skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
19:43:26
05.06.2012
05.06.2012
Jarda/felda
-> THOMMY : do zlivi ?
17:34:27
05.06.2012
05.06.2012
THOMMY
-> Targa: Pěkné, já zase jedu příští tejden na sraz Peugeot clubu...
K titulu gratuluju, i když ty kola nejsou zrovna můj šálek
K titulu gratuluju, i když ty kola nejsou zrovna můj šálek
11:31:18
05.06.2012
05.06.2012
Targa
příště jedu každopadně zas ... tak doufam že se někdo připojí... xantii bylo zhruba 45 kusu
na to že sem tam byl poprvé .. získaly jsme titul KOLA ROKU xantiaclubu :) takže uspěch:)
na to že sem tam byl poprvé .. získaly jsme titul KOLA ROKU xantiaclubu :) takže uspěch:)
11:15:33
05.06.2012
05.06.2012
castrol
-> Targa: ucast hojna
11:13:56
05.06.2012
05.06.2012
TT_daniel
-> Targa: kolko žabožrútov pokope
11:06:54
05.06.2012
05.06.2012
Targa
tak sem jel sám.. přináším pár foto.. jinač organizací a vším to byl snad nejlepší sraz co sem zatím byl....
09:07:30
20.05.2012
20.05.2012
Targa
jedete někdo na xantia sraz???? ja letos nestih doksy ani gardesraz , tak se pojedem podivat na houpačky:)
21:55:15
18.05.2012
18.05.2012
spartra
že se ptám,
kde sehnat pojistný kroužek hřídele poloos? průměr zápichu 20mm, průměr původního kroužku ca 1,3mm. Favorití ma 2 mm ten se tam nevleze
jakej je tam oiginal průměr?
www.fabory.cz/cs/.../3621 5020001.html toto by bylo dobrý, jen ten průměr a 100 ks je fakt moc
kde sehnat pojistný kroužek hřídele poloos? průměr zápichu 20mm, průměr původního kroužku ca 1,3mm. Favorití ma 2 mm ten se tam nevleze
jakej je tam oiginal průměr?
www.fabory.cz/cs/.../3621 5020001.html toto by bylo dobrý, jen ten průměr a 100 ks je fakt moc
19:56:16
17.05.2012
17.05.2012
alpin
-> Matulo: čo som jazdil 206 v autoškole tak tá mala tiež také hnusné radenie dráhy dlhé a ani som nevedel kedy mi ta rýchlosť zapadla, proste páka nešla ďalej tak to tam asi bolo.. ináč taký 1.4 hdi je tiež fajn motor
17:35:45
17.05.2012
17.05.2012
Maťulo
17:33:16
17.05.2012
17.05.2012
suri
-> MATTESS: ja neviem no , mám svoje požiadavky a takéto veci teda neriešim
17:31:20
17.05.2012
17.05.2012
MATTESS
-> suri: takový RCZ mi dávalo podstatně lepší odezvu než P508 a C4 a cítil jsem, že něco řídím. To sportovní naladění mi sedí podstatně lépe než nastavení pro masy. Nejde o vyrovnávání smyku, ale o poznání, že jsem na jiném povrchu
17:19:23
17.05.2012
17.05.2012
suri
-> MATTESS: progresívne servo to má určite, neviem síce ako riešené ale iné automobilky tiež neponúkajú nič také čo by dávalo odozvu na volant . Reálne je super vec mať kolesá vo volante vcítené akurát pri týchto autách ti je to tak naprd , pretože pri malom náznaku šmyku ide ESP do práce a ty keby to ideš korigovať volantom podľa svojho cítenia tak to viacmenej ešte viac pokazíš .. -> Jirik_Tuňák: kolik L to má kufor ?
tie hdi sú už viac vychytané či je to ako kedysi ? Tdi koncernu je dobré meno z čias O1 a O2 , teraz vraj 2,0CR je v poriadku , ale PD 2,0 to je strašný hriech , ono ludia to kupujú zo zotrvačnosti , aj také BMW je vraj pekný klepl dnes a tiež sa predáva ... Inak spotreba neviem , na dlhé trasy nízka , akonáhle to prekoná všetky odpory a ide konštantne tak spotreba je nízka , ale cúračky po meste , rozbiehania to je vidieť že berie viac ako staršie vstrekovania , je to celé také citlivé ..
tie hdi sú už viac vychytané či je to ako kedysi ? Tdi koncernu je dobré meno z čias O1 a O2 , teraz vraj 2,0CR je v poriadku , ale PD 2,0 to je strašný hriech , ono ludia to kupujú zo zotrvačnosti , aj také BMW je vraj pekný klepl dnes a tiež sa predáva ... Inak spotreba neviem , na dlhé trasy nízka , akonáhle to prekoná všetky odpory a ide konštantne tak spotreba je nízka , ale cúračky po meste , rozbiehania to je vidieť že berie viac ako staršie vstrekovania , je to celé také citlivé ..
