Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7800 příspěvků (zobrazeno 2851 až 2900) od 21.01.2010 do 19.09.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
12:16:36
02.03.2014
Jirik_Tuňák1983
Tenhle by byl. Chcal bych blahem.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 02.03.2014 12:16:36
11:21:34
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: A zase já. Hele někde jsi tu psal o překlemování při blbnutí s ventilátory. Snažím se teď porovnávat schéma se skutečným stavem. Nejsem zatím ani schopen podle schématu určit který motor a relé je A a který B. Jediné co jsem si jist jak určit je zjevné spojení bůhvíjakých silových kabelů (sletováno a obaleno izolačkou). Nevíš víc? Nebo neumíš poradit? Asi to nemáš rozděláné abys udělat krásnou fotečku co?
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od ZdeněkH - zrušená registrace vložen 02.03.2014 11:21:34
09:25:20
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Tak a už je to tady. Přesně co jsem čekal.

Vracel jsem dneska do auta upravenou páčku světel a při té příležitosti jsem si říkal, že bych namontoval aspoň jeden zámek kapoty a všechny šrouby co jsem vyšrouboval bych měl dát tam kam patří abych se v tom neztratil. Zámek je, ale šrouby a matičky už mi klasicky přebývají. Mám tu dva šrouby a 4 matičky. No snad přijdu kam co patří.
20:49:15
01.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: 22t.? Ty krávo tos musel hodně spěchat na prodej ne? Já tu svoji popelnici popelnicovitou koupil za osmičku a to ještě usmlouváno z desítky. Pravda hledal jsem krátce a vyjímečně jsem pro auto nejel na druhou stranu republiky. Obyčejně kupuju auta z daleka 3 Liberec, Praha, Kolín, Ostrava a to bydlím kousek od Brna. Xantii jsem právě hledal na JM a borec měl napsáno, že bydlí kousek od Brna a nakonec z něj vypadlo, že pracuje přímo v Brně a nemusím teda nikam daleko jezdit. Plno vad už při koupi a další objevuju vždy když do toho lezu.

Nejlepší frk byl asi alternativní zapojení ventilátoru topení. Dvojlinkou z baterky, nefunkční okna (prý motorek) a stačilo jen očistit vypínače, atd, atd.
20:14:47
01.03.2014
Jirik_Tuňák1983
-> ZdeněkH: To by sedělo. Často si na to vzpomenu a nafackoval bych si 100x denně. Hodně stran zpět v tomto tématu bylo napsáno víc. Při prodeji nebyl zájem a nebo neměli lidi prachy, popř. chtěli abych rok počkal apod. Kupoval jsem ale jiné auto, takže musela rychle pryč. Dostal jsem za ní v bazaru před cca 2,5ti lety katastrofálních 22 000,- kč (o 2000,- víc než táta za Felinu), druhej den ji tam dali za 56 000,- (nestihli ani nahrát fotky na net) a ještě ten den byla pryč.
upraveno 3x, naposled 01.03.2014 20:16:15
19:23:25
01.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: No vidíš tys měl solidní auto a popelnici (bez urážky) a solidní auto jsi prodal a popelnice ti zůstala na hrabání se v ní 3
19:13:13
01.03.2014
Jirik_Tuňák1983
A já píča ji prodal. Měl jsem prodat Tuňáka a tohle si nechat.
19:12:35
01.03.2014
Jirik_Tuňák1983
A takhle
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 01.03.2014 19:12:35
19:12:20
01.03.2014
Jirik_Tuňák1983
19:12:06
01.03.2014
Jirik_Tuňák1983
-> ZdeněkH: V mojí Xantii jsem měl funčkní úplně všechno od poslední žárovičky až po klimu a takový serky co řešíte vy dva jsem neznal. 1 Přiznám se, že si nejsem jistý, zda bych na to měl nervy a sílu. Na jednu stranu tedy máte můj obdiv, protože já osobně bych se na to vysral, neboť pořízení pasti za mrzký peníz přinese obvykle náklady mnohonásobně převyšující cenu pořízení vozu v solidním stavu.



Jenomže ta vypadala v době kdy jsem ji měl takhle:
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 01.03.2014 19:12:06
15:34:03
01.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Ještě mám dotaz ty máš klimu v autě? Funkční?



