Jaký vůz??

prohledat
3392 příspěvků (zobrazeno 1201 až 1250) od 02.07.2010 do 05.04.2024, založil/a mafes
řadit dle data
11:51:37
09.09.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Podle zadku to vypadá, že to má jet aspoň 350 km/h a ono je v tom 1,4 Turbo. 3
11:13:30
09.09.2020
Jirik_Tuňák1983
Tohle mi poslal včera Vítek. Pěkné.

www.sauto.cz/osobni/.../1 8721027
09:15:47
09.09.2020
George88
-> charon 09.09.20 08:24:39: sx4 nemá vzadu viceprvek. tam je obyčejná klikovka
09:09:32
09.09.2020
George88
-> Borderer: asi záleží jestli long nebo kraťas a jestli bedna nebo vícemístný.. a taky jestli je vepředu sólo sedačka nebo dvojka-která je hrozná u všech typů dodávek



nemám porovnání t6 a nejnovější vivaro/trafic. ale ty starší verze trafica nehnijou, pokud se vezme verze po fcl (2007 +) tak už nejsou problémy s prevodovkama, motor 2.0 nebo 2.5 107kw bez dpf a jezdíš jak král. cenově lepší než t5 a i spolehlivostí (co mám vyčtený z fór)
upraveno 1x, naposled 09.09.2020 09:12:16
09:03:39
09.09.2020
dragon_cb_cz
-> charon 09.09.20 08:24:39: Asi tak, nemyslím si, že by Suzuki v tomhle bylo nějakou specialitou. Ono pokud bych měl shrnout můj dojem z SX4, tak že je to relativně "laciné" auto, ale na těch správných místech. Jo, spousta věcí je "levných", ale řekl bych tím správným způsobem. A zjevně to prostě funguje... od doby co jsme jí prodali tak mám cukačky si jí pořídit znova, jen tentokrát v manuálu.
08:35:19
09.09.2020
Borderer
-> George88: Zrovna s Vivarem jsem se toho najezdil docela dost jako spolujezdec, tak úplně nesouhlasím. Jakmile jsme měli naloženo 200kg nákladu, jízda pohoda. Jakmile to bylo prázdný, tragédie.
08:33:28
09.09.2020
palinator
-> George88:

Je to výrazně lepší než T6?
08:31:51
09.09.2020
George88
-> Borderer 09.09.20 08:22:33: to zas taková pravda neni. zrovna tyhle auta jsou pohodlný a řidičsky schopný i prázdný. není to dělnická dodávka typu Boxer.
08:24:39
09.09.2020
charon
Díky kluicí za vyčerpávající info k SX4. Co se týká japonské/maďarské verze, tak mi to je jedno jaká to bude, ale primárně budu hledat čtyřkolku a co jsem se všude dočetl, tak japonske verze by měli být pouze dvoukolky ... Proto budu mít asi verzi čabajka ...

Jen se děsim toho, že jsme z mého bejvalého zaměstnání dodávali do MSC zadní nápravy na SX4. A ramena na Swifta ... A vzhledem k tomu že vim, co to bylo zač, tak pánbůh s námi a zlý pryč. Ale ono to bude všude nemlich to samé.
08:22:33
09.09.2020
Borderer
-> George88: Ale pohodlím je to v hajzlu. Jakmile to není naložený, skáče to jako koza.
08:16:24
09.09.2020
George88
Kluci, a není lepší místo Galaxy,sharanu,alhambry už koupit něco ve stylu trafic/vivaro? o moc větší to není (pokud to není long) ale vevnitř jste prostorem a variabilitou úplně na jinym levelu..
08:02:12
09.09.2020
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 09.09.20 07:40:40: hele to důsledně prověř, protože to je jeden z mých kandidátů po Sharanu, stojí to docela rozumný peníze a stodola je to veliká. V S-Maxu by pro tebe mohlo být zajímavý, že do toho dávají Volví 2,5T. Jen se tam prej nikam nevejde nádrž na plyn do podlahy 10
07:40:40
09.09.2020
Jirik_Tuňák1983
Ještě si říkám, Ford Galaxy a S-Max.