15:02:23
17.05.2012
17.05.2012
Maťulo
-> Jirik_Tuňák: u mna zohra najdolezitejsiu ulohu cena auta pri kupe... nie som mamonar...
14:59:27
17.05.2012
17.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Matulo: Tak to děláš docela chybu, když to takhle rezolutně zavrhuješ, protože zrovna nafty od PSA nejsou špatný. Nebo myslíš, že jsou horší než common raily od koncernu? Kup si dvoulitrovou naftu od Škodovky, ta je nejlepší.
14:47:19
17.05.2012
17.05.2012
Maťulo
-> Jirik_Tuňák: je mi to jasne, len teda ked riesime vyrobky PSA vo vlakne PSA tak som chcel poukazat na tento motor ako tak... Tiez chcem v buducnosti nejaky dizel a od PSA to urcite nebude neboj!
14:43:45
17.05.2012
17.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Matulo 17.05.12 13:19:59: Jenomže to se netýká jenom PSA. Já jsem si zvyknul rychle na 2.0 HDi. A ještě lépe bych si zvyknul na 330d nebo 530d.
13:23:39
17.05.2012
17.05.2012
MATTESS
-> Jirik_Tuňák: potřebuju to, když se změní povrch např. z mokré vozovky na náledí... A celkově pro jízdu potřebuju cítit přední kola, co dělají. To bohužel dnešní auta nedokáží zprostředkovat.
13:19:59
17.05.2012
17.05.2012
Maťulo
-> Jirik_Tuňák: ja viem ako si to myslel! uz som vyskusal rozne motorizacie od PSA, ale napr. na 1,6HDi by som si zvykol velmi rychlo...
13:17:30
17.05.2012
17.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MATTESS 17.05.12 12:55:56: Nevím na co potřebuješ u auta na nákupy a odvoz rodiny nějaké zpětné vazby. Pro běžnýho člověka je důležitější, že se otočí na pětníku, narve něco do kufru a že to auto nějak vypadá.
13:14:10
17.05.2012
17.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Matulo: Já to myslím vážně, ty dnešní auta jsou tak debilní, že se s těma elektronickejma plynama, prodlevama a dalšíma hovnama musíš naučit jezdit za normální spotřebu. Jedeš na spotřebu a jedeš za 6 - 7,5 litru dle auta (benzin), jedeš normálně a jedeš za 8 - 8,5 a když jezdíš svižněji, tak lezeš přes 9. Vše kombinovaný provoz s převahou města a třeba benzínová 1.6, jenomže když jedeš na spotřebu, tak jsi v tom městě za čůráka, protože jsi neskutečná brzda provozu. Přijde mi, že jsou choulostivější na plynovej pedál víc než starý hrkačky. Jsem zpozoroval, že nejvíc leze spotřeba nahoru, když jsi nucen často řadit a nebo cukáš ve městě. Když ale jedeš se starým jednobodem 1.1, tak s tím mužeš jezdit kde chceš a jak chceš a furt to jede za normální litry.
13:12:47
17.05.2012
17.05.2012
Maťulo
-> Michal N 283: Toto ma rajcuje!!!
www.tuning.sk/images/.../ renault-megane-rs_sportove -disky_corniche-wheels_3.j pg
www.tuning.sk/images/.../ renault-megane-rs_sportove -disky_corniche-wheels_3.j pg
12:56:12
17.05.2012
17.05.2012
Maťulo
-> Jirik_Tuňák: ja potrebujem poriadny cirkular, ktory zacina tam, kde toto konci!
12:55:56
17.05.2012
17.05.2012
MATTESS
-> Jirik_Tuňák: to má, ale stejně má i v rychlosti kolem 50 km/h dost velký účinek a malou zpětnou vazbu (podle mých potřeb)
12:52:34
17.05.2012
17.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Matulo 17.05.12 12:47:55: Protože na to nejsi zvyklej a neumíš s tím jezdit.
12:51:05
17.05.2012
17.05.2012
afro100
-> Matulo: ja ked to vidam v TT na trajleroch nalozene, tk sa mi to jaksi ani dizajnovo nelubi ..
