skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Labros: a v jakým stavu je interier a spodek a nápravy co se týká korose ?
-> Labros: že se zrovna Fordista začne srát do Citronů je silná káva i na mě ač jsem tvého fokuse z vnitrkem šerednějšim než v jakemkoliv jinem autě na planetě viděl
Nevim nemusim moct tyhle tlachy o ničem beztak bude vychvalovat každej to co ma at je to hnijici Seat zuppa VW parodie na Ford z Helmutova nebo ten nejnespolihlivější vůz ze všech Citroen
mám možná výhodu že se u nas na dílně oběvují vozy všech proviencí ale každá značka má své mouchy to rikam otevreně je to o subjektivnim dojmu a zkušenosti já a moje okolí(vyjma Myschaka z vyrachtanym žebřinakem ex kterym když jsem poprve jel pripadal jsem si jak v Kirovci) nijak valne zkušenosti s tim ůžasnym VW nemá viz treba i Syny
..Ale jasně nejlepčí německáá značka Made by Áda Hitlerů:o))) at si jezdi každej čim chce jen mě dokaže nasrat když člověk co v životě to určitý auto ani neviděl natož v něm jet pomlouva jen proto z jaky je země původu
...demence..

Nevim nemusim moct tyhle tlachy o ničem beztak bude vychvalovat každej to co ma at je to hnijici Seat zuppa VW parodie na Ford z Helmutova nebo ten nejnespolihlivější vůz ze všech Citroen



-> MerHanz: Ono je taky 170 a zaručeně 170, jak sám říkáš. Kdoví. Já koupil TDDi s 177 na tachu, teď mám 203 a zatím mi odešla vodní pumpa při 200, kterou jsem stejně měl udělat s rozvodama. Dával jsem nové tlumiče, ale to dělám u každýho auta, samo dvě sady gum, rozvody preventivně, jo a ještě jsem musel dát jednu kladku a novej plochej řemen.
Pohodlný to auto moc není, má to tvrdý pérování. Ale místa pro pasažéry habaděj. A má to hrozně příjemnou spojku a krásně se s tím rozjíždí, třeba oproti TDi.
Pohodlný to auto moc není, má to tvrdý pérování. Ale místa pro pasažéry habaděj. A má to hrozně příjemnou spojku a krásně se s tím rozjíždí, třeba oproti TDi.
-> MerHanz: Já hřeju, než vyjedu 4 patra centrálních garáží, kde je momentálně 8 stupňů v plusu. Z práce, když sedám do vychladlýho auta po šichtě, tak kolem 2 minut. Přítelkyně se Saxem déle, ale taky nic hroznýho. Z Ejpovic ve 3/4 kopce na Plzeň topí, odhadem tedy 5 minut ? Zase ale kolegovo benzínová 106ka a kámošovo 106ka, jeden 1.0 a druhej 1.1 topí bídně a za dlouho a je to to samý jako Saxo.
-> U-Geen: Nemyslím si. Ty ho možná máš, když nevynecháš žádnou možnost nadhodit něco proti francouzům.
Přitom že by ta Španěláda byl nějakej zázrak, se říct nedá.
-> U-Geen: Nemyslím si. Ty ho možná máš, když nevynecháš žádnou možnost nadhodit něco proti francouzům.

