Jaký vůz??

prohledat
3422 příspěvků (zobrazeno 2151 až 2200) od 02.07.2010 do 17.11.2024, založil/a mafes
řadit dle data
09:12:03
30.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 30.11.17 09:06:15: co bych usetril? No nedavno jsem myslel, ze mi zamrzl plyn a ja ho vypnul misto bagu spolujezdce, jela s tim pritelkyne a k dennim svetlum si misto koncovejch pustila mlhovky, asi na to budu muset udelat nejakej navod4
09:06:15
30.11.2017
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 30.11.17 09:03:11: bys usetril ne? Kdyz uz mas na vypinac ABS i airbag 3
09:03:11
30.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 30.11.17 08:55:00: na cem to jedes9 jaky tycky na vypinac? Kdyz jedu za takovou jebkou jako mad Ty, tak zapunam vnitrni okruh a udrzuji si odstup a kdyz za necim novym, tak zas koukam, jestli zrovna nemockovali pole, v otevrenym voze to je fakt sranda...
08:58:02
30.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Pavell 30.11.17 08:09:47: svetmotoru.auto.cz/clanek /.../tatru-805-si-zamilova l-kacena-na-kazdy-den.html

4 tak ja bych to na bezny jezdeni fakt nechtel, ne ze by to neslo, ale je to naprosto zbytecne...

P.s. To fakt s elektromobilem vyjde energie na 20h/km, to se mi zda nejak malo...
08:55:00
30.11.2017
palinator
-> Jarda - zrušená registrace 29.11.17 22:40:38:

Jo a v čem je ten stlačenej plynnej uhlovodík destilovanej z ropy lepší než nafta krom toho, že je osvobozenej od daně? To, že na to má nějaká mrtvá jebka lepší emise, je spíš vedlejší efekt. Jako tankovat 2x tejdně by mě fakt nebavilo. Krom toho už takhle zdechlý benzínový atmosféry jsou na LPG ještě zdechlejší (zkušenost s Golfem V 1,6 75 kW).

A přeci jen, když se podaří natankovat naftu za 20,-/l, což už není tak častý, ale občas dá se, tak je to docela příjemnej bonus.

Ad OHC, možná bys měl zkusit naroubovat na Nivu hlavu s "jednoduchým" rozvodem ze škodovky a pro jistotu dát ventilový tyčky na vypínač. 47
08:43:09
30.11.2017
Nwkt
-> saskyn2: Nevim .... nám se kočárek vleze do beetla 3 3 3
08:39:19
30.11.2017
vhml
-> havlik 30.11.17 08:26:35: ja to mam pod podlahou
08:31:22
30.11.2017
Bukaj
-> vhml: Já si na LPG vůbec nestěžuji. Pravda, má to své nevýhody (trochu dražší emise, jednou ročně by se mělo jezdit na kontrolu těsnosti systému, u některých čerpaček nenatankuji na víc, než 350 Km dojezdu a u některých musím čekat na obsluhu, když tam mají zámek), ale že bych měl problém s nějakou rezervou, nebo zavazející nádrží, to u škodovky nepozoruji (on ten příruční zavazadelník za zadními sedadly u auta pro denní ježdění moc praktický není - ten využívám jen u dovolenkové škodovky 5)

A u většiny čerpaček natankuji na 500-550 km, což je asi tak dojezd škodovky na plnou nádrž benzínu. A když mám plné obě nádrže, tak dojezd mám cca 1200-1300 Km - které auto nižší střední třídy to dnes má? 3