To jako velkokapacitnější rodinný vůz jde? Tam akorát nevím, to ten jejich 2.0 Duroš 107 kW, prej to má nějaké vířivé klapky i u benzínu, s klasickým rizetem nasátí? Co životnost a spotřeba oleje?
18:34:18
08.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> gim 08.09.20 16:42:12: Ale zrovna ta tebou zmíněná Meriva je třeba vůz, u kterého nevím, jaký bych si vybral motor, který nebude bez rizika. Navíc ty interiéry, to je dost hrůza, včetně čalounících materiálů. Vzadu jsou neplhodnotné sedačky, vůz je úzký a tím pádem tam nedostaneš tři dětské vedle sebe.
upraveno 1x, naposled 08.09.2020 18:34:51
17:00:28
08.09.2020
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 08.09.20 14:37:27: je to reálný, VW měli i po tomhle roku motory bez dpf
16:42:12
08.09.2020
gim
-> Jirik_Tuňák1983: to rozhodně netvrdím, ale rozhodně to není jediný člověk co takhle znám. Vedle firmy máme servis, který se stará asi o 8 těchto aut a není týden, aby tam některé z nich nestálo. S majitelem tam se znám, sám měl 2, nedál na ně dopustit z hlediska pohodlí a výbavy, ale to je tak všechno. Kamarád dělá v autorizáku Citroen, by si ho chtěl koupit, protože se mu líbí a má velkou rodinu, ale pořád se drží své vymazlené C5, protože ví jak se C8 sypou. Ze sbírky C8 potažmo 807 co mu tam jezdí pravidelně mi říkal, že jich je jen 5 co jezdí jen na pravidelné prohlídky a olej, potažmo nějaké drobnosti. Netvrdím, že nejsou spokojení majitelé, ale převažují ti s problémy.
16:26:16
08.09.2020
George88
-> charon 08.09.20 15:19:18: To nevím, ale ve finále ji ani moc potřebovat nebudeš. Všechno je dost jednoduchý. žádná zbytečná elektronika typu ruční brzda přes diag, nebo "kvůli pp žárovce sundejte lz zástěrku" Pokud zvládáš běžný servis na starších autech, nemusíš se toho bát :) V některých dílech je rozdíl mezi japonskou(VIN JSA a krátká anténa vzadu) a maďarskou verzí (VIN TSM a dlouhý prut vepředu) třeba tvar předního narazniku, typ pylového filtru.. japonská verze mi přišla trošku lépe zpracovaná, ale to možná bylo tím, že jsem ty auta měl na očích každý den
15:46:07
08.09.2020
dragon_cb_cz
-> charon 08.09.20 15:19:18: Ta příručka (anglická) co mám je psaná dost laickým stylem, i já jsem z ní pochopil docela dost. O ničem "neoriginálním" a českém nevím...
15:44:53
08.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> gim 08.09.20 15:32:30: A jedno auto je ukazatel kvality a nebo spolehlivosti? Vyjmenuji ti zase haldu lidí s opačnou zkušeností. Jednoho i z práce
upraveno 1x, naposled 08.09.2020 15:45:13
15:32:30
08.09.2020
gim
-> Jirik_Tuňák1983: jestli je to dovoz, tak může být. Ne všechny trhy to měli najednou.

Ale osobně bych se těmto autům vyhnul velkým obloukem. Kolega loni koupil C8 s tímto motorem a byť to prohlédli ze všech stran a tvářilo se to jako super auto. Do něj během půl roku utopil skoro 100tkč - turbo, vstřiky, výměna motoru kvůli hlavě, převodovka, elektrika... opravil jednu část a do 14 dnů se podělalo něco dalšího. Stálo asi 3 měsíce ze 6 co to měl. Nakonec to s těžkým prodělkem prodal dalšímu nešťastníkovi. Bylo to krásný auto, ale za ty starosti ani zadarmo. Teď má Merivu a nemůže si ji vynachválit.
15:19:18
08.09.2020
charon
A propos - existuje na SX4 nějaká chytrá opravářská literatura s postupama (nejlépe česká)? Něco jako obdoba knížek Jak na to ...?
15:00:34
08.09.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 08.09.20 14:37:27: Myslím, že jo. Záleží asi odkud. Ale třeba Akordeon prodaný 2005 tady u nás byl E4 a bez DPF. Saaby z podobný doby dotažený z IT taky často nemají.
upraveno 1x, naposled 08.09.2020 15:00:48
14:44:13
08.09.2020
Mr._Nosferatu
-> Jirik_Tuňák1983: třeba ten tempomat nemá...



