skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
23:03:25
22.11.2017
22.11.2017
Pavell
A sakra, a já si teď posledních pár jízd říkal, proč se mi sám zapíná zadní výhřev. Ale vypnout to jde. Zítra jedu pořádně vypalovat To jsou auta k ničemu, fakt jo.
18:23:05
22.11.2017
22.11.2017
Tom Troll
Co vim tak japonci (minimálně honda) na to maji extra kontrolku a o tom že Ford zapne vyhřívání nevim, jenom začne kouřit jak čiplej tuner bez filtru a okamžitá spotřeba vyleze z 6 tak na 8 (103kw TDCi). Lidi si do fordů (a asi i všeho ostatního) kontrolku vypalování dobastlujou protože to nijak nesděluje.
www.mondeoklubpolska.pl/s howthread.php/144763-Dioda -sygnalizuj%C4%85ca-wypala nie-DPF
www.mondeoklubpolska.pl/s howthread.php/144763-Dioda -sygnalizuj%C4%85ca-wypala nie-DPF
13:29:33
22.11.2017
22.11.2017
dragon_cb_cz
-> MATTESS: Sorry, nechtěl jsem narušit kvíz Jen mě o zajímalo a tipoval jsem...
13:19:03
22.11.2017
22.11.2017
MATTESS
-> dragon_cb_cz: ty jsi Jarda/felda? Ano, je to tak. Tím se zvýší teplota spalin. Nevím, zda to je takový rozdíl, no. A není to jen záležitost PSA. Stejně to má (měl) Opel, Volvo, asi Ford (když má motory HDi) co vím. Franzouzi jak poleno
13:18:17
22.11.2017
22.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 22.11.17 12:55:25: On to jinak neumí.
12:57:41
22.11.2017
22.11.2017
dragon_cb_cz
-> MATTESS: Tipoval bych pro zvýšení zátěže altíku? i když nevím jestli tak malý rozdíl něco znamená?
12:55:25
22.11.2017
22.11.2017
MATTESS
-> Jarda/felda: víš proč nebo se jen blbě směješ?
12:30:07
22.11.2017
22.11.2017
Jarda/felda
-> MATTESS 22.11.17 12:01:11: během regenerace se spíná ohřev zrcátek a zadního okna
jak francouzský
jak francouzský
12:01:11
22.11.2017
22.11.2017
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983:
www.peugeot-club.com/topi c/91525-signalizace-regene race-fap-jednoducha-uprava ?tab=commen...
podle tohoto návodu to šlo i na starší 307ku
www.peugeot-club.com/topi c/91525-signalizace-regene race-fap-jednoducha-uprava ?tab=commen...
podle tohoto návodu to šlo i na starší 307ku
11:49:44
22.11.2017
22.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 22.11.17 11:04:49: To zní spíše jako nějakej bug. Možná by šel nějakej teplotní senzor. Ale nevím kam by se dal umístit, jestli by stačil na plášť filtru.
11:04:49
22.11.2017
22.11.2017
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: na Peugeot forum jsem četl, že se přitom zapíná výhřev zrcátek a dávaj si na to kontrolku. Nezjišťoval jsem víc, nezkoušel jsem
10:52:59
22.11.2017
22.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 22.11.17 10:05:43: To je pěkná čurapovina.
10:05:43
22.11.2017
22.11.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Ne, vůbec to nepoznáš
10:05:11
22.11.2017
22.11.2017
Jirik_Tuňák1983
A máte tam nějakou kontrolku, že to v onu chvíli zrovna smaží filtr?