12:50:22
17.05.2012
17.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MATTESS: Jenomže většina aut včetně tohohle má variabilní účinek posilovače.
12:48:13
17.05.2012
17.05.2012
Aidamgonnahate
Pro představu jde o tohle občas to mělo ještě kryt na světlech a v něm kulatá světla.
v6 24v
v6 24v
12:47:55
17.05.2012
17.05.2012
Maťulo
-> MATTESS: ked to zoberiem tak, ze je to doslova druhe auto do bohatej rodiny pre pipinku manzelku co obcas vybehne na nechty alebo kadernicke, tak to riadenie je uplne super! s tym zaparkuje aj invalid na prvy krat! Kazdopadne je to drahy spas... A zaujimave je este ked som sa pytal na spotrebu kolegov, ktori to mali predomnou, tak si pochvalovali ze spotrebu mali okolo 5,3 az 5,9l/100... Ja som to pod 6,9 nedostal...
12:43:19
17.05.2012
17.05.2012
MATTESS
-> Matulo: to, že jde volant zlehka, bych spíše dal jako mínus. Zpětná vazba nulová.
Ta buzeršipka takhle ukazuje snad všude
Ta buzeršipka takhle ukazuje snad všude
12:41:49
17.05.2012
17.05.2012
Aidamgonnahate
Taky sem dám jeden dotaz. Jelikož se chci zbavit 100ky tak budu mít místo v garáži a s tatkou sem chtěl pořídit dnes už celkem raritní Citroen XM Musketier. Dřív sme to měli a bylo to krásný a nadčasový auto.
Neví někdo o nějakym kousku na prodej nejlíp v ČR/SR ?
Díky
Martin
Neví někdo o nějakym kousku na prodej nejlíp v ČR/SR ?
Díky
Martin
12:37:59
17.05.2012
17.05.2012
Maťulo
-> MATTESS 11.05.12 19:10:56: Takze vcera som ho mal, ked som si sedadlo nastavil primerane na moju postavu tak aby som mal ake take pohodlie, tak:
- volant som drzal tak, ze som mal skoro az vystrete ruky do predu
- cez venec som vobec nevidel na cele budiky a stredovy displej
- 5. prevodovy stupen som musel radit tak, ze som sa az nacahoval a normalne som sa musel asi 20cm odlepit od operadla
- pravou nohou som stale vrazal do stredoveho panelu
Plusy:
- velmi tiche auto
- paradne riadenie - volant ide doslova otocit jednym prstom
- velmi dobre brzdy
- 2x USB port, perfekte odladena hudba v aute - dotykovy displej, subwoofer... proste hudba super! plno roznych funkcii...
- perfektne sedadla
- 2 zonova klima, vyhrievane sedacky, plno podpornej elektroniky...
Minusy:
- slaby nevyvazeny troj valec motor
- naprd sprevodovane - maly kopec co bezne chodim s feldou na 4ke som tuto radil 3ku a plny plyn a nic nebolo citit
- rozjazdy so spojkou v zapche sprevadzali neprijemne vibracie a rezonacie
- casto som musel podradovat na mensi prev. stupen, motor sa mi stale zdal podtoceny
- stredovy displej ukazoval potrebu radit 4ku uz pri 2000rpm a to som mal 50kmh v obci...
- vyhlad na pristroje nahovno!
- rychlosti maju dlhe drahy, zvlastne zvuky z kulisy, dost na tvrdo som musel radit
- packa na tempomat mi strasne zavadzala pri vyhadzovani blinkrov
- na moj vkus moc maly volant
- CD menic je v kastliku pred spolujazdcom
- nepolohovatelna laktova opierka
- auto sa strasne naklana v zakrutach, je citit ze je fest nedotacave
- vobec nečmára, hned blika ASR, ESP a co ja viem co este...
- maly kufor, zadne sedadla su pod dost blbym uhlom a tympadom to zabera miesto v kufri
Zhrnutie na koniec:
Verzia ktoru som mal pozicanu sa pohybuje v cene okolo 16tis eur co by som za tak male auto nezaplatil! Celkovo som bol inac spokojny, zvykol by som si na to rychlo, predsa je to nove, ale za tie prachy radsej kupim nieco starsie ale vacsie...
