skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> Milan 136: asi tak....
-> Mr._Nosferatu 14.09.20 09:57:22: To je klimatizace
jo egr je klasika, turbo a řízení ti dělá co? Spíš bych vyměnil servis než auto.

-> Mr._Nosferatu 14.09.20 09:57:22: Teď nevím, zda se smát, nebo brečet.
-> palinator: pumpy sem tam sú jediná chyba benzínov čo sledujem ... inak len sondy zožraté kunami , možno dve regulácie turba na starých a to je tak všetko
-> suri:
Naši teď po 90 tkm na CHPA po výměně pumpy. Na spojku v 50 tkm se už skoro zapomnělo.
Naši teď po 90 tkm na CHPA po výměně pumpy. Na spojku v 50 tkm se už skoro zapomnělo.

-> palinator: tak ak to mám brať tak tak ja mám 111tis za 8 rokov a neriešil som vôbec nič na benzíne... -> Nwkt: no neviem či je kľud , poznám autá kde už je tretie DQčko , záleží aj od profilu jázd , celkovo stavu regenerácii , spotreby oleja a iných vecí , ale normálne mi to nepríde
-> suri: Mě spíš přijde, že ten EGR je otázka času, ale po tom se dá novej tak už je klid
-> suri:
Já mluvim o 77 kW služebáku. Tam asi deaselgate je, protože to rachotí. Jinak tomu asi taky nikdy nic nebylo krom toho zdechlýho vstřiku. Má to najeto něco kolem 80 tkm za 7 let.
Já mluvim o 77 kW služebáku. Tam asi deaselgate je, protože to rachotí. Jinak tomu asi taky nikdy nic nebylo krom toho zdechlýho vstřiku. Má to najeto něco kolem 80 tkm za 7 let.
-> palinator: kolega má už pár rokov a nesťažuje sa... 23R6 neurobil , inak je všetko pôvodné vrátane EGR ... ale to je skôr náhoda ako vlastnosť ... mám v rodine 55kw a tiež nejaké extra problémy ako vstreky a čerpadlá neboli ...
-> suri:
Trochu nevim jak ten motor může mít někdo rád. Dole nejede, musí se s tim jezdit jako s benzínem a rachtá to jak když je v tom vysypanej kýbl šroubů.
Trochu nevim jak ten motor může mít někdo rád. Dole nejede, musí se s tim jezdit jako s benzínem a rachtá to jak když je v tom vysypanej kýbl šroubů.
-> Mr._Nosferatu: takže toto je odtok z klímy a nič sa nedeje ...
deci na 5000km nie je nič ... tieto novšie vergle OIII a podobne berú kľudne liter za prehliadku , kto to na prehliadke nedoleje po max ten sa do mesiaca vráti už svietiaci bez vody ...tieto staré 1,6 s tým problém nemali
deci na 5000km nie je nič ... tieto novšie vergle OIII a podobne berú kľudne liter za prehliadku , kto to na prehliadke nedoleje po max ten sa do mesiaca vráti už svietiaci bez vody ...tieto staré 1,6 s tým problém nemali
-> suri: lehce mizí, tak deci na 5000km
-> Mr._Nosferatu: a mizne voda ? nie je to náhodou odtok z klímy ? aj miesto tomu nasvedčuje
-> Sita: 1.6 TDi 77kw teď 129.
-> Mr._Nosferatu 14.09.20 09:57:22: co je v tom za motor a kolik to ma ted najeto?
-> Mr._Nosferatu: počkaj to nie je ten Roomster čo si ma hejtoval že je super voz , a že by si na felicii už nejazdil ? 1,6TDI je fajn motor , osobne ho mám veľmi rád , len majitelia nie sú radi pri fakturácii opráv na ňom ...
-> MB_CML: ptal jsem se na nový clio, dokázaly by dát slevu na 330, ale stejně se mi nelíbí palubka (hlavně velký barevný rádio který trčí jak tablet v držáku ve výdechu topení.
Nakonec jsme se dohodli na výkopu roomstru na protiúčet a budu doplácet 90tis v hotovosti.
Nakonec jsme se dohodli na výkopu roomstru na protiúčet a budu doplácet 90tis v hotovosti.
-> saskyn2 13.09.20 15:30:02: tak kupoval jsem 5let starou škodovku se 100 na tachu s tím že 5 let budu jen měnit olej a jednou se udělají rozvody.
Jenže je v háji EGR, turbo, řízení, dneska jsem zjistil že odněkud teče voda....
Tohle je louže za 1minutu stání.
Jenže je v háji EGR, turbo, řízení, dneska jsem zjistil že odněkud teče voda....
Tohle je louže za 1minutu stání.
-> palinator: jj viacmenej
-> suri:
To je vlastně ten kraj dépéháčkárov co?
To je vlastně ten kraj dépéháčkárov co?