01:02:39
22.11.2017
22.11.2017
Pavell
Občas s tím musím ject do práce asi 1,5 km tak pak cestou zpátky jedu aspoň na otočku do 13 km vzdáleného města. Prostě otravná kravina o který člověk neví že něco chce
08:45:42
21.11.2017
21.11.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983 21.11.17 00:35:41: Viz. náš telefonát jinak když zpozoruju regeneraci ve městě a mám čas, tak to třeba protáhnu po dálnici Ejpovice-Domažlická když nemám čas tak se to doregeneruje postupně. Jinak za posledních 2500km jsem regeneraci nepozoroval (probíhala na dálnici buď do Brna nebo Prahy)
08:37:17
21.11.2017
21.11.2017
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: do práce to mám 18 km. Tak trochu kvůli autu jsem začal jezdit delší trasu (asi o 2 km). Ikdyž v zimě jsem tou kratší stejně nejezdil. A je tam i horší povrch. Do Plzně jezdím po dálnici, sem tam někam jedeme. Ročně najedu tak 16-17t km. Regeneraci by měla ukazovat zvýšená spotřeba. Až letos v červnu (po 2 letech mého provozu) vyskočila hláška o nebezpečí ucpání FAPu. Zrovna jsem byl na dálnici, tak se pročistil, kontrolka zhasla.
07:51:08
21.11.2017
21.11.2017
King
-> Jirik_Tuňák1983: Bejvalej kolega takhle provozuje S-max a prej no problem. Me se to v tomhle rezimu slusne letos zacpalo, ale hlavne diky tomu, ze ty mnichovsky kykoti vymysleli, ze teplomer na palubce je prezitek. Takze kdovijak dlouho to jezdilo s nizsi teplotou motoru, coz je jedna z podminek, proc nezazehnout regeneraci :-( U bawa plati, ze regenerace se spusti pri rychlosti 60+, teplota motoru 75C+ a zaneseni filtru nesmi byt vetsi nez.
01:38:53
21.11.2017
21.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Pavell 21.11.17 01:22:37: Mě ve Fiatu u Smažíka řekli, že 15 km 1 trasa ( což si umím zajistit) a třeba jednou týdně 20 až 30 km výplach dálnice je OK. Jde o JTDm. Tak nevím, no.
01:22:37
21.11.2017
21.11.2017
Pavell
-> Jirik_Tuňák1983: mám letos prvně auto s DPF. No co na to říct, zatím to funguje, snažím se nejezdit krátký trasy ale kolikrát to nejde. Dost často, tak se jedu prostě někam project.
Nechápu, proč to výrobci nevymysleli nějak líp, prostě blbá hláška typu - blíží se čas vypálení filtru, nebi aspoň pozor probíhá regenerace. Takhle člověk jezdí a neví jestli se to, úspěšně ucpává. Za nějakých 6000km nevim kdy to vypalovalo.
Nechápu, proč to výrobci nevymysleli nějak líp, prostě blbá hláška typu - blíží se čas vypálení filtru, nebi aspoň pozor probíhá regenerace. Takhle člověk jezdí a neví jestli se to, úspěšně ucpává. Za nějakých 6000km nevim kdy to vypalovalo.
00:35:41
21.11.2017
21.11.2017
Jirik_Tuňák1983
Vzhledem k obecně mizerné nabídce vozidel v benzínu. Jak provozujete "deasel" (promiň Jardo ) s DPF / FAP? Podřizujete nějak extrémně svůj komfort potřebám vozidla, jaké jezdíte průjemně trasy apod.? Uvítám i nějaké tipy a rady na prodloužení životnosti a vůbec jak se k tomu chovat. Mockráte děkuji.
22:55:36
20.11.2017
20.11.2017
dragon_cb_cz
-> King: Tos ještě neviděl pirellu dveří u soba
13:47:22
19.11.2017
19.11.2017
King
-> michael: To je pravda - za 1 a pul mega v roce 2006 bych mistama cekal neco "vic nobl " a tesneni dveri po strance zivotnosti taky zadnej slagr.
09:43:34
19.11.2017
19.11.2017
michael
-> MATTESS: BMW ma také z německého tria "nejhorší plasty"
09:35:55
19.11.2017
19.11.2017
King
-> Sita: Jo, minimalne podvozek u 10 let staryho 5er je trosku nekde jinde, jak komfortem, tak jizdnima vlastnostma. Kdyz v pondeli presedam do sluzebniho mondea, je to krok zpatky :-) Ale ma to i svoje negativa - ve "firme " nebo baraku plnym zavistivejch lemplu se blbe vysvetluje, ze ten brambor stal jenom zlomek ceny jejich novejch fobii nebo oktavek na lizacku.