Tu su aspon nejake fotky len tak na rychlo mobilom...
matulo.rajce.idnes.cz/PEU GEOT_208_1%2C2_VTi_82PS_11 8Nm
- volant som drzal tak, ze som mal skoro az vystrete ruky do predu
- cez venec som vobec nevidel na cele budiky a stredovy displej
- 5. prevodovy stupen som musel radit tak, ze som sa az nacahoval a normalne som sa musel asi 20cm odlepit od operadla
- pravou nohou som stale vrazal do stredoveho panelu
Plusy:
- velmi tiche auto
- paradne riadenie - volant ide doslova otocit jednym prstom
- velmi dobre brzdy
- 2x USB port, perfekte odladena hudba v aute - dotykovy displej, subwoofer... proste hudba super! plno roznych funkcii...
- perfektne sedadla
- 2 zonova klima, vyhrievane sedacky, plno podpornej elektroniky...
Minusy:
- slaby nevyvazeny troj valec motor
- naprd sprevodovane - maly kopec co bezne chodim s feldou na 4ke som tuto radil 3ku a plny plyn a nic nebolo citit
- rozjazdy so spojkou v zapche sprevadzali neprijemne vibracie a rezonacie
- casto som musel podradovat na mensi prev. stupen, motor sa mi stale zdal podtoceny
- stredovy displej ukazoval potrebu radit 4ku uz pri 2000rpm a to som mal 50kmh v obci...
- vyhlad na pristroje nahovno!
- rychlosti maju dlhe drahy, zvlastne zvuky z kulisy, dost na tvrdo som musel radit
- packa na tempomat mi strasne zavadzala pri vyhadzovani blinkrov
- na moj vkus moc maly volant
- CD menic je v kastliku pred spolujazdcom
- nepolohovatelna laktova opierka
- auto sa strasne naklana v zakrutach, je citit ze je fest nedotacave
- vobec nečmára, hned blika ASR, ESP a co ja viem co este...
- maly kufor, zadne sedadla su pod dost blbym uhlom a tympadom to zabera miesto v kufri
Zhrnutie na koniec:
Verzia ktoru som mal pozicanu sa pohybuje v cene okolo 16tis eur co by som za tak male auto nezaplatil! Celkovo som bol inac spokojny, zvykol by som si na to rychlo, predsa je to nove, ale za tie prachy radsej kupim nieco starsie ale vacsie...
Tu su aspon nejake fotky len tak na rychlo mobilom...
matulo.rajce.idnes.cz/PEU GEOT_208_1%2C2_VTi_82PS_11 8Nm
10:40:55
13.05.2012
13.05.2012
spartra
že se ptám, je žádaná vůle v převodovce?
když je zvedlý auto, točím trošku vlevo/vpravo pravou poloosou, je tam cejtit drobná vůle v převodovce, druhý kolo jí nemělo. Pravý bude nejspíš záběrový.
když je zvedlý auto, točím trošku vlevo/vpravo pravou poloosou, je tam cejtit drobná vůle v převodovce, druhý kolo jí nemělo. Pravý bude nejspíš záběrový.
12:47:46
12.05.2012
12.05.2012
spartra
-> palinator: to myslím, že ne.
Může to mít souvislost s převodovkou? jak sem tu řešil poloosu(kterou jsem vyměnil), že se netočí po celým obvodu volně.
zvednul jsem předek auta obě kola ve vzduchu, sundal jsem PP kolo, odmontoval třmen z držáku, k pístku zapřel špalík, nastartoval dal dvojku a zkušebně brzdil, vono to už neklepe!
mám se zaměřit na převodovku? řadit jde dobře, olej je též.
Může to mít souvislost s převodovkou? jak sem tu řešil poloosu(kterou jsem vyměnil), že se netočí po celým obvodu volně.
zvednul jsem předek auta obě kola ve vzduchu, sundal jsem PP kolo, odmontoval třmen z držáku, k pístku zapřel špalík, nastartoval dal dvojku a zkušebně brzdil, vono to už neklepe!
mám se zaměřit na převodovku? řadit jde dobře, olej je též.
12:30:14
12.05.2012
12.05.2012
palinator
-> spartra:
Křivý kotouče?
Křivý kotouče?
08:27:03
12.05.2012
12.05.2012
spartra
-> MATTESS: pakny měněný a bubny jsou stočený jěště pod max opotřebení, ručku jsme zatahoval, nebylo poznat nic, pouze na nožní brzdu
pulzování, spíš něco klepe, je to cejtit i v pedálu dost, nevěřím že by to dělali třmeny volnější v držáku
pulzování, spíš něco klepe, je to cejtit i v pedálu dost, nevěřím že by to dělali třmeny volnější v držáku
00:09:54
12.05.2012
12.05.2012
MATTESS
-> spartra: mně takové pulzování dělaly křívý bubny. Zkus přibrzdit jen ručkou, jestli to bude dělat