Tak jsem dneska aspoň udělal jednu dobrou věc. Pořádně udělal propojení v páčce světel aby při dálkových svítila i potkávací světla (H1+H1). A asi při demontáži světel jsem přišel na to proč to svítí tak do země. Ten umělec místo aby světla nechal seřídit tak mezi brýle a uchycení světel dal matičky a podložky aby světlo jakoby svítilo níž. Dobrý co?
10:44:33
01.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: určitě... I moje 2ka má nějaký volný konektory, který radši neřešim... Motor běží, všecko funguje, tak radši neřešit...
08:09:44
01.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Určo? Tohle je začátek 96 takže to museli skládat už v roce 95 nebo minimálně z dílů roku 95. By mě aspoň trochu uklidnilo
08:07:40
01.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Jarda/felda: Tu jsem tak taky nenašel 3 na železnou výztuhu to bylo nějak moc tvárné
07:28:49
01.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: u prvních kombíku a u krátkých do roku asi 96 byla elektrika univerzální, tzn že tam můžeš mít přípravu pro benzín. Takže ty tři volný konektory bych až tak neřešil...
00:58:32
01.03.2014
Jarda/felda
-> ZdeněkH - zrušená registrace 28.02.14 16:25:01: znám na VW mam na předku akorát plechovou výztuhu nárazníku
22:28:00
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: To je ten bitron co řídí ventilátory? Jo když jsem oddělal brýle tak tam je vidět jakási jednotka. Ale nezkoumal jsem ji co je zač jen vím, že je připojená konektorem.

Jako fakt děs s tou elektrikou. V motoru jsem našel už 3 volné konektory, jeden cvakací cuplík, relátka kde by být neměli, jakési neznámé kabely, byla tam i siréna od dodělávaného alarmu a kolem pojistek v kabině jsou taky jakési káblíky. Jo a měl jsem tam u volantu připojenou i nějakou diodu (nefungovala). Z toho by se jeden potentoval. Co bylo možné jsem vyházel a spravil viz větrák topení, ale jsou věci o kterých nemám šajn a které jsou zjevně původní (konektory u motoru), ale nevím kam nebo proč by měli jít. Něco může být teda absencí ABS nebo airbagů, ale všechno těžko.
22:25:32
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
22:01:45
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Hele já se s tím plechem pod baterkou sral, ale u mě jest plánováno využití vozidla delší (tedy jestli vůbec ještě někdy vyjede :D) :-) Jinak tenhle plech takhle olezlej je normálka :-) U bou xantií i 405 jsem je měl takhle olezlý :-) Jinak ten bitron tam tedy máš nebo ne? Měl by být právě pod brejlema chycenej na nosníku pod řidičovým světlem...
21:30:31
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jo ty články jsem četl, ale víš jak narazil jsem na aukru na tohle relátko a naivně si říkal jen ho vyměním a bude to fachat. No zas tolik nestálo aby mě to sralo. Stejně pořád šahám a čumím na tu levou páčku a kontroluju zapnutá světla. To mi připomělo zítra ji musím demontovat a pořádně udělat propojení aby svítili dálková i potkávací zároveň když dám dálky.



A teď jak si doma hraju mi došlo proč jsem vlastně chtěl celý ten plast s ventilátorama vyndat. Kvůli chybějící kabeláži. Zbyl tam po ventilátoru jen spečený konektor a jinak nic až pak místo na relátko, ale v něm taky chybí kontakty. Takhle jsem si doma hrál hezky v klidu a i trochu ten plast vyčistil od bordela. Pravda vana byla prý teda zasraná festovně. Konektor jsem trochu očistil, připájel ke zbytku nové kabely, konektor uložil na místo a kabeláž jsem si natáhl a jelikož nemám tu bužírku v které to bylo origo tak jsem to chytal tavnou pistolí. Hezky až k místu kde mají být relátka. Zítra je zkrátím na potřebnou délku (plus mírná rezerva) a nacvaknu fastony. Jo a trochu jsem ten plast kde ty ventilátory drží slepil lepidlem protože byl buď od násilné demontáže nebo po nehodě trochu naprasklý a nerad bych aby se točící ventilátor urval a začal dělat sekanou ze všeho co tam najde.