-> Labros: co se týče topení nafťáku tak to o tolik horší není, Ale přece jenom tam rozdíl je. A atmosferickej dízl ty krátký trasy taky přežije, bez ůhony, jde jen oto, se k němu odpovídajícně chovat ( nedrbat ho hned za ledova a podobně ). A výhoda je u těch atmosféráku, že nežerou ani na krátký trasy. S 205 sem jezdil laciněji, než kámoška se 106 1,1.
-> Labros 22.01.10 10:51:05: vsimas si, ze tohle je komplex spousty ridicu (teda asi nejen francouzu)? :) tchan na svoje auto taky neda dopustit :) pritom je v servisu jak doma
-> Labros: Ono je to spíš o tom, že se ten nafta neprohřeje a trvá mu dlouho, než naběhne na provozní teplotu, pokud nemá předehřev. S tím jsou spojené i kondenzace vlhkosti v chladném a vlhkém období.
Když už tu byla řeč o Fokusákoj. Známí měli TDDI a už o tom nechtěj ani slyšet. Najelo to 170 tic a pak to začalo, jendo za druhým. 4erpadlo spojkovej válec a tad, atd. Ale seděloto jak sviň. Pro mě to nebylo moc pohodlný, ale to už je o vkusu. je pravda, že to by jeden z těch prvních. Prostě je to jenom stroj. Bráchova známá má pul roku fokuse kombi s to 1,6 16V a zatím jen rozvody pompa a koplet zapalování. Neznám nikoho, kdo by měl starší auto, jakýkoliv značky a modelu o motorizaci nemluvě, co by to měl bezporuchový.
-> Jirik_Tuňák: Taky sem koukal na benzíňáka, ale ty měli dost nalítáno. Zaručeně 120 tic, mladý pane. Kdopak by to u nás stáčel. Ono už podle introše bylo vidět, že to mělo min okolo 200. Tak si pak má člověk vybrat. Nakonec dopadlo hdi. Tak uvidim, jakto s tim bude dál. Ale jak sem psal, když se něco má posrat tak se to posere. ALe rád vzpomínám na škodouku, to sem zpravoval u silnice, tohle už bych si neškrt.
-> Jirik_Tuňák: ne tos napsal moc dobře náhodou
teda dýzl opravdu na krátký trasy netopí, pokud to není tchánova fábie tdi, kde musí mít nějaký přídavný topení. Ale neřekl bych, že motoru ty krátký trasy vaděj víc, než benzínu. Naopak - nafta maže, zatímco benzín (kor bohatej) odmašťuje.
O ukrutných spotřebách HTP jsem slyšel hodněkrát, i když já s tím nikdy nejel víc než za 7.3 - kolega dokonce trvá na tom, že s ní jezdil za 5.5.
Jo Větývka už mi taky psal, že se začal těch HDi bát.

O ukrutných spotřebách HTP jsem slyšel hodněkrát, i když já s tím nikdy nejel víc než za 7.3 - kolega dokonce trvá na tom, že s ní jezdil za 5.5.
Jo Větývka už mi taky psal, že se začal těch HDi bát.
Teď když to po sobě čtu, tak sem zjistil, že sem se upsal u ty "kedyny" o nulu má najeto 200tic . To jen pro pořádek

-> Labros: Nějak jsem to nepochopil, proč jsem to psal ? Ale to je jedno. Větef koupil benzín a fertig. 

-> Labros: Ono na krátký trasy do práce je lepší ten benzin, přestože má za studena vysokou spotřebu, kterou na krátké trase po zahřátí moc nevykompenzuješ, ale rychleji se ohřejvá a v nižších třídách aut i rychleji topí. Znám lidi, co jezděj s naftou denně třeba 5 km a dálky vůbec, nebo 2x ročně na zimní a letní dovolenou. Což je pro ten motor katastrofa. Já jsem spíš pro ty benzinový 1.6, 1.8 a 2.0, protože nemají o tolik větší spotřebu než běžný 1.1, 1.3 a 1.4. Jedou líp, takže nějakej ten litr navíc za to stojí. Měli jsme v práci zapůjčené náhradní vozidlo Fabii II Combi 1.2 HTP (tu novou) a Praha a zpět jsem skončil se spotřebou 13.8 litru dle palubního PC. Pravda, dřel jsem jí, protože jsme jeli pozdě na schůzku a zpět spěchali na večeřu, ale jen ve dvou a prázdní. Kolegyně s BMW compactem 1.6 by se na něco takového nikdy nedostala a já taky ne. Jediný plus je menší pov. ruč.
Jiřina šel do benzínu asi taky z toho důvodu, že potřeboval něco bez drahých vstřiků (common rail), čehož se bál a jezdí tak nějak běžný trasy bez polykání tisíců km. Krom toho mu to žere +/- stejně jako jeho 120 L / GLS.
Jiřina šel do benzínu asi taky z toho důvodu, že potřeboval něco bez drahých vstřiků (common rail), čehož se bál a jezdí tak nějak běžný trasy bez polykání tisíců km. Krom toho mu to žere +/- stejně jako jeho 120 L / GLS.
-> Jirik_Tuňák: Jo a to co říkal Větývka, že oba máme Euro 3 a mně z toho lítaj saze a jemu ne, tak já odjakživa říkám, že není euro jako euro, že páni poslanci dýzly protežujou neb v nich sami jezděj, že saze ze starých dieslů nikomu nevadí, zatímco CO2 je hroznej problém hlavně v Praze (zrovna tady nám roztaje ledovec), to všechno říkám dlouho a dokonce mi dopis v nějakým tomhle smyslu přetiskli v Auto7. Ale Větývka odjakživa říkal, že on jedině kadle kadle, že už se těší na chrochtáka atd.atd., já mu vždycky oponoval, pak jsem si víceméně z rodinných důvodů sám ropáka pořídil a jemu najednou chrochtáky vaděj :)))
-> MerHanz: To je jak s tím Speedprem, ne ? 