clio

www.sauto.cz/osobni/.../1 8554774

Tipo

www.sauto.cz/osobni/.../1 8585212
14:38:39
08.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu 08.09.20 14:34:55: A co tam potřebuješ? Tempomat, el. okna to má, klimu manuální. Kufr veliký. Motor ten základní je výborný.
14:37:27
08.09.2020
Jirik_Tuňák1983
Je možné, že dovoz 2.0 HDi z 2006 nemá z výroby DPF? Je to ta slabší verze s 88 kW. Nemuselo by to jet úplně tragicky ani ve větším autě. I přes nižší výkon má 6q a 300 Nm.
14:34:55
08.09.2020
Mr._Nosferatu
-> All: dneska jsem se byl podívat na clio a tipo.



Tipo je sice velký, ale oproti cliu sociální výbava.
14:14:13
08.09.2020
gim
-> Mr._Nosferatu: za 300 seženeš i skladovou i30 s 1,4 atm. Tempomat to má a celkově je to slušně vybavené auto. Za mě po nějakých 55 tkm celkem spokojenost. Kolega má už skoro 100 tkm a zatím bezproblémová auta. S tou atmosférou to nebude žádnej drak, ale místa je tam dost.
13:50:34
08.09.2020
George88
-> charon 08.09.20 12:18:43: Oleje úplně v pohodě svépomocí. převodovka, hned u toho je mezinápravova a vzadu klasika. napušťákem liješ tak dlouho, než to teče ven. pak zavřeš. na vůle je taková vidlička, kterou podržíš ventil otevrenej, pootocis vačkou a magnetem vytahnes
upraveno 1x, naposled 08.09.2020 13:51:56
12:32:04
08.09.2020
dragon_cb_cz
-> charon 08.09.20 12:18:43: Dle příručky se má použít přípravek na zajištění zdvihátek při výměně těch podložek, ale dovedu si představit, že to asi lze i nějak zaimprovizovat. Ale soudím teda z obrázků, rozebrané jsem to neměl. To je spíš otázka na -> George88: . Každopádně na mém motoru při asi 135t mi řekli, že vůle jsou sice hraniční, ale ještě to na výměnu podložek není.



Osobně jsem to svěřil do autorizáku hlavně protože jsem předpokládal, že mají ty různé rozměry podložek skladem, takže to případně sfouknou celkem rychle, zatímco běžný servis by musel vůle zkontrolovat, pak to rozhodit, změřit podložky, podle toho objednat nové, počkat než dorazí a následně to skládat... A mezi tím by se určitě něco poztrácelo atd... radši jsem si to nechtěl představovat. Uděláš jednou a pak máš zase na X desítek tisíc klid...
12:18:43
08.09.2020
charon
No, ja po konkurentech koukam spis abych mel predstavu ...



Jinak jeste k serizovani ventilu - da se to udelat doma svepomoci? co jsem tak vsude cetl, jsou potreba pripravky. Kontrolu vuli si udelam, na tom nic nebude, ale pocitam, ze auto co koupim bude mit najezd kolem 120 - 150 000 km a tam se pripadne nutnost serizeni uz mozna projevi. Muj mechanik garazista, ktereho pouzivam na osery do kterejch se mi nechce/nemam vybaveni na tohle veci asi mit nebude ...



A co vymeny oleje v pohonu u ctyrkolky? Tam bude pocitam prevodovka + zadni diferencial + mezinapravova spojka? Jake oleje a lze to smysluplne udelat svepomoci?
11:08:56
08.09.2020
U-Geen
-> charon: jasne... kdyzbys nebyl zdaleka, tak ti reknu, at se stavis s tim svyzt. Jinak koukal bych po te silnejsi verzi (88kW), zbytek - vybavu uz necham na tobe. ESP tomu funguje prijemne, v nizsi vybave nebyva. Kolem 150k se toho vloni nedalo moc, co by se mi libilo sehnat, ale letos to mozna bude lepsi.
09:09:18
08.09.2020
dragon_cb_cz
-> charon: Podle toho co čtu tak myslím, že ta SX4 pro tebe bude docela dobrá volba. Je to sice malý, ale pocit "že to oblíkáš" mít nebudeš, uvnitř je místa dost, nastupuje se do toho relativně "vysoko" a prostoru nad hlavou je kopice. V tomhle to fakt je skoro SUV. Někomu vadí ten "dělený A-sloupek" ale já s výhledem problém neměl.