Teď hlavně sehnat ten druhý ventilátor. Inzerátu jak sraček, ale nikdo nereaguje a jeden blbec z Brna co rozprodává Xantii 1,9TD na díly mi pokaždé ať chci co chci napsal nemám. Ale prý má něco PAM tak uvidím.



Hele koukals na ty fotky v galerii? Co říkáš na uložení baterky má smysl se s tím ještě srát nebo už na to srát a čekat? Asi po té záhadné nehodě rupla baterka a vylila se z ní kyselina mi přijde. Jinak snad není možné aby to bylo tak olezlé.
upraveno 1x, naposled 28.02.2014 21:32:58
19:59:49
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Dení svícení u xanti je řešený jinak pomocí dvou relátek a je na to napsáno pár článku na xa klubu ne ve foru, ale v článcích viz např.

www.xantiaclub.cz/view.ph p?cisloclank...

www.xantiaclub.cz/view.ph p?cisloclank...

Kulopero nemůžu posoudit, já je mám už dost načatý a musím sehnat nový...
18:57:36
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Ale mohl bys mrknout na fotku kde mám vyfocené kulopero od motoru? Je to takhle normální? Že se tam dá strčit ruka
18:50:51
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jo o zadních dveřích vím a to je jediné plus aspoň nehnijí. I když cokoliv na nich spravovat je za trest.

Ty fotky ze začátku co jsou číslované už nějak neber to jsem se ptal na xantiaclubu a potom postupně dodávám fotky. Ta druhá polovina jsou fotky z rozebíračky. Ale zrovna to číslo 1 mě mrzí jsem to koupil na aukru jakože denní svícení, ale borec k tomu víc nevěděl. I podle nápisu na něm by to tak mohlo být. Otázkou je zda je to opravdu z xantie a jak to zapojit
upraveno 1x, naposled 28.02.2014 18:51:58
18:32:50
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Takže po prohlídce fotek na ralčeti asi takto:

1) netuším, vidím v životě poprvý :D

2) relé napájení řídící jednotky

3) relé žhavení

4) ano jezdec okna

5) bitron alébržto slavná poruchová řídící jednotka pro ventilátory chlazení

6) teoreticky bych tu možná našel dva vypínače :-)

7) tohle je ovládání pouze pro pravé zrcátko, dává se když je levé manuální

8) kouknu se jak je mám poskládáné u sebe a porovnám to se schématem (ups, já mám dvojkové zapojení)

9) tak to je teoreticky zajištění klíče na kola v zavazadlovém prostoru v pravý kapse :-)

10, 11) nemám tucha

12) nechápu souvislosti :-D

13) centrální řídící jednotka z dvojky (ovládání klimy, centrálu apod.)

Celkově ohledně elektriky: Tam se kurva někdo svinsky vyřádil a dost věcí radši obešel a absolutně to posral co mohl...
18:20:00
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: i zadní vrata jsou z plastu :D



Jinak písty jsou ze zetoru 6245 slovenská kabina na zadní vokno :)
upraveno 1x, naposled 28.02.2014 18:20:43
16:25:01
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Jarda/felda: No jo kus plechu to se ti řekne, ale kam ho chceš v té hromadě plastu uchytit aby to drželo 3 To auto je jak trabant plechů pět a půl a jen aby se neřeklo, že to není auto. Maska plast, materiál kde drží sahary-ventilátory chladiče je plast, chladičová stěna nebo brýle opět plast. Hele tam odstrojíš čumák a jediné co je z plechu/železa jsou šroubky
15:44:14
28.02.2014
Jarda/felda
-> ZdeněkH - zrušená registrace 27.02.14 23:05:00: já bych tam nasunul a samořezama zajistil kus pásoviny a nežešil to takhle složitě 4
14:34:09
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Hele za chvilku jdu k autu a něco pofotím co jsem tam vyrobil za spoušť, ale fakt si nedovedu představit vymontovat ventilátor bez demontáže ostatních věcí co jsem napsal. Možná to jde neříkám, že ne. Jen mně se to jinak nedařilo. Jinak bych si nerozebíral půlku auta. Možná je to v tom, že jsem opravdu nesundával celý nárazník. Zase se řídím svým chabým rozumem 3