06:47:41
19.11.2017
19.11.2017
Sita
Souhlasim s "Michael". Ono to neni jen o plastech v interieru, ale auta od velky trojky, jsou skutecne trchu jinej svet (samozrejme se v historii muzou najit vyjimky, nic neni absolutni). A nebo jsem pouze jejich cilova skupina, ktera na ty auta ale nema penize? O AUDI se teda moc nezajimam, ale za jednickou nebo "ackem" se vzdy otocim...
01:28:07
19.11.2017
19.11.2017
MATTESS
Ve Frankfurtu jsem seděl ve Dvojce BMW a že by ty plasty ve dveřích byly nějak extra....
23:42:31
18.11.2017
18.11.2017
King
-> Jirik_Tuňák1983: Sere se vsechno, ale dobre to vypada :-) Mozna je to tim, ze toho neni na trhu ojetin tolik a poptavka typku, co chtej mit vsechno "premijovy"....
.aby nedoslo k nedorozumeni - jablecny produkty mam povinne jako sluzebni a brambor, protoze ho kamos zrovna prodaval a zena chtela konby :-)
21:44:39
18.11.2017
18.11.2017
michael
-> Jirik_Tuňák1983: Vše se bere v globálu u Mercedesu hold platíš za kredit vozu, použité materiály,servis na 6 let zdarma...
21:35:02
18.11.2017
18.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> michael 18.11.17 21:15:06: Ale bude skutečně 1.5 nebo 2x lepší, tak jako je dražší? Jde mi o to, že už se ani jedna značka tebou zmíněná neřadí mezi zrovna nejspolehlivější. Jak tam byla ta auta naskládaná v té anketě vedle sebe, přišlo mi to jako pěst na oko. Jinak souhlas, Ačko s tím displejem vyrostlým z palubovky je opravdu jak z jiného světa.
21:15:06
18.11.2017
18.11.2017
michael
-> Jirik_Tuňák1983: Sedni si do P308 a pak do MB áčka to je uplně jiný svět.
21:10:47
18.11.2017
18.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> michael 18.11.17 20:26:13: Neprijde mi to moc odlisne od P308, Astry apod., nebo se pletu.
20:26:13
18.11.2017
18.11.2017
michael
-> U-Geen: Ano Mercedes Benz třídy A a BMW řady 1
20:22:59
18.11.2017
18.11.2017
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: tipuju brambor a mergl
20:21:40
18.11.2017
18.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> michael 18.11.17 18:27:53: Co je jednička a áčko?
18:27:53
18.11.2017
18.11.2017
michael
-> Jirik_Tuňák1983: Ale pro A3 je konkurence v podobě jedničky a áčka a tyto vozy startuji na přibližně stejné ceně.
18:13:03
18.11.2017
18.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> michael 18.11.17 11:40:59: V podstatě jo. Se čtením čísel v Autotipu ještě problémy nemám.
11:40:59
18.11.2017
18.11.2017
michael
-> Jirik_Tuňák1983: 2X draží není.
11:26:22
18.11.2017
18.11.2017
Jirik_Tuňák1983
Koukal jsem v jednom časopisu na poslední stránky, kde je vždycky volba auta roku. Ohledně cen hečbeků jsem se zarazil u jedné věci - Audi A3. Znamená to, že když je bez legrace až 2x dražší než konkurenti, že bude i 2x lepší?
21:32:47
10.11.2017
10.11.2017
vhml
-> venni 10.11.17 21:29:05: vůbec nemám ponětí, jak to po takových velkejch ránách funguje.
21:29:05
10.11.2017
10.11.2017
venni
-> vhml 10.11.17 20:57:24: známe,u Tesaře už jsem byl snad pro tři auta.Blbý je že Tesař si bere tušim 250kč/den parkovný (když to neproplatí pojišťovna je to drahej parking) nebo on už i Tesař šmelý s vrakama a likvidací jako Kopečny? :) nu nic ať to tady nezasíráme...
20:57:24
10.11.2017
10.11.2017
vhml
-> venni 10.11.17 18:55:27: hele to si rovnou po bouračce odvezl Tesař do Březí prej.