Srovnání s konkurencí jako je ten Nissan nemám. Za mě je u SX4 ohromná výhoda, že těch aut tu je kopice - jak dovozených, tak s českým původem. Je z čeho vybírat a "vhodný kus" se najde pro každého. A kdyby bylo potřeba, tak i na vrakárně bude dárců dílů dost. Hledal bych asi hlavně "pěkný" kus - kastle je asi nejslabší článek toho auta. Ne že by vyloženě hnily jak brambory, to ne - ale třeba kapota se otluče od kamínků celkem snadno (to bylo jediný místo, kde na naší SX4 byla koroze - ale jen bodově, nerozlejzalo se to).



Jo a díly mi přijde, že jsou cenově dost rozumný.
07:39:46
08.09.2020
George88
-> charon: LOCK se ti v cca 45km za hodinu stejně přepne do AUTO. Jde oto, že někteří jezdili na AUTO a razantní rozjezdy s křižovatky, kdy se ten zadek zapne, tomu prostě nedělaly dobře. ale štiplej diff nebo něco zásadního jsem nezaznamenal.a ani ta spojka nestojí svět. 2hmotu ti nemá, takže pohoda. ještě máš na výběr mezi neoplastovanou a oplastovanou verzí ( výbavy se značí GL/AC a GLX )
06:22:37
08.09.2020
charon
-> Jarda/felda 07.09.20 17:10:41: Ten by nebyl marnej, ale z 99,9% jsou to nafty a navíc v mim rozpočtu to budou spíš odjetiny než ojetiny.



-> U-Geen: Tak představy - abych to bylo spolehlivý, abych se s tim aj kapku svezl. Ja jsem celkově, myslím, docela skromnej řidič, teď mám na postrky Peugeota 106, ale to auto je prostě malý, vždycky si přijdu, že si ho oblíkám. Ona to měl bejt nouzovka přes jednu zimu a už s nim jezdim 5 let. Ale celkově je s tim i docela svezení na to, že to je 1.1 44 kW.



-> George88: No zní to celkem dobře. Mě je popravdě jedno jestli předface nebo poface, motory jsou 79 kW oproti 88 kW ale poface má zas delší převody ... teď ještě jak zjistit, jak moc někdo používal Lock nebo Auto mód u čtyřkolky. je pravda, že pokud se vrátí zimy s haldama sněhu a větrem, bylo by ježdění do práce takový klidnější.



Jinak spotřebu až ta neřešim, moje obvyklý trasy jsou do 15 km a z toho je vždycky prvních cca 5 km víceméně z kopce, takže auto ohřeju až v půlce cesty.



A co ještě eventuelní Konkurenti? Nissan Qaushqai? do rozpoctu se vejde, ale ... Nebo jeste neco jinyho?
upraveno 2x, naposled 08.09.2020 06:23:45
23:19:20
07.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 07.09.20 21:16:29: Přesně tak, Tipo je větší a bude pro větší počet lidí i pohodlnější. V případě základní 1.4 16V se jedná nesmrtelný motor, který byl schopen bez zásadnějších úprav projít všechny verze EURO. Navíc to má stále nepřímý vstřik. V Tipu posílil z předch. 66 kW na tuším 70 a má vždy v základu 6kvalt.
22:50:32
07.09.2020
George88
-> charon 07.09.20 13:45:59: 4x4 funguje vpohodě. jen se musí všechny oleje měnit každých 45 tis km. pokud lidi nejezdí trvale na AUTO tak i spojka netrpí víc, než u dvoukolky. co se servisu týče - tam se víceméně nic moc nemění. zadní brzdy u před fcl buben= 250k a vše OK u fcl už je kotouč a trpí o dost víc. svíčky každých 105K iridiovy. obyčejný každých 30K. ekonomicky to vyjde podobně, ale ušetříš si práci. Občas zlobí lambdy a katy(svítí vrtulník) - u před fcl, ale často stačí jezdit na kvalitní benzín. rozvody řetězem, klíňák každých 90k. jinak je to slušný, spolehlivý auto bez nejakejch vrtochů.
21:16:29
07.09.2020
dragon_cb_cz
-> Mr._Nosferatu: Srovnat to nedokážu, ale čistě subjektivně se mi Tipo hodně líbí, fakt vzhledově podařený auto. A proti 208/Clio to bude minimálně o třídu větší.



