator: tak ak to mám brať tak tak ja mám 111tis za 8 rokov a neriešil som vôbec nič na benzíne... -> Nwkt: no neviem či je kľud , poznám autá kde už je tretie DQčko , záleží aj od profilu jázd , celkovo stavu regenerácii , spotreby oleja a iných vecí , ale normálne mi to nepríde
10:20:03
14.09.2020
14.09.2020
Nwkt
-> suri: Mě spíš přijde, že ten EGR je otázka času, ale po tom se dá novej tak už je klid
10:19:17
14.09.2020
14.09.2020
palinator
-> suri:
Já mluvim o 77 kW služebáku. Tam asi deaselgate je, protože to rachotí. Jinak tomu asi taky nikdy nic nebylo krom toho zdechlýho vstřiku. Má to najeto něco kolem 80 tkm za 7 let.
Já mluvim o 77 kW služebáku. Tam asi deaselgate je, protože to rachotí. Jinak tomu asi taky nikdy nic nebylo krom toho zdechlýho vstřiku. Má to najeto něco kolem 80 tkm za 7 let.
10:12:50
14.09.2020
14.09.2020
suri
-> palinator: kolega má už pár rokov a nesťažuje sa... 23R6 neurobil , inak je všetko pôvodné vrátane EGR ... ale to je skôr náhoda ako vlastnosť ... mám v rodine 55kw a tiež nejaké extra problémy ako vstreky a čerpadlá neboli ...
10:11:06
14.09.2020
14.09.2020
palinator
-> suri:
Trochu nevim jak ten motor může mít někdo rád. Dole nejede, musí se s tim jezdit jako s benzínem a rachtá to jak když je v tom vysypanej kýbl šroubů.
Trochu nevim jak ten motor může mít někdo rád. Dole nejede, musí se s tim jezdit jako s benzínem a rachtá to jak když je v tom vysypanej kýbl šroubů.
10:10:46
14.09.2020
14.09.2020
suri
-> Mr._Nosferatu: takže toto je odtok z klímy a nič sa nedeje ...
deci na 5000km nie je nič ... tieto novšie vergle OIII a podobne berú kľudne liter za prehliadku , kto to na prehliadke nedoleje po max ten sa do mesiaca vráti už svietiaci bez vody ...tieto staré 1,6 s tým problém nemali
deci na 5000km nie je nič ... tieto novšie vergle OIII a podobne berú kľudne liter za prehliadku , kto to na prehliadke nedoleje po max ten sa do mesiaca vráti už svietiaci bez vody ...tieto staré 1,6 s tým problém nemali
10:06:49
14.09.2020
14.09.2020
Mr._Nosferatu
-> suri: lehce mizí, tak deci na 5000km