Asi jako když jsem potřeboval vyměnit altík a všichni kecali, že musím vymontovat čerpadlo. Prdlajs. Troška tetrisu, vymontovat oil filtr a jak to šlo v pohodě celkem.
14:21:14
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: počkej, plast s větráky a chladiče zůstávaj na místě, ten plast je chycenej k brejlím dvěma šroubama zhora viditelnýma. Jsou zhruba 8cm za plastovýma čudlíkama masky směrem k motoru...
13:18:05
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Hele na ten spínač mrkni pak na fotku tohle od bitronu nic nebude. Vypadá to jako menší brácha od dveřního spínače.

No a pokud je o druhý ventilátor podle mě ho při havárce někdo rozštípal a nechtělo se mu investovat takže ho vyhodil a kabel uštípl, vyhodil relátko a to je vše. Do místa relátka jdou totiž kabely, ale v místě kde by měli odcházet do motoru už nejsou.



Možná si říkáš proč do toho hrabu, ale obávám se veder. Už minulý rok se to občas solidně žhavilo (přes 100st spíš ke 110) a to jezdím piánko. Kvůli tomu jsem už i měnil termostat, protože jsem měl obavu, že tam buď vůbec není nebo blbě funguje.
13:14:21
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Pozdě. Už jsem vyhrabal plno věcí a jen marně přemýšlím která ze značek je víc debilní s montáží komponent.



Abych vyndal plast se saharama tak jsem musel:

- vyndat světla a blinkry

- vypáčit vrch nárazníku

- vymontovat plno šroubků

- vymontovat masku

TEĎ PŘIJDE TO HORŠÍ

- silou (ne SÍLOU) vytáhnout brejle. Mimochodem netušil jsem, že nějaké hovado dokáže celý tento kus udělat v jednom kusu z plastu nebo co to je. Možná podle vláken je to nějaké lamino nevím. V tomto dílu je i onen zajišťovací bazmek co jsem nafotil odlomený a roztřepený. Tento odstavec musím napsat delší, protože to jinak nejde. Bez demontáže komplet nárazníku je to bezva práce už jen proto, že z brýlí vychází takové velké čudlíky a jdou do nárazníku. Chtělo to velkou páku a i následně to bylo slušné páčení a hádání se s tím kusem plastu



- po vymontování brýlí jsem koukal a hleděl jak na plast se saharama. Díky klimatizaci tam byl připevněn navíc další chladič a také trubky. Vše krásně promazáno, zapátláno, zasráno. Nakonec to dopadlo tak, že jelikož klimatizace stejně nefunguje jsem chladičem začal páčit a vyrval ho z toho plastu od sahar (ventilátorů), ale pořád ho drželi trubky a hadice. Jedna od kompresoru a druhá k vysoušeči. Od vysoušeče jsem jen odmontoval a hotovo. Hadici od kompresoru jsem musel odmontovat od jakési hliníkové kostky. Celé jsem to následně zahodil hodně daleko.

-už se blížíme k demontáži plastu sahar (konečně). Pořád to ale někde drželo. KDE? Dole. Leží na tom ještě chladič vody a mezichladič od turba. Takže na jedné straně popotáhnout a vytáhnout a pak znova. Vůle ale minimální a vše samozřejmě polito olejem co to auto snad všude chčije. Další průser byl jak odpojit plast se saharou od elektriky. Čekal bych jeden jediný debilní konektor, ale ne frantíci jsou idioti. Takže větrák dolů odpojit z něj konektor a vycvaknout ho. Pak kabel k relátkám. Musel jsem je celé odšroubovat od plastu a jen tak je položit.

-následně trochu složit aby to nikoho moc nelákalo takže jsem nahodil brýle tentokrát to šlo líp možná i díky absenci sahar a taky protože už co mohlo to povolilo.



No a co jsem ještě zjistil? U spolujezdce světlo urvaný dolní jazýček na přišroubování a urvané zajištění pravého blinkru. Nárazník by bylo nejlepší vyměnit po havárii byl zjevně zfušovaně slepován a do svého místa zajištěn zajímavými způsoby. Například na boku k blatníku ho drží na jedné straně dvě samořezky na druhé jedna o délce 8cm. Další zjištění? Klimu už do kupy nedám 3 Jen nevím co všechno z ní můžu odpojit aby se nic nestalo. Relátka? Vypínač na palubce? Vysoušeč a konektor co jde do něj?