To je zase vyzdvihování koncernu. Když se něco má posrat, tak se to posere. S8m sem měl 205 d s cca 350tic. a bylo to bezproblémový auto, samo, že odešli věci, co prostě odcházej stářím běžně na jakýmkoliv autě. Teď mám 306 hdi 200tic. nikde nic neklepe, nic nebouchá a podobně, jedinej problém je termostat a DRV ventil. V práci má servisák "kedynu" 1,9 TDI PD. 20 tic. už mněnil skoro všechno od blbostí jako sou hadice brzdy vejfuk a tak, přez komplet klímu, až po spojku sse strvákem. A když sem to slyšel, jaká zbukya to vydává, o poser koště. Prostě ať je to koncern, nebo frantík,či japonec, ba i dokonce korejec tak se to může postar, jde o to na jakej kus se natrefí a jak se o něj kdo stará. Ano okta s TDI66 je držák, ale taky ne bezporuchovej. Znám, i lidi, co maj Hyundaie pony s 1,5 jednobodem, jede to obstojně, nedaj do toho korunu a jen jezdej a i po 250 tic to stále jezdí. Jsou ot jenom auta.
-> Labros: Ale nebouchaj. Jsem v klidu, píšu jenom arogantně, jízlivě a útočně. V práci to dělat nemůžu, neb vůči zákazníkovi se musí uctivě.
-> Labros: Dej mi jenom vědět, až budeš mít těch briket paletu, vezmu jí od tebe pro dědu na topení.
Popř. vezmu jednu od tebe a druhou od Južína.

-> Jirik_Tuňák: A z Južína si vem příklad, je schopen diskutovat o Seatu úplně klidně i s lidma, který maj taky podivné poznámky, sami majitelé Š120. V tobě bouchaj saze jak v zaneseným oxidačním katu dehťáku s předkomůrkovým vstřikováním
No ten tvůj útok na Krokuse jsem akorát nepochopil, protože sám jsem ničí auto nepomlouval.

-> Labros: Co do mě, ostatní francouzáci tady diskutovali dříve než já. Hele, nic už nepiš, nebudu ani já. Pro mě je to vyřešený. Hučení a mlácení ložisek není charakteristický pro žádnou značku, ani čínskou, ani africkou a ani posranou. Tím to končí, problém vyřešen a bude vyřešen ještě více, když nebudete zbytečně popichovat lidi co s tím jezdí a jsou spokojení. Tobě se útok na Krokuse taky nelíbí, tak to nečiň ani ostatním, proto jsem ho taky nadhodil. Južínovi se trefovat do povozu nebudu, protože ten je splachovací a je mu to jedno. Vy to totiž globalizujete jako značku a ne jako typ a model vozu.
-> Jirik_Tuňák: Čoveče, klid 

-> Labros: Tu modlu sem taháš ty pytlíku. Tady dokáže lidi spíš nastartovat to vaše zaujetí vůči kohoutovi. Jinak je mi u prdele co mi stojí v garáži za značku. Votuzidlo stojí, Xantie a Saxo jezdí do práce, tím to asi tak končí.
Jirik_Tuňák 22.01.10 10:42:06 napsal:
→ Labros:
Ty se můžeš montovat do ostatních
Můžeš mi ukázat, kde jsem se do tebe montoval? Xantii jsem v životě nepomlouval, naopak bych se v ní rád svezl, s tím jsi mi ale neposloužil ty ani Větévka. Mám dojem, že chytáš něco od Plzeňáků
→ Labros:
Ty se můžeš montovat do ostatních
Můžeš mi ukázat, kde jsem se do tebe montoval? Xantii jsem v životě nepomlouval, naopak bych se v ní rád svezl, s tím jsi mi ale neposloužil ty ani Větévka. Mám dojem, že chytáš něco od Plzeňáků