-> U-Geen:
To máš fplynu?
To máš fplynu?

-> Jirik_Tuňák1983: ono môj zdegenerovaný názor nesmieš tak brať , hold žijem v obci kde stojí o kokote pozemok 100eur meter , a jazdia tu autá za 150 a viac tisíc eur no ...
-> suri 14.09.20 07:07:09: Tady na západ od hlavního města Evropy, jež se zove Bratislava, na nějakou tu korunu navíc hledíme, no. Jinak samozřejmě chápu, že u vás máte každý 10 černochů, bělochů, asiatů a nebo transgender bytostí, nechť si každý vybere dle aktuálního rozpoložení, kteří a které vám neustále přemisťují hromádky s penězi, aby ty vespod neměly proleženiny. 

-> dragon_cb_cz: možno práve to plus mínus robí ten rozdiel ... nepoznám tu veľa zákazníkov ktorí by proste 2000eur za lepšie nepriplatili , tí čo na to nemajú tak asi neriešia ani nové auto logicky ...
a ja rezervu v SSS2 nemam kam dat :)
-> Jirik_Tuňák1983 13.09.20 21:39:01: Nahodou, takova rezerva u Patrola na dverich kufru, to byla prdel. Jsem rad, ze nebyla nikdy potreba 
To by mel problem i lecjakej chlap...

To by mel problem i lecjakej chlap...
-> Milan 136 13.09.20 22:11:39: Ale píču šišky. Ten Michelin byl sice zespodu zašedlý a kolo zaprášené, ale rozhodně nebylo u 12 let starého vozu na bramboračku. Vnitřek byl zcela čistý černý, protože tam byla vložka na příslušenství.
-> venni 13.09.20 21:00:46: Však to říkám. Ale zdejší členové to mají vždy vše jako nové. Kdybych taková kola neviděl, tak to nebudu říkat... 

-> Jarda/felda 13.09.20 22:01:08: Jo, ten by dával smysl taky.
Ale jestli to mělo černý kliky, tak si to rovnou škrtni. 


dneska jsem šel v nákupáku okolo Dustera výbava access 100hp motor 269 tisíc
možná by se dala udělat i nějaká sleva 


Teď tady budou zase tři stránky hoven o rezervách v kufru, pod kufrem, vedle kufru, na dveřích, střeše, lepících a už nelepících sadách. 

Osobně mám radši rezervu v kufru. Pár aut s rezervou pod kufrem jsem měl. Dřív tam alespoň byl jednoduchý mechanismus. Ale ten výmysl (naviják) v P308, to je věc

-> suri 13.09.20 21:12:58: Jako že na Slovensku si za těch 2k EUR nekoupíš plus mínus podobně to co tady? Sorry, ale na to nějak nevěřím. Ano, drobné rozdíly budou, ale nikterak zásadní. Z těch z vás které potkávám nějak nemám pocit, že by Slováci byli národ idiotů...
Je mi jasný, že je to přibarvený tvým obvyklým fatalismem, ale tentokrát je to víc mimo než obvykle...
Je mi jasný, že je to přibarvený tvým obvyklým fatalismem, ale tentokrát je to víc mimo než obvykle...
-> Jirik_Tuňák1983: 50tis kč je možno hodne penez , ale o 2000eurách málokto rozmýšla no ... prídi sem trošku fungovať a potom sa nad tým tiež zamyslíš kam toto euro dospelo ... od ceny phm , poistiek , jedla a iného , sem tam si to prerátam a veru na koruny by som toľko nedal ...
Mně to hlavně přijde fakt naprosto irelevantní věc při hodnocení novýho auta. Pravděpodobnost, že to budu reálně potřebovat, je mizivá. Když na to dojde a bude hnusný počasí, tak si klidně zavolám asistenčku, protože se mi nebude chtít válet ve vodě - a je jedno, kde rezerva bude. A pokud má -> Mr._Nosferatu: takovou fobii z STK, tak to stejně za 4 roky prodá a do tý doby to shnít nestihne...
Jako jo, asi se dá hádat o tom, kde je lepší mít rezervu. Můžeme na to mít různý názory. Ale když už, tak daleko důležitější je, jestli jí to auto vůbec má (zdravím -> Milan 136: s jeho láskou ke koncernovému řešení - když jsem u segry vytáhl z Yeťťáka nikdy nepoužitý kompresor z lepící sady, tak byl nefunkční). Kde je umístěná, to je na žebříčku priorit při výběru auta cca na stejné úrovni, jako jak moc dobře se z rádia dá naučit portugalsky...
Jako jo, asi se dá hádat o tom, kde je lepší mít rezervu. Můžeme na to mít různý názory. Ale když už, tak daleko důležitější je, jestli jí to auto vůbec má (zdravím -> Milan 136: s jeho láskou ke koncernovému řešení - když jsem u segry vytáhl z Yeťťáka nikdy nepoužitý kompresor z lepící sady, tak byl nefunkční). Kde je umístěná, to je na žebříčku priorit při výběru auta cca na stejné úrovni, jako jak moc dobře se z rádia dá naučit portugalsky...
Asi v práci začnu fotit francouzký rezervy
u tich cca 15let starých vrán není poznat jestli to je kolo ...