Ale je fakt, že ta 208 je taky hodně fešácká teda.
20:39:03
07.09.2020
Mr._Nosferatu
Zatím nejlíp vychází clio, výbava vs cena, tipo i 208 jsou v mým rozpočtu v základu. U dacie jsou hnusný palubky. Clio bych měl i v kombiku v tomto rozpočtu
upraveno 1x, naposled 07.09.2020 20:45:41
20:37:56
07.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu 07.09.20 20:32:36: To by bylo ještě lepší, protože to má aspoň rozměry normálního auta a hezký design.
20:32:36
07.09.2020
Mr._Nosferatu
-> Jarda/felda: U nás mají skladovku v základu za 300...
20:28:52
07.09.2020
Jarda/felda
-> Mr._Nosferatu 07.09.20 19:44:32: celkem hezký bylo nový Tipo ale nevím kolik za to ted chtějí
20:17:27
07.09.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu 07.09.20 19:44:32: Nový Peugeot 208, to je hodně povedené vozítko a to Clio je taky fajn. Pak máš ještě možnost Opel Corsa pod taktovkou PSA. Citroen C3, ten má navíc proti dementům airbumpy na dveřích a oplastované i lemy.
upraveno 1x, naposled 07.09.2020 20:19:03
19:44:32
07.09.2020
Mr._Nosferatu
Vybírám nové auto, podmínkou je nové s cenou do 300tis. 5ti místně a nesmí to být coupé, benzín s tempomatem nutností.



Zatím mě zaujalo clio, fiata panda která se mi líbí je moc malá.
upraveno 2x, naposled 07.09.2020 19:47:00
18:00:36
07.09.2020
saskyn2
-> Jarda/felda: Já dneska čekal ve sběrně až vyndaji motor z AR1563Nejdřív jsem nechápal proč z toho škube chladičovku, pak už alfa visela ve vzduchu za motor, párkrát s ní škrabnul o zem a byl jeho, až pak mi došlo že z toho takhle vyndavají katy3 3
17:14:25
07.09.2020
Jarda/felda
-> palinator 07.09.20 12:23:02: když jsem tahal vstřiky z kmarádovo rotčky tak to chvílema vypadalo že je vyškubnu i s motorem 3 3 3 3 ale povolili nakonec
17:10:41
07.09.2020
Jarda/felda
-> charon 07.09.20 10:15:46: nějaký allroad od audi ?
14:26:05
07.09.2020
dragon_cb_cz
-> charon 07.09.20 13:45:59: Ohledně 4x4 odpoví spíš velkovezír. Kufr jsem na basy neměřil, ale tipoval bych, že to co popisuješ by pojmout měl. Se sklopenejma sedačkama jsem v něm odvezl i pračku (novou, zabalenou v polystyrenech) a ještě trochu rezerva byla. Rezerva je v kufru. Servisovat jsem na tom nic nemusel, ale okolo motoru to vypadalo celkem přístupně. Jen snad termostat je nějak napikaču umístěnej vzadu za motorem a altíkem, aby k tomu nebyl přístup vůbec odnikud :D Ale tuším, že tu kdysi někdo psal něco ve stylu, že na Suzuki stačí dohromady 3 klíče a 2 šroubováky... Kdybys chtěl, tak na předfacelift mám v PDF dílenskou příručku (anglicky).
14:23:04
07.09.2020
U-Geen
-> charon: tak já :)

Takže k SX4 - máte kucí někdo porovní 4x4 a předohrab? Mám pořád zafixováno, že 4x4 je vícemné na hory, kde leží půl roku sníh, tady u nás to moc nemá cenu, byť Vysočina v tomto umí být dost specifická.

Takže mě zajímá jak je to s SX4 se spolehlovostí pohonu 4x4 a reálnou využitelností?