A navíc jako živnostník jsem osvobozen od silniční daně (kterou bych v případě škodovky - jakožto staršího "neeko" auta měl o třetinu vyšší, nebýt alternativního pohonu)1
08:26:35
30.11.2017
havlik
-> vhml: aha, no já tam mam zase tak velkou že je tim uplně zkurvenej kufr kterej je uprostřed vyboulenej:D a eště je tam rezerva
08:24:12
30.11.2017
vhml
-> havlik 30.11.17 08:23:08: ja tam vetsi nedam. Kvuli nejakejm normam jak to ma bejt daleko od vyfuku.
08:23:08
30.11.2017
havlik
-> vhml: nemáš mít tak malou nádrž:D ale jinak souhlas příště už taky spíš tdi, vůbec uvažuje, že bych to nějako za něco tdi vyměnil
08:16:26
30.11.2017
vhml
Sam jezdim na LPG a právě to, že každejch 300km musíš tankovat a mít v kufru hozenou rezervu ( ne že by v Sharanu nějak zvlášť překážela ) je prostě oser. Byť to provozně prostě levnější než nafta je. Jestli ale budu kupovat časem jinýho Sharana tak už asi jedině s 8 ventilovým 2.0TDi
upraveno 2x, naposled 30.11.2017 08:17:20
08:09:47
30.11.2017
Pavell
S tímhle by jste vážně chtěli jezdit po českých silnicích s mít to jako auto na každodenní ježdění? Nákupy, kočárek?3 3 3
upraveno 1x, naposled 30.11.2017 08:10:36
07:09:01
30.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 29.11.17 23:42:12: no o redukovani mi neco povidej... tak buchanku nechci na normalni jezdeni, ale udelat z toho obytnak, no prave proto nechci starsi, uz jen ty 4 bubnovy brzdy by byla silenost :) ty nove maji tusim 115hp a posilovace i ABS, dokonce i klima muze byt a na plechove pristrojovce budik s palubmim pocitacem :)

www.mobile.de/cz/.../2503 39645.html

kdyby byla tak o 100 levnejsi... a navic se mi nelibi tahle vojenska barva
23:42:12
29.11.2017
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 29.11.17 23:16:10: No já bych taky ta auta právě spíš potřeboval zredukovat, než kupovat další3 Kufr je pro mě jedna z důležitých věcí, vidím u krátký oktávky jak je to na hovno, když v tom Markéta vozí kočárek, ten by se jí do Buchanky s LPG asi vešel líp, ale asi by mě zase nepochválila za dodávku bez posilovače s 72k motorem místo osobáku s 2103
23:16:10
29.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 29.11.17 23:09:04: tak to auto kvuli tomu nemam, ale je na to vyuzitelne, ze... kdybych mel jen druhy auto 7, povinko mam ted zaplacene na 8 autech 8 takze pres desitku rocne... driv jsem to daval do depozitu, ale ted to zdrazili a navic pak vzdycky, kdyz vyndavam znacky chteji LPG revizi apod. :/