-> Milan 136: Rezervu jsem osobně za 15 let nepotřeboval nikdy, ale jako spolujezdec jsem jí použil 2x - z toho 1x byla vespod (VW T4), 1x univtř. Voser v obou případech stejný, u té T4 nijak zásadně orezlá nebyla (v tu dobu auto starý asi 12 let).
Dokonce na naší staré P309 se jako "rezerva" vozil v létě jeden zimák a naopak v zimě jeden letňák... než nás sejmula T815 tak to auto mělo 17 let a problém se středěním taky nebyl...
Dokonce na naší staré P309 se jako "rezerva" vozil v létě jeden zimák a naopak v zimě jeden letňák... než nás sejmula T815 tak to auto mělo 17 let a problém se středěním taky nebyl...
-> Milan 136 13.09.20 20:28:51: Skutečně?
Já když ji u Citrona vyndaval, tak mi teda rozhodně rezavá nepřišla. I díky tomu, že v ní byla vložka, která bránila vniku nečistot. Byla jen znečištěná.

-> Milan 136:
-> castrol 13.09.20 14:31:55:

Já teda raději přendám v případě potřeby tašky z kufru do interiéru a vyndám nový čistý kolo, než se někde válet v soli ve vodě po zemi a vyndavat humus rezervu z pod auta. Chápu to u užitkáčů, u kterých je potřeba mít rovnou pevnou podlahu. Ale u týhle tašky?
Navíc vy co tu píšete, že jste ji 10 let nepotřebovali? Ok, já taky ne, ale víte, jak vypadá to kolo po 10 letech? Je tak rezavý, že nejde ani nasadit na náboj přes středění...
Kdežto v tý špatný Škodovce je takový, jako když ho tam právě dali na lince...
Navíc vy co tu píšete, že jste ji 10 let nepotřebovali? Ok, já taky ne, ale víte, jak vypadá to kolo po 10 letech? Je tak rezavý, že nejde ani nasadit na náboj přes středění...
Kdežto v tý špatný Škodovce je takový, jako když ho tam právě dali na lince...
-> suri 13.09.20 19:50:25: Ty jsi blábola. Pro rodiny s dětmi je to hodně peněz. Klidně, dovolená, potřebné vybavení domácnosti apod. Málo peněz je to pro někoho, kdo si ještě v 35 leští péro u rodičů.
-> Mr._Nosferatu: mne sa to Clio celkom páči a motora by som sa nebál ..nové je nové , akurát ma stále fascinuje česká koruna , ako riešite rozdiel medzi lepším za 50tis kč ako nejakú podstatnú čiastku ... tu by to bolo 2000eur ktoré proste nič neznamenajú , či 2000 drahšie alebo naopak lacnejšie ....
inak teraz mi kamarát vrátil po záprahu moju OII 59Kw , cez dva priechody s vlečkou a motorkou a nesťažoval sa ... keby nenarazíš na donovaloch na kokota čo ide 30 tak nemáš problém ísť 80-100 celú cestu ... a aspoň to sedí na ceste
inak teraz mi kamarát vrátil po záprahu moju OII 59Kw , cez dva priechody s vlečkou a motorkou a nesťažoval sa ... keby nenarazíš na donovaloch na kokota čo ide 30 tak nemáš problém ísť 80-100 celú cestu ... a aspoň to sedí na ceste
-> bouchy: Heh, dělá se ještě verze 121 kW Mazda 3 a to prej jede... Ta 88 kW je hrozná zdechlina. Jinak jsem měl červenou, ale někdo od nás teď koupil bílou Mazdu :-D
-> Mr._Nosferatu: Ceník... když jsem kupoval před půl rokem mondeo, tak ceníková cena byla 970t a platil jsem 735
U ojetiny bych to chápal, že si člověk vybere z toho, co je zrovna k mání, ale u nového auta?
Poptával jsem i megana a tam ta sleva byla taky kolem 25%