-> Nwkt: Jiřík tě povozí i bez citrona

-> Jirik_Tuňák: Ne, na lustru jsi okamžitě ty, jakmile se někdo ozve o Citroenu
A hned do toho taháš moje auto, tu souvislost teda nechápu. Mluvil někdo předtím o tvojem autě? Ty jsi nějakej vztahovačnej. Za studena se z dieselu asi opravdu čmoudí, tak to je a bylo. Nijak to neobhajuju, nejsem tady proto, abych vychvaloval svoje auto, což si asi myslíš. Ale s dlouhodobou spotřebou 6l včetně většiny provozu po dálnici to asi nebude tak strašný. Pro mě je Focus normální spotřebák, pro tebe je Xantia asi modla a nedotknutelný předmět 


-> Jirik_Tuňák: Jedinej kdo z mýho okolí má frantíka nebo fiata jseš ty
takže toho se nebojim 


Nwkt 21.01.10 22:18:29 napsal: → p.b.: Fiat, frantík. Neni lepší jezdit MHD?
Srandovní bude, až budeš potřebovat někam odvézt, nebo s někým někam pojedeš a ten bude mít zrovna Fiata nebo FR. Mno a pošle tě s lístkem na autobus, že se sejdete tam. 


-> Labros: Ale slyšel jsem od Jiřího, jak z toho padaj brikety, přestože plní EURO XY.
Nebereš to nějak osobně ?
Ty se můžeš montovat do ostatních, ale jakmile se někdo ozve proti Krokusovi, tak jsi až na lustru. 



-> Jaktak: Nie, neboť se zaměřuji jenom na auta 1.8 - 2.0 a když nic jiného není, tak minimálně 1.6 . Nabízeli mi svezení v tej silnější 1.6 CRDi, ale k naftě mám všeobecně odpor, neb s naftama musím jezdit v práci a nelíbí se mi jejich zvukovej projev a charakteristika. Teda vyjma 320d a 330d, to nezní ani jako nafta.
-> Jirik_Tuňák: no nezlob se, ale když si dodneška pamatuju, jak mě kolega vezl v tý nový xsaře, šlapal na spojku, pouštěl ji a ptal se mě, co slyším, tak to se nedá zapomenout. A v týhle souvislosti to nejde nezmínit. A ty si to bereš nějak osobně nebo co? Přisadil sis akorát ty s tou poznámkou o učmouděném krokusovi, ačkoliv jsi ho ani neviděl.
-> Labros: To o tom normálním zvukovým projevu. Ty si stejně jako Južín neodpustíš nikdy přisadit.
Labros 22.01.10 10:20:05 napsal:
Jéé, to mi něco říká
Kolega si už někdy před 10 lety koupil
novou Xsaru a hned po koupi ji reklamoval, že mu na volnoběh hučí
převodovka
ale z firmy jsem odešel a nedozvěděl se, jak to
dopadlo. Takže nakonec mají ti týpci od Citroenu pravdu, že je to
normální zvukový projev
-> Jirik_Tuňák: co z toho, co jsem napsal, je kravina?
Jéé, to mi něco říká

novou Xsaru a hned po koupi ji reklamoval, že mu na volnoběh hučí
převodovka

dopadlo. Takže nakonec mají ti týpci od Citroenu pravdu, že je to
normální zvukový projev