Konstatování:

BOŽE CO JSEM TO ZASE KOUPIL ZA POPELNICI? Vždyť za cenu o fous vyšší jsou dnes k dispozici hezká auta s rokem výroby nad 2000 a podobným nájezdem (308tkm).

Bohužel fotky jsem neudělal protože jsem měl příliš zasrané ruce. Pokud to půjde tak při montáži něco vytvořím.
11:42:35
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: sahara, potažmo vzpěra karoserie nebo jak tomu nadávaj, vypadá jako podkova s dírama pro světla. Vyměnit bez demontáže světel a nárazníku nejde. Btw tam co popisuješ ten spínač v izolačce, by měl být bitron (řídící jednotka ventilátorů chlazení) a co vím, tak jednovrtule byly pouze 1.6... Takže to vypadá, že někdo vyhodil bitron, nahradil spínačem (nechápu proč, stačilo proklemovat, když je spínač natvrdo zaplej) a vyhodil jeden větrák. Btw u větráku bys měl mít správně ještě tři relátka... Když tak čtu, jak se na tý tvoji xantii někdo pěkně vyřadil, doporučuju nehrabat se v tom, dojezdit do smrti a zahodit....



Na fotky kouknu doma na počítači...
upraveno 1x, naposled 28.02.2014 11:46:40
10:39:40
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Našel jsem v kelly tento obrázek. Tohle když vyměním tak bude fungovat i ta pojistka? A důležitá věc musí se sundat nárazník nebo to jde i bez toho? Nárazník je jaksi v pochroumaném stavu a obávám se, že kdybych ho chtěl sundat už ho nikdy v jednom kuse nenadám.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od ZdeněkH - zrušená registrace vložen 28.02.2014 10:39:40
10:28:40
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Jo a ještě když jsem byl takto u auta tak jsem zkusil vzít za řemeničku čerpadla hydrauliky a je tam za prvé jakási vůle a za druhé je nějak divně poslintané kapalinou takže asi někde prolíná. Špinavé to je i shora.
10:19:12
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Hele hodil jsem na rajče nějaké fotky kdyby se ti chtělo a věděl jsi něco kukni pls.

betaraybill.rajce.idnes.c z/Xantia
10:15:36
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: zničená? Chlape to nic není. Byl jsem ráno koukat do auta jestli a jak se to dá vyměnit. No hledal jsem jak sundat masku. 2 šrouby nahoře pak blinkry ven a u nich další 2 šrouby. Maska venku a co nevidím.

Prvně asi to, že výměna té části pojistky nebude tak jednoduchá.

Druhá. Nějaká kurva mi šlukla jeden ventilátor 3 takže vážně bořenka na čumák. Ventilátor tam totiž určitě kdysi byl. Na rámu jsem našel konektor s kouskem kabelu a rám je trochu prasklý.

Třetí našel jsem další volnou věc v motorovém prostoru. Netušíš co by to mohlo být? Bylo to za levým světlem (u řidiče nebo pravé světlo když stojíš před autem). Jakýsi kousek kabelu v bužírce zakonečený jakýmsi tlačítkem-spínačem. Bylo to zabalené do izolačky aby ten čudlík byl zmáčknutý. Netuším co to kurňa může být.



Vážně přemýšlím jestli se do toho auta mám vůbec pouštět. Tolik vad po předchozích majitelích. Nemyslím vad co se stanou stářím, ale tím že do toho hrabe debil.

Bohužel neznám web kde by pořádně někdo poradil.

citroen-club.cz takový polomrtvý s tím, že tam chodí hlavně lidi s berlou a v podstatě nic neví a neumí

citroeny.cz tam moc nechodím, ale také dle mě docela mrtvé

xantiaclub.cz v podstatě to samé. 10 lidí co se baví spolu, ale do fóra asi moc nechodí a neporadí. Občas teda PAM s něčím málem poradí, ale to je vše.
09:51:41
28.02.2014
Jarda/felda
-> U-Geen 27.02.14 22:30:14: fabia sedan má na zadní kapotu podobný 3
09:22:31
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: jak koukám na tu saharu, tak ji máš pěkně zničenou... Jsou dvě řešení, buď se s tím srát a dotvarovat chybějící kousek z plechu, nebo povolit cca 12 šroubů (2 samořezy a 2 m8 na nárazníku, 4 m8 a 4m6 na sahaře) a vyměnit saharu... Výměna sahary je otázka cca půl hodiny.