Jaká je u SX4 světlá výška? Jak jsem psal, to auto by mělo zvládnou polňačku a zajet po ní k lesu.



nevim o nejakych problemech na foru atd. 4x4 ma prepinani FWD/AUTO/LOCK, v rezimu Auto to postupně připojuje zadek, Lock je trvale sepnuti mezinapravy. Funguje to naprosto skvěle (porovnávám se Subaru AWD), zároveň se s tím dá i blbnout. Potřebu 4x4 musíš zhodnotit sám, já bych auto bez toho na zimu pro ženu u nás nechtěl. Příjezd k baráku máme po polňačce. Auto je docela tvrdý teda. Světlá výška je tuším 180-190mm, cili docela dost, ale dokupoval jsem plech pod motor, ze serie je odkrytej)



Kolik se vejde do kufru? Že je kufr malej vim, nicméně reálně? Do P106 dám 3 basy lahváčů a karton rumu. Pokud se do SX4 vejde totéž, tak mi to stačí. Rezerva je? Je v kufru nebo pod autem?

Do kufru se neco i vejde... basy a karton rumu urcite, ve dvou jsme s tim jeli na dovolenou, jinak jezdime s deckama na výlety



A co servisovatelnost svépomocí, resp. přístup k věcem a nutnost speciálního nářadí a přípravků?

Moc neservisuju (nebylo co, krom vymeny pruzin), zadne specialni naradi zatim netreba :)



Jinak nájezd toho povozu bude max. 15 000 km za rok, LPG do toho dávat nebudu, leda bych to už prestavěná koupil.

Co se týká Fiatu Sedici, tak to je, jestli se nepletu, SX-4 jen s jinou maskou a je technicky naprosto identickej. Co jsem koukal na ceny, tak je to víceméně totožné ...


LPG bych se vyhnul uz pri koupi.

Sedici je jen jinak oplastovany, imho trochu osklivejsi, ale nekdy je to se zajimavejsim interierem.





Jinak nevim jaky mas predstavy, ja chtel uz ten 88kW motor a plnou (no, spis plnejsi) vybavu (ESP, vyhrivany sedacky, 4x el okna, automaticka klima, bezklicovy zapalovani atd.), ten 79kW je pry linejsi. Tech 88kW taky neni zadny zazrak, ale jezdi se s tim prijemne, moc to nezere a podvozek mi prijde fajn, jak psal dragon...
zvětšit Jaký vůz?? - obrázek od U-Geen vložen 07.09.2020 14:23:04
upraveno 4x, naposled 07.09.2020 14:25:22
13:45:59
07.09.2020
charon
tak sedačky se dají kdyžtak potunit/vyměnit/poladit ... To bylo spíš přání než nutnost.

Takže k SX4 - máte kucí někdo porovní 4x4 a předohrab? Mám pořád zafixováno, že 4x4 je vícemné na hory, kde leží půl roku sníh, tady u nás to moc nemá cenu, byť Vysočina v tomto umí být dost specifická.

Takže mě zajímá jak je to s SX4 se spolehlovostí pohonu 4x4 a reálnou využitelností?

Jaká je u SX4 světlá výška? Jak jsem psal, to auto by mělo zvládnou polňačku a zajet po ní k lesu.

Kolik se vejde do kufru? Že je kufr malej vim, nicméně reálně? Do P106 dám 3 basy lahváčů a karton rumu. Pokud se do SX4 vejde totéž, tak mi to stačí. Rezerva je? Je v kufru nebo pod autem?

A co servisovatelnost svépomocí, resp. přístup k věcem a nutnost speciálního nářadí a přípravků?

Jinak nájezd toho povozu bude max. 15 000 km za rok, LPG do toho dávat nebudu, leda bych to už prestavěná koupil.

Co se týká Fiatu Sedici, tak to je, jestli se nepletu, SX-4 jen s jinou maskou a je technicky naprosto identickej. Co jsem koukal na ceny, tak je to víceméně totožné ...
upraveno 1x, naposled 07.09.2020 13:47:51
13:18:10
07.09.2020
U-Geen
-> charon: na Saxanu (SX4) se pripadne ptej, jednu 1.6 benzin 2012 4x4 mame doma :)
upraveno 1x, naposled 07.09.2020 13:18:18
Extreme Tyres