18:55:27
10.11.2017
10.11.2017
venni
-> vhml 10.11.17 09:30:14: nikdo mi nevolal :D asi až přijde pojišťovák
15:12:30
10.11.2017
10.11.2017
suri
-> vhml: všetky CBZA CBZB sa dajú prerobiť na novú širokú dnes sa dá povedať bezproblémovú sadu a je to lacné , jedine vhodné je to že sa v tom predtým nikto nedrbal a nestrhol polku závitov ako je dnes na niektorých motoroch štandard ... SADA 03F198158B stojí pár korún , nejaký tmel , gufero na kľuku , olej , filter a do 150eur si vybavený ... ostatné závady čo bývali ale zriedkavo - tečúci odlučovač oleja , tečúca vodná pumpa , zožraté zapalovacie káble od kuny, sem tam ovládač turba ale na tých novších ide meniť samostatne a netreba celé turbo ... ale to sú nie extra časté závady
11:14:53
10.11.2017
10.11.2017
dragon_cb_cz
-> vhml 10.11.17 09:30:14: Tak ať si dobře schová tu fakturu za ten servis a pojišťovně jí pošle.
09:53:17
10.11.2017
10.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 10.11.17 09:41:04: Já si jenom říkám, kdy a v kolika km budou tyto jednohubky jako služební vozy po smrti.
Jel už někdo s Touranem 1.2 TSI?
Jel už někdo s Touranem 1.2 TSI?
09:41:04
10.11.2017
10.11.2017
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 10.11.17 09:38:40: tak on do teď točil 1.4Mpi na max 2500, takže TSI ve 4000 by bylo divoký až až
09:38:40
10.11.2017
10.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 10.11.17 09:30:14: Ono je to ale mrtvý stejně i mezi těma 3000 - 4000. A přes ty 4000 už to vůbec neleze. Tohle je 66 kW. Jinak přesně jak říkáš, ON/OFF. A první co vypínám, tak je ASR, aby s tím aspoň něco bylo. Akorát jak je to lehký a motor je o velikosti motoru z pařezu, je ten předek takovej jankovitej. Aspoň se s tím na oslizlu dají vykružovat zatáčky s trvale gumujícím vnitřním kolem. Akorát to má najeto 21 800 a už začínají na palubovce rezonovat ty slisovaný kelímky od jogurtů.
09:30:14
10.11.2017
10.11.2017
vhml
-> Milan 136 09.11.17 22:30:10: tudíž to prostě už vyřešený buď je, nebo se to vyřeší při další výměně. Jsou na tom motoru nějaký jiný kritický věci?
-> Jirik_Tuňák1983 09.11.17 22:00:50: hele ono je to pro bratrance, smetlo ho předevčítem auto a z Fabie se závratnejma 44kW byla totálka. 3km od servisu s novejma tlumičema, zimákama lambdama...
On se s tim stejně bude courat tady po vesnicích, tudíž nějakej výkon nebo projev neocení, typickej spotřebitel. Hlavně aby se to nesralo a neměl s tím starost.
A mě se s tím jezdí dobře, když se s tím teda jede on/off ve služebních autech A 63kW má vrchol výkonu ve 4000 ( 77kW v 5000 ), tudíž točit to víc nemá smysl. Pak už jen padá kroutak. cimbu.cz/index.php?page=e cu&a...
-> Jirik_Tuňák1983 09.11.17 22:00:50: hele ono je to pro bratrance, smetlo ho předevčítem auto a z Fabie se závratnejma 44kW byla totálka. 3km od servisu s novejma tlumičema, zimákama lambdama...
On se s tim stejně bude courat tady po vesnicích, tudíž nějakej výkon nebo projev neocení, typickej spotřebitel. Hlavně aby se to nesralo a neměl s tím starost.
A mě se s tím jezdí dobře, když se s tím teda jede on/off ve služebních autech A 63kW má vrchol výkonu ve 4000 ( 77kW v 5000 ), tudíž točit to víc nemá smysl. Pak už jen padá kroutak. cimbu.cz/index.php?page=e cu&a...
22:30:10
09.11.2017
09.11.2017
Milan 136
-> vhml: 2010 je jeden z prvních face s tímhle motorem. Jak říká suri, je sada včetně kola na kliku, který se přelisuje a je to v pohodě