-> King 29.11.17 23:15:48: jj jestli poridim tu buchanku, tak do ni dam 200l LPG nadrz a bude... :) vim, ze jsi myslel naftu, ale nechci, ne ne a ne... :) ikdyz nikdy nerikej nikdy, myslel jsem, ze nikdy nebudu mit OHC a ted mam 3 tydle auta s toudle komplikovanou hlavou a ve dvouch uz jsem mel vyndanou vacku, hlavu jsem jeste na zadnem OHC sundanou nemel
upraveno 1x, naposled 29.11.2017 23:20:42
23:15:48
29.11.2017
King
-> Jarda: Nebo je varianta, ze na nejaky poucky o ekojizde se vybodnes, natankujes plnou a minimalne na 1000km mas od tankovani pokoj4
23:09:04
29.11.2017
saskyn2
-> Jarda: Njn každej to má jinak. Já kufr potřebuju, celej, navíc v něm dost nutně potřebuju vanu-každou chvíli se mi tam vyleje nějakej olej a jiný podobný kapaliny, občas do toho vysype hlína z kytky ze hřbitova, nebo rozsype zobání co vezu kolegovo slípkám. Nedokážu si představit že bych tam v tom měl mít válet nádrž od LPG. Občas tam potřebuju hodit nárazník, motor a jiný podobný věci. A že bych kvůli tomu držel další auto na kterým bych dělal stk, platil povinný, někde ho parkoval, no to by se mi fakt kvůli těm pár halířum co bych ušetřil na palivu vyplatilo. Já mám dojezd většinou kolem 1000 km protože s tím prasím, jinak by se dalo i 1800 a i to mě sere protože je to málo, představa že bych měl mít polovičku a ještě jezdit ke stojanu kde musím čekat na obsluhu, tvl. to bych raději jezdil na benzín.
22:48:50
29.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 29.11.17 22:44:28: zrovna u feldy nijak moc kufr nepotrebuju a mam LPG v rezerve a tankuju 450km, kdybych nejezdil brzda/plyn, tak mam rekord superuspornou jizdou 512km4, kdyz potrebuju nakladak, tak vezmu nivu :) jinak s tou jsem vzal LPG ve Varazdimi a pak jsem s ni jeste tyden jezdil na ten plyn do prace.
upraveno 1x, naposled 29.11.2017 22:53:24
22:44:28
29.11.2017
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 29.11.17 22:40:38: Jak v čem, třeba auto ve kterým mi půl kufru zabírá nádrž je fakt můj sen, jezdit každých 300 km tankovat lpg je taky luxus.
22:42:56
29.11.2017
saskyn2
-> Syny: Hele na to bacha, zvýšený volnoběh nemusí hned nutně znamenat regeneraci, volnoběh se může zvýšit i třeba při zvýšeném proudovém odběru, má to kontrolu zatížení alternátoru a může si ten volnoběh zvýšit třeba kombinace sepnuté ptc topení a vybitější baterka, zapnutý světla a výhřev sedaček atd. Ale pokud na to koukáš kabelem, tak tam je to samozřejmě jasné.
22:42:28
29.11.2017
saskyn2
-> Tomaso435: Až na to že ten filtr na tom CRku vydrží zrhruba jako 4 kastle na felicii i když se o to nijak nestaráš a žádný kolečka navíc si nedáváš 3 3 3

To co dělají kluci je spíš kvůli tomu, že chtějí tomu autu udělat dobře, něco jako když na filcku koupíš plastové podběhy.
22:40:38
29.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 29.11.17 22:32:34: proc? mnohem lepsi nez nafta...

me by lakala i elektrika, ale pri tech dojezdech dnes to je nesmysl...

tohodle jezdilo v St.Tropez auto.bazos.cz/inzerat/... /Renault-Twizy-od-15-let-e lektromobil.php
upraveno 1x, naposled 29.11.2017 22:46:41
22:32:34
29.11.2017
palinator
-> Tomaso435:

Já ti nevim, ale pro mě by byl asi dost luxus jezdit do práce Feldou. A řeči o LPG neberu, to je palivo k hovnu.
21:51:42
29.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Syny 29.11.17 21:22:12: uz vidim jak prijedu do prace a zas odjedu, protoze musim zrovna regenerovat, za chvili by mi rikali Hujer1 zlata felda4

-> Tomaso435 29.11.17 21:06:51: taky bych se zasobil, ale nemam kde skladovat :( , nemam kde skladovat zajimavejsi auta... :/
upraveno 1x, naposled 29.11.2017 21:54:41
21:48:55
29.11.2017
Tomaso435
-> Milan 136: jenže v tom se povrtám pokuchám pomazlim se s tim a pak to zase šlape :-D ale nějakej filtr kterej stojí X, a životnost má X ? tady nemá smysl ty auta nějak opravovat nebo cokoliv udržovat. To auto je stejně určeno jen pro další prodej tehdy, kdy se na něm začně projevovat nutnost výměny něčeho za cenu několika tech felicií 3