-> Jirik_Tuňák: co z toho, co jsem napsal, je kravina?
-> Jirik_Tuňák: ja jel ve starym ceedovi 1,4 a za ty penize je to nejlepsi co se da koupit a ta 1,4 jela moc pekne. Nahodou jsi nejel v ty 80 kw a 66 kw verzi abys mohl porovnat?
-> Jaktak: Yo, zachovali krouťák, ale snížili z 80 na 66 kW kvůli trhům, kde jde platit PR dle výkonu. Moc se mi to líbilo. Podle mě měli pozink normálně. Novej má 2x zinek, proto taky zvedli záruku na prorezivění ze 6ti na 10 let.
-> Labros: Bez komentáře. Xsara Picasso je sice řehtačka, ale majitel učmouděného Krokuse by měl inteligentních komentářů zdržet taktéž, neb mele stejné kraviny jako pan vedoucí, kterej co věta, tak místo tečky používá slovo Seat.
-> Labros: Bez komentáře. Xsara Picasso je sice řehtačka, ale majitel učmouděného Krokuse by měl inteligentních komentářů zdržet taktéž, neb mele stejné kraviny jako pan vedoucí, kterej co věta, tak místo tečky používá slovo Seat.

-> Jirik_Tuňák: Novej ceed uz ma pozink? 1,4 ka benzin mela 80kw a ne 66 kw a interier tvorily mekceny plasty. Alespon takhle to bylo u staryho ceeda... Ze by ho az takhle zmenili?
Jéé, to mi něco říká
Kolega si už někdy před 10 lety koupil novou Xsaru a hned po koupi ji reklamoval, že mu na volnoběh hučí převodovka
ale z firmy jsem odešel a nedozvěděl se, jak to dopadlo. Takže nakonec mají ti týpci od Citroenu pravdu, že je to normální zvukový projev 



-> Bobesh: Dal jsem ti sem odkaz. C5 mě líbí. Ale pořád drahota. Trochu mi vadí, že dnešní auta se za tebe jdou i vykakat. Mě se líbí kupř. i nová Laguna, tam mi zase vadí ale tlačítko místo rukávu, což dělá i více automobilek. Byl jsem se podívat minulej tejden v pátek na novýho fuckliftovanýho Cee´da kombi.
Čoveče moc líbí. Všude blijou, jak to má tvrdý plasty, ale dobře zpracovaný. Já tam sednu a začnu píchat do palubovky a dveří a je to měkký. Zadní víceprvková náprava vypadá moc fajnově, zvuk zabouchávání dveří paráda, dvojitý těsnění na dveřích a rámu. Interier moc pěknej, prostor taky. Dělají teď aktuelně 1.4 66 kW, 1.6 93 kW, 2.0 tusím 103 kW, nafty jsem nestudoval. Záruky, 10 let kastle (2x zinkovaná, před a po sváření), 5 let lak nebo 150 000 km, 2 roky baterie, 2 roky spotřebiče na palubě, 7 let na auto. Než začne někdo brlbat, ať si do toho autosalonu nejdřív zajde, myslím, že bude překvapanej. Tady v Plzni jsem byl u Dajbycha (Toyota, Lexus, Kia). Příjemné vystupování, ochota a prostředí.
Čoveče moc líbí. Všude blijou, jak to má tvrdý plasty, ale dobře zpracovaný. Já tam sednu a začnu píchat do palubovky a dveří a je to měkký. Zadní víceprvková náprava vypadá moc fajnově, zvuk zabouchávání dveří paráda, dvojitý těsnění na dveřích a rámu. Interier moc pěknej, prostor taky. Dělají teď aktuelně 1.4 66 kW, 1.6 93 kW, 2.0 tusím 103 kW, nafty jsem nestudoval. Záruky, 10 let kastle (2x zinkovaná, před a po sváření), 5 let lak nebo 150 000 km, 2 roky baterie, 2 roky spotřebiče na palubě, 7 let na auto. Než začne někdo brlbat, ať si do toho autosalonu nejdřív zajde, myslím, že bude překvapanej. Tady v Plzni jsem byl u Dajbycha (Toyota, Lexus, Kia). Příjemné vystupování, ochota a prostředí.
-> Bobesh: Pěkně řečeno.
-> Jirik_Tuňák: Nekoukal,mrknu ale na mě už je i ta C5ka vzhledově moc moderní,těžko budu hledat jednou nástupce.
-> Nwkt: Není Tome,a jinak je tě to nedůstojný. Každý vůz je jenom stroj a každý stroj se může rozbít.A vem si,v čem se tady vrtáme všichni bez rozdílu,půlstoletí starý technologie.
-> Bobesh: Ale jak říkám, až se domáknou ve Francii, tak tady s tou sebrankou zatočej, neboť dělají špatnou reklamu automobilce. Ono je to sice výběhovej typ, kterej nahrazuje C4 Picasso a z menších C3 Picasso. Ta C4 Picasso je trochu jiná liga proti tomu reklamovanému žebřiňáku. Viděl jsi už obrazce nové malé C3ky ? To je moc pěkně ukovaný, na malý auto. www.icars.sg/wp-content/.
../2010-citroen-c3-0.jpg
-> Jirik_Tuňák: To mi povídej,jet v mrazu v triku a ve fuseklích,v autě hic,za oknem zimní krajina,naprostá pohoda. Na semaforech koukám okolo sebe:,bundy,svetry,kožich
y,beranice,nasraný xichty,opocený okna a já...si medím ve vyhřádým obyváku na kolečkách