Jinak pant je upravený... Navařil jsem na něj ucho a na něj kuličku, která se nechá koupit za pár korun...

Jinak sneslo by to nepatrně silnější písty aby se kapota zvedla sama...
upraveno 1x, naposled 28.02.2014 09:44:27
00:01:14
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> U-Geen: no zavařit si můžu tak maximálně třeba okurky, lečo a podobné, ale tohle ne nemám svářečku (tu bych potřeboval teda i na výfuk). Proto hledám jednoduché a nenásilné řešení a už jsem byl rozhodnut pro variantu do kapoty, ale Bagrrova mě zaujala víc. I když teda prvně musím stejně nějak pořešit tu pojistku.
23:55:09
27.02.2014
U-Geen
-> ZdeněkH: tak misto maticky zavarit :) jinak ale treba co mam na ignisovi origo, tak je proste vzpera i s uchycenim do kastle pres takovy udelatka komplet
23:39:11
27.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Na citroen-clubu jsem narazil na článek od borca co vzpěru montoval trochu jinak, ale u toho se bojím toho aby mi nevadila expanzka (on ji tam nemá) a namáhání kapoty, která na to není dělaná.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od ZdeněkH - zrušená registrace vložen 27.02.2014 23:39:11
23:36:36
27.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Napadlo mě jestli Bagrr nemá X2 a ta nemá trochu jiný pant. A nebo domorobo a trochu si tam dovařil kousek železa.
23:34:35
27.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> U-Geen: Nevím co to je přesně za matroš, ale vypadá to plastově a srandovně holt citroen. Jo tyhle kloubky jsem myslel, ale když se podíváš na fotku mého pantu a Bagrrova přijde mi trochu jiná. A když jsem to teď večer študoval nepřišlo mi tam místo na ten kloubek respektive matičku z druhé strany.
23:25:33
27.02.2014
U-Geen
-> ZdeněkH: ono to ti .... udelali (zajisteni) plastovy? wow, skvelej napad. jinak pisty se daj pak (aktualne to resim na krabici) chytit pres kloubky (klasicky uchyceni zabira dost mista), treba eshop.svetluska.cz/kloub- uhlovy-a10-m6-pedalu-plynu -multicar-25/d-70565
23:05:00
27.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
No a zajištění kapoty. Asi jsem si to blbě pamatoval a ejhle mám to fakt poškozené a vynikne to při porovnání jak to má být. Nevíš když to máš tak krásně rozebrané dá se to nějak vyměnit?
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od ZdeněkH - zrušená registrace vložen 27.02.2014 23:05:00
23:03:00
27.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Tak fakt netuším jak jsi ten píst chytil. Jsem při večerním venčení ohraře nakoukl do auta. Tvůj pant mi přijde trochu jiný

Pant
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od ZdeněkH - zrušená registrace vložen 27.02.2014 23:03:00
upraveno 1x, naposled 27.02.2014 23:03:44
23:01:12
27.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> U-Geen: délka = 280, skok = 95, síla = 580 Audi 90. Síla je teda větší, ale když koupíš použitou nebo možná i ta síla by zas tak nevadila nevím. Záleží jak ta Bagrrova vystřelí.
22:30:14
27.02.2014
U-Geen
-> ZdeněkH: pak napis z jakyho, taky to vyhledove budu resit :-)
21:56:19
27.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Ještě se zeptám jak jsi to přidělal na tom pantu? Vyvrtal novou dírku a vložil takovou tu kuličku? Jsem už možná našel z kterého auta by se dal použít ten píst.
21:50:02
27.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
po montáži naprostá spokojenost.

Dva písty stažený 18cm, roztažený 28cm, síla 150N a drží nádherně...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 27.02.2014 21:50:02
Extreme Tyres