Poptával jsem i megana a tam ta sleva byla taky kolem 25%

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Přitom nej nej nej značka, protože se vzepřela turbo módě. Nebo že by to bylo jen PR a pindy přízniců značky??
Dělá se mazda v jiný než červený?

-> Jirik_Tuňák1983 13.09.20 14:52:06:
Co jsem jel s 1,2 TSI tak se s tim aspoň dalo normálně předjíždět aniž by člověk musel kvaltovat až někam do redukce. Což se o 1,6 MPI VW říct nedá. A nemá to ani koule, ani zvuk, ani charakter.
Co jsem jel s 1,2 TSI tak se s tim aspoň dalo normálně předjíždět aniž by člověk musel kvaltovat až někam do redukce. Což se o 1,6 MPI VW říct nedá. A nemá to ani koule, ani zvuk, ani charakter.

-> Mr._Nosferatu: jako starý model to bude o to rychleji ztrácet na ceně. Výhoda zase že bude mít vychytany dětský nemoci a bude to vyzkoušené. Každopádně nerozumím důvodu proč relativně normální auto jako je roomster měnit za takovouhle low cost sračku, ale je to jen můj názor, nevidím do toho v jaké si situaci a jaké k tomu máš důvody.
-> Mr._Nosferatu 13.09.20 01:36:57: Zajimalo by me, jak to jede. Asi to bude mit kratsi prevodovku... Snad to hrozny nebude. Je fakt, ze papirovej vykon a jizdni vlastnosti jsou dve ruzny veci. Treba ta mazda 3, co jsem mel v praci (nastesti chvili) mela 2.0 benzin 88 kW a byla to hrozna tragikomedie...
-> Jirik_Tuňák1983: Najezdil jsem přes 30 tis v 5 ti ledech ve 106tce se 33kw takže nepotřebuji silný motor...
Předváděcí auto, nebo roční, když vím že to auto budu dávat za rok pryč, proč bych ho hned od startu netočil do omezovače, nejezdil přes spomalováky v plný rychlosti a podobně ?
Předváděcí auto, nebo roční, když vím že to auto budu dávat za rok pryč, proč bych ho hned od startu netočil do omezovače, nejezdil přes spomalováky v plný rychlosti a podobně ?
-> King 13.09.20 13:28:02: asi fakt stesti. Parkrat to byla o guma na vyhozeni. Si pamatuju, ze jsem jednou prijel v praci pred dilnu a sel delat. Prijde kolega - hele to je dobre, ze mas prazdnou gumu?
Zacal jsem nadavat... po sundani a blizsim ohledani jsem zjistil, ze prasknul kord a guma je na odpis. Tak jsem dosel do skladu a vzal si rovnou konecne letni, protoze jsem predtim dojizdel mizerný zimaky.
Podruhy jsem prorazil (o sutr) 14 dni starou gumu asi 100m od firmy. Tak jsem to sundal a kolega co jel akorat pro dily, tak mi to vzal cestou do pneuservisu. A ja si mezi tom delal svoje.
Zacal jsem nadavat... po sundani a blizsim ohledani jsem zjistil, ze prasknul kord a guma je na odpis. Tak jsem dosel do skladu a vzal si rovnou konecne letni, protoze jsem predtim dojizdel mizerný zimaky.
Podruhy jsem prorazil (o sutr) 14 dni starou gumu asi 100m od firmy. Tak jsem to sundal a kolega co jel akorat pro dily, tak mi to vzal cestou do pneuservisu. A ja si mezi tom delal svoje.