Mě to je jedno, ať si každej plácá co chce. Mě stačí poslouchat pod okny v práci zimní startování velkolepého TDi 66 kW a Passata s PD 96 kW.
Jsem spokojenej u sebe, že ťuky ťuk, spolehlivost za ty skoro 4 roky, maximální pohodlí a že za kolem 2 minut topím i v -8.
Jinak k těm vofcím. Až se o tom dozví ve Francii v Citroenu, tak ty zdejší přizdisráče pověsí za koule na stromy. Vadnej výrobek může obsahovat každej vůz, ale je taky v zájmu reklamy pro automobilku a prodejce věc opravit. Jak říkám, to samé jako s tím průtokovým ohřívačem Fabií. Na něco se přišlo, ale je to v pořádku a normální. Hlavně když se dirka ucpe, tak pak auto váží 2,5 tuny.

Jsem spokojenej u sebe, že ťuky ťuk, spolehlivost za ty skoro 4 roky, maximální pohodlí a že za kolem 2 minut topím i v -8.
Jinak k těm vofcím. Až se o tom dozví ve Francii v Citroenu, tak ty zdejší přizdisráče pověsí za koule na stromy. Vadnej výrobek může obsahovat každej vůz, ale je taky v zájmu reklamy pro automobilku a prodejce věc opravit. Jak říkám, to samé jako s tím průtokovým ohřívačem Fabií. Na něco se přišlo, ale je to v pořádku a normální. Hlavně když se dirka ucpe, tak pak auto váží 2,5 tuny.
-> beastyLA - ten první:
nemel o věcech o kterejch nic nevíš
jinak antokorozni ochrana např. škodovek je velmi smešná a odfláklá
o komfortu snad mluvit radši ani nebudu





-> Bobesh 21.01.10 22:29:10: no nevím... máme nebo mám blíže k vw a jim daleko lépe nastaveným vysokým standartům... každé auto má + a -. u koncernu je jasné vše... jednoduché a přitom komfortní. u kosočtverce, lva či citronu ... jsou to auta typu ford, které sem nepatří - at už poruchovostí nebo vzhledem či jak říkáš shnilé-rezaté. měl jsm možnost vidět auto dotažené z itálie (vzhled jako nové - nebyla známka zimy na něm znát) a po jedné zimní sezoně... lemy a prahy totálně KO, kdy by mohla být kdejaká 30-letá 105 pyšná na to, jak je v pořádku... je to o vkusu.
dělám ve firmě, kde jsou jen vw (5) a okty (14) a krom jedné kokty4x4 combi jsou auta bezúdržbová a v pořádku a každé ročně najezdí okolo 6Ooookm.
brácha měl 5 let seata z roku 93, základní výbava, dvoulitr benzín... nikdy ho nenechal ve štychu, komfort všude - kotouče 4x, abs, ... jen se tenkrát nedělala pozink karoserie a podvozek shnil ale to sezení, jedniduchost a přitom německá přesnost...
nikdy bych neříkal, že to, co je vw family je špatnější než jižní auta
dělám ve firmě, kde jsou jen vw (5) a okty (14) a krom jedné kokty4x4 combi jsou auta bezúdržbová a v pořádku a každé ročně najezdí okolo 6Ooookm.
brácha měl 5 let seata z roku 93, základní výbava, dvoulitr benzín... nikdy ho nenechal ve štychu, komfort všude - kotouče 4x, abs, ... jen se tenkrát nedělala pozink karoserie a podvozek shnil ale to sezení, jedniduchost a přitom německá přesnost...
nikdy bych neříkal, že to, co je vw family je špatnější než jižní auta