Auto se stalo pro mnoho lidí smyslem života, nutností, nebo čímkoliv dalším... ale zároveň kasičkou do který sypeš sypeš sypeš čím dál tím větší částky. Pokud koupíš dneska ojetinu, už to není že dáš brzdy kapaliny čepy, spojku a seš v tom za 5 ... ale za 50 a vejš. Tohle fakt nemá smysl pro někoho kdo chce peníze vydělávat i na něco jinýho než na to aby to cpal do vyhřejvaný sedačky kterou jezdí do práce šroubovat 12ky 3
21:40:38
29.11.2017
Jumbo
-> Syny: Tak už chápu, proč měla služební okta nedávno tak vysoký volnoběh...
21:35:23
29.11.2017
Milan 136
-> Tomaso435 29.11.17 21:30:54: co jsem tu tak pochytil, tak děláš kolem těch aut dost pro mě nepochopitelných a neslmyslných věcí, na kterých strávíš víc času, než když jedu o 5 minut dýl kvůli DPF1
21:30:54
29.11.2017
Tomaso435
-> Syny: no rozhodně ne takový abych musel kvuli nějakýmu zpíčenýmu filtru kroužit dvacet minut kolem baráku 3 Ne tohle budoucnost opravdu není 3
21:22:12
29.11.2017
Syny
-> Tomaso435: Zato s Filetou zadny starosti nemas 3 Jestli je pro nekoho, kdo si koupi TDIcko s DPF, problem jednou za (prumerne cca) 700km si udelat + 10km "vejlet", kdyz nahodou pred chcipnutim zaregistruje regeneraci, tak ten at si fakt radsi koupi tu bezporuchovou a bezproblemovou Filcku :)
21:14:09
29.11.2017
King
-> Syny: Dokud jsem mel v pohode termostaty, tak si skoro pokazdy pri vikendovym dalnicnim vejletu dal rict. Nastesti si kamos poridil diagnostiku, takze si tu regeneraci uz muzu vynutit.
21:06:51
29.11.2017
Tomaso435
3 3 ty vole takovýhle starosti bych si fakt chtěl přidělávat koupí novýho auta 3 3 Je na čase přikoupit jednu nebo dvě pěkný felicie3
21:02:55
29.11.2017
Syny
-> Milan 136: Jo, ja to myslel tak, ze ta oranzova kontrolka DPF, treba nesviti zelene ve chvili, kdy regenerace probiha (coz myslim, ze by nicemu neuskodilo). Stejne tak je skoda, ze treba nikde neni alespon priblizny odpocet do dalsi regenerace s moznosti ji treba zakazat (kdyz vim, ze v tu chvili budu muset parkovat nebo proste nebudu moct jet idealne pro regeneraci) + moznosti ji naopak "doporucit" (kdyz vim, ze pojedu 200km po dalnici).
20:59:26
29.11.2017
Milan 136
-> Syny: je to tak jak říkáš. O víkendu najezdím dost km a nic a pustí se to v pondělí cestou po městě. Dost pravidelně.

Kontrolka tam je na DPF, ale při regeneraci, která probíhá jak má nesvítí. Rozsvítí se až když jsou podmínky, že neproběhne "na pozadí". Pak máš jet dle návodu k obsluze
20:37:12
29.11.2017
Syny
-> Nwkt 22.11.17 10:05:43: Kontrolka sice neni (coz nechapu), ale az na uplne prvni regeneraci, ktera u me probehla nekde na dalnici, jsem ji zatim pokazdy odhalil :) Volnobeh mam klasicky nejakych 780ot/min, pri probihajici regeneraci je volnobeh nekde kolem 980ot/min. Takze kdyz prijedu do cile a po zstaveni nebo zaparkovani vidim, ze je volnobeh vysokej, tak si pekne dam jeste 5-10km kolecko s co nejvice konstantnima cca 2200 ot/min a je klid. Zatim jsem zadnou regeneraci nastesti nemusel prerusit. Kdyz jsem jezdil dalky, tak byla klidne i po 1000km, kdyz jezdim vic mesto, tak je kolem 600km. Zrovna vcera jsem si kvuli tomu zajel asi 8km 1



Ale je blbost, co si plno lidi mysli, ze kdyz budou jezdit kratky trasy a pak to jednou za tyden projedou po dalnici 20km, tak jsou bez starosti. Ten filtr se zacina regenerovat az kdyz to vyhodnoti jednotka (cidlo pred a za filtrem). Takze kdyz jsem mel treba od predchozi regenerace najeto 650km a cekal jsem, ze regenerace probehna na dalnici nasledujici den cestou do Prahy a zaptky, tak se nespustila. Spustila se az nasledujici den, kdyz jsem stal v kolone v Plzni (nastesti uz na vyjezdu z Plzne) 3 Takze to chce proste u auta vypozorovat po jak dlouhe dobe cca regenerace spousti (dle jizdniho rezimu) a pak se tomu nejak cca prizpusobit. Nema vubec smysl treba 200km po predchozi regeneraci to jet projet na dalnici v nadeji, ze se procisti DPF 4
23:58:36
28.11.2017
Jirik_Tuňák1983
Ještě třeba taky Clio.
19:44:29
28.11.2017
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Suzuki Swift nebo SX4? Ale taky bys asi musel trochu přitlačit na ceně... okolo 80 už bývaly hodně pěkné kusy. Případně ani Yarise bych se nebál, jezdí jich tu spousta a díly nebudou drahé.
upraveno 1x, naposled 28.11.2017 19:45:15
22:30:05
27.11.2017
M@rtin
-> Tuner#2: Moje paní má teďka P206 a zdá se to cajk ....
21:58:19
27.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.11.17 21:33:09: Ještě si připiš C3. Zejména v Exclusive je i ta starší super. Má pak perfektně tvarované sicny, oddělené loketní opěrky atd. A nebo Grande Punto / Punto Evo s 1.2. To bych asi doporučoval s ohledem na vyhledávanou motorizaci a požadované servisní náklady nejvíce. Bude ale o chlup dražší.
upraveno 1x, naposled 27.11.2017 22:01:05
21:33:09
27.11.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Aktuálně řeším jaké auto pro paní - ideálně do 50ti s malým nájezdem.



Zatím mě z toho vychází nejlépe něco jako 206tka po dědovi s 1,1 a nebo 1,4 benzínem. Nějaké další tipy? Priorita je spíše menší (parkuje na malém prostoru) a 5D.
15:51:36
24.11.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Asi na to "každý to má asi jinak", nevim, byl jsem napitej jak žolík.3
06:07:09
24.11.2017
11mAjA11
-> palinator:



Briketu nevdechneš ta spadne k zemi a když už něco tak to vykašleš..



47 47 47 47 47 47

135 135 135 135
upraveno 2x, naposled 24.11.2017 06:08:02
02:40:56
24.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 24.11.17 00:33:38: Jak to s tím souvisí?
01:00:10
24.11.2017
palinator
-> U-Geen:

Velmi správně, za mnou. 47
00:42:55
24.11.2017
U-Geen
-> palinator: j, akorat ty za tebou hledaj v mlze respiracni rousku a tlacitko na vnitrni okruh ventilace
00:33:38
24.11.2017
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 23.11.17 20:52:17:

jojo, zejména oldTDI regeneruju bezproblému dost často. 47
20:52:17
23.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> King 23.11.17 18:14:19: Tak to jsem zvědav jak to probíhá u JTDm. 1 Každý to má očividně trochu jinak.
18:49:42
23.11.2017
U-Geen
-> King: a pred OBDII a Torque to nejde rozumne vytahnout?
18:22:57
23.11.2017
King
-> dragon_cb_cz: Tech par desitek, mozna nizkejch stovek Wattu, fakt asi zadnou teplotni revoluci ve filtru nezpusobi.
18:14:19
23.11.2017
King
-> Jirik_Tuňák1983: Bramboraci maji neprimou indikaci regenerace v podobe rucicky meraku okamzity spotreby - jak to zacne v davkach pridavat naftu pro regeneraci, zacne rucicka chvili poskakovat smerem nahoru a zase zpatky. Bohuzel se ale clovek dozvi kulovy, jestli probehla az do konce, nebo to ECU kvuli nejaky chybe ci nesplneni podminky neutnula v prubehu. A nejvetsi hlina je, ze kontrolka zaneseni filtru se rozsviti az kdyz je filtr prakticky zaspuntovanej a jenpozde honit bycha. Do ty doby jenom suse omezuje max. otacky motoru podle senzoru tlaku pred/za filtrem a vysledkem je treba az vesela neschopnost predjet kamion do mirnyho kopce :-)
Extreme Tyres