-> Honza120L: Ženskou nebrat,když dojel majitel a ona uviděla červenou barvu,pak se svezla přes dvě vesnice,udělala psí oči a mě bylo jasný,že ten chlap ji zpátky nepoveze
.A takovýho prostoru okolo sebe. A i když jedu pár hodin v kuse,na konci jsem svěží,jak rybka,něco jako když čumíš v oblíbeným křesle v obýváku na prima film. Plus stálá výška,odpružení limuzíny,svižná motorizace,4 kotouče v základu atd. Jižík mě taky nahlodal a Kirri ji taky chválil,než ji zrušil


-> Bobesh: ty voel napodobne - kdyz sem ocuchaval co koupiti tak to bylo prelejvani sem a tam - feldu jsem zavvrhl (ceny/vykon/kvalita), zbytek portfolia me nezaujal vybavou vscenou, pak sjem zkoumal Fordy, ale to bohuzel hnilo...Jirina me lamal lamal az jsme do toho jednou vlezl, procetl statistiky TUV, prolezl weby, nazory, a svezl zenu - a byl konec :-))
a co me uplne dostalo - ze i pres svoji nemalou vejsku, jsem si za sebe sedl, ze kufr je dostatecne veliky, a ze kdyz nalozim tka netaham auto po zemi :-))
a co me uplne dostalo - ze i pres svoji nemalou vejsku, jsem si za sebe sedl, ze kufr je dostatecne veliky, a ze kdyz nalozim tka netaham auto po zemi :-))
-> Kaprof: Tak já měl kliku,že známej xantinu před 3mi lety dotáhl z rajchu,takže jsem mu cosi opravoval a tak si měl možnost prohlídnout,očuchat a svízt se,i manželka si zkusila a nechtělo se jí zpátky do šedivky 120,takže když jsme poskládali peníze a nastala volba,bylo už jaksi předem rozhodnuto,jen jsme to museli jeden druhýmu říct

tak ja renaulty take moc nemusim - kamosuv tatik je jeich obdivovatel a to i presto ze ani jeden neprezil 50tis km bez vetsich zasahu, ale to me neopravnuje to nahazet do jedneho pytle....
a jak zminil Bobesh - je to o tom kolik chces do naprosto nesmyslne investice (kterou auto je) nacpat, proc to porizujes (aby te to svezlo, odvezlo veci, matros a nebo pro to aby jsi jel s davem a zapominal na uzitne vlastnosti...) ... a ja kdyz si mam vybrat tak chci auto co odveze a zaroven me jeho kupni cena bude odpovidat stari, vybave a vlastnostem.... a delat nejaky skatule - nemec nejlepsi kchar a frantik nejhorsi me prijde jako totalni kravina... jsou vyjimka na obou stranach barikady... takze pro me socko rezaty vzhled a nebo povozeni v klase I za stejnou cenu jaksi vitezi to druhe....
a jak zminil Bobesh - je to o tom kolik chces do naprosto nesmyslne investice (kterou auto je) nacpat, proc to porizujes (aby te to svezlo, odvezlo veci, matros a nebo pro to aby jsi jel s davem a zapominal na uzitne vlastnosti...) ... a ja kdyz si mam vybrat tak chci auto co odveze a zaroven me jeho kupni cena bude odpovidat stari, vybave a vlastnostem.... a delat nejaky skatule - nemec nejlepsi kchar a frantik nejhorsi me prijde jako totalni kravina... jsou vyjimka na obou stranach barikady... takze pro me socko rezaty vzhled a nebo povozeni v klase I za stejnou cenu jaksi vitezi to druhe....
-> Bobesh: ja nic nechvalim, jen jsem spokojenej :) kazdopadne v mym okoli holt auta se lvickem zrovna moc dobre nefungujou, tak mozna proto ten